Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da jos petarda aia (nici macar nu-i pot spune filtru) si stange bani pt un K&N daca tot vrei filtru sport.
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce firma este dar daca tot vrei un filtru sport pune ceva de firma gen : K&N , BMC etc.
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Da intradevar, e ceva fake ... l-am luat de pe Okazii vineri nu simt nimic sincer doar dupa 300 de ture sau cand apasa mai tare pe acceleratie se aude un sunet asa mai gros. Chiar acuma ma uitam la ceva cu turbine ce ziceti de ele ?
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu, daca te referi la alea electrice
Skip ads

  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
POi ? Afecteaza motorul ? Am vazut ca are un sunet foarte frumos... dar cred ca cam atat ...
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si cu ce te ajuta ca suna mai bine dar iti bati joc de motor?...daca vrei sunet, pune o toba sport si ai rezolvat...
Cum s-a spus si mai sus daca vrei filtru sport indreaptate spre ceva profi( desi eu numai sunt de acord cu ele, fiecare cu parerea sa) + ca daca ai filtru sport pe masina perfect stock la motor, iar nu ii vad intrebuinta..
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca vrei sa simti ceva la motorul tau singura solutie este: O admisie de la Debilas (sau macar un filtru sport de calitate), o evacuare mai permisiva si o resoftare.

Lasa tuNNingul cu filtre de vitan si ventilatoare de toaleta pt cei cu nike pe luneta
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:Si cu ce te ajuta ca suna mai bine dar iti bati joc de motor?...daca vrei sunet, pune o toba sport si ai rezolvat...
Cum s-a spus si mai sus daca vrei filtru sport indreaptate spre ceva profi( desi eu numai sunt de acord cu ele, fiecare cu parerea sa) + ca daca ai filtru sport pe masina perfect stock la motor, iar nu ii vad intrebuinta..


eu am zis sa sune altfel motorul, poi asa cred ca o sa fac, o sa imi pun cutia de la filtrul stock innapoi imi cumpar un filtru K&N si o toba sport. Ce mi-ati sugera la un 1.6 16V ?
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Toba buna calitate/pret cauta magnaflow - modelul care ti-o place tie....
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ce ziceti de modelul asta de admisie ? KN 57-0139
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
problema acestor filtre conice este ca trag aerul rece de la motor, si astfel vara este posibil sa traga mai prost masina decat cu un filtru stock, cauta filtru panel care merge montat direct in cutia originala, scoti restrictoarele de aer si evantual schimbi si pipa de admisie a aerului cu una mai mare de vectra C.
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut, acuma mi-am comandat carcasa originala a filtrului de aer, cam la ce pret ar fi un filtru K&N pentru Vectra B? eu am gasit la 150 Lei in bazar pe 4tunning, iar in legatura cu ( pipa ) de Vectra C se potriveste pentru Vectra B-ul meu ? Stima
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca filtrul e nou, e bun pretul la care l-ai gasit, daca e sh mai bine mai pui ceva peste si cumperi nou.
Admisia de vectra c pana la carcasa filtrului se potriveste cu mici modificari.
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Poi din cate am vazut scria ca este second hand, asa ca mai bine nu ma complic ci imi iau unul nou, doar sa gasesc, iar in legatura cu modificarea ce ar trebui modificat ? Eu nici asa nu am pipa de cand am avut accident nici nu am mai puso innapoi si am pus direct filtru ( Sport ).
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
uskt2005 a scris:problema acestor filtre conice este ca trag aerul rece de la motor, si astfel vara este posibil sa traga mai prost masina decat cu un filtru stock, cauta filtru panel care merge montat direct in cutia originala, scoti restrictoarele de aer si evantual schimbi si pipa de admisie a aerului cu una mai mare de vectra C.



Salut, ai putea sa ma ajuti cum trebuie sa montez pipa de vectra C, mai jos gasesti o imagine cu cea de vectra B originala si cea de vectra C.

Multumesc mult

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Incearca si fa ceva custom, pt ca la tine nu e plug-in cum a fost la mine.... cauta un tub ceva care sa faci legatura intre pipa si cutia filtrului... ai putea incerca sa tai pipa ta originala si cu ceva ajustari sa o legi pe cea de vectra c la ea....
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din cutia filtrului trage un furtun gros din acela cu insertie metalica.Iar in Grila poti sa pui ce vrei tu care se adapteaza frumos pe furtunula cela.
  • flaviii

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am reusit sa il montez, am tras de la capatul cutiei de la filtru un tub flexibil pana in fata la grila unde este montata pipa de C.

Multumesc pentru sugestii, sa stiti ca trage mai bine si motorul nu se incalzeste asa tare de exemplu de la mine de acasa pana la munca fac cam jumate de ora cu masina, apa imi ajungea tot pe la 95 de grade de cand cu aerisirea mai buna si mai mare sta constant la 80.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu prea are treaba una cu alta in cazul tau, a fost o simpla coincidenta tind sa cred
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu cred ca ti-a picat termostatul...
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR