Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Deci tu ai 120cp pe motor de 1L ? Vezi ca-ti creste nasul.

Ti-ai facut o parere despre forumisti, nu mai posta, nu mai intra pe forum ca sa nu te contrazica nimeni, astfel ramai tu cu parerea ta. In momentul in care postezi pe un forum te astepti si la raspunsuri negative, si pozitive, si mai malitioase, este un schimb de idei. Asa ca maturizeaza-te tu.
Skip ads

  • Z10xe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu am ce sa discut cu tine,se vede ca le vezi doar pe ale tale stai in lumea ta si nu te mai baga in seama

treaba cu forumuistii era pentru tine sa lasi garda mai jos

se poate scoate si mai mult dintr-un motor de un litru dat trebuie fonduri mai substantiale,eu sunt multumuit de cat am reusit eu sa scot din el si fara bani multi

o zi buna iti doresc
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca te-am ofensat cu ceva, imi cer scuze, dar explica-ne si noua cum de ai un motor de 120cp de la 58cp. In ce a constat aceasta manevra, ce costuri, si de ce spui ca ai ajuns la 120cp. Mie mi se pare imposibil, daca ne-ai explica mai pe larg, poate pricep si eu, dar pana atunci mi se pare un basm.

O zi buna si tie, si nu mai fi suparacios.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poate ne arata colegul o diagrama de la un test Dyno
Atunci ce o sa mai spuneti ?
Skip ads

  • Z10xe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
rog un moderator sa inchida topicul

multumesc
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nenea daca ai pe 1.0 120 de cavali de astia eu la 1.2 o sa am 140 cavali?
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
142 Very Happy
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Maxim 6 cai frumosi. Smile
Skip ads

  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut z10 xe
pai dintr-un motor de un litru, nici cu nos nu scoti 120 de cai.
deci ...treaba... cade
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
vrum vrum
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pentru ceva permanent poate un hibrid Turbo STS ,ca-i mai usor de montat sau un NOS cu efect pentru citeva secunde
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cucurelele astea costa cat nu face si asta daca face ceva, de multe ori fac exact invers. Daca ai motor mic benzinar asta este, o vinzi si cumperi una cu motor mai mare mai ales ca nu este diferenta de pret (lumea a inceput sa fuga de motoare gurmande).
Remapare la benzina = ZERO, la diesel se preteaza dar daca abuzezi de el ai belele.
Skip ads

  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
in orice caz omul ar putea sa incerce si cu draciile alea electrice sa vada ce si cum.... si apoi poate sa ne spuna si noua daca se simte ceva macar la o plecare de pe loc (de la stop),in tot cazul pentu un 'zvinc' ceva se cam stie ca motorului daca-i dai mai mult aer sa 'pape' (nu foarte mult)chiar si asa cu raþia initiala de carburant pe care o are tot ar trebui sa dezvolte o mica zvigneala acolo.Plecind pe principiul asta eu am facut un test mai demult pe vechea mea masina si desi n-am apucat sa testez masina in mers (doar pe loc cu motorul turat ceva mai tare) culmea ca a functionat ,in acel moment s-a accelerat destul de tare insa eu n-am folosit aer dintr-o dracie d-aia electrica si nici turbina n-a fost si i-am dat direct dintrun recipient cu aer sub presiune in galeria de admisie pentru citeva secunde,dar asta nu inseamna ca sfatuiec pe careva sa faca la fel
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
asa da...dar gandeste-te ca daca pui ceva electric...ala consuma curent, deci putere...si nu cred ca faci mare branza.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da era frumos cu o dracovenie d-aia electrica doar apasai pe buton si se inmulteau calutii ,insa din cite am auzit eu discutindu-se pe toate forumurile se cam pare ca consumul de energie electrica in plus chiar ar scadea puterea motorului ,mai demult m-am amuzat si eu cu o turbina babana d-aia electrica (artizanala) actionata de un electromotor care consuma in citva secunde bateria ,dupa care am montat si o turbina normala genSTS rear turbo la masina ,apoi am montat-o si normal (linga galerie) iar eficienta aproape zero ori efecte ciudate in sensul ca abea pe la 80/h se simtea ca tragea oarecum,...insa asa cum am spus singurul efect vizibil a fost atunci cind m-a hotarit sa incerc si eu o 'auzelnita' de la cineva care spunea ca daca-i bag aer direct in galeria de admisie printr-un stut fixat linga carb sau injectoare ar merge ....si culmea chiar a functionat binenteles atit cit a tinut aerul din butelie ,citeva secunde
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pana in prezent cel mai eficient mod de a creste intradevar puterea este...butelia NOS
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In ANUMITE tipuri de competitii, folosita in intervale de timp foarte scurte (cate 30 de sec. sa zicem) in nici un caz pentru o masina "normala" Wink
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sincer...eu nu stiu ce sa fac ca sa imi consume putin... 75 cp sunt oricum suficienti.
cat priveste electochargerul... e degeaba dupa parerea mea.
  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 16DA :))
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pai ca sa faca treaba o astfel de jucarie ar trebui ca la 6000 de ture sa zicem , unde sa zicem ca avem normal aspirat un consum de aer de x cmcubi/s , acel motoras ar trebui sa bage un supliment de aer peste acei x centrimetri cubi pt a creaa o presiune , asemenea motoarelor turbo, ceea ce e greu de crezut la dimensiunile acelor motorase.
Ar fi interesante daca am am gasi niste date masurate desprea cantitatea de aer la o turatie apropiata de maxim , atunci puteti sa incercati sa faceti cv ce va putea satisface macar acel necesar de aer , daca nu el are sanse mici sa functioneze , poate doar la turatii mici sa poata crea presiune dar putin probabil
cei care detin tis sau unde se gaseau date de acest fel , ar putea sa ne dea o astfel de informatie cu privire la cantitatea de aer ,sau cei ce fac diagnoze caci acolo parca apare si cantitatea de aer
si daca aceste obstacole ar fi trecute mai ramane problema consumului de curet, singura solutie valabila ar fi actionarea motorasului doar la apasarea pedalei de acceleratie dupa un anumit nivel , gen cand ii dai talpa , sa functioneze asemanator cu cutia automata , si atunci am putea zice ca nu am avea o situatie in care ce bagam aia consumam pe a produce ceea ce bagam ,suna cam aiurea dar asa si este ..
nu este imposibil dar este supus unor conditii care nu avantajeaza functionarea continua
astept acele date , o sa incerc sa caut si eu daca am timp
  • smilebogdan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Stiu ca s-a discutat pe toate forumurile despre turbina electrica, dar vreau sa incerc sa improvizez una. Mi-a venit urmatoarea idee : sa folosesc o pompa de unflat saltele (am gasit una care baga 400l/minut) si cred ca o sa faca fata la corsa mea de 1.2 litrii din 94. Nu vreau ca toata lumea sa inceapa sa ma bombardeze cu afirmatii de genul "e o porcarie" si sa nu vina cu argumente. Un lucru il stiu sigur : aerul va intra singur in motor, nu il va mai trage motorul, deci usureaza un proces. La injector nu umbla nimeni, deci tot acelasi volum de combustibil ar trebuii sa pulverizeze. Astept sugestii si propuneri, idei noi, iar daca cineva a facut ceva asemanator, poate potem discuta mai pe larg. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR