- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Deltaztek
- **
- 148 mesaje
- din 04 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Deltaztek
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salut
Eu am un Astra Classic 1,7cdti, la care am schimbat placutele pe fata la 29000km, deoarece nu mai tineau si le-am si vazut cand le-au schimbat, erau doar osul, fara carne pe ele.
Problema este ca acum la aproape 40000km, cand circul cu 70 - 80 km/h si franez, in ultima parte a perioadei de franare, cand masina se apropie de oprire, desi franeaza eficient, se aude un zgomot ciudat, un huruit ciudat.
Aveti idee ce ar putea fi? mizerie pe disc? uzura de placute, desi mi se pare ciudat dupa doar 11000km sa le schimb iar?
Eu am un Astra Classic 1,7cdti, la care am schimbat placutele pe fata la 29000km, deoarece nu mai tineau si le-am si vazut cand le-au schimbat, erau doar osul, fara carne pe ele.
Problema este ca acum la aproape 40000km, cand circul cu 70 - 80 km/h si franez, in ultima parte a perioadei de franare, cand masina se apropie de oprire, desi franeaza eficient, se aude un zgomot ciudat, un huruit ciudat.
Aveti idee ce ar putea fi? mizerie pe disc? uzura de placute, desi mi se pare ciudat dupa doar 11000km sa le schimb iar?
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
DA intr-adevar TREbuie sa le schimbi de urgenta.
ai facut o greseala fatala sa le schimbi la 29.0000 km.
dupa inca 11.000 "osul" a ajuns la karne si freca os pe os.
Constructorul recomanda schimbare de urgenta.
AKTUAL dupa 60.000: trw uzura 65%, deci mai merg lejer 25.000: si eu aud niste "greierasi" dar de la rezervor inspre planetara.
ai facut o greseala fatala sa le schimbi la 29.0000 km.
dupa inca 11.000 "osul" a ajuns la karne si freca os pe os.
Constructorul recomanda schimbare de urgenta.
AKTUAL dupa 60.000: trw uzura 65%, deci mai merg lejer 25.000: si eu aud niste "greierasi" dar de la rezervor inspre planetara.
- Deltaztek
- **
- 148 mesaje
- din 04 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Deltaztek
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
victor soare a scris:DA intr-adevar TREbuie sa le schimbi de urgenta.
AKTUAL dupa 60.000: trw uzura 65%, deci mai merg lejer 25.000: si eu aud niste "greierasi" dar de la rezervor inspre planetara.
AKTUAL dupa 60.000: trw uzura 65%, deci mai merg lejer 25.000: si eu aud niste "greierasi" dar de la rezervor inspre planetara.
Eu am pus in urma cu 15.000 km trw si sunt ff multumit de ele. Pe masina anterioara am avut ferodo si vreau sa spun ca e diferenta mare intre ele...trw sunt net superioare. As dori sa aflu parerea unei persoane care a avut trw precum si alta firma...nu de altceva, dar o parere in plus nu strica..in momentul de fata sunt convins ca trw sunt cele mai bune
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
TRW sunt Lucas-uri OEM? Am inteles ca ar fi totusi ceva mai slabute calitativ decat Lucas. O parere avizata?
Va trebui sa-mi cumpar discuri de frana. Vreau sa le schimb in primavara. Imi puteti recomanda un producator?
Au vreo noima cele perforate pe Corsa Z12XEP? Ma refer la efortul financiar, aproape dublu.
Va trebui sa-mi cumpar discuri de frana. Vreau sa le schimb in primavara. Imi puteti recomanda un producator?
Au vreo noima cele perforate pe Corsa Z12XEP? Ma refer la efortul financiar, aproape dublu.
- Deltaztek
- **
- 148 mesaje
- din 04 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Deltaztek
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2007
- Mesaj Privat
- rhodense
- **
- 120 mesaje
- din 11 Dec 2007
- Insignia Sports Tourer 2017
- Alta tara
rhodense
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia Sports Tourer 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
.87.SPD
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Eu am schimbat la Astra mea 1,6 placutele spate, am pus TRW ( 120 lei ) si sunt multumit. Franeaza, adica ingheata cand apesi frana. Inainte de a le schimba se ridica de spate la o frana mai brusca.
* aveti grija ce placute luati ca eu am patit.o, sunt 2 feluri, la fel insa difera capetele de prindere ( sunt patrate sau rotunde )
* aveti grija ce placute luati ca eu am patit.o, sunt 2 feluri, la fel insa difera capetele de prindere ( sunt patrate sau rotunde )
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am achizitionat acum cateva zile de pe autoconsult punct ro mai multe piese (flanse amortizor cu rulment GM made in DE, bielete directie Topran made in DE, capete de bara Topran made in DE, discuri fata ventilate si discuri spate Zimmerman made in DE, placute fata-spate Topran made in UK). pe cutia de la discuri pe langa Zimmerman scrie si "made for Topran".
Stie cineva ceva legat de aceasta firma ? sunt bune de ceva piesele ?
Stie cineva ceva legat de aceasta firma ? sunt bune de ceva piesele ?
BRadu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2008
- Mesaj Privat
salutare,
am si eu o problema asemanatoare (daca stau cu piciorul pe frana sau am trasa frana de mana, si se urca cineva in masina se aude cateodata un scartait). am o astra g z17dtl cu discuri fata/spate. am mai observat uneori, cand am frana de mana trasa si scartaie, ca daca trag mai tare de ea (la ultimul dinte, cred) nu se mai aude. placutele pe spate nu sunt de schimbat.
multumesc.
...la fel ca si la frana de mana.....(trag frana de mana si ma dau jos din masina, iar atunci masina are un fel de scartait mai gros)......
am si eu o problema asemanatoare (daca stau cu piciorul pe frana sau am trasa frana de mana, si se urca cineva in masina se aude cateodata un scartait). am o astra g z17dtl cu discuri fata/spate. am mai observat uneori, cand am frana de mana trasa si scartaie, ca daca trag mai tare de ea (la ultimul dinte, cred) nu se mai aude. placutele pe spate nu sunt de schimbat.
multumesc.
...la fel ca si la frana de mana.....(trag frana de mana si ma dau jos din masina, iar atunci masina are un fel de scartait mai gros)......
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
nu e vorba de nici o problema care sa-ti solicite atentia imediata. frana de mana nu este bine "acordata". cablul cel mai probabil. ca sa verifici eficacitatea franei de mana, trage-o baga in 1st gear, tureaza foarte usor si elibereaza la fel de usor ambreiajul. daca masina intra in "balans" fara sa plece de pe loc, atunci poti sa dormi linistit.
Dannnny
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema!in momentul cand plec cu masina la rece aud din spate de la tamburi un huruit,dupa cateva franari huruitul dispare si totul este normal!imi da impresia ca si cum sa format un condens pe tamburi si atunci cand actioneaza ferodourile haraie,dar este numai explicatia mea...masina are 2 ani,sa se fi tocit asa repede?(27000 k)
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- litian28
- **
- 213 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 2019 B14XFL
- Mehedinti
litian28
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2019 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- catalinb
- **
- 157 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
catalinb
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
INTREBARE (am scotocit pe forum si nu am gasit un raspuns care sa ma multumeasca):
La majoritatea masinilor eficienta franarii nu este distribuita in mod egal pe ambele punti. Din acest motiv exista "avantajul" ca placutele (sau tamburii) spate sa fie schimbati mai rar decat pe fatza. De ce producatorii nu au ales sa faca asa? (la fel e si la vechea Dacie) Mie unul mi-ar conveni sa am aceeasi eficienta si pe spate chiar daca schimb placutele oadata cu cele de pe fatza. Inca ceva....la Dacie exista un decuplator care activeaza frana pe puntea din spate sub forta unei incarcaturi mai mari pusa in portbagaj. La Opel exista asa ceva? Daca da, se poate activa permanent, fara sa ai masina incarcata cu bagaj? Ma gandesc ca poate are o siguranta ceva......sau un pistonas care poate fi blocat manual pe "on".
Vectra 2001 1.6 16V
La majoritatea masinilor eficienta franarii nu este distribuita in mod egal pe ambele punti. Din acest motiv exista "avantajul" ca placutele (sau tamburii) spate sa fie schimbati mai rar decat pe fatza. De ce producatorii nu au ales sa faca asa? (la fel e si la vechea Dacie) Mie unul mi-ar conveni sa am aceeasi eficienta si pe spate chiar daca schimb placutele oadata cu cele de pe fatza. Inca ceva....la Dacie exista un decuplator care activeaza frana pe puntea din spate sub forta unei incarcaturi mai mari pusa in portbagaj. La Opel exista asa ceva? Daca da, se poate activa permanent, fara sa ai masina incarcata cu bagaj? Ma gandesc ca poate are o siguranta ceva......sau un pistonas care poate fi blocat manual pe "on".
Vectra 2001 1.6 16V
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat