- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
doggz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:doggz faptul ca tu ai luat teapa la achizitionare inclusiv "mecanicul" tau e treaba voastra. Toate defectele enumerate de tine tin de vechii proprietari si geambasi.
Tu numesti teapa la achizitionare masina din 2005 ? Deci asta sa fie problema, vechii proprietari sau samsarii, in nici un caz fiabilitatea lor ?
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Masinile sunt fiabile, problema e ca cei care aduc masini in Romania cauta ce e mai ieftin => masini care au probleme( lovite, explatate necorespunzator fara revizii la timp, cu km de ordinul sutelor de mii, etc) ii dau un aspect comercial(se spala, se lustrueste, se indreapta si se da kit cat cuprinde, apoi se vopseste, se scot becuri din bord, se dau km inapoi, se baga diferite prostii in motor pt a diminua zgomotul, se taie fire, se pun rezistente in loc de airbags, se schimba volan uzat, se schimba 1-2 pedale uzate, etc nu am timp sa iti explic exact toate trucurile) si se cauta "gasca" in termenul lor.
Daca ai sa ai curiozitatea vreodata sa intri pe net si sa cauti (la cati bani ai dat tu pe masina scade taxa de inmatriculare, scade drumul, scade cheltuielile de inmatriculare, scade comisionul de 500-1000 euro) o masina in banii respectivi ai sa fii mirat cam ce masini gasesti.
De aia zici tu ca nu sunt fiabile.
Lucrul bun costa si in Germania, nu numai in Romania.
Daca ai sa ai curiozitatea vreodata sa intri pe net si sa cauti (la cati bani ai dat tu pe masina scade taxa de inmatriculare, scade drumul, scade cheltuielile de inmatriculare, scade comisionul de 500-1000 euro) o masina in banii respectivi ai sa fii mirat cam ce masini gasesti.
De aia zici tu ca nu sunt fiabile.
Lucrul bun costa si in Germania, nu numai in Romania.
COSmaster
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Iti zic eu ca ai luat o masina muncita rau de tot. Corsa, care are acelasi motor si cateva componente care se regasesc si pe Agila, din 2002 sincer ma uimeste, erori deloc, toate functioneaza, motorul trage perfect. Acum nu zic ca e ca noua, va trebui schimbata distributibutia in viitor, am putin joc la roata stanga spate si telescopul de pe dreapta fata e curs, dar astea s-au intamplat anul acesta multumita drumurilor care sunt tot mai proaste. Nici vorba de pivoti slabiti. Apropo, din cate stiu eu pivotii orginali sunt sertizati pe brat si doar daca sunt schimbati sunt prinsi in suruburi.
Depinde de ce masina ai cumparat sincer...nu trebuie sa blamezi marca Opel pentru probleme tale, sunt curios cat de full e masina ta, sunt convins ca asa ti-a spus ce ce ti-a vandut-o
Depinde de ce masina ai cumparat sincer...nu trebuie sa blamezi marca Opel pentru probleme tale, sunt curios cat de full e masina ta, sunt convins ca asa ti-a spus ce ce ti-a vandut-o
doggz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Da, probabil am avut eu ghinion, ce sa zic, si poate si mecanicul la fel...eu stiu....dar ceea ce ma surprinde foarte mult, este motorul asta de 1.2 pe benzina, parca zici ca-i pe motorina, pe bune...toarce la relanti parca zici ca-i tractor...prima data nici nu mi-a venit sa cred cand mi-a zis ca-i pe benzina...
Full la Agila, inseamna dotari mai spartane comparativ cu alte modele sau marci (sa ma corecteze cineva daca gresesc)...adica: genti, AC, geamuri el, inchidere, proiectoare, CD...
Full la Agila, inseamna dotari mai spartane comparativ cu alte modele sau marci (sa ma corecteze cineva daca gresesc)...adica: genti, AC, geamuri el, inchidere, proiectoare, CD...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
doggz daca motorul este zgomotos e din cauza distributiei. Daca e cum spui tu eu ii dau cam 180-200,000km.
Citeste, vezi ca ai si inregistrari video > Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP/Z14XEP
Daca "mecanicul" tau nici macar atita nu stie sa nu mai calci pe la el ca e cu pluta tare de tot!
Citeste, vezi ca ai si inregistrari video > Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP/Z14XEP
Daca "mecanicul" tau nici macar atita nu stie sa nu mai calci pe la el ca e cu pluta tare de tot!
doggz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ECU trebuie mai intii RESETAT pe masina donatoare! Abia dupa asta se poate programa pe masina ta.
Mai exista varianta de a cumpara set complet ECU+butuc+chei+IMO si neaparat codul de securitate de pe carpass si sa programezi pe urma restul computerelor de pe masina dupa ele.
ECU pica la ele numai de la spalat motorul sau interventii mioritice de gen scurtcircuit etc.
Mai exista varianta de a cumpara set complet ECU+butuc+chei+IMO si neaparat codul de securitate de pe carpass si sa programezi pe urma restul computerelor de pe masina dupa ele.
ECU pica la ele numai de la spalat motorul sau interventii mioritice de gen scurtcircuit etc.
- claudiuflorin
- **
- 205 mesaje
- din 12 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Vreau sa vand masina. Opel Agila 1.2. - an fabricatie 2001, culoare alba, 1200 cmc, 75hp, euro4, abs, eps, 2 airbaguri, ac, filtru polen, oglinzi electrice, cd radio cdr2005 sau radiocasetofon 2003, 97.000 km, revizie facuta la 94.000 km, pe parcusul celor doi ani de cand o detinem am facut si unele schimbari: bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, rulment fata, discuri frana , placute frana, senzor crackshaft, etc, am o lista cu tot, stare perfecta de functionare. Bucuresti. Florin. Pt.cei interesati astept un email si contactez eu. Am sa atasez mai multe poze in curand-trebuie sa fac poze noi. Masina este cea din poza.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 205 mesaje
- din 12 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vinzarile se fac in alt loc -> https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=14
Scuze, te rog poti sa-l muti tu la rubrica respectiva, sau introduc unul nou?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Iti faci anunt acolo, citesti https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8673 atent, pui poze, pret, detalii contact tel etc. Up se face la 7 zile.
- domnu_basescu
- *
- 14 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Agila 2001
- Prahova
domnu_basescu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
Nu am gasit alta postare cu asemenea probleme...sper ca nu gresesc scriind aici durerea mea legata de o achizitie pe care urmeaza s-o fac.
Vrand sa cumpar o Agiluta de 1l inmatriculata in RO am constatat urmatoarele aspecte:
-cel care imi vinde nu e cel trecut in carte si certificat
-intre el si detinatorul de drept s-au mai facut trei tranzactii de vanzare-cumparare succesive, s-au intocmit acte de vanzare -cumparare si fiecare asemenea act este atestat cu stampila de la fiscul vanzatorului si si a cumparatorului , adica luarea in evidenta fiscala a noului detinator si radierea obligatiilor fiscale a vanzatorului.
-vanzatorul actual sustine ca putem merge sa facem act de vanzare cumparare intre noi pe care s-o vizam la fisc, dupa care ma pot duce singur la biroul de inmatriculari si totul este in ordine ca mai nou asa se procedeaza ( e drept ca de vre-o patru ani nu am mai vandut/cumparat auto asa ca nu stiu cum e acum, dar atunci stiu sigur ca m-a obligat sa aduc titularul de pe certificat la birou)
Rog daca cineva e mai in tema cu acest subiect sa ma lumineze si pe mine...Multumesc!
Vrand sa cumpar o Agiluta de 1l inmatriculata in RO am constatat urmatoarele aspecte:
-cel care imi vinde nu e cel trecut in carte si certificat
-intre el si detinatorul de drept s-au mai facut trei tranzactii de vanzare-cumparare succesive, s-au intocmit acte de vanzare -cumparare si fiecare asemenea act este atestat cu stampila de la fiscul vanzatorului si si a cumparatorului , adica luarea in evidenta fiscala a noului detinator si radierea obligatiilor fiscale a vanzatorului.
-vanzatorul actual sustine ca putem merge sa facem act de vanzare cumparare intre noi pe care s-o vizam la fisc, dupa care ma pot duce singur la biroul de inmatriculari si totul este in ordine ca mai nou asa se procedeaza ( e drept ca de vre-o patru ani nu am mai vandut/cumparat auto asa ca nu stiu cum e acum, dar atunci stiu sigur ca m-a obligat sa aduc titularul de pe certificat la birou)
Rog daca cineva e mai in tema cu acest subiect sa ma lumineze si pe mine...Multumesc!
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
doggz a scris:Deci asta sa fie problema, vechii proprietari sau samsarii, in nici un caz fiabilitatea lor ?
Am un Z10XE / 2001 de doi ani. Masina este de fiabilitate medie. In doi ani am schimbat distributia + pompa de apa, am mai inlocuit 1 capat de bara si 1 bascula, throttle body si blocul index (din dezmembrari), 1 furtun din circuitul de racire, plus placute frana fata-spate. Va urma la primavara probabil flansa+rulment amortizor fata, ca deja aud ca bate. Schimb ulei+filtre la 10.000 km (Mobil1). Am facut cam 25.000 km, kilometrajul momentan indica 104 mii.
In afara de asta, i-am mai luat becuri noi, set de genti de tabla + pneuri de iarna, asa ca daca te uiti la preturile la Agila sh, iti dai seama ca nu sunt intreg la cap.
Am o masina care merge ceas, dar asta are un pret.
Parerea mea este ca masinutele astea au fost proiectate la o durata de viata de aproximativ 100 mii de km., dupa aceasta urmeaza o cascada de reparatii cam costisitoare in comparatie cu valoarea de piata a masinii.
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
1. distributia se schimba oricum la orice masina, nu isi are locul in discutie. pompa de apa la fel.
2. 1 capat de bara si o bascula, la drumurile din Romania, le schimba oricine
3. throttle body de obicei se curata, nu se schimba. nu am mai auzit pe nimeni pana acum sa schimbe throttle deci il voi numi incident izolat
4. placute frana - consumabile, toti le schimba
5. flansa+amortizorul, daca sunt pe dreapta, nu ele se aud. Se aude caseta de directie. Se schimba acolo o bucsa, te costa maxim 200 de lei in Iasi.
Cam asta e. eu zic ca probleme mari de fiabilitate nu sunt. Proasta mentenanta in schimb, garla. Uleiuri ieftine schimbate prea rar, benzina de pe la rusi, talpa cat cuprinde, filtre de aer neschimbate, EGR si throttle necuratate la timp, samd. Vorbesc in general, bineinteles.
2. 1 capat de bara si o bascula, la drumurile din Romania, le schimba oricine
3. throttle body de obicei se curata, nu se schimba. nu am mai auzit pe nimeni pana acum sa schimbe throttle deci il voi numi incident izolat
4. placute frana - consumabile, toti le schimba
5. flansa+amortizorul, daca sunt pe dreapta, nu ele se aud. Se aude caseta de directie. Se schimba acolo o bucsa, te costa maxim 200 de lei in Iasi.
Cam asta e. eu zic ca probleme mari de fiabilitate nu sunt. Proasta mentenanta in schimb, garla. Uleiuri ieftine schimbate prea rar, benzina de pe la rusi, talpa cat cuprinde, filtre de aer neschimbate, EGR si throttle necuratate la timp, samd. Vorbesc in general, bineinteles.
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mai avem masini in familie, deci am cu ce s-o compar. Evident, fiecare masina cu istoricul si norocul ei, cam cum e si cu sanatatea omului.
Daca vrei sa mearga ceas, bagi bani in ea, iar cum inainteaza in varsta si in kilometraj, in mod firesc cheltuielile se inmultesc. Totusi, distributia pe lant si pompa de apa care sa tina cam 100 mii, nu m-i se par ceva extraodinar de fiabile. Nici caseta de directie, daca tot veni vorba (da, am un mic joc la ea, inca de la cumparare), nu este ceva beton, daca deja prezinta joc la 70 de mii.
Una peste alta, Agila este o masina buna, dar nu m-i se pare un campion al fiabilitatii. Poate altii au avut mai mult noroc cu ea.
Daca vrei sa mearga ceas, bagi bani in ea, iar cum inainteaza in varsta si in kilometraj, in mod firesc cheltuielile se inmultesc. Totusi, distributia pe lant si pompa de apa care sa tina cam 100 mii, nu m-i se par ceva extraodinar de fiabile. Nici caseta de directie, daca tot veni vorba (da, am un mic joc la ea, inca de la cumparare), nu este ceva beton, daca deja prezinta joc la 70 de mii.
Una peste alta, Agila este o masina buna, dar nu m-i se pare un campion al fiabilitatii. Poate altii au avut mai mult noroc cu ea.
- stefanconst
- *
- 1 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Agila 2004
- Ilfov
stefanconst
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ryco1
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 1200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat