Filtrul 880 RON, si uleiul 155 RON/litru.
Nu stiu ce sa mai cred despre cutiile astea automate, la mine se simte cate un mic soc cand masina stationeaza, pedala de frana este apasata si schimb treptele; in mers schimbarea vitezelor se face lin fara smucituri.
la ce mecanici?ce service?..ai mare grija, asa cum povesteam intr-un post anterior pana si mecanicii de la reprezentante (in speta Radacini Motors) o scalda in problema cutiilor automate....am mai auzit de mecanici de la service-uri de cartier care masoara nivelul de ulei din cutie cu motorul oprit [/quote]
imo...
deci ... nivelul uleiului din cutie ar trebuii verificat cu motorul pornit?
nu prea imi vine sa cred!
ptr ca oricum ar fi motorul (pornit sau oprit) pinioanele din cutie tot nu sunt in miscare.
dar daca tu zici ?,,, da si mai multe detalii..
lica..
normal ca orice service iti poate schimba masina complet... daca vrei?
mai bine schimba doar uleiul din cutie daca tot vrei sa-l schimbi,
filtrul se schimba doar la o interventie la cutie in caz ca sa defectat (probabil ca nu se mai poate pune cel vechi)
ptr ca am fost la reprezentanta opel C-ta si se cam contraziceau cei de acolo,
adica seful service-ului spunea sa schimb uleiul ( ceva normal ,ptr a avea clienti) ,
si un meseriasi care se uitase in tis sau in ce program au ei ...
ca in programul respectiv scrie doar ca trebuie verificat si completat la nevoie,
dar acum facem cum credem fiecare cu masinile noastre..
toate bune