cardozo
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
- back_angel83
- *
- 2 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Astra 2001 y17dt
- Olt
back_angel83
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cristicata7
- *
- 6 mesaje
- din 01 Feb 2013
- Corsa 2003
- Timis
cristicata7
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2013
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 793 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Corsa 1.2 z12xe..in oras acum pe vremea asta.am pus 6 litri si am realizat 67 km(40 km in afara localitatii restul in oras)..apoi am pus 9 litri si am realizat 70 km...doar in oras.Am mers pe drumuri scurte sub 5 km...si am schimbat in 2500..3000 rpm,benzina 95 de la Rompetrol.Poate suna aiurea,dar a reusit careva sa scoata "performanta" mea sau sa imi iau alt debitmetru?anvelope 175.65.14....maxim 2 oameni in masina...filtru de aer ar trebui schimbat..il am de 3 ani...dar nu cred ca afecteaza in asa hal consumul..oare sa astept pana in aprilie sa vad daca is revine...?
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- lucipandele
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jul 2012
- Corsa 1999
- Neamt
lucipandele
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2012
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
De ce ne pui sa calculam noi?..Ai scos 12,5/100km.Mult.Ai dreptul sa pui in semnatura ce tip de motor ai (ca sa stim si noi).
Eu ma plang ca "vechitura" mea mi-a mancat ultima data 7,9/100 (mixt)...motor de 1,4 injectie monopunct.
Cei cu motoare de 1,2 si mai evoluate ca al meu,ar trebui sa vada de ce le consuma asa mult.
Eu ma plang ca "vechitura" mea mi-a mancat ultima data 7,9/100 (mixt)...motor de 1,4 injectie monopunct.
Cei cu motoare de 1,2 si mai evoluate ca al meu,ar trebui sa vada de ce le consuma asa mult.
- lucipandele
- *
- 22 mesaje
- din 23 Jul 2012
- Corsa 1999
- Neamt
lucipandele
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
adya76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare.
Corsa 1.2 / 1995 (188.000km afisati), anvelope iarna. Masina functioneaza foarte bine, porneste foarte usor .Singura problema depistata pana acum, evacuarea finala gaurita (mancata de rugina pe o portiune destul de mare).
Distanta parcursa 300km cu 32 L consumati doar in Bucuresti ( in ultimile 6 zile destul de friguroase ), metoda de la plin la plin.
De mentionat ca la fiecare pornire am stat sa incalzesc motorul....distantele parcurse fiind si mici 3-5km si medii 10-15 km.
Consum efectiv 10.7 in conditii de vreme relativ rece.
Nu stiu ce sa zic, consumul mi se pare maricel pt un astfel de motor, dar cand vad pe alti ca dau un consum de 14%, parca nu imi mai vine sa ma plang
Corsa 1.2 / 1995 (188.000km afisati), anvelope iarna. Masina functioneaza foarte bine, porneste foarte usor .Singura problema depistata pana acum, evacuarea finala gaurita (mancata de rugina pe o portiune destul de mare).
Distanta parcursa 300km cu 32 L consumati doar in Bucuresti ( in ultimile 6 zile destul de friguroase ), metoda de la plin la plin.
De mentionat ca la fiecare pornire am stat sa incalzesc motorul....distantele parcurse fiind si mici 3-5km si medii 10-15 km.
Consum efectiv 10.7 in conditii de vreme relativ rece.
Nu stiu ce sa zic, consumul mi se pare maricel pt un astfel de motor, dar cand vad pe alti ca dau un consum de 14%, parca nu imi mai vine sa ma plang
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Dragi colegi, am ganduri sinucigase din cauza Corsei!
Pus bujii originale si parca problema cu consumul mare a disparut ...pana de Pasti Din nou, consum dublu si erori intermitente si dubase in bord. Colegul [editat] a observat pe Tech2 timp mare de injectie; oroarea P0420 ; sonda a 2-a de oxigen foarte ocupata cu corectiile. Parerea lui ca ori sonda a 2-a nu lucreaza bine ori pompa de benzina nu face presiune suficienta/infundat filtrul de benzina => timp mare de injectie => cant mare de combustibil => problema
Peste weekend s-a mai inregistrat o eroare:
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
(01) - Intermittent
O scurta cautare pe net o leaga de a 2-a sonda de oxigen; aia ce am schimbat-o acum 9k km cu una NGK.
Personal, mi se pare ca si-a pierdut si vlaga, chiar si cu porkbagaj si carucior deasupra. Bonus, cam vibreaza la relanti dar nu asa tare ca Loganurile taxi cu care m-am mai dus la lucru.
Am inregistrat parametrii motorului la relanti cu acceleratie pana la 3k rpm si in mers aici -> https://docs.google.com/file.../edit?usp=sharing (arhiva)
Nacazul meu e dublu, pentru ca i-am promis verisoarei mele ca-i las masina cat suntem noi plecati in concediu si iaca! face greva stimabila Corsa, acum, cu 3 zile inainte de plecare/predare
Sa recapitulez ce-am facut pana acum la Corsa, pt. consumul marit de benzen ce ma bantuie de anul trecut:
- curatat clapeta de acceleratie
- curatat EGR
- curatat admisie (aici ar fi trebuit sa schimb garnitura )
- sudat galerie evacuare
- inlocuit prima sonda de oxigen cu una originala GM
- inlocuit a 2-a sonda de oxigen cu una NGK
- inlocuit bujii cu originale GM
- facut baie la debitmetru in alcool izopropilic si spreiat cu sray dedicat debitmetrelor
- scarpinat in cap/dat cu capul de pereti proprietara
Personal am un feeling (sau dorinta) ca sonda NGK nu (mai) lucreaza in parametrii cunoscuti de Corsa dar cum masinuta asta a mea a intrat in linie dreapta spre 200k km ma gandesc ca e posibil sa cedeze si alti senzori sau mecanisme (pompe, bla-bla).
Haynes zice urmatoarele, legate de timpul de injectie:
Pus bujii originale si parca problema cu consumul mare a disparut ...pana de Pasti Din nou, consum dublu si erori intermitente si dubase in bord. Colegul [editat] a observat pe Tech2 timp mare de injectie; oroarea P0420 ; sonda a 2-a de oxigen foarte ocupata cu corectiile. Parerea lui ca ori sonda a 2-a nu lucreaza bine ori pompa de benzina nu face presiune suficienta/infundat filtrul de benzina => timp mare de injectie => cant mare de combustibil => problema
Peste weekend s-a mai inregistrat o eroare:
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
(01) - Intermittent
O scurta cautare pe net o leaga de a 2-a sonda de oxigen; aia ce am schimbat-o acum 9k km cu una NGK.
Personal, mi se pare ca si-a pierdut si vlaga, chiar si cu porkbagaj si carucior deasupra. Bonus, cam vibreaza la relanti dar nu asa tare ca Loganurile taxi cu care m-am mai dus la lucru.
Am inregistrat parametrii motorului la relanti cu acceleratie pana la 3k rpm si in mers aici -> https://docs.google.com/file.../edit?usp=sharing (arhiva)
Nacazul meu e dublu, pentru ca i-am promis verisoarei mele ca-i las masina cat suntem noi plecati in concediu si iaca! face greva stimabila Corsa, acum, cu 3 zile inainte de plecare/predare
Sa recapitulez ce-am facut pana acum la Corsa, pt. consumul marit de benzen ce ma bantuie de anul trecut:
- curatat clapeta de acceleratie
- curatat EGR
- curatat admisie (aici ar fi trebuit sa schimb garnitura )
- sudat galerie evacuare
- inlocuit prima sonda de oxigen cu una originala GM
- inlocuit a 2-a sonda de oxigen cu una NGK
- inlocuit bujii cu originale GM
- facut baie la debitmetru in alcool izopropilic si spreiat cu sray dedicat debitmetrelor
- scarpinat in cap/dat cu capul de pereti proprietara
Personal am un feeling (sau dorinta) ca sonda NGK nu (mai) lucreaza in parametrii cunoscuti de Corsa dar cum masinuta asta a mea a intrat in linie dreapta spre 200k km ma gandesc ca e posibil sa cedeze si alti senzori sau mecanisme (pompe, bla-bla).
Haynes zice urmatoarele, legate de timpul de injectie:
The duration of the electrical pulses to the fuel injectors determines the quantity of fuel injected. The pulse duration is computed by the Motronic electronic control unit (ECU) on the basis of information received from the following sensors:
a) Accelerator pedal position sensor - informs the ECU of accelerator pedal position, and the rate of throttle opening/ closing.
b) Air mass meter - informs the ECU of the load on the engine (expressed in terms of the mass of air passing from the air cleaner to the throttle body).
c) Crankshaft speed/position sensor - informs the ECU of the crankshaft speed and position.
d) Camshaft position sensor - informs the ECU when No 1 cylinder is at top dead centre (TDC) on the firing stroke (expressed in terms of the position of the
inlet camshaft).
e) Coolant temperature sensor - informs the ECU of engine temperature.
f) Exhaust gas oxygen sensors (two) - inform the ECU of the oxygen content of the exhaust gases (explained in greater detail in Chapter 40).
g) Knock sensor - informs the ECU when engine 'knock' @re-ignition) occurs (explained in greater detail in Chapter 55).
h) Vehicle speed sensor (where fitted) - informs the ECU of the vehicle speedi
4 The signals from the various sensors are processed by the ECU, and the optimum fuelling and ignition settings are selected for the prevailing engine operating conditions.
a) Accelerator pedal position sensor - informs the ECU of accelerator pedal position, and the rate of throttle opening/ closing.
b) Air mass meter - informs the ECU of the load on the engine (expressed in terms of the mass of air passing from the air cleaner to the throttle body).
c) Crankshaft speed/position sensor - informs the ECU of the crankshaft speed and position.
d) Camshaft position sensor - informs the ECU when No 1 cylinder is at top dead centre (TDC) on the firing stroke (expressed in terms of the position of the
inlet camshaft).
e) Coolant temperature sensor - informs the ECU of engine temperature.
f) Exhaust gas oxygen sensors (two) - inform the ECU of the oxygen content of the exhaust gases (explained in greater detail in Chapter 40).
g) Knock sensor - informs the ECU when engine 'knock' @re-ignition) occurs (explained in greater detail in Chapter 55).
h) Vehicle speed sensor (where fitted) - informs the ECU of the vehicle speedi
4 The signals from the various sensors are processed by the ECU, and the optimum fuelling and ignition settings are selected for the prevailing engine operating conditions.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Umbla vorba in targ ca sonda 2 nu are influenta asupra timpilor de injectie. Daca iti da eroare ca, catalizatorul nu mai este eficient, inseamna una din doua: ambii senzori lambda inregistreaza acelasi nivel de oxigen, asta se poate vedea in diagnoza, ori sonda 2 inregistreaza nivel de oxigen care se schimba, ba bogat, ba sarac. Ceea ce ai si zis.
Timp mare de injectie mai poate fi si de la motor "rece", asta numai de senzorul de temperatura apa tine. De la debitmetru nu prea ar avea cum sa fie, doar sa inregistreze cantitati incorecte de aer mult in motor, atunci poate ECU compenseaza cu benzina mai multa. Avand in vedere ca oricum l-ai stricat cu cel alcool si spray (insemnand ca zice ECU mai putin aer introdus decat in realitate), cam greu de crezut ca de acolo e. Ala sa-l schimbi doar sa vezi de prinzi ceva mai multa putere.
Daca tot ai schimbat si cablul de frana de mana, si presupun ca l-ai si reglat, vezi sa nu ramana putin agatat vreun sabot, sa puna frana in mers. Mai cauta si pe la presiune roti.
Sper ca te-am bagat si mai mult in ceata, pentru alte idei, astept alti colegi.
Timp mare de injectie mai poate fi si de la motor "rece", asta numai de senzorul de temperatura apa tine. De la debitmetru nu prea ar avea cum sa fie, doar sa inregistreze cantitati incorecte de aer mult in motor, atunci poate ECU compenseaza cu benzina mai multa. Avand in vedere ca oricum l-ai stricat cu cel alcool si spray (insemnand ca zice ECU mai putin aer introdus decat in realitate), cam greu de crezut ca de acolo e. Ala sa-l schimbi doar sa vezi de prinzi ceva mai multa putere.
Daca tot ai schimbat si cablul de frana de mana, si presupun ca l-ai si reglat, vezi sa nu ramana putin agatat vreun sabot, sa puna frana in mers. Mai cauta si pe la presiune roti.
Sper ca te-am bagat si mai mult in ceata, pentru alte idei, astept alti colegi.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat