Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
for_win32;
acelasi tip de problema il am si eu pe masina , practic de cand am luat masina noua, in jur de 1800-2000 de giri simteam o usoara smucitura ca si cum masina ar ramane fara motorina, ceva de genul asta, doar ca de cateva luni nu mai simt asa zisul defect si acum intra mai greu in 1a si marsarier, eu am circa 42 000km si mi-au spus ca e problema de ambreaj, practic se intampla ca placa de presiune nu lucreaza bine, ceva de genul asta, eu unul nu ma pricep, daca aveam pana in 30 000 km se schimba in garantie(daca are defect de fabrica, daca e consumat nu se schimba in garantie), dar peste 30 000 nu se schimba in garantie indiferent de problema , zic ei fiind material de consum, dar problema e ca ambreajul nu e consumat si nici ars e doar un defect de fabrica,(cred)masina trage destul de bine , mai ales pe sport, maine merg sa vb cu un alt mecanic opel de la alta reprezentanta sa vedem ce mai povesteste si ala,
pana la urma nu-mi ramane decat sa cumpar kitul de ambreaj (disc, placa de presiune si rulment fara volanta 400 euro) si sa schimb totul, acum ca a dat frigul intra si mai greu dar dupa ce se incalzeste isi mai da drumul, deci daca ai mai putin de 30 000km dute si rezolva problema, daca ei zic ca e cutia , practic ei trebuie sa o demonteze sa controleze daca e ceva in neregula si cum opel nu da piese de schimb pt cutie nu le ramane decat sa o schimbe in garantie, bafta
Skip ads

  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@ iordantonio : nu stiu sa iti zic exact eu am patit-o singura data si in momentul acela numai cu ochii la ceasuri nu eram Very Happy. eram in a 2-a si i-am dat in gura sa trec de 2 tiruri (care mergeau ca curu, fara sa lase loc intre ele ) si mi-a taiat gazul. Eu zic, cand ajunge la rosu sau pe la 7000rpm.....cel mai simplu, fa proba Very Happy si zi-ne si noua
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
servus

masina astra j 2012 2.0 cdti mai are putin si face 30.000 km. in curand vine si revizia.
ideea e ca iarna trecuta la pornire pornea foarte repede - chiar si cand au fost zapezile alea mari si a stat 2 saptamani in parcare o mai porneam o data la 2-3 zile si pornea dupa maxim 3-4 rotiri (ale alternatorului probabil...)

iarna asta de vre-o 3 ori mi s-a intamplat (nu la temperaturi joase - adica -2-3 grade) sa porneasca doar dupa 10-15 astfel de rotiri... si era dimineata la 7 in conditiile in care ziua anterioara ajunsesem acasa la 7 seara...

ce parere aveti - sunt doar hibe inchipuite de mine? fac comparatia cu anul trecu cand in conditii mult mai "vitrege" nu a facut asa nici macar o data...
ce-ar putea fi? (filtre, motorina, bujii). cum sa pun problema la revizie la service?
  • Turb0

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Verifica bateria.Vara porneste din prima ?
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ mihail acelasi lucru mi s-a intamplat si mie ! motor 2.0 cdti 160 hp , mi-a pornit mai greu ca de obicei ! Am lasat-o 2 zile nepornita la munte unde nu era chiar asa frig incat sa crape pietrele si mi-a pornit foarte greu ! Si nu numai la munte ci si in Bucuresti iarna asta mi-a pornit mai greu ca niciodata ! Are momente cand porneste imediat iar momente cand da si invarte de 2-3 ori ! Cand e cald afara porneste fara probleme !
  • bauuab

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sauciuc a scris:salutare. sunt pe punctul de a cumpara o astra j a 1.4nel Enjoi, dar din experientele voastre la volanul adorabilei astra imi dau seama ca v-ati confruntat cu ceva probleme iar masina(ca oricare alta) are si ceva neajunsuri, asa ca va rog niste sfaturi daca se poate......
faza cu "greierasi" cred ca ma face sa mai cuget Confused
am mai citit tot aici pe forum probleme ca:
- disc ambreiaj schimbat la 8000km
-discuri frana schimbate la 3000km

singurul neajuns la 1,4nel sunt calutii in rest eu am 13000 fara nici o problema deci depinde si de noroc
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Spire a scris:@ mihail acelasi lucru mi s-a intamplat si mie ! motor 2.0 cdti 160 hp , mi-a pornit mai greu ca de obicei ! Am lasat-o 2 zile nepornita la munte unde nu era chiar asa frig incat sa crape pietrele si mi-a pornit foarte greu ! Si nu numai la munte ci si in Bucuresti iarna asta mi-a pornit mai greu ca niciodata ! Are momente cand porneste imediat iar momente cand da si invarte de 2-3 ori ! Cand e cald afara porneste fara probleme !


La acelasi motor, in momentul cand porneste mai greu, martorul "check engine" cum se maifesta?
1)ai pus contactu - s-a aprins, ai dat de cheie - s-a stins; a pornit motorul - s-a stins?
2)ai pus contactu - s-a aprins, ai dat de cheie - s-a stins; a pornit motorul - s-a mai aprins odata, apoi s-a stins definitiv?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
prima varianta ! Nu am avut niciodata probleme pana acum cu check engine-u si nici nu vreau ! Doar mi-a pornit mai greu decat de obicei ! Tind sa cred ca e pe duca bateria pentru ca iarna foloseste foarte mult din baterie diesel-u !
Ce mi s-a mai intamplat intr-o seara : Am pornit masina am dat drumu la radio si dintr-o data incepuse sa oscilze volumu la radio , adica ori volumu 3 ori 4 si tot asa ! La orice volum dadeam tot asa facea , am oprit masina am repornit-o si nu a mai facut ! O fi fost si din cauza bateriei de la telecomanda , acum nu stiu ce sa zic . Cat despre pornirea masinii o sa ma mai uit zilele astea la ea cum se manifesta ca oricum nu am mai pornit-o de 1 saptamana si iti spun !
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Si la mine porneste un pic mai greu pe temperaturi scazute, iar martorul "check engine" face ca in varianta 2. Am observat ca daca afara este cald nu se mai manifesta in felul acesta.
varinata 1:
http://www.youtube.com/watch?v=gmhxI3F8C68

varianta 2:
http://www.youtube.com/watch?v=3MWzxSylzCc (pe la minutul 1.00)

P.S.: Eu fac referire la Insignia, dar principiul este acelas ca la Astra
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tocmai mi-am amintit ca postasem un filmulet pe youtube cand aveam probleme cu relatiul si inca am si m-am uitat la cum porneste masina si cred ca este la fel ca la tine adica varianta a 2 a ! Care ar fi problema ? http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc sau care ar fi diferenta intre ele ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1)ai pus contactul - s-a aprins, ai dat de cheie - s-a stins; a pornit motorul - s-a stins
2)ai pus contactul - s-a aprins, ai dat de cheie - s-a stins; a pornit motorul - s-a mai aprins odata, apoi s-a stins definitiv

Dupa ce porneste motorul mai se aprinde odata martorul. Inainte(pe toamna) nu se mai aprindea.
Problema e ca nu stiu daca aceaasta manifestare constituie "o problema". Confused
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
for_win32;
se pare ca la mine nu a fost cutia de viteze ci volanta, din cauza volantei imi intra greu in viteza (in prima treapta si marsarier), mecanici opel mi-au zis ca au gasit ceva rupt la volanta, ei la inceput au crezut ca e placa de presiune ,dar dupa ce au demontat tot au gasit defectul la volanta, dupa lungi discutii si comentari intra in garantie, nu-mi vine sa cred ca volanta a cedat asa de repede, dar ce sa mai zic astept sa iau masina si sa vad cum se comporta, seful de la opel a zis ca e un defect de fabrica, salutare...
Skip ads

  • radurdw

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
bauuab:o alegere buna 1.4 turbo,sa ne ti la curent
  • mihail.dragoi

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dpdv martori totul este ok - se aprind toate cand pun contactul - se sting si ramane doar motorul si frana - dau cheie - porneste motorul - se aprind din nou toate si se sting toate (mai putin parcarea, normal).

deci e ok, se comporta ca oricare alta zi din an de pana acum. intradevar am fost uimit - bine asta iarna trecuta cand am avut prima daca o intarziere de 2-3 secunde la pornire dupa 3 zile de stat in parcare cu mare ger - sa observ ca nu e ca la alte masini, in care contactul din cheie il tii cat vrei tu... la opel-ul meu cand am dat contact - se invarte pana cand porneste - indiferent daca dau eu de cheie innapoi...
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Azi dimineata cand am pornit masina, la rece si pe umezeala din Bucuresti, in primele 10 secunde s-a auzit un harjait puternic din partea stanga a motorului, cum te uiti la el (din dreapta daca esti la volan). Pe urma si-a revenit si a mers normal, ma rog, cu trepidatiile si instabilitatea ralantiului la rece de rigoare.
De la ce sa fie harjaitul asta? Parca nu ar fi ajuns uleiul prin toate partile motorului....
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Astazi cand am pornit masina am patit o chestie foarte ciudata: nu mi s-a aprins deloc LCD-ul central (cel de la unitatea de infotainment). Unitatea de infotainment nu voia sa porneasca, nu auzeam nici sunetele de avertizare de la senzorii de parcare si nici de la semnalizare. Am oprit masina, am pornit-o din nou si nimic. Dupa vreo 5 minute de mers a pornit deodata radio-ul, s-a aprins ecranul si totul a inceput sa functioneze ok. Foarte ciudat.

A mai patit cineva vreodata ceva asemanator?
  • haty_74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am trecut peste o cale ferata si mi s-a deblocat volanul in mers.
Maneta care fixa volanul nu il mai blocheaza
  • negru2004

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ieri mi s-a aprins martorul cu motorul galben(Lampa de control defecþiuni") in mers si a ramas aprins.


In cartea tehnica spune:
Se aprinde în timpul funcþionãrii
motorului

Defecþiune în sistemul de control al
emisiilor. Este posibil ca limitele
admise ale emisiilor de noxe sã fi fost
depãºite. Apelaþi imediat la un atelier
service pentru asistenþã.

Am fost astazi la reprezentanta, s-a facut diagnoza si rezultatul a fost:



Se pare ca problema este una dintre cele 2 sonde Lambda. Masina nu are nici 22.000 Km iar benzina am pus exclusiv Efix. Este normal sa se defecteze o sonda atat de repede? A mai patit cineva?
  • haty_74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2012

  • Mesaj Privat
haty_74 a scris:Am trecut peste o cale ferata si mi s-a deblocat volanul in mers.
Maneta care fixa volanul nu il mai blocheaza

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema
  • radurdw

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
negru2004 a scris:Ieri mi s-a aprins martorul cu motorul galben(Lampa de control defecþiuni") in mers si a ramas aprins.


In cartea tehnica spune:
Se aprinde în timpul funcþionãrii
motorului

Defecþiune în sistemul de control al
emisiilor. Este posibil ca limitele
admise ale emisiilor de noxe sã fi fost
depãºite. Apelaþi imediat la un atelier
service pentru asistenþã.

Am fost astazi la reprezentanta, s-a facut diagnoza si rezultatul a fost:



Se pare ca problema este una dintre cele 2 sonde Lambda. Masina nu are nici 22.000 Km iar benzina am pus exclusiv Efix. Este normal sa se defecteze o sonda atat de repede? A mai patit cineva?


Salut,un prieten are aceeasi problema la o astra g,a fost la service si cei de acolo au zis galeria de admisie parca
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR