Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • faimosdk

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am o vectra c din 2005 1,9 diesel 120cai, si am observat ca de o vreme motorul nu mai merge rotund, acul de la turometru la relantiu se misca usor sus jos, mentionez masina are 180mii km.. ms poate stie careva daca e vreo problema
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
faimosdk a scris:am o vectra c din 2005 1,9 diesel 120cai, si am observat ca de o vreme motorul nu mai merge rotund, acul de la turometru la relantiu se misca usor sus jos, mentionez masina are 180mii km.. ms poate stie careva daca e vreo problema


salut....baga o diagnoza si vazute valorile,
poate sa fie mai multe cauze...alimentare combustibil, electrovalva egr, clapeta acceleratie, debitmetru, etc
  • cris89sm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Vectra 2003 2.2 gts
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua.am un vectra c,2.2 gts din 2003,de vreo doua saptamani am observat ca nu mai are aceeasi putere ca inainte,iar cand accelerez la fund incepe sa tremure. in plus mai si bruscheaza cand apas sau las pedala de acceleratie,respectiv ambreiaj.si inca o mica problema cateodata face figuri la intrare in prima treapta,dar intra dupa doua trei incercari,adica las ambreiajul si apas din nou;e aiurea cand ma prinde la vreun semafor..are cineva idee ce pot fi toate astea?deja am bagat o roaba de bani in ea asa ca va multumesc pentru orice idee
  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am verificat astazi distributia si este la semne, asa ca pica si varianta asta, posibil si ecu sa fie de vina...
Skip ads

  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
adrian.gr a scris:
dancuciureanu a scris:adrian.gr...uita de scurt.

Salut,
am luat de pe net nr. de tel. al unei persoane care are firma de reparatii calc. auto si mi-a confirmat ca ar putea exista un scurt in spill valva pe care o comanda acest calc.!
daca zici sa uit de scurt te rog spune-mi care crezi ca ar putea fi cauza care a dus la defecterea calc de injectie?
Mutumesc anticipat si astept parerea ta cat de repede se poate pentru ca maine primesc calc. si nu imi permit sa patesc acelasi lucru!
din pacate calculatorul noi nu l-am vazut nici macar in poze,ca sa ne facem o parere,in al doilea rind ,nenea care iti repara ECU poate sa iti spuna ,detali despre valva masurind ,anumite componente care ((ataca))valva ,daca acestea sint arse ,exista riscul de a fi afectata si valva,dar de obicei se ard alte minuni si nu afecteaza valva sau daca se respecta si se ocupa cu asa ceva ,la modul serios spuneai ca e vorba de o firma ,presupun ca au ceva scule de calitate capabile sa masoare rezistenta valvei .eu personal am intilnit foarte rar valva arsa .iar in al treilea rind,e normal ca omul care iti vinde calculatorul,sa -ti recomande sau sa te oblige sa schimbi valva ,ca sasi protejeze marfa ,banuiesc ca ti-a spus ca daca nu o schimbi nu -ti da garantie .


Salut,
Lucian vreau sa iti multumesc pentru ajutor, ai avut dreptate nu exista nici un scurt am luat calc. l-am montat pe masina si merge fara nici o problema!
Doresc sa aflu cum putem lua legatura sa aflu adresa la care sa trimit calc. defect sa incerci sa il repari ca nu se stie cand ai nevoie de unu. Asta numai daca mai doresti!
  • yonutz_2010@yahoo.co

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 X 17 DT (TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
fratilor nu mai stiu ce sa fac si in cotro so iau :1 nu prea imi mai trage simt ca nu are putere .2 cind turez motorul de la 2000 de ture vibreaza rau de tot si este si foarte zgomotos imi da fum albastrui rau de tot si chiar si negru si in spatele masini in locul unde o accelerez ramine funingine si se inegreste locul .3 porneste foarte greu .4 nu am curaj sa o turez mai tare de 3000 ca incepe si se accelereaza singura pina la 5000 si abia o mai opresc am schimbat filtru de motorina am curatat sorbul numi trage aer pe instalatia de alimentare buji noi ce ma sfatuiti fratilor sa fac am bagat testerul si nu imi da nimic? si spunetimi si mie noi cei cu motoare 17td isuzu putem pune mid in loc de tid ca eu unul am vazut ca nu am ecu ce trebuie facut si cum si ajutatima va rog sa scap de probleme Crying or Very sad
  • paulici89

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu niste intrebari:
1: Se poate sa am oglinzi incalzite si sa nu fie electrice? (lipseste butonul de reglaj)
2: Am desfacut ceasurile de bord si am vazut ca-mi lipsesc niste becuri. I-am pus la centura bec si chiar daca pornesc masina si pun centurile ramane aprins. Ar trebui sa se stinga din cate stiu eu, sau la ce foloseste?
3: Are cineva o poza cu semnificatiile fiecarui martor din bord? (momentan n-am gasit)
4: Daca imi pun jantele de vara, pe 16' cu 4 persoane imi freaca pe partea dreapta la denivelari/gropi. Vreo idee?
Masina este un vectra b din 96. Va multumesc
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1: Daca nu electric cum vrei sa le incalzesti?Cu flacara pe gaz?
2: Becul ar trebui sa existe si sa se aprinda in caz ca faci accident si nu ai centurile puse.
3: Se gaseste aici pe forum.
4: Dreapta fata sau spate?Posibil ca masina sa fie stramba(mai ales dupa faza de la punctul 2)sau sa nu ai unghiul de fuga facut corespuzator.
Skip ads

  • paulici89

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
1. Ma refeream ca nu am butonul de reglaj si intrebam daca se poate sa nu am mecanismul de reglaj doar sa fie incalzite.
2. Becul nu mai este
3. O sa caut mai bine
4. dreapta spate, masina intradevar a fost lovita dar are cum sa fie stramba? Nu are punte spate, doar brate. O sa-i ma duc sa-i verifice unghiul de fuga.
Mersi de raspunsuri.
  • zango

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
paulici89 a scris:1. Ma refeream ca nu am butonul de reglaj si intrebam daca se poate sa nu am mecanismul de reglaj doar sa fie incalzite.
2. Becul nu mai este
3. O sa caut mai bine
4. dreapta spate, masina intradevar a fost lovita dar are cum sa fie stramba? Nu are punte spate, doar brate. O sa-i ma duc sa-i verifice unghiul de fuga.
Mersi de raspunsuri.


in mod normal ar trebuii sa mearga , doar ca va trebuii sa ragi niste fire pentru incalzirea oglinzilor si sa pui un releu , (asta in caz ca nu ai instalatia facuta deja ) , acelasi lucra ma batea si pe mn gandu sa fac , si din cate m-am intereseat trebuiesc schimbare geamurile oglinzii si facuta instalatia ai nevoie de un releu fire si cam atat
  • paulici89

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Instalatia o am, eu asta am intrebat se poate sa le am doar incalzite si nu electrice (sa se miste electric stanga-dreapta) Probabil nu m-am facut inteles. Ele se dezaburesc
  • yonutz_2010@yahoo.co

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 X 17 DT (TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
yonutz_2010@yahoo.co a scris:fratilor nu mai stiu ce sa fac si in cotro so iau :1 nu prea imi mai trage simt ca nu are putere .2 cind turez motorul de la 2000 de ture vibreaza rau de tot si este si foarte zgomotos imi da fum albastrui rau de tot si chiar si negru si in spatele masini in locul unde o accelerez ramine funingine si se inegreste locul .3 porneste foarte greu .4 nu am curaj sa o turez mai tare de 3000 ca incepe si se accelereaza singura pina la 5000 si abia o mai opresc am schimbat filtru de motorina am curatat sorbul numi trage aer pe instalatia de alimentare buji noi ce ma sfatuiti fratilor sa fac am bagat testerul si nu imi da nimic? si spunetimi si mie noi cei cu motoare 17td isuzu putem pune mid in loc de tid ca eu unul am vazut ca nu am ecu ce trebuie facut si cum si ajutatima va rog sa scap de probleme Crying or Very sad
chiar nu stie nimeni ce se intimpla
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
yonutz_2010@yahoo.co papa ulei ?
  • yonutz_2010@yahoo.co

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 X 17 DT (TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
nu
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
daca spui ca se tureaza singura la un moment dat si o opresti foarte greu in mod sigur "papa ulei" accelerarea ne controlata(chiar si cu contactul taiat) este reactia motorului in momentul in care uleiul absorbit in admisie se auto aprinde,o posibila cauza ar putea fi turbina . si anume uzura foarte mare in lagarele de ungere ale axului


Ultima modificare facuta de Doru Lucian la Mie 25 Jan, 2012 4:17 pm
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
adrian.gr a scris:
Doru Lucian a scris:
adrian.gr a scris:
dancuciureanu a scris:adrian.gr...uita de scurt.

Salut,
am luat de pe net nr. de tel. al unei persoane care are firma de reparatii calc. auto si mi-a confirmat ca ar putea exista un scurt in spill valva pe care o comanda acest calc.!
daca zici sa uit de scurt te rog spune-mi care crezi ca ar putea fi cauza care a dus la defecterea calc de injectie?
Mutumesc anticipat si astept parerea ta cat de repede se poate pentru ca maine primesc calc. si nu imi permit sa patesc acelasi lucru!
din pacate calculatorul noi nu l-am vazut nici macar in poze,ca sa ne facem o parere,in al doilea rind ,nenea care iti repara ECU poate sa iti spuna ,detali despre valva masurind ,anumite componente care ((ataca))valva ,daca acestea sint arse ,exista riscul de a fi afectata si valva,dar de obicei se ard alte minuni si nu afecteaza valva sau daca se respecta si se ocupa cu asa ceva ,la modul serios spuneai ca e vorba de o firma ,presupun ca au ceva scule de calitate capabile sa masoare rezistenta valvei .eu personal am intilnit foarte rar valva arsa .iar in al treilea rind,e normal ca omul care iti vinde calculatorul,sa -ti recomande sau sa te oblige sa schimbi valva ,ca sasi protejeze marfa ,banuiesc ca ti-a spus ca daca nu o schimbi nu -ti da garantie .

Salut,
Lucian vreau sa iti multumesc pentru ajutor, ai avut dreptate nu exista nici un scurt am luat calc. l-am montat pe masina si merge fara nici o problema!
Doresc sa aflu cum putem lua legatura sa aflu adresa la care sa trimit calc. defect sa incerci sa il repari ca nu se stie cand ai nevoie de unu. Asta numai daca mai doresti!
desigur ,ar fi o provocare pentru mine avind in vedere faptul ca este ceva mai diferit din descrierea ta ---0726-912-757---
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu ma pricep dar presimt ca in viitorul apropiat se v-a tura motorul in mers si se v-a opri doar cind nu v-a mai fi ulei in baia de ulei Evil or Very Mad
  • cyp75

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut Am o mare problema la opelul meu e un astra H SW 19 120 motor Z19DT Model 2004
Am loat o curba si am acelerat cam 3500 si dintro data a scazut turatia motorului parca a murit si sa aprins indicator cu masinuta cu cheie cand dau sa o acelerez pe la 2000 de ture se aude un zgomot asa mai naspa nu tare si nu mai porneste turbo si scoate un fum asa albastru mam dus la opel si a bagat testarul pe el si a zis ca am o bujie arsa si o sonda nu a zis prea multe a zis sa fac programare sa vada daca e sonda lambda sau firul . uitati erorile care leam vazut cu frana si aceleratiei si pus contactul pe 2
ECN 038008 astea sunt bujile
ECN 225107 asta nu am gasit nimika pe net nu stiu de unde a aparut
ECN 003004 P0003 Fuel Volume Regulator Control Circuit Low
am vrut sa cumpar sonda lambda si ma intrebat care dintre ele ca sunt 2 si ca una costa 180 euro si a 2 185 euro
si nu stiu ce sa fac sa nu fie o problema la turbo sau la egr sa alceva cine ma poate ajuta cu ceva idei
vamultumesc si sper ca ati inteles .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
yonutz_2010@yahoo.co a scris:
yonutz_2010@yahoo.co a scris:fratilor nu mai stiu ce sa fac si in cotro so iau :1 nu prea imi mai trage simt ca nu are putere .2 cind turez motorul de la 2000 de ture vibreaza rau de tot si este si foarte zgomotos imi da fum albastrui rau de tot si chiar si negru si in spatele masini in locul unde o accelerez ramine funingine si se inegreste locul .3 porneste foarte greu .4 nu am curaj sa o turez mai tare de 3000 ca incepe si se accelereaza singura pina la 5000 si abia o mai opresc am schimbat filtru de motorina am curatat sorbul numi trage aer pe instalatia de alimentare buji noi ce ma sfatuiti fratilor sa fac am bagat testerul si nu imi da nimic? si spunetimi si mie noi cei cu motoare 17td isuzu putem pune mid in loc de tid ca eu unul am vazut ca nu am ecu ce trebuie facut si cum si ajutatima va rog sa scap de probleme Crying or Very sad
chiar nu stie nimeni ce se intimpla


mie imi miroase a segmentare... adica datorita uzurii nu mai ai nici compresie buna ceea ce duce la porniri grele si iti scapa uleiul in camera de ardere si se autoaprinde (cresterea turatiei de la 3000 - 5000 brusc si nu mai poti decat foarte greu sa o opresti). Mergi sa iti faci compresia pe fiecare cilindru si verifica si daca iti papa ulei...
cat despre mid poti pune cu modificarile de rigoare. ECU ai si tu ca altfel ar fi masina dinainte de 1900 toamna Very Happy
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cyp75 a scris:Salut Am o mare problema la opelul meu e un astra H SW 19 120 motor Z19DT Model 2004
Am loat o curba si am acelerat cam 3500 si dintro data a scazut turatia motorului parca a murit si sa aprins indicator cu masinuta cu cheie cand dau sa o acelerez pe la 2000 de ture se aude un zgomot asa mai naspa nu tare si nu mai porneste turbo si scoate un fum asa albastru mam dus la opel si a bagat testarul pe el si a zis ca am o bujie arsa si o sonda nu a zis prea multe a zis sa fac programare sa vada daca e sonda lambda sau firul . uitati erorile care leam vazut cu frana si aceleratiei si pus contactul pe 2
ECN 038008 astea sunt bujile
ECN 225107 asta nu am gasit nimika pe net nu stiu de unde a aparut
ECN 003004 P0003 Fuel Volume Regulator Control Circuit Low
am vrut sa cumpar sonda lambda si ma intrebat care dintre ele ca sunt 2 si ca una costa 180 euro si a 2 185 euro
si nu stiu ce sa fac sa nu fie o problema la turbo sau la egr sa alceva cine ma poate ajuta cu ceva idei
vamultumesc si sper ca ati inteles .
din cite stiu eu la motorul tau nu ai sonde lambda ci senzor de diferenta de presiune caci cred ca ai filtru de particule. incearca sa -i faci o regenerare fortata (cred ca ai ceva probleme pe acolo si nu sa mai autoregenerat singur)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR