Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot ai umblat la roata ma gandesc ca ai deranjat firele,conectorii sau senzorii la roata.
Skip ads

  • dorryano

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cangri a scris:Daca tot ai umblat la roata ma gandesc ca ai deranjat firele,conectorii sau senzorii la roata.

se poate.am citit pe forum ca poate sa fie din cauza capetelor de planetara.cele vechi aveau 20 si ceva de dinti iar acestea pe care le-am pus au mai multi.se poate sa fie asta problema?
  • lenovor60

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
da,se poate ca aceasta sa fie problema. eu am patit-o la un passat 2003,dar mai intai verifica ce eroare iti da.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am o intrebare, de vreo cateva zile incoace, mi se aprinde martorul abs si se decupleaza! Asta se intampla numai in mers si numai daca depasesc 90-100 sau mai sus! Am curatat toate mufele si senzorii, faza e ca dupa ce se aprinde nu se mai stinge decat dupa oprirea - pornirea motorului! De mentionat ca pe fata am gume de 195/50/15 iar pe spate am un set de 195/60/15, poate sa fie o cauza? Sau sa fie doar o coincidenta ca a aparut la vreo cateva zile dupa ce am incaltato cu gumele astea! Bafta!
Skip ads

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut...am un astra h si am ESP aprins(masina este dotata cu esp+tc).precizez ca becul mi s-a aprins de cand am inlocuit ECU+CIM.am gasit 2 erori:C0460 - Steering Angle Sensor Signal Circuit Range/Performance si eroarea U2143 CAN bus, no communication with SAS (steering wheel angle sensor).mi-a spus cineva ca ar putea fi calculatorul de ABS.persoana care mi-a spus asta a incercat sa-mi calibreze prima data unghiul volanului,dar aceleasi simptome si a ajuns la concluzia ca este calculatorul ABS si mi-a zis ca CIM-ul nu ar avea nimic.ce ma sfatuiti sa fac?cat ma poate costa un calculator daca este acesta intr-adevar de vina(desi sper sa nu fie)?multumesc anticipat!
  • EnCy

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2002 YDTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu martorul ABS ,am dat telescopul si bratul jos le-am montat la loc si dupa abs_ul a ramas aprins dar el tot functioneaza,ce este de facut?sa curat mufa?dar cu ce anume ?multumesc anticipat mentionez ca problema este la o vectra c gts din 2002
  • pyro

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2011

  • Mesaj Privat
se pot citi erorile abs cu martor aprins pe tester?
  • EnCy

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2002 YDTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Se pot citi dar nu se pot stinge,ii cere sa calibreze unghiul de fuga si cand ii da sa faca asta ii cere un cod "al masinii" care nul am Confused
Skip ads

  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca la astra G, 4 prezoane, discuri pe spate cu abs, senzorul abs din rulment scoate la iesire tot un semnal sub forma de impulsuri? Daca da, cate impulsuri/rotatie? Cati pini are mufa abs?
Este compatibil rulmentul, din punct de vedere electric, cu o unitate abs de generatie mai veche, cu inel dintat la planetara cu 29 dinti?
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Astra G 2002 Caravan - Y20DTH - Frane pe discuri. Merge sa pun ESP?
  • stresu1984

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti am si eu o vectra a 1.6 1994 c16nz si am o problema pe stanga fata cu un senzor,sa va explic cum sta treaba am dus masina la un servis amator la 1 strada de mine sa mi schimbe bucsaraie pe fata si la plecare am observat ca becul de la abs imi sta aprins dar daca stau foarte aproape nu am luat in seama crezand ca s a dereglat ceva si isi va reveni.Greseala mea,nu si a mai revenit si dand roata jos am observat suportul de la abs strambat in interior iar senzorul atingand planetara i s a tocit varful acela din capat,intrebarea mea care este:am facut rost de un senzor de la o vectra b 1,8 1996,senzorul pare identic dar nu sunt 100% sigur ca va fii si functional mai ales ca nu stiu daca acel suport trebuie sa fie perfect perpendicular cu cititorul de pe planetara,ce ma sfatuiti sa fac si cum?
  • FREE BOY

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
radu a scris:mie mi se aprinde in 5 min. shi ramane asa.problema la mine vine di capetele de la planetare: s-au tocit dintii de pe ele.
am si eu o problema cu abs cand pornesc masina e becul stins cand plec dupa loc se aprinde abs ,cateodata se stinge si intra eroare la tester circuit deschis la 2 senzori oare sa fie dusi sau firul intrerupt?am opel tigra
Skip ads

  • alu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut, ESP-ul foloseste tot senzorii ABS-ului, sau are senzori proprii? Cati senzori sunt si unde sunt pozitionati? Este posibil sa ramana aprins martorul de ESP daca placutele de frana spate sunt uzate excesiv? Martorul de ABS se stinge. Toate aceste intrebari sunt referitoare la o Astra H Caravan 2006. Cu multumiri!
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Va salut.
Am si eu urmatoarea problema cu martorul de ESP in sensul ca ramane aprins in mers si apare volanul cu semnul !.
Mentionez ca am montat buton de ESP separat iar in mufa de ABS am bagat o tija mica care sa faca contact cu pinul 3 .
Sa fie oare de la acel pin3?
Am incercat cu spray de contacte pe mufele de la ECU si ABS si nimic. Din cand in cand apare martorul ESP si sta aprins.
Am facut diagnoza cu OP-COM si-mi spune ca nu poate comunica acel CAN BUS cu SAS (senzorul de virare).
Ma putetti ajuta cu un sfat va rog?
Va multumesc.
  • sori

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor.si la mine se aprinde martorul abs dar cand vrea el.nu am observat un motiv anume.merg 2 zile si nu are nik si dupa aia o ia razna.daca opresc motorul si pornesc iar nu se mai aprinde.am fost cu ea la un tester si mi-a zis ca e rulmentul spate dreapta.daca ar fi rulmentul nu ar trebui sa stea aprins mereu?cateodata se mai misca si acul de la vitezometru cand stau pe loc,dar nu mereu.masina e opel astra g motor 2000 din anul 2000.sunt novice in mecanica deci va rog sa scuzati eventualele greseli tehnice. va multumesc si astept pareri.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cat costa o activare ESP + TC? Astra G.

Si cu ce se face activarea?
  • claudiunicatul

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut tuturor am un opel tigra 14 si de curand am montat sistem de franare abs care din pacate nu functioneaza precizez faptul ca este luat dupa o alta masina identica multumesc celor care acorda 5 min pentru ma ajuta
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Unicatule si netarmuritule, descrie si tu mai in detaliu ce ai facut. In mod normal transplantul trebuia facut incusiv cu instalatia electrica a motorului, panou de sigurante si etc.... Tu exact ce ai transplantat? Ti se aprinde becul de ABS in bord? daca incerci o diagnoza, interfata de diagnoza poate comunica cu modulul ABS? ce parametri vede?
  • caragea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna am un opel vectra c 2.2 dti din 2003 si astazi am iesit cu ea pe niste nameti fanstastici acum cand m-am intors am ramas impotmolit in zapada si am fortat-o un pic mai tare in mansalier si s-au aprins martorii de pe bord de abs si esp si asa au ramas. Acum am incercat sa o opresc sa o repornesc am scos borna de la baterie sa o resetez si nimic martorii tot aprinsi raman. Precizez ca pana in momentul in care am fortat-o senzorii au mers foarte bine nu erau aprinsi si nici nu am mai patit pana acum. O sa-si mai revina? Care este prblema? Ce s-a itamplat? Multumesc anticipat.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Uite cum a procedat eu la curatarea mufelor de ABS si ECU.

Am folosit spay special pentru contacte si se numeste SOUDAL CONTACT SPRAY.
Incearca prima data sa faci ce am facut eu adica sa pulverizezi cu acel spray pe cele 2 mufe ECU si ABS si sa le cureti prin introducerea si scoatere simultana a lor apoi pulverizezi iar si repeti cilcul de montare si demontare de 5 ori.
Dupa ce ai facut asta nu uita sa folosetsi un pistol cu are cald sau in lispa sa folosesti FEONUL nevestii asa cum am facut eu.
Solutia ai se usuca foarte greu si trebuie sa insisti cu aerul cald vreo 10 min la fiecare mufa atat mama cat si tata.
Apoi recalibrezi ungiul virarea cu OP COM si ai scapat de multe erori.
Acele mufe se oxideaza si de multe ori contactele imperfecte dau multe erori din cauza lor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR