Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mimi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am facut poze si la radiator



Ultima modificare facuta de mimi la Sam 18 Aug, 2007 10:07 pm
Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@mimi, incerci sa iti cresti numarul de posturi?

Foloseste Edit pentru a adauga ceva la ultimul mesaj in loc sa scrii cateva cuvinte in mai multe posturi.

Forumul nu e acelasi lucru cu messengerul.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mimi, in sfirsit am gasit ceva folositor. Smile

In ECM ai acele 3 relee, 2 rezistente si probabil o siguranta termica care se vad pe schema electrica. Vezi si tu daca se poate desface si umbla la el. Conectorul ECM (in care initial am crezut ca se afla releele Laughing ) se poate deconecta ca sa umbli mai usor la ECM.
  • mimi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi,am sa ma duc la un electrician sa le desfaca si sa le masoare si apoi iti spun ce am realizat
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Care-i treaba?
Ieri mi-a crrescut dintr-o data apa pe rosu, am oprit, am stat putin s-am dus-o acasa.
Azi dimineata, am pus contactul astept da de stinga martorii, si cand ma uit la apa, acum s-a dus direct pe rosu.
Bunnn, ma duc cumpar senzor, il schimb, pornesc si dupa 10 minute creste iar apa, se duce pe rosu?
Scot termostatul, montez la loc (am lasat capacul- este cu totul), pornesc siiiiii, acelasi lucru.
Scot si termocupla, o schimb cu aia veche( functiona), pornesc- la fel.
Verific ventilatorul- am scos mufa din termocupla, am legat pinii cu un cablu, am pus contactul si a pornit, deci functioneaza.
CE SA MAI VERIFIC?
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
firul de la sonda,pe undeva pe traseul lui pana la ceasurile din bord,da la masa.ar trebui verificata si sonda chiar daca e noua.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med, care senzor l-ai schimbat? Ala cu un fir parca e pentru bord.
Ar putea fi chiar indicatorul din bord cu probleme?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pai dupa ce am schimbat senzorul n-a mai urcat direct pe rosu, ci treptat, mai ales ca am scos si termostatul => deci nu cred ca este de la senzorul in sine.
De ce nu mai pleaca ventilatorul? ca doar l-am verificat, mere.
Senzorul din fata termostatului, e pus pe pompa de apa.
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Acum pe seara m-am invartit cu ea prin oras, se ridica dupa vreo 15 minute de mers, (n-am curaj sa ies din oras la drum intins mai ales ca este super aglomerat si in afara, poate incerc maine), dar, totusi, nu pleaca jegul ala de ventilator, siguranta nu este arsa.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pai poate n-o fi fierbinte motorul si de aia nu pleaca ventilatorul si doar te minte indicatorul din bord.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la faza asta dar nu prea cred, cand opresc si deschid capota e jale acolo, se vede ca-i incins.
Sa fie din bord?
Cu termostatul scos creste dar mai incet.
Nu stiu unde sa ma mai uit
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca elimini din ecuatie senzor, indicator din bord, termocupla, ventilator, termostat, ghici ce ramine? Pompa de apa Sad. Daca nu misca antigelul, prin convectie nu prea ai sanse sa se raceasca bine motorul.
Si mai verifica daca ai destul antigel si daca e insurubat bine capacul de la vasul de expansiune.
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca m-am scos Crying or Very sad
Oricum mai am o intrebare:
Sunt cumva 2 senzori pt apa?
adica unul pus pe pompa si unul vine prins cumva linga motor deasupra?
In autodata asa imi arata

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Conform EPC sint 2 senzori de temperatura. Unul cu 1 contact si altul cu 2. Pozitionarea lor nu o cunosc. Temperatura din bord o da cel cu 1 contact. Cel cu 2 contacte e folosit de ECU.

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Acum asta cu 2 contacte ce face?
-trimite la ECU informatia pt a porni cumva ventilatorul, sau ventilatorul porneste in urma citirii temperaturii de catre termocupla?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Vectra A (ca si la majoritatea motoarelor de pe Vectra B de altfel) ECU nu are treaba cu ventilatoarele. Pornirea si vitezele ventilatoarelor sint comandate de termocupla(e) prin relee si rezistente.
Senzorul cu 2 contacte este folosit de ECU pentru a citi temperatura blocului motor, informatie care, impreuna cu temperatura si volumul aerului (si poate alte informatii), e folosita pentru a face corespunzator amestecul de aer si benzina probabil.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Vroiam sa stiu daca comanda pe care o da termocupla catre ventilator mai trece printr-un releu ceva sau este o comanda directa.
Mi se pare imposibil sa am ambele termocuple bulite, dar crec ca mai iau una ca nu stica si mi se pare ca merge si una de espero doar ca difera la mufe.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai AC pe masina?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu am AC, doar ventilatie

Se poate sa fie problema la capacul de la vasul de expansiune? - sa nu mai depresurizeze calumea?
dar totusi trebuia sa plece nemernicul de ventilator
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din cite stiu eu, capacul ala permite cresterea presiunii (pina la o anumita limita) in sistemul de racire pentru a ridica punctul de fierbere al antigelului. Nu schimba in niciun fel temperatura antigelului.
Cite termocuple si cu cite contacte sunt fiecare?
Cite ventilatoare ai? Unul singur?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR