Multumesc ptr raspunsuri
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am am o vectra 1.8i c18nz din 91. mi se ridica acu la temperatura doar pana la prima linie teoretic 80 de grade dar in masina nu intra caldura deloc. Si inca ceva. masina asta a mea da caldura doar cand accelerez dak stateam la semafor mi se abureau geamurile. Akma tot timpu sunt aburite.spuneti mi si voi ce trebuie sa skimb si dak are ventilator dala sami bage caldura cum are de exemplu taikmio la logan. nivelul lichidului de racire este bun mai completan din cand in cand ca pierdeam p la radoator dar am rezolvat problema cu o solutie... daca ma ajuta si pe mine cineva cum sa rezolv problema asta k inghet de frig, da aer numai rece si putin..si dak nu ar fi normal sa aiba un ventilator sau ceva knd pun contactu sa porneasca motorasu ala..?
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am am o vectra 1.8i c18nz din 91. mi se ridica acu la temperatura doar pana la prima linie teoretic 80 de grade dar in masina nu intra caldura deloc. Si inca ceva. masina asta a mea da caldura doar cand accelerez dak stateam la semafor mi se abureau geamurile. Akma tot timpu sunt aburite.spuneti mi si voi ce trebuie sa skimb si dak are ventilator dala sami bage caldura cum are de exemplu taikmio la logan. nivelul lichidului de racire este bun mai completan din cand in cand ca pierdeam p la radoator dar am rezolvat problema cu o solutie... daca ma ajuta si pe mine cineva cum sa rezolv problema asta k inghet de frig, da aer numai rece si putin..si dak nu ar fi normal sa aiba un ventilator sau ceva knd pun contactu sa porneasca motorasu ala..?
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
daca erai atent la ce s-a discutat iti puteai da seama in mare despre ce este vorba.
posibile cauze:
1.aerul cald de la motor este transmis in habitaclu cu ajutorul unei aeroterme. probabil aceea nu iti functioneaza corespunzator si de asta nu iti baga caldura.
2. la semafor este logic sa iti bage mai putina caldura (stationezi) deoarece atunci cand te deplasezi aerul cald intra cu mai multa usurinta in habitaclu.
3. ca sa ai caldura in masina, motorul trebuie sa functioneze in parametri. tu s-ar putea sa ai termostatul blocat pe deschis si lichidul de racire sa ajunga in radiator, din cauza asta caldura lipseste.
deci pe scurt : verifica daca iti merge aeroterma, verifica termostatul.
posibile cauze:
1.aerul cald de la motor este transmis in habitaclu cu ajutorul unei aeroterme. probabil aceea nu iti functioneaza corespunzator si de asta nu iti baga caldura.
2. la semafor este logic sa iti bage mai putina caldura (stationezi) deoarece atunci cand te deplasezi aerul cald intra cu mai multa usurinta in habitaclu.
3. ca sa ai caldura in masina, motorul trebuie sa functioneze in parametri. tu s-ar putea sa ai termostatul blocat pe deschis si lichidul de racire sa ajunga in radiator, din cauza asta caldura lipseste.
deci pe scurt : verifica daca iti merge aeroterma, verifica termostatul.
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
nam mai rezolvat nimic defapt sau inrautatit si mai tare lucrurile....nu era de la termostat si cica de la chiuloasa era fisurata intrun loc si deaia nu dadea caldura(mia zis un mecanic ca asta era simptomu pt care nu aveam caldura). si azi mi sa urcat apa aproape d 100 de grade am tras pe dreapta si au inceput sa iasa aburi, si fasaia pe la chiuloasa..ieseau bulbuci..mi sa fisurat se pare rau de tot..daca are cineva o garnitura de chiuloasa si o chiuloasa la un pret cat mai mic sa ma contactati:(ms
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
calinux19- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut. E normal sa ajunga temperatura acolo ca sa porneasca ventilatorul? Ma refer la situatia in care stau in trafic aglomerat, caci in mers se raceste ok. Totusi, in mai putin de un minut de la pornirea ventilatorului temperatura ajunge la valori normale, dar n-as vrea ca in secundele alea in care sta la 100 grade sa-mi crape un furtun sau ceva...
PS: scuzati praful de pe bord...a venit caldura, se deschid geamurile, intra jegul de afara
PS: scuzati praful de pe bord...a venit caldura, se deschid geamurile, intra jegul de afara
asot
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
ravenation a scris:Salut. E normal sa ajunga temperatura acolo ca sa porneasca ventilatorul? Ma refer la situatia in care stau in trafic aglomerat, caci in mers se raceste ok. Totusi, in mai putin de un minut de la pornirea ventilatorului temperatura ajunge la valori normale, dar n-as vrea ca in secundele alea in care sta la 100 grade sa-mi crape un furtun sau ceva...
PS: scuzati praful de pe bord...a venit caldura, se deschid geamurile, intra jegul de afara
PS: scuzati praful de pe bord...a venit caldura, se deschid geamurile, intra jegul de afara
nu cred ca este normal...este totusi prea mare temperatura...la mine de la 90 intra ventilatorul si isi face treaba pana ajunge pe la 80
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Chiar la 90 nu vad rostul sa porneasca...fiind temperatura normala de lucru a motorului. Din ce vad in cataloage de piese auto (Unix si Autokarma) sunt termocuple de mai multe tipuri, toate pentru C16NZ:
cu 2 contacte - 100-95 grade C (cred ca ceva de genul am eu)
cu 3 contacte - 105-100/120-115C ; 95-90/120-115C (astea cred ca au 2 trepte de turatie la ventilator - se pare ca sunt doar pentru masinile cu aer conditionat )
Presupun ca valorile alea reprezinta temperaturile de pornire-oprire a ventilatorului. Daca este asa...m-am cam linistit, chiar daca mi s-ar parea mai ok sa fie ceva in intervalul 95-87
cu 2 contacte - 100-95 grade C (cred ca ceva de genul am eu)
cu 3 contacte - 105-100/120-115C ; 95-90/120-115C (astea cred ca au 2 trepte de turatie la ventilator - se pare ca sunt doar pentru masinile cu aer conditionat )
Presupun ca valorile alea reprezinta temperaturile de pornire-oprire a ventilatorului. Daca este asa...m-am cam linistit, chiar daca mi s-ar parea mai ok sa fie ceva in intervalul 95-87
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ciprian petrut
- *
- 26 mesaje
- din 01 Mai 2009
- Vectra 1994 C20NE
- Alba
ciprian petrut
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2009
- Mesaj Privat