Salutare tuturor Opel-istilor, din nou.
Dupa cum am promis, revin cu detalii privind reparatiile - am si niste info utile in privinta asta. Mesajul e 1/2 off-topic, dar sper ca se accepta.
Bun, sa recapitulam.
Prima si inca neimplinita lucrare e curatarea admisiei si a EGR. Aici m-am lovit de o problema majora : LIPSA GARNITURI=nu am gasit decat intr-un singur loc, pe comanda, se pot aduce in 5 zile. E vorba de SZAKAL METAL (www.szakalmetal.ro) din Cluj, si costa, atentie , 160 RON cele de care am nevoie!
Adica :
- garnituri : (cod GM / cod OPEL)
-->cod 90531712 / 850512 ... GARNITURA, SUPAPA DE DE RECIRCULARE GAZE DE ARDERE LA GALAERIA DE INDUCTIE, 1 buc
-->cod 90531751 / 5850642 ... GARNITURA, SUPAPA DE RECIRCULARE A GAZELOR DE ARDERE LA ADAPTORUL PENTRU BOBINA DE APRINDERE, 1 buc
-->cod 9157510 / 5850860.....................Garnitura admisie motor, 1 buc
-->cod 9157509 / 849516 ... Garnitura þeavã EGR-admisie , 2 buc
In primul rand, daca am notat ceva gresit, va rog sa ma corectati, acum, inainte de a pune comanda
La fel si pt sugestii de alti furnizori si preturi mai bune.
Ce am realizat, pana acuma :
- schimbat parbriz, simplu, fara parasolar verde sau albastru - la Pilkington, Cluj .... 335 RON cu tot cu cheder si manopera ;
- schimbat racord flexibil si toba finala cu Bosal noi noute , la STELCO, tot in Cluj ... finala 200, racordul 90 RON cu manopera 40 RON. Toba intermediara mai are vreun an-doi de trait si o voi inlocui. Au spus ca ar costa 170 RON.
(Asta era a doua cauza pt partaieli si pierderi de putere, nr 1 fiind admisia murdara)
- schimbat placute de frana - ajunsesera aproape la metal si scoteau un sunet groaznic, ca venit din iad - placute FERODO, 122 RON/set.
D-l Dan Ciucureanu, doar 2 intrebari.
1) Spuneati ca lantul de distributie "dus" se recunoaste dupa un tacanit a'la motor diesel? Daca e asa, si al meu e mort, masinuta avand acum 122900 km la bord.
2) Mecanicii la care am mers pt reparatiile sus-mentionate mi-au recomandat sa evit Carburol sau Carbusolv, fiindca e prea caustic si consecinta finala ar fi consum de carburant marit. Deci, pentru curatirea admisiei si EGR, care e solutia testata si pe care o recomandati, pana la urma?
(n.r. - Throttle Body mi l-au curatat cu spray degripant, carpa si aer comprimat, - a durat 10 minute - si acuma parca are altfel de "zvac" masinuta)