Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ai OP-COM-ul in sange, d-aia nici nu-mi cumpar... Smile
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Domnilor... la mine e foarte ciudat...pe consum instantaneu inainte sa opresc... chiar si dupa un drum lung consumul oscileaza foarte mult..adica 0,8...0,9..1...iar 0,9 etc...si asta in 99% din cazuri..?
banuiesc ca erau / sunt tot regenerari ratate ? poate de asta imi si arata uleiul ca funinginea dupa numai 5000 km?
dar sa faca asa des regenerarile sau este si o diferenta de soft?
Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu este deloc ciudat,este posibil ca toate regenerarile sa fi fost efectuate in timpul rularii si de aceea sa nu iti indice consumuri mai mari la relanti.Asa este si la mine,nu am prins nici o regenerare la relanti,...este foarte bine,evacuarea "cenusei" se face cu presiune,deci curatarea este mai buna,iar dupa regenerare nivelul de funingine in filtru este mai mic..
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Eu nu prea ratez nici o regenerare, mi-am facut si un fisier cu evidenta lor Smile . Asta, din toamna de cand ma innebunisera erorile pe senzorul de DPF si regenerari cam dese. Dar, s-a cam rezolvat problema de la sine. E adevarat, ca de atunci folosesc numai motorina de la Rompetrol, nu stiu daca are legatura, dar... Ultimele 4 regenerari le-am avut cam la 400km medie, mers numai urban.


Nici eu nu prea le ratez in ultimul timp, cel putin pe cele din oras sau cand am ocazia sa merg pe pilot automat.
Deja se transforma in paranoia, I-am rupt capu' sotiei, de cate ori pleaca cu masina aude placa "Ochii pe instantaneu la ralanti, daca e mai mare de 1l/h nu opresti masina"....nu ma mai suporta Smile
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu in 160k km am prins decat o singura data cand se facea regenerarea - mi-a sarit in ochi consumul mare la relanti cand am parcat.
In rest nu le-am simtit. Probabil depinde mult de regimul de lucru la masinii. La mine peste 70% din kilometrii sunt facuti la drum lung si a avut tot timpul sa-si rezolve problemele Very Happy
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nici eu nu prea le ratez in ultimul timp, cel putin pe cele din oras sau cand am ocazia sa merg pe pilot automat.
Deja se transforma in paranoia, I-am rupt capu' sotiei, de cate ori pleaca cu masina aude placa "Ochii pe instantaneu la ralanti, daca e mai mare de 1l/h nu opresti masina"....nu ma mai suporta Smile[/quote]

In curand va trebui sa alegi : sotie sau opel cu regenerare ! Very Happy Da-o dracu de regenerare ! Laughing Laughing
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@hog33 : sau benzinara aspirate japoneza Smile
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
A mai auzit cineva faptul ca nu se incepe regenerarea daca nu ai peste 20 l comb in tank?
asa zice un nene de pe Insignia Enthusiast owner website - official...?

" DPF ISSUES!
Is anyone aware that a DPF regen will not take place with less than 20l of fuel in the tank?"
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Prostii! Nu cred!
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
nici eu nu cred..( nu stiu cum sa dau share la pagina de facebook..unde povestesc de asta ) - dar faza e ca nu il contrazice nimeni pana acuma si toti se lauda cu solutiile adoptate : DPF gaurit pe la tunning...sau alte balarii de genul..Smile
o fi doar la englezi...mai pe "stanga "situatia ? Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am mai zis si in alt post, pana cand nu 'crapa', nu am de gand sa il anulez.........gasisem o informatie ca ar consuma in jur de 3l la o regenerare, deci clar pica varianta cu 20l in rezervor.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:A mai auzit cineva faptul ca nu se incepe regenerarea daca nu ai peste 20 l comb in tank?


Poate a vrut sa spuna, ca nu este recomandat sa pornesti regenerarea fortata,fara a avea o cantitate de 20 litrii in rezervor... ,este mult mai plauzibil.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
eu am auzit ca nu se face regenerarea rapid daca nu este o blonda cu ochi albastri in dreapta ! O fi adevarat ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Degeaba,ai cu ce,ai cu cine,dar n-ai...,filtrul curat... Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta e adevarat, dar intri tu in regenerare, nu masina!
Nu are cum sa consume 3L la o regenerare. O regenerare dureaza cel mult 15-20 min. La un calcul simplu, la relanti consumul creste la 2-2.5L/h, deci in 20 de min consuma cam 0.8L (deci vreo 0.5-0.6L in plus fata de normal). In mers, consumul mediu poate creste cu vreo 2L/100km. Sa zicem ca mergi cu 100km/h, iar regenerarea dureaza tot 20 min, inseamna ca ai consumat in plus vreo 0.6-0.7L in plus. Oricum, regenerarea se opreste dupa 20-25 min chiar daca nu a fost completa. Deci, in cel mai rau caz o regenerare iti ia in plus cel mult 1L.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nici cea fortata nu dureaza asa de mult,in general,o regenerare,in mers dureaza 5-6 minute.
Singura regenerare pe care am prins-o in mers,a fost imediat dupa remap,in teste,pe A2,care a durat de la km 20, pana aproape la intrarea in Bucuresti(rondul cu Drumul intre Tarlale), si asta am sesizat-o intrucat era conectata interfata pentru monitorizare...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa e, aproape orice regenerare dureaza sub 10 min in general, eu am spus cat ar putea sa dureze maxim ca sa pun in evidenta faptul ca nu se consuma chiar asa de multa motorina la o regenerare.
Eu am prins o regenerare la iesirea din Comarnic si m-a tinut vreo 15km pana pe la Campina, mers a 4-a cu 120-140km/h cam 7 min.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:eu am auzit ca nu se face regenerarea rapid daca nu este o blonda cu ochi albastri in dreapta ! O fi adevarat ?



si sa fie englezoaica...ca altfel...nu e suficient de "blonda " ... Wink
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Da, asa e, aproape orice regenerare dureaza sub 10 min in general, eu am spus cat ar putea sa dureze maxim ca sa pun in evidenta faptul ca nu se consuma chiar asa de multa motorina la o regenerare.
Eu am prins o regenerare la iesirea din Comarnic si m-a tinut vreo 15km pana pe la Campina, mers a 4-a cu 120-140km/h cam 7 min.


si cum iti dai seama cand se termina, banuiesc ca consumul instantaneu oricum oscileaza ..pentru ca nu poti ( nefiind pe autostrada zic) sa mentii o viteza constanta...?
scade mult din consum ..se simte dupa cum trage...? intreb pentru ca eu in peste 5000 km nu am prins niciuna...pana acuma , sa stiu macar simptomele cand o aparea vreuna.. Wink
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:... mers a 4-a cu 120-140km/h cam 7 min.

Eu fiind in teste,am rulat cu viteze "putin" mai mari,poate de aici si durata scurta a regenerarii avand in vedere presiunea gazelor la evacuare... Idea

stefanmatasaru a scris:

si cum iti dai seama cand se termina...


In mers,mai ales la viteza este foarte greu sa iti dai seama,eu daca nu monitorizam temperatura gazelor de evacuare nu imi dadeam seama de faptul ca regenerarea era initializata...
Poate altii "simt" acest lucru,se comporta masina diferit... Idea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR