Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:... jocuri la platane...

Laughing
Ce vrea sa insemne?
Skip ads

  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
DJ? Smile
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
N-am vrut sa spun asta, sa nu se supere... Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Platanele alea pe care pui masina la ITP si se misca in toate directiiile, iti trage de roti sa vada jocurile in articulatii.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@ionut_ciobanu, mai ajungeti in Bucuresti? Poate reusim o intalnire intr-o dupa-amiaza si trageam o fuga pana la Mainandrei! Eu exclud tot ce inseamna roata atata timp cat acel trepidat este simtit pe liber intre anumite turatii(1300-1500rpm)! Drept urmare...acum cauzele se duc spre infinit(fix ca la matematica)! De ce? Pai acel tremurat pe liber(care posibil sa fie cauza si tremuratului in rampa la o accelerare mai agresiva) poate sa fie o functionare neuniforma a motorului, a injectoareler, a turbinei, a rampei de injectie....etc..etc (asa cum si colegul @Gyzmo si-a exprimat opinia in cazul masinii mele), in acelasi timp poate sa fie un tampon de la cutie, motor, esapament, bucse cadru motor, poate sa fie chiar de la un catalizator mai infundat....si daca nu vine de aici, sa o luam pe "lagre"; planetare, tripode...Sa ma aduc in vorba galerie de admisie, EGR sau clapeta de acceleratie? EEEE...ce mai este de facut acum? Sa schimbam toate piesele pana reconstruim masina?
La mine mai banui si kit-ul de ambreiaj....am impresia ca pe loc, pe liber, daca calac ambreiajul, acel trepidat se diminueaza!
P.S.: eu am luat ceva date cu OpCom la diferite turatii, privind injectoarele, presiunea in rampa si "pozitia palelor de la turbina" care le-am pus intr-un topic nou aici pe forum, dar in opinia mea si din ce i-am povestit si colegului @Gyzmo(cale pe care tin sa-i multumesc), par in regula!

Si daca tot am scris aici cat in 3 posturi...in caz ca vede si @Maiandrei poate ne da un sfat pana a ajunge noi la dansul! Smile
  • razor84

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Eu am pe 19 jante si de iarna pe 17 si face si cu alea si cu astea.
cineva mi a spus ca pote sa faca si din discuri la viteza peste 120 trepideaza cand pun frana la viteza mai mica nu ma gandesc ca de acolo sa fie, problema e ca astazi mi s a parut ca face mai tare decat data trecuta dar am mers foarte putin ...oricum mma duc sa fac schimbu de ulei si am sa le pun pe cele de pe spate care au cauciucuri sa vad daca este vreo schimbare 2014(am si o janta noua).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa stabilesti exact cand tremura... Rolling Eyes
In momentul cand pui frana, sau tot timpul pana atingi viteza de 120 km/h...?

In primul rand, verifica jantele sa nu fie deformate de la gropi, apoi verifica anvelopele( cele din 2011 si-au cam trait viata...,altele, cat vrei sa te tina o ... de ani?), apoi echilibrezi rotile cu anvelopele noi.
Dupa ce le pui pe masina, mergi pe cat posibil pe un drum mai bun..., chiar extraurban, verifici la diferite viteze, apoi verifici daca si la franare apar vibratii( de la franari lente, de la diferite viteze chiar si la franari mai "tari"), apoi ne mai spui cum este... Idea

Si alta treba foarte importanta: terminati odata cu doua anvelope... si doua..., normal ar fi ca toate patru sa fie aceeasi marca,acelasi profil si daca este si acelasi DOT este OK. Embarassed
  • razor84

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Acum 3 saptamani am fost plecat in afara si tremura(pe autostrada) Tremura dupã 120 și pe la 150 nu mai face
La frânare numai la viteza mare și dacã apãs mai lent și mai tare (cred ca e din discuri) la viteze pana în 110 nu tremura de loc când pun frânã
Am 2 cauciucuri schimbate pentru ca am avut un eveniment cu mașina și cei de la asigur.nu au mai gãsit anvelopa la fel și au luat Pirelli mã lãsase cu 3 de un fel și unu nou , am mai cumpãrat eu unu sa fie mãcar 2 cu 2 acum cele vechi par bune la profil dar la vechime nu stiu,de schimbat oricum nu aveam de gând sa le schimb
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ajung in Bucuresti si am sa anunt. Verificarea jocurilir pe discuri in plan la asta ma refeream si nu sunt suparacios. La asta am zis platane. Asa au zis la o ststie ITP de acel stand pentru verificarea jocurilor ca D.J.-ul la platane. Va spun eu ca daca nu gasesc problema o rezolv sigur cu un casco si o dauna totala si gata. Nu sunt genul asta ca ma atasez de masini si nu imi place dar asta ma exaspereaza si imi vine sa imi iau campii. Pacat de ea ca in rest este extraordinara la cum se aseaza pe drum si cum merge chiar te indragostesti. Eu am vreo 42 de mii de km facuti in 9 luni de cand o am. Sper sa gasim problema si sa ne putem bucura 100% de bijuteriile astea.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
razor84 a scris:Acum 3 saptamani am fost plecat in afara si tremura(pe autostrada) Tremura dupã 120 și pe la 150 nu mai face
La frânare numai la viteza mare și dacã apãs mai lent și mai tare (cred ca e din discuri) la viteze pana în 110 nu tremura de loc când pun frânã
Am 2 cauciucuri schimbate pentru ca am avut un eveniment cu mașina și cei de la asigur.nu au mai gãsit anvelopa la fel și au luat Pirelli mã lãsase cu 3 de un fel și unu nou , am mai cumpãrat eu unu sa fie mãcar 2 cu 2 acum cele vechi par bune la profil dar la vechime nu stiu,de schimbat oricum nu aveam de gând sa le schimb


In acest caz daca ai avut un ''eveniment'' cu masina s-au facut verificarile necesare? Ai fost la un atelier de verificat unghiurile?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
razor84 a scris:Acum 3 saptamani am fost plecat in afara si tremura(pe autostrada) Tremura dupã 120 si pe la 150 nu mai face
La frânare numai la viteza mare si dacã apãs mai lent si mai tare (cred ca e din discuri) la viteze pana în 110 nu tremura de loc când pun frânã
Am 2 cauciucuri schimbate pentru ca am avut un eveniment cu masina si cei de la asigur.nu au mai gãsit anvelopa la fel si au luat Pirelli mã lãsase cu 3 de un fel si unu nou , am mai cumpãrat eu unu sa fie mãcar 2 cu 2 acum cele vechi par bune la profil dar la vechime nu stiu,de schimbat oricum nu aveam de gând sa le schimb

Banuiesc ca la tine sunt si discurile care vibreaza in cazul franarii de la viteze mai mari (boala lor), si anvelope incorect echilibrate sau jenti/anvelope deformate.
Apropo de echilibrat, anul trecut in vara zic hai sa imi echilibrez si eu rotile ca nu le-am mai echilibrat de mult. Ajung la un service de roti si imi echilibrez rotile. Plec pana la mare dus/intors in aceiasi zi, volanul trepida pe la 100-110km/h. Revin la service si le cer sa le echilibreze din nou pt ca trepideaza. Le pun pe acelasi aparat, bineinteles ca a dat alte valori, muta plumbii... Plec iar la mare, de data asta in concediu. Din nou vibratii, dar acum intre 120-135km/h. Deci, ori mergeam sub 110-120 ori peste 135-140km/h. Bineinteles ca la intoarcere m-am dus in alta parte si totul a fost OK. Deci pot tremura intr-un anumit interval de viteza si din cauza proastei echilibrari cu aparate decalibrate...
  • razor84

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alre a scris:
razor84 a scris:Acum 3 saptamani am fost plecat in afara si tremura(pe autostrada) Tremura dupã 120 și pe la 150 nu mai face
La frânare numai la viteza mare și dacã apãs mai lent și mai tare (cred ca e din discuri) la viteze pana în 110 nu tremura de loc când pun frânã
Am 2 cauciucuri schimbate pentru ca am avut un eveniment cu mașina și cei de la asigur.nu au mai gãsit anvelopa la fel și au luat Pirelli mã lãsase cu 3 de un fel și unu nou , am mai cumpãrat eu unu sa fie mãcar 2 cu 2 acum cele vechi par bune la profil dar la vechime nu stiu,de schimbat oricum nu aveam de gând sa le schimb


In acest caz daca ai avut un ''eveniment'' cu masina s-au facut verificarile necesare? Ai fost la un atelier de verificat unghiurile?


Da am fost și nici o problema...așa au zis am sa mã duc sa mai fac o verificare și la alt service.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Eu exclud cauciucurile. Acum am roti pe 18 si cauciucuri dot 2014 aproape noi si tot la fel face. Am sa incerc un test amortizoare si verifiare jocuri la platane, poate am joc minor pe la un pivot sau un amortizor care nu mai lucreaza corect, mai ales ca e suspensie Flexiride .


Eu am un joc mic pe un pivot dar nu am nici un tremurat la nici o viteza, poti elimina o posibila cauza
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Terminati cu prostiile...,nu are cum sa tremure de la pivoti..., anvelopele uzate neuniform dau cele mai mari probleme, chiar daca sunt relativ noi(2-3 ani), peste 4ani deja devin "plastice" si isi modifica comportamentul..., apoi jantele deformate de la gropi, borduri...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cauciucurile mele sunt la fel toate 4. Au un an si nu sunt uzate neuniform. Jantele sunt ok. Le-am verificat si rasverificat. In rest celelalte probleme nu m-au deranjat la ea ca trepidatia asta. Cauciucurile sunt Hankooc.
  • razor84

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Din câte vãd mulți au problema asta și nimeni nu știe care este cauza 😕....Am sa schimb rotile de pe spate cu cele din fata sa le echilibreze din nou și schimb și discurile( ca oricum trebuie schimbate) și dacã tot face cred ca așa rãmâne (sau circulam cu viteza mai mica) nu stau acum sa schimb tot la mașinã din cauza ãsta.
Problema este ca ceva nu este în regula undeva ca înainte nu aveam trepidația asa și din câte știu eu poate sa strice și altceva...
  • Dante66

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate iti este de ajutor, in cazul meu a fost: verifica greutatea rotilor, eu la cauciucurile de iarna nu am fost atent cand le-am luat, 3 erau cu un dot de 2010 si unu cu dot 2009, cauciucul cu dot de 2009 era mai greu cu aprox. 300 gr. Initial s-a nimerit ca acesta sa fie montat pe spate, nu am sesizat nimic in neregula, dar cand am rotit cauciucurile (iarna urmatoare) si acesta a venit pe fata, masina "tragea" intr-o parte si aveam si mici vibratii in volan la viteza mare.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru i-am recomandat si eu...
gyzmo a scris:... normal ar fi ca toate patru sa fie aceeasi marca,acelasi profil si daca este si acelasi DOT este OK

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La anvelopele cu "garda" mica, de regula,apar deformari ale armaturii datorate gropilor/bordurilor, la unele apar niste mici "galme", la cele cu cu "garda" mai mare(17",16") se defoemeaza armatura, insa nu apar galme.Cel mai bine se vede la demontarea anvelopei de pe janta...
  • cristiandinca

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Problema cu 'tremuratul' volanului am experimentat-o si eu de curand. Am cumparat 4 anvelope noi Dunlop SportMaxx RT 245/45/R18 100Y. Dupa 130km/h incepe sa vibreze volanul. Normal ca m-am dus direct in service si am reclamat probleme la masina, dar bine-nteles ca nu mi-au gasit absolut nimic in neregula. Atunci am suspectat jentile si m-am dus la unii care se ocupa cu indreptatul jentilor de aluminiu si i-am rugat sa-mi verifice rotile. Cand le-au pus pe aparat au vazut imediat problema, cauciucurile joaca pe janta... Pana acum nu s-a observant pentru ca la toate vulcanizarile la care am fost, cei de acolo aveau aparatul de echilibrat cu capac protector peste roata si normal ca nu vedeau nimic, pe ecarn aparea ca totul este in regula, roata echilibrata, dar in realitate problema persista din cauza cauciucurilor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR