Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Alin, nu sari la pompa! Totul incepe de la motorina pt euro5, care are in jur de 50%sulf. Sfatul meu este sa schimbi motorina, sa i pui motorina normala dar numai dupa ce in rezervor nu mai ai nimic din cea veche. Realimentezi si o lasi o sapt. Vei vedea diferenta, daca nu..... Schimbi regulatorul, care e vreo 700. Asa am facut majoritatea care am avut problema asta. Iti recomand efix51 de la rompetrol. Citeste si postarile mai vechi!
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Tanasie Alin a scris:Buna ziua.
Am si eu problema cu motorul de 1,7cdti , oscileaza relantiul mersul este inecat si se aude un rontait in momentul mersului neregulat . In mers are intreruperi parca de genul accelerez se pune in bot si dupa pleaca. Am puso pe tester la reprezentanta la opel si au zis ca este regulatorul de presiune de pe pompa de inalta. Va rog sa ma lamuriti oare sa fie acesta sigur sa nu dau banii degeaba pe el. Ce parere aveti sa iau o pompa second cu totul sau sa iau regulatorul nou? Imi e frica sa nu fie ceva si in pompa de inalta dar totusi pornirea este perfecta. Mentionez ca am avut codul de eroare P 0093.
Va multumesc.

Aceleasi simptome le am si eu, uneori merge parca in 3 pistoane, cu smucituri si da in nas; cel mai probabil este regulatorul de presiune. Si eu zic sa nu te arunci sa cumperi o pompa intrucat e putin probabil sa aiba ceva; in general se duc dupa sute de kilometri. Ti-au spus si ce inseamna codul ala de eroare? E legat de presiunea in rampa cumva? Eu te-as sfatui sa nu iei un regulator la mana a doua ca nu faci nicio afacere. Daca te hotarasti sa-l schimbi cumpara unul nou.

@Alex: cum se mai prezinta cu efix51? tot fara oscilatii? motorul merge rotund? Smile
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Msi de intrebare. Merge bine.... Avand 90 de mii cu ea, mi a mai ramas sa i fac si revizia (vineri). Ulei gm 5w30, filtre man, si o curatare de egr, pt linistea mea. Dupa care astept iarna. Tu, ce ai mai facut cu ea? Ai realimentat de la altii, ai incercat efix ul?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca aceasta fluctuatie nu este din cauza motorinei, eu am aceasta fluctuatie de 4 ani de cind am luat masina din Germania.
Nu cred caci neamtul a pus motorina proasta. problema e din cauza regulatorului de presiune care este prost conceput, in special la cei cu motorele DTJ-DTR.
Eu nu am vazut aceste oscilatii la alte tipuri de motoare,decit la opel si nu cred ca toti alimenteaza numai la rompetrol.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alexteodorescu99 a scris:Msi de intrebare. Merge bine.... Avand 90 de mii cu ea, mi a mai ramas sa i fac si revizia (vineri). Ulei gm 5w30, filtre man, si o curatare de egr, pt linistea mea. Dupa care astept iarna. Tu, ce ai mai facut cu ea? Ai realimentat de la altii, ai incercat efix ul?

Printr-o conjunctura nefericita am mai facut un plin la OMV Very Happy si m-au scos din sarite oscilatiile si m-am dus cu masina la reprezentanta. Au pus testerul pe ea si bineinteles presiunea in rampa la relanti oscila ca toate visele cand in mod normal ar trebui sa fie constanta. Cei de acolo mi-au spus ca in mod normal pt a stabili clar cauza trebuie verificat tot sistemul de injectie, de la pompa, regulator, injectoare, rampa etc, operatie de durata si foarte costisitoare intrucat piesele ar trebui trimise in alt oras pt verificari. Mi-au mai spus si ca in proportie de 99% regulatorul este de vina, masina avand si doar 50k km si la toate masinile care le-au venit (in garantie) cu problema asta a fost de vina regulatorul, unele avand si 20k km. Cel mai probabil o sa il schimb si eu, cred ca e singura solutie. Poate in alte situatii e suficient sa se treaca la alt tip de combustibil cum a fost cazul tau, la mine sincer cred ca nu mai e suficient sa fac doar asta.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Eu cred ca aceasta fluctuatie nu este din cauza motorinei, eu am aceasta fluctuatie de 4 ani de cind am luat masina din Germania.
Nu cred caci neamtul a pus motorina proasta. problema e din cauza regulatorului de presiune care este prost conceput, in special la cei cu motorele DTJ-DTR.
Eu nu am vazut aceste oscilatii la alte tipuri de motoare,decit la opel si nu cred ca toti alimenteaza numai la rompetrol.

Corect, regulatorul se defecteaza in special la motorizarile DTR si DTJ care au sistem de injectie Denso.
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat regulatorul si am trecut la motorina normala...
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa este, am uitat ca tu de fapt l-ai schimbat. Sunt curios daca si-ar fi revenit fara sa-l schimbi si doar alimentand cu motorina normala.
Skip ads

  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pai asta recomand... Sa incercati inainte de a schimba regulatorul ....sa treceti pe alt sortiment de motorina. Eu, am simtit diferenta.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Alex, am schimbat motorina am bagat si mai scumpa si mai ieftina dar ma inseala fiinca sunt momente cand merge bine sunt momente cand merge jalnic in special la relanti parca merge in 3 pistoane accelerez si dupa un timp merge perfect fara nici o fluctuatie. Am curatit EGR-ul nu era murdar era ok in rest pe tester masina e ok la reprezentanta mi-au zis ca e regulatorul de pe pompa de inalta si oscileaza presiunea de combustibil. Cred ca o sa cumpar un regulator nou, poti sa-mi spui unde gasesc mai ieftin?
Poti sa-mi spui ce se defecteaza in acest regulator?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Are un defect de fabricatie se pare: https://www.clubopel.com/vie...p=1464761#1464761
Unul nou costa aproximativ 800 lei si ar trebui sa te tina 40-50k km (daca ai noroc).

EDIT: Stiti cumva daca exista si regulatoare after market pt motorizarea asta? e clar ca cele originale GM numai fiabile nu sunt
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Al meu era bosch, cel schimbat, tot bosch. Trebuie sa te tina multi km, nu 30-50 sau 100. Trebuie sa NU uitam un lucru: Masina trebuie alimentata, numai cu motorina normala, fara basini ...ca ii bag nu stiu de care ca are nu stiu ce rahat in ea. MOTORINA NORMALA EURO 4, IN CAZUL NOSTRU! Eu am un Opel Astra H din 2004 1.7cdti 101cp. Deci, inainte aveam consumul in oras 7.7, acum il am 6.4. Folosesc efix51 rompetrol. Incercati si voi!
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Regulatorul asta de presiune care cedeaza dupa cateva zeci de mii de km este o problema specifica sistemelor de injectie Denso folosite pe motorizarile mai noi (de 110 si 125 cai), Bosch din cate stiu eu nu are problema asta. Eu numai motorina normala am bagat pana acum, fara super si alte chestii.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
In momentul cand merge neregulat cand accelarati nu se aude si un cloncanit ciudat? Care este cauza? Daca schimb regulatorul acest cloncanit produs se pare de injector ,dispare? Daca este defect regulatorul de ce nu merge tot timpul prost?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu imi dau seama cum e acel cloncanit sincer. Numai cand accelerzi se aude? Incearca sa il descrii. Regulatorul defect e cea mai probabila si intalnita cauza pt oscilatii, dar asta nu inseamna ca nu e posibil sa fie si vreun injector cu probleme.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Acel cloncanit este numai in turatie pana in 2000 rotatii in momentul cand merge neregulat motorul. Pe tester nu apare injector defect si am facut si testul pe retur si sunt ok toate. La reprezentanta mi-au zis ca acel cloncanit este de la injector ca nu se alimenteaza cum trebuie si atunci bate. Doream sa aflu daca si la voi se aude la fel cand merge neregulat masina.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Si cand merge neregulat la relanti se aude cloncanitul(ca un tractoras) cum urca si coboara in functie de mersul neregulat parca merg in gol injectoarele nu au motorina iar in momentul cand revine la mersul normal la relanti merge ca un diesel obisnuit si la turatie si la zgomot.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil e doar din cauza unui regulator defect. Nu sunt sigur daca si la mine e vorba de exact acel zgomot, dar face urat, ca un horcait in momentul in care apar oscilatiile si pare ca vrea sa se tureze singur motorul. Eu azi mi-am facut comanda la un regulator nou, sambata imi ajunge pt ca mi s-a urat sa merg cu ea in 3 pistoane parca.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Da si eu il comand este exact cum zici u. Am puso pe tester si presiunea de combustibil este foarte scazuta si atunci cand pare ca merge bine pe tester tot nu se alimenteaza cum trebuie merge f.rau.
  • Tanasie Alin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Cat a fost regulatorul si de unde l-ai luat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR