elu24
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nedumerirea ta e justificatã. Nici mie nu mi-a cãzut deloc bine sã dau 1000 lei pe o piesã, dar sincer sã fiu nu am avut încredere sã cumpãr piesa de pe olx. Am gãsit piesa și pe un alt site, la 470 lei cu garanție de 6 luni, dar nu mi-a inspirat suficientã încredere. Am preferat astfel sã plãtesc mult mai mult, plãtindu-mi și siguranța sau încrederea
Cred totuși cã dacã apelam la vreo cunoștințã din Germania, ar fi gãsit droser-ul la un preț mult mai mic.
P.S. Mulțumesc pentru cã mi-ai spus modelul piesei, pentru sfaturile bune, dar și pentru mica criticã
Cred totuși cã dacã apelam la vreo cunoștințã din Germania, ar fi gãsit droser-ul la un preț mult mai mic.
P.S. Mulțumesc pentru cã mi-ai spus modelul piesei, pentru sfaturile bune, dar și pentru mica criticã
- lazio.tiby
- **
- 64 mesaje
- din 24 Feb 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
lazio.tiby
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, aceeasi problema am patit-o si eu, am fost la spalatorie, s-a aburit farul stang complet, pe drum dupa ce am plecat mi-a aparut in bord "check dipped beam light" si nu imi mai functioneaza xenonul pe partea stanga.
Am demontat becurile, le-am inversat intre ele pt a vedea daca s-a ars, dar din pacate acesta functioneaza. Sa trag concluzia ca s-a ars drosserul si la mine (
#Alex3322 spune-mi te rog, daca montez un drosser aftermarket de la o instalatie de xenon normala, va functiona cum trebuie? Daca nu, cu siguranta ma voi indrepta spre cel de 200lei care iti da eroare sau spre Olx.....
#elu24 spune-mi te rog cum ai rezolvat problema cu etanseitatea farului?
Va multumesc
Am demontat becurile, le-am inversat intre ele pt a vedea daca s-a ars, dar din pacate acesta functioneaza. Sa trag concluzia ca s-a ars drosserul si la mine (
#Alex3322 spune-mi te rog, daca montez un drosser aftermarket de la o instalatie de xenon normala, va functiona cum trebuie? Daca nu, cu siguranta ma voi indrepta spre cel de 200lei care iti da eroare sau spre Olx.....
#elu24 spune-mi te rog cum ai rezolvat problema cu etanseitatea farului?
Va multumesc
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Verifica in primul rand daca toate capacelele sunt la locul lor...
Posibil ca apa sa fi ajuns in droser,acesta se afla pozitionat exact sub far.Cauta si schimba-l doar cu model original,A.M. nu ai cum sa pui, intrucat droserul se mufeaza direct pe far, printr-o mufa dubla si in plus iti vor apare (in cel mai fericit caz) erori...
Posibil ca apa sa fi ajuns in droser,acesta se afla pozitionat exact sub far.Cauta si schimba-l doar cu model original,A.M. nu ai cum sa pui, intrucat droserul se mufeaza direct pe far, printr-o mufa dubla si in plus iti vor apare (in cel mai fericit caz) erori...
- lazio.tiby
- **
- 64 mesaje
- din 24 Feb 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
lazio.tiby
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am inteles, eram doar curios cu cel Aftermarket. Am cautat acum pe Olx si am gasit modelul Hella 5dv 009610 (intre 150-300lei) care Alex3322 a spus ca se potriveste dar va aparea eroare de bec ars, iar cel original la 400 lei nou. Cel mai urgent trebuie sa rezolv problema cu etanseitatea farului.
Multumesc
Multumesc
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
elu24
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut! Legat de etanșeizare, eu am remediat parțial problema cu poxilinã. Aveam o crãpãturã în partea de sus a farului, acolo unde se prinde spoilerul de far. Am astupat aceea crãpãturã, dar mai apoi am observat cã atunci când plouã, farul tot se mai aburește. Dezaburirea o poți face cu un fohn(feon), lãsând câteva minute aerul cald sã intre în far. Cred cã problema se poate remedia bine, doar dacã este dat spoilerul jos și ai acces mai larg, la far.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lazio.tiby
- **
- 64 mesaje
- din 24 Feb 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
lazio.tiby
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
- lazio.tiby
- **
- 64 mesaje
- din 24 Feb 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
lazio.tiby
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Din pacate,nu exista un tutorial pentru asa ceva.
In primul rand, va trebui sa demontezi bara din fata,ai grija la senzorul de temperatura si la futunul de la stropitorile de la faruri.
Mai trebuie sa ai in vedere multitudinea de suruburi ce trebuiesc desfacute,pe sub masina,scuturi,aparatori de sub aripi,bumbi de plastic,etc...
Mai trebuie sa ai in vedere faptul ca pentru demontarea barii sunt doua elemente,care trebuiesc demontate pe sub masina,este vorba de doua suruburi, care sustin doua "tampoane",in cazul in care nu reusesti, va trebui sa le demontezi cu totul,eu asa am procedat pentru a nu risca sa rup suruburile...
Apoi vei trece la demontarea suportului din fata farurilor si abia dupa aceea la demontarea farurilor,ai grija la mufele de conexiune...
Spor la treaba! (asta daca iti permite vremea sau "operezi" in garaj... )
In primul rand, va trebui sa demontezi bara din fata,ai grija la senzorul de temperatura si la futunul de la stropitorile de la faruri.
Mai trebuie sa ai in vedere multitudinea de suruburi ce trebuiesc desfacute,pe sub masina,scuturi,aparatori de sub aripi,bumbi de plastic,etc...
Mai trebuie sa ai in vedere faptul ca pentru demontarea barii sunt doua elemente,care trebuiesc demontate pe sub masina,este vorba de doua suruburi, care sustin doua "tampoane",in cazul in care nu reusesti, va trebui sa le demontezi cu totul,eu asa am procedat pentru a nu risca sa rup suruburile...
Apoi vei trece la demontarea suportului din fata farurilor si abia dupa aceea la demontarea farurilor,ai grija la mufele de conexiune...
Spor la treaba! (asta daca iti permite vremea sau "operezi" in garaj... )
- lazio.tiby
- **
- 64 mesaje
- din 24 Feb 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
lazio.tiby
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
E un pic complicat daca nu ai rampa.... bara de insignia are o prelingire jos prinsa in 4 dibluri auto de plastic. Eu unul , cand am avut nevoie sa schimb un far am desfãcut șuruburile de sub capota (6 buc torx t15 ) daca nu ma înșel, dupa care am desfãcut șuruburile de la apãrãtorile de noroi (3 pe fiecare parte - tubulara de 7 ) am decapsat de pe laterale și de sub capota si am lasat.o sa atârne cat mi.am fãcut treaba. Este destul de elastica , iar posibilitatea de a se crapa e destul de mica.bafta
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
Daca pt cateva sute de lei in plus esti dispus sa renunti la LED-uri, design mult mai reusit al farurilor, fascicul adaptiv, putere de 2 ori mai mare a luminii, cornering light , etc.... parerea mea e ca ti-ai ales gresit masina (no offence) . Un far "stricat " nu e 5000 de lei, costa pana in 150E si reparatia lui costa 80 E . Ca sa-ti rãspund la intrebare, merg schimbate farurile insa nu vei mai avea faza lunga. Din cate stiu, nu s-a gandit nimeni pana acum ( posesor de AFL ) sa treaca la far normal.
Ultima modificare facuta de alex3322 la Mar 03 Mar, 2015 12:58 am
Ultima modificare facuta de alex3322 la Mar 03 Mar, 2015 12:58 am
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat