mimi
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,294 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
mimi, in sfirsit am gasit ceva folositor.
In ECM ai acele 3 relee, 2 rezistente si probabil o siguranta termica care se vad pe schema electrica. Vezi si tu daca se poate desface si umbla la el. Conectorul ECM (in care initial am crezut ca se afla releele ) se poate deconecta ca sa umbli mai usor la ECM.
In ECM ai acele 3 relee, 2 rezistente si probabil o siguranta termica care se vad pe schema electrica. Vezi si tu daca se poate desface si umbla la el. Conectorul ECM (in care initial am crezut ca se afla releele ) se poate deconecta ca sa umbli mai usor la ECM.
mimi
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Care-i treaba?
Ieri mi-a crrescut dintr-o data apa pe rosu, am oprit, am stat putin s-am dus-o acasa.
Azi dimineata, am pus contactul astept da de stinga martorii, si cand ma uit la apa, acum s-a dus direct pe rosu.
Bunnn, ma duc cumpar senzor, il schimb, pornesc si dupa 10 minute creste iar apa, se duce pe rosu?
Scot termostatul, montez la loc (am lasat capacul- este cu totul), pornesc siiiiii, acelasi lucru.
Scot si termocupla, o schimb cu aia veche( functiona), pornesc- la fel.
Verific ventilatorul- am scos mufa din termocupla, am legat pinii cu un cablu, am pus contactul si a pornit, deci functioneaza.
CE SA MAI VERIFIC?
Ieri mi-a crrescut dintr-o data apa pe rosu, am oprit, am stat putin s-am dus-o acasa.
Azi dimineata, am pus contactul astept da de stinga martorii, si cand ma uit la apa, acum s-a dus direct pe rosu.
Bunnn, ma duc cumpar senzor, il schimb, pornesc si dupa 10 minute creste iar apa, se duce pe rosu?
Scot termostatul, montez la loc (am lasat capacul- este cu totul), pornesc siiiiii, acelasi lucru.
Scot si termocupla, o schimb cu aia veche( functiona), pornesc- la fel.
Verific ventilatorul- am scos mufa din termocupla, am legat pinii cu un cablu, am pus contactul si a pornit, deci functioneaza.
CE SA MAI VERIFIC?
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca elimini din ecuatie senzor, indicator din bord, termocupla, ventilator, termostat, ghici ce ramine? Pompa de apa . Daca nu misca antigelul, prin convectie nu prea ai sanse sa se raceasca bine motorul.
Si mai verifica daca ai destul antigel si daca e insurubat bine capacul de la vasul de expansiune.
Si mai verifica daca ai destul antigel si daca e insurubat bine capacul de la vasul de expansiune.
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
La Vectra A (ca si la majoritatea motoarelor de pe Vectra B de altfel) ECU nu are treaba cu ventilatoarele. Pornirea si vitezele ventilatoarelor sint comandate de termocupla(e) prin relee si rezistente.
Senzorul cu 2 contacte este folosit de ECU pentru a citi temperatura blocului motor, informatie care, impreuna cu temperatura si volumul aerului (si poate alte informatii), e folosita pentru a face corespunzator amestecul de aer si benzina probabil.
Senzorul cu 2 contacte este folosit de ECU pentru a citi temperatura blocului motor, informatie care, impreuna cu temperatura si volumul aerului (si poate alte informatii), e folosita pentru a face corespunzator amestecul de aer si benzina probabil.
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat