generalul
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
De o saptamana sa zic doua,la pornire se aude acel suierat .Citeva secunde mai tare ,apoi ceva mai incet.Am un opel omega DTI 2.2 din 2001.Am citit cu atentie relatarile voastre si si am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza unei sau unor garnituri,sau ca asa e normal sa faca.Curios e faptul ca pina acum nu mi-a facut.Ii mai suiera la cineva turbina ?
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
generalul a scris:De o saptamana sa zic doua,la pornire se aude acel suierat .Citeva secunde mai tare ,apoi ceva mai incet.Am un opel omega DTI 2.2 din 2001.Am citit cu atentie relatarile voastre si si am inteles ca s-ar putea sa fie din cauza unei sau unor garnituri,sau ca asa e normal sa faca.Curios e faptul ca pina acum nu mi-a facut.Ii mai suiera la cineva turbina ?
e inceputul sfarsitului desfa-o si curat-o pana nu se accentueaza mai rau.
sergionel, curatam admisia weekendul asta? presimt ca ma plictisesc si nici acasa nu pot sa plec
apropo, cupleaza pe inchis voletii aia de la admisia de aer si vezi daca se accentueaza problema, am o presimtire:)
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
am urmarit acest topic cu interes
si la mine am acel suierat al turbinei,
dupa ce mi-a suierat asa vreo 2-3 luni, apoi masina a inceput sa se auda ca si cum ar avea toba mare sparta, iar de 2 luni am inceput sa am pierderi de putere si dat in nas sau mers in suturi...
dupa ce am desfacut si verificat juma' de motor si nu am gasit defectul nici eu nici toti supermecanicii din judetul constanta
(pe tester da mass air flow P 0100), mi-am dat seama ca mai bine o arunc de pe podul de la Agigea in Dunare...
Asa ca, nu merita efortul si mai bine banii stau in buzunar decat pe la service sau magazine de piese auto.
si la mine am acel suierat al turbinei,
dupa ce mi-a suierat asa vreo 2-3 luni, apoi masina a inceput sa se auda ca si cum ar avea toba mare sparta, iar de 2 luni am inceput sa am pierderi de putere si dat in nas sau mers in suturi...
dupa ce am desfacut si verificat juma' de motor si nu am gasit defectul nici eu nici toti supermecanicii din judetul constanta
(pe tester da mass air flow P 0100), mi-am dat seama ca mai bine o arunc de pe podul de la Agigea in Dunare...
Asa ca, nu merita efortul si mai bine banii stau in buzunar decat pe la service sau magazine de piese auto.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
eu la fiecare masina care are geometrie variabila atac tija aia cat se puate de mult pentru obtinerea unei performante mai bune indiferent daca este buna sau nu , la o turbina mai obosita cu mult joc automat trebuie mai multa presiune , pentru ca daca are un anumit joc nu mai puate strange acea presiune care ar trebui , fie ca o scapa fie ca nu o mai puate aduna , se ataca acea tija cat de mult posibil pentru a intarzia timpul la care gazele adica presiunea se duce in esapament , atacand tija automat turbina intra putin mai repede si decupleaza ceva mai tarziu , consecintele sunt duar daca ati fugari motorul la turatii maxime pe pe un timp indelungat adica sal ti la 5000rtpm timp de 60minute de exzemplu atunci puate ar afecta presiunea prea mare de aier care intra in motor , se sparg furtunele sau intercoolerul de ex am patito eu la ford. dar cei ce aveti turbinele usor obosite adica cu ceva joc puteti linistiti sa mai atacati vreo 15-20spire sin filetul tijei si veti vedea rezultate multumituare va spun din proprile mele experiente pe masinile mele ford mondeo si escort 1.8tdi , fiat ducato 2.5tdi , golf3 1.9tdi , bmw525td si acum omega b 2.5tds. tuate au dat rezultate fuarte bune . cu tot respectul pentru toti cei din clubopel .
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut,
pina de curand am avut o Vectra A 1.8i, o masina excelenta din foarte multe puncte de vedere, prima mea iubire .
De curand am schimbat-o cu un Vectra C 2.2 DTI GTS (2003 - 160.000km). Undeva pe la 2000 de ture aud si eu un suierat la ea(turbina sau ceva pe acolo).
E normal asa ceva? La relanti nu se aude nimik, totul ok.
Sorry daca nu am postat unde trebuie, sunt de cateva zile pe forum si inca imi prind urechile in cat de mare si vast poate fi.
Inca ceva: pentru posesorii de Vectra din Buc, voi va duceti la Dibas cand aveti probleme sau aveti niste mecanici priceputi care au si niste tarife mai omenesti?
pina de curand am avut o Vectra A 1.8i, o masina excelenta din foarte multe puncte de vedere, prima mea iubire .
De curand am schimbat-o cu un Vectra C 2.2 DTI GTS (2003 - 160.000km). Undeva pe la 2000 de ture aud si eu un suierat la ea(turbina sau ceva pe acolo).
E normal asa ceva? La relanti nu se aude nimik, totul ok.
Sorry daca nu am postat unde trebuie, sunt de cateva zile pe forum si inca imi prind urechile in cat de mare si vast poate fi.
Inca ceva: pentru posesorii de Vectra din Buc, voi va duceti la Dibas cand aveti probleme sau aveti niste mecanici priceputi care au si niste tarife mai omenesti?
vival
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
stal
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
laur702 a scris:eu la fiecare masina care are geometrie variabila atac tija aia cat se puate de mult pentru obtinerea unei performante mai bune indiferent daca este buna sau nu , la o turbina mai obosita cu mult joc automat trebuie mai multa presiune , pentru ca daca are un anumit joc nu mai puate strange acea presiune care ar trebui , fie ca o scapa fie ca nu o mai puate aduna , se ataca acea tija cat de mult posibil pentru a intarzia timpul la care gazele adica presiunea se duce in esapament , atacand tija automat turbina intra putin mai repede si decupleaza ceva mai tarziu , consecintele sunt duar daca ati fugari motorul la turatii maxime pe pe un timp indelungat adica sal ti la 5000rtpm timp de 60minute de exzemplu atunci puate ar afecta presiunea prea mare de aier care intra in motor , se sparg furtunele sau intercoolerul de ex am patito eu la ford. dar cei ce aveti turbinele usor obosite adica cu ceva joc puteti linistiti sa mai atacati vreo 15-20spire sin filetul tijei si veti vedea rezultate multumituare va spun din proprile mele experiente pe masinile mele ford mondeo si escort 1.8tdi , fiat ducato 2.5tdi , golf3 1.9tdi , bmw525td si acum omega b 2.5tds. tuate au dat rezultate fuarte bune . cu tot respectul pentru toti cei din clubopel .
in total dezacord cu tine .
! chestia cea mai crasa ...uzura bucse-ax nu are nici o relevanta in presiunea ceruta si obtinuta
2. a umbla la sigiliul fabricantului de pe tija ...e aberant...(uzura prematura, regim anapoda de functionare motor) ...stiu ca trage ...aia o-ho...dar tre sa fi fost total nepregatiti inginerii aia cind or calibrat turbina!
evident ecu va spune rapid ca presiunea e prea mare si uneori la opel te baga in limitare si nu vrea nimeni sa deguste asta in depasire ...
manos
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bunã seara ,tuturor revin dupã foarte multã vreme în care Vectra c 2.2 știu nu a mai facut probleme ,foarte mari însã astãzi sa dus turbina a facut autoaprindere din fericire am acționat imediat și am reusit sã opresc motorul la timp ,am bãgat în treapta 5 calcat frana și eliberat ambreiaj sa oprit imediat .
Acum ,sã și mã deplasez acasã fãrã platformã ce sã fac sunã pe Iulian 1970 și zicandu mi sa scot furtunosul de vaccum din westgate și pot pleca fãrã probleme cu fumul dupã mine cã pe gura unui furnal .Am luat o turbina sh 500ron ,remapata garret era 1700 Ron și recondiționatã mã ducea la1200 lei fara demontat+montat încã 1000 Ron , îmi cereau la Service.
Am dus masina acasã într-un final urmând sã o duc mâine la service mai ieftin sa o schimb cu cea sh .
( Ãsta searã cand am pornit sa o bag in curte am vazut o dara de ulei, m-am uitat sub mașinã și curgea din racordul flexibil ,cred cã a bagat uleiul pe evacuare menționez cã nu am scos furtunul de ulei care unge turbosuflanta oare asta sã fie cauza ?sau alta ) mulțumesc!
Rog sã-mi rãspundeți chiar daca ați trecut prin asta sau nu, searã bunã astept rãspunsuri și sfaturi!
Acum ,sã și mã deplasez acasã fãrã platformã ce sã fac sunã pe Iulian 1970 și zicandu mi sa scot furtunosul de vaccum din westgate și pot pleca fãrã probleme cu fumul dupã mine cã pe gura unui furnal .Am luat o turbina sh 500ron ,remapata garret era 1700 Ron și recondiționatã mã ducea la1200 lei fara demontat+montat încã 1000 Ron , îmi cereau la Service.
Am dus masina acasã într-un final urmând sã o duc mâine la service mai ieftin sa o schimb cu cea sh .
( Ãsta searã cand am pornit sa o bag in curte am vazut o dara de ulei, m-am uitat sub mașinã și curgea din racordul flexibil ,cred cã a bagat uleiul pe evacuare menționez cã nu am scos furtunul de ulei care unge turbosuflanta oare asta sã fie cauza ?sau alta ) mulțumesc!
Rog sã-mi rãspundeți chiar daca ați trecut prin asta sau nu, searã bunã astept rãspunsuri și sfaturi!
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Dacã n-ai scos furtunul de la intercooler dupã ce ai schimbat turbina și pornit motorul asta e.
Trebuia sã-l scoți înainte sã pornești motorul ca sã se scurga tot uleiul.
Când se duce turbina, uleiul de la motor, trece prin turbina, ajunge in intercooler și iar în camera de ardere.
Scoate furtunul, lasa sã curgã uleiul, încearcã sã-l cureți cum poți dacã nu-l dai jos, curatã EGR, senzor presiune, OBLIGATORIU.
Trebuia sã-l scoți înainte sã pornești motorul ca sã se scurga tot uleiul.
Când se duce turbina, uleiul de la motor, trece prin turbina, ajunge in intercooler și iar în camera de ardere.
Scoate furtunul, lasa sã curgã uleiul, încearcã sã-l cureți cum poți dacã nu-l dai jos, curatã EGR, senzor presiune, OBLIGATORIU.
manos
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2016
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat