thomass
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
thomass
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- popnadrian
- *
- 12 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Agila 2001 12
- Salaj
popnadrian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Salaj
- Masina: Agila 2001 12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
la mine se ating, in viraje mari, cauciucul cu partea de plastic, din fata roti (fata dreapta ) cu anvelopele de 165; asta pentru ca respectivul plastic (nu am retinut cum ii zice, costa undeva in jur de 85ron, cica original), la mine e putin cam avariat, nu stiu cum de sa reusit asa ceva asa am cumparat masina; oricum, la pretul cu care am luato....imi convine
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut jenti de 15 pe Agila. Asa a fost adusa de la Germanica. Nu mai stiu ce parametri aveau anvelopele dar era cam subtirele , bune de autostrazi si sosele nemtesti. Le-am dat jos ptr.ca frecau de aripa la viraj maxim si ... nu respectau ce scrie in talon
Pacat.. arata super cu jenti de aluminiu un pic iesite in afara
Pacat.. arata super cu jenti de aluminiu un pic iesite in afara
- MIHAI IURCEA
- *
- 5 mesaje
- din 06 Jan 2009
- Agila 2001
- Bistrita-Nasaud
MIHAI IURCEA
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
ventura
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Salaj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
cine imi explica si mie care is mai inalnte si mai late dintre cele 2 dimensiuni: 175/65/14 si 185/60/14
am vazut ca altii au pe agila 185/60/14 si ziceau ca e ok si altii ziceau ca 175/65/14 nici vorba ca nu merge . De ce nu merge ? is mai inalte 175 ?
am 2 cauciucuri 175/65/14 si vreau sa le pun pe spate si pe fata sa las 165/65/14 dar am citit aici ca nu prea ar merge .de aia is curios de ce 185/60 merge si 175/65 nu ar merge.
am vazut ca altii au pe agila 185/60/14 si ziceau ca e ok si altii ziceau ca 175/65/14 nici vorba ca nu merge . De ce nu merge ? is mai inalte 175 ?
am 2 cauciucuri 175/65/14 si vreau sa le pun pe spate si pe fata sa las 165/65/14 dar am citit aici ca nu prea ar merge .de aia is curios de ce 185/60 merge si 175/65 nu ar merge.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- constantin tabacaru
- *
- 21 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Agila 2001 z10xe
- Neamt
constantin tabacaru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am masina AGILA 1.0 de doi ani jumatate,cand am cumparat-o avea anvelope SEMPERIT,dupa vreo patru luni de la cumparare,am schimbat pe fata 165/60R14T75,asa cum spunea candva dl. CUCIUREANU.Masina se comporta excelent vara,dar iarna este adevarat cum se depune zapada pe interior este mai greoi la viraje.Intrebarea este cum se procedeaza cand ai PANA ce rezerva folosesti?
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut, bine ai venit. La aceasta masina roata de rezerva are aceeasi marime si in consecinta trebuie sa fie echipata cu acelasi tip de cauciuc. Iarna evident, ca trebuie sa primeasca cauciuc de iarna. Dimensiunile sunt cele din talon si e bine ca pe timp de iarna sa ai un rand de jante otel echipate cu cauciucuri de iarna, iar vara jante aliaj (mai greu) echipate cu cauciucuri de vara. Adica doua randuri de 5 roti. E cazul ideal si cel mai fericit. Daca nu, 5 jante de otel pe care schimbi gumele la sezon. Rotile se verifica si se echilibreaza obligatoriu la schimb cauciucuri. Cauciucurile trebuie sa fie de acelasi tip si acelasi profil. Este de evitat incaltarea de la second unde nu ai nici o garantie de securitate si de asemenea profilele pot fi pestrite. E cam pretentios dar sigur. Imi cer scuze ca intrebarea era pentru Dan si m-am bagat eu ca musca.
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Te rog corecteaza-ma daca gresesc. Eu inteleg astfel intrebarea ta. caucicurile de pe fata sunt de un fel si tu intrebi daca poti in caz de pana sa pui rezerva care e de alt fel.
In caz ca asta este intrebarea eu raspund in felul urmator:
- se poate pe distante scurte ca sa iti faci necazul si asta datorita satelitilor din diferential(acesti sateliti permit executare de curbe fara zgomot, smucituri si altele caz in care o roate se invarte un pic ,,mai mult,, decat cealalta)
- sigur ideal este ceea ce spune petrecila dar nu neaparat 5 de iarna 5 de vara pentru ca daca au aceasi dimensiune rezerva poate sa fie si din celalalt sezon
Concluzia - ca sa ajungi la vulcanizare poti sa pui o roata si din cealalta marime sau de celalalt sezon
In caz ca asta este intrebarea eu raspund in felul urmator:
- se poate pe distante scurte ca sa iti faci necazul si asta datorita satelitilor din diferential(acesti sateliti permit executare de curbe fara zgomot, smucituri si altele caz in care o roate se invarte un pic ,,mai mult,, decat cealalta)
- sigur ideal este ceea ce spune petrecila dar nu neaparat 5 de iarna 5 de vara pentru ca daca au aceasi dimensiune rezerva poate sa fie si din celalalt sezon
Concluzia - ca sa ajungi la vulcanizare poti sa pui o roata si din cealalta marime sau de celalalt sezon
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
thomass
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
emilul
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu circul pe iarna cu 165/65/14 ca nu am gasit atunci dimensiunile din talon. Evident ca nu am fost cu ele la ITP... Chestia cu opritul si controlul e la ochi si astia il au format : opresc masini cu alte jante, la cele la care vizibil se vede ca nu sunt ale ei (late), folie pe geamuri, toba sport si ornamente, toba zgomotoasa, eleroane si aripioare, tot felul de spoilere, fum la fundul ei, garda la sol prea mica, masini tunate etc. Cum eu nu am decit masina cheala si jantele ei de tabla, cauciucul nu sare in ochi, nu am avut probleme chiar daca am fost oprit ca "suspicios" ca se vedea de la o posta antena CB. Mai degraba stateam cu frica in sin la oprire ca eram 5 in masina si dar ea e de 4 .
- lcsongor
- **
- 158 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Agila 2001 X12E
- Cluj
lcsongor
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 X12E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Monteaza acum ca pe urma stai la coada sau dai de zapada fara sa vrei. Pe mine nu prea ma doare capul ca am 3 rinduri de jante si n cauciucuri la cele doua.
Acum 2 ani au prins bine la opelfest felix, la intoarcere am vrut prin Apuseni de amdat de zapada si blocaj de m-au salvat, la intoarcere de la Toplita pina jos la Pluton numai mizga periculosa pe jos
Acum 2 ani au prins bine la opelfest felix, la intoarcere am vrut prin Apuseni de amdat de zapada si blocaj de m-au salvat, la intoarcere de la Toplita pina jos la Pluton numai mizga periculosa pe jos
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Eu le schimb saptamana viitoare.
Am de iarna 4 Firestone WINTERHAWK pe jante de tabla, de 155/65.
Au deja a treia iarna si nu se vede mare uzura cu ele.
Cele de vara au murit dupa 60 000 de km, la primavara urmeaza 4 buc exact la fel: Uniroyal Rain Tyre 165/65/R14 Profil U 680. Exceente pe ploaie, foarte bune pe uscat, rezistente la uzura, nu au nicio boalfa sau alte uzuri, nu am facut niciodata pana la ele in 2 ani.
Am de iarna 4 Firestone WINTERHAWK pe jante de tabla, de 155/65.
Au deja a treia iarna si nu se vede mare uzura cu ele.
Cele de vara au murit dupa 60 000 de km, la primavara urmeaza 4 buc exact la fel: Uniroyal Rain Tyre 165/65/R14 Profil U 680. Exceente pe ploaie, foarte bune pe uscat, rezistente la uzura, nu au nicio boalfa sau alte uzuri, nu am facut niciodata pana la ele in 2 ani.