Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • cipi2ooo

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nimic nou sub soare? A renuntat lumea la idee?
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu, asteapta sa se concretizeze treaba cu Maiandrei & Co Very Happy
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La Y20DTH nu se pot citi hartile prin mufa OBD, insa se pot scrie.
Deci optiunile sunt:
1. Desfacerea ECU si citire pe banc - adica pierderea garantiei, daca mai exista, dar obtinem harta originala. Este modalitatea de a ma convinge EU ca harta pe care o am deja este identica cu cea de pe masina si a putea recomanda optiunea 2.
2. Identificarea ECU si optimizarea unei harti deja existente, pentru acelasi ECU. Asta inseamna ca interventia se face doar la scriere, prin mufa OBD.

Pentru cine mai are rabdare, rog sa vina la o intalnire de joi sau chiar la gratarul de sambata, pentru a vedea ce ECU are si a-i spune daca avem deja harta. Urmeaza optimizarea dupa dorintele fiecaruia.

Pentru cine nu are rabdare (sau incredere in noi - am zis intr-un alt topic ca pornim de la 0), ii recomand sa apeleze la voinea (il gasiti pe vwforum).
  • malex

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ia sa reinviem topicul asta..... (si pe mine o data cu el.....ca n-am mai intrat pe acilea de o carutza de timp) Very Happy
tocmai ce mi-am mai luat un Astra G.....deci am doua Very Happy
1.6 benizna si 2.0 DTI, ambele hatch ambele argintii Very Happy
surpriza a aparut aseara, cand m-am dus la Dragos (Voinea) sa-i pun niste steroizi.... masina din 2003 n-a putut fi flash-uita.... ECU integrat in pompa de injectie ca la Vectra C.
mor de nervi.......... in afara de powerbox stie cineva o solutie?
hmmmm....chiar si powerbox, de unde, cat, cum?
Skip ads

  • pepex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu iti recomand powerbox. mai bine stock. Pentru tine exista varianta ideala Unichip. Incearca la Mastertuner, sunt profesionisti, o lucreaza cu test pe dinamometru, etc. E cam 350 euro dar e o varianta de tuning personalizata pe masina ta. Mult noroc.
  • Bogdanu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: craiova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:Voi cam ce kilometraj aveti la bord? Cati km aveti cu turbina?

Motorul meu e cel din semnatura, 101 cai din fabrica, dupa 5 ani nu stiu cati o mai avea, n-am fost cu ea la nici un test



Interesant la asta s-a mai gandit cineva oare ca sa o tunezi cu 25 cai nu trebuie sa se verifice daca mai are cei 101 cai iar daca nu sa se remedieze problema dupa care se tuneaza cu cei 25 cai si facem liniute cu passatu Rolling Eyes
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Chestia e daca in oras, la viteze inferioare, masina devine mai "elastica", demareaza mai usor, pentru ca sincer sa fiu pe mine ma deranjeaza puturosenia ei cand merg cu viteze mici, prin intersectii, opriri-porniri, etc.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut pe masina mea un vectra b 2.2 dti y22dtr un power box lexmaul opel tuning, si masina tragea de rupea , am scos deoarece aveam o problema la debitmetru si cand porneam cateodata facea figuri . Culmea ca atunci cand l-am dat jos tot asa facea dar nu mi-am dat seama , mi-am pus chip pe soft si e varza . Adica varza varza , acu vreau sa-l scot , inafara ca huruie motorul si scoate fum cand apas mai tare , consuma si mai mult si la putere e diferenta pre putina. Nu stiu ce ii facea power boxul acela dar masina tragea frumos de tot.
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
mapare la cine? e bine de stiut

cati cp zici tu ca ai cu softul acum si cat avea cu power boxul lexmaul?
  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Eu am facut remapare la EDS Motor Sport Romania si sunt foarte multumit,masina este mai elastica in trepte mici si demareaza mult mai bine.In concluzie se merita,masina se comporta mult mai bine acuma.Bafta si multi kilometri fara probleme.Motor y20dth
  • Turbocip

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 YtDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Conteaza foarte mult cine ti-a facut remaparea ....
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
http://www.vectra-c.com/for...hread.php?t=40199
asta nu o stiam....
?
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ca si o concluzie ... se merita modificare la o Astra G 2.0 Y20DTH ? daca da ... cine e recomandat ?
(maiandrei parca avea in lista si motorul asta, dar n-am prea gasit nimic legat de el prin topicul EDS)
  • Turbocip

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 YtDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Da este recomandat - ca si recomandare vezi lista cu firme de ciptuning de la tine din zona si posteaza aici - apoi oamenii iti vor spune parerea lor !
Daca erai din Bucuresti te puteam ajuta noi !
Bafta!
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca pana acum nu a picat nici o pompa...nici o turbina...nici un injector mort la datorie ?
Un review ceva de la cei care au deja de multi km modificarea...ca sa stiu daca ..ma bag si eu la un 130 CP"

P.S. La turbina nu a umblat nimeni?sa mareasca presiunea..ceva ...sa puna vre=o supapa de blow ?
  • Turbocip

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 YtDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca iti face remaparea bine - presiunea pe turbina ramane default / deci nu vei avea probleme cu ea !
mergi la 130Cp - e diferenta mare fata de ce ai acum pe masina!-vei simti pe propria piele imbunatatirea
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ma gandeam daca oare este posibil sa maresc in special cuplul in detrimentul cailor...practic cresterea sa fie ceva de gen 15 CP dar cuplul sa creasca cu 35-50 Nm.Oricum clar o fack..deja am pregatit trecerea..revizie completa filtre si ulei de cea mai buna calitate ")
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In legatura cu cutia f23 care zice maiandrei nu cred ca ai dreptate in privinta faptului ca suporta decat 230mn +10% adica undeva la 253, nu uita ca motorul de 2.2 dti are aceeasi cutie si 280Nm stock, si unele modele de astra au si cutii PSG16 asta ar insemna ca suparta 160nm? Oricum eu am tot un 20dti f23 pe un astra g si am sunat la Voinea si mi-a zis ca mai mult de 131 de cai si 300nm nu poate sa imi puna pt ca o sa imi rupa ambreajul, nu cutia si ca motorul acesta este foarte greu de ridicat si anume ca trebuie sa bagi undeva la 4000-5000 euro ca sa il duci la vreo 260 cai, ceea ce la un golf 4 o faci cu 1200.
Asa ca baietzi eu zic o remapare un filtru sport si o evacuare sport si ar cam trebui sa ne multumim cu atat, asta daca nu ne da banii afara din casa:P
Daca are altcineva alte propuneri va ascult, interesul nostru fiind acelasi:)
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Motorul 2.2 dti vine cu F35.
Cutie PSG16 nu exista. Este vorba de un anumit tip de ECU (mai exact pompa de injectie: VP44-PSG16) pentru aceste motoare, cautand pe forum vei afla mai multe.
De acord cu Voinea referitor la CP si Nm, deocamdata.
Filtru sport la motorul asta este fix pix. Evacuare ar mai merge, depinde de costuri.

Revenind la cutia F23: in 2005 stiam mult mai putine decat acum.
Am de 3 ani remapare EDS cu 288Nm si nicio problema. Am mai remapat o multime de Y20DTH-uri, de asemeni nicio problema.
F23 in varianta scurta este pus pe Z20LET, care are 250 Nm stoc si 360-400 Nm cu remapare. S-au raportat probleme doar la masinile folosite la liniute.
  • Blondu78

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2010

  • Mesaj Privat
maiandrei,la un y17dt 75cp din 2002 ce se poate face?
Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR