Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:pai si cum si-au dat seama mecanicii ca erau bune bujiile ? vizual nu prea ai cum



Habar nu am dupa ce si-au dat seama....A scos bujia de la cylinder 1 si a zis :" E ok, nu e de la bujii, hai sa testam modulul de aprindere".
Dupa ce au probat modulul de aprindere si a dat eroare tot pe cylinder 1 au scos toate bujiile si au constat ca cea de pe cylinder 1 era foarte neagra in comparatie cu celelalte si m-au trimis sa cumpar altele.
Skip ads

  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si dupa ce ai schimbat bujiile ce s-a intamplat?
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:si dupa ce ai schimbat bujiile ce s-a intamplat?


A mers ok 2 zile ~ 50km ...dupa care iar a inceput sa licare "exhaust". Sad
  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dar accelereaza normal sau tot asa cu trepidatii?
Skip ads

  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:dar accelereaza normal sau tot asa cu trepidatii?


Deci...Are momente...de exemplu acum dupa ce am fost la service si mi-au repus acea masa de la ECU sau ce era ca nu stiu defapt, am explicat intr-un post anterior , au desfacut EGR si Throttle sa verifice daca trebuie curatate si le-au pus la loc, am mers cu ea si nu a mai facut probleme, dar o simt eu ca are momente cand trepideaza un pic, la modul ca merge fortat si cred ca o sa dea iar eroare ... Problema mare e ca ba merge , ba nu merge.daca ar face in continuu ar fi foarte simplu ca as mai testa alt modul alt ecu, dar asa nici nu stiu daca le pun si pe moment merge , ma duc le cumpar si pe urma iar reapare eroarea ce fac?ma apuc sa le schimb pe toate? iti spune ceva faptul ca ba merge ba nu merge? adica ma gandesc ca unele componente cand pica , pica si nu mai merg deloc si unele merg cu intermitenta...nu stiu daca faptul asta poate ajuta sa ajung exact la miezul problemei mele.Sad(
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
a_tentat a scris:
topgunrulz a scris:dar accelereaza normal sau tot asa cu trepidatii?


Deci...Are momente...de exemplu acum dupa ce am fost la service si mi-au repus acea masa de la ECU sau ce era ca nu stiu defapt, am explicat intr-un post anterior , au desfacut EGR si Throttle sa verifice daca trebuie curatate si le-au pus la loc, am mers cu ea si nu a mai facut probleme, dar o simt eu ca are momente cand trepideaza un pic, la modul ca merge fortat si cred ca o sa dea iar eroare ... Problema mare e ca ba merge , ba nu merge.daca ar face in continuu ar fi foarte simplu ca as mai testa alt modul alt ecu, dar asa nici nu stiu daca le pun si pe moment merge , ma duc le cumpar si pe urma iar reapare eroarea ce fac?ma apuc sa le schimb pe toate? iti spune ceva faptul ca ba merge ba nu merge? adica ma gandesc ca unele componente cand pica , pica si nu mai merg deloc si unele merg cu intermitenta...nu stiu daca faptul asta poate ajuta sa ajung exact la miezul problemei mele.Sad(


Nu am mai fost la service pentru ca nu mi s-a mai aprins martoru, in schimb acum cand sa plec la serviciu iar e aprins si merge in 3 dar nu mai am timp sa ajung la service.Deja nu mai inteleg, daca pun alt modul de aprindere si atunci e in toanele ei bune cand merge si trag concluzia ca e modulul si il schimb in zadar si pe urma iar imi apare eroarea....nu stiu daca mai am timp sa ajung la service pentru ca o sa lucrez si in 2 zile trebuie sa fac un drum de ~250km cu ea...Se poate intampla ceva nasol daca merg cu ea asa?
  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu nu te-as sfatui sa mergi cu ea asa! stiu ca e foarte greu fara masina,dar decat sa se strice si altceva mai nasol(mai scump) mai bine pieton! sau sa mergi cu alta masina:)
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:eu nu te-as sfatui sa mergi cu ea asa! stiu ca e foarte greu fara masina,dar decat sa se strice si altceva mai nasol(mai scump) mai bine pieton! sau sa mergi cu alta masina:)


Sad problema era ca eu plec acasa de sarbatori si acasa ajuns cu ea am acolo la cine sa o duc sa se uite mai in detaliu si sa imi dea un diagnostic mai precis.Problema e ca nu as plati pentru platforma sa o transport 250 km desi ea merge...dar mai greu...ce anume se poate strica la ea?Si inca ceva...in mers martorul se stinge si se aprinde daca o accelerez..daca o scot pe liber sau nu o accelerez sta aprins..Sa inteleg ca eroarea apare doar cand o accelerez? adica faptul ca clipoceste inseamna ceva mai grav , inseamna ca detecteaza eroarea in permanenta?
Skip ads

  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
banuiesc ca se poate strica catalizatorul care nu este ieftin,dar dc n-ai c face mergi cu ea asa,dar linistit fara sa o calci Wink
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
topgunrulz a scris:banuiesc ca se poate strica catalizatorul care nu este ieftin,dar dc n-ai c face mergi cu ea asa,dar linistit fara sa o calci Wink


Sper sa nu il stric Sad( Am mai vorbit acum cu un mecanic caruia i-am spus ca la tester mi-a mai dat eroare si la senzorul de apa (ca si ex la mine pe bord apa sta mult timp la 0grade dupa care sare instant la 80 si sta cam in permanenta la 80) si acesta mi-a zis ca acela ar putea fi principala cauza deoarece transmite valori eronate catre ecu ale temperaturii apei si ecu transmite alt regim de functionare catre masina in functie de temperatura la care se afla apa.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ti-am zis cumpara o bobina la 3 mil ai zis ca nu sunt o problema banii si curata egr-u ala ,vezi ce se intampla mai departe
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ionutxxx a scris:ti-am zis cumpara o bobina la 3 mil ai zis ca nu sunt o problema banii si curata egr-u ala ,vezi ce se intampla mai departe


La mine cea mai mare problema este TIMPUL...nu am cand , abia am reusit sa ajung la service sa schimb bujiile si pe 24 am de facut un drum mai lung.De asta tot intreb pe aici ce se poate intampla , dupa ce ajung acolo intre craciun si revelion numai de masina o sa ma ocup o sa incerc orice e posibil , dar problema e daca ajung cu ea asa sau nu? Azi de exemplu mi-a mers in permanenta in 3 pistoane, n-am facut multi km decat la serviciu si inapoi da nu si-a mai revenit, si la relantiu trepideaza rau de tot...
Skip ads

  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
iti consuma ulei sau benzina exagerat de mult?
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
florrentin26 a scris:iti consuma ulei sau benzina exagerat de mult?


Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea asta, uleiul nu l-am mai verificat de acum 1 luna, eroarea mi-a aparut ~ de 1 saptamana.Benzina iar nu stiu ce sa zic deoarece nu am computer de bord sa imi dea consumul...In principiu cred ca da am~100km de la plin si indicatorul e pe la 3 sferturi in conditiile in care am mers numai in oras(deci cred ca ~12-13 litri/100 in loc de 10litri dar nu pot sa garantez pentru aceste calcule ale mele)...
Maine v-a trebui sa plec acasa , deci urmeaza marele drum de 250 km Sad(...Sper sa ajung in regula acasa cu ea...si fara probleme la catalizator ca asta a fost singurul care mi s-a raspuns ca as putea sa il stric..Sper sa nu ma sperie nimeni spunandu-mi ca pot sa patesc altceva sau sa raman cu ea pe drum din cauza mersului in 3....
  • florrentin26

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cel mai bine cum spunea si topgunrulz mai bine lasi masina sa nu ramai cu ea pe acolo...
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
florrentin26 a scris:cel mai bine cum spunea si topgunrulz mai bine lasi masina sa nu ramai cu ea pe acolo...


Salutare la toata lumea si Craciun Fericit,

Nu am mai avut timp sa intru pe net si acum postez ca am ajuns cu masina teafara si nevatamata la destinatie, pe drum a mers mai bine decat mergea ea in toanele ei cele mai bune (nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat).Cand am ajuns am oprit , dupa care a trebuit sa plec pana undeva si cand am pornit-o din nou s-a stins si martorul de exhaust de pe bord.Am fost cu ea la tester mi-a citit 0301 , 0302, 0300 deci trag concluzia ca am avut erori de aprindere si pe cilindrul 2.Am vb cu mecanicul si a ramas ca ma duc dupa Craciun sa imi curete EGR.E clar acum ca nu e numai o problema pe cilindrul 1 decit, tind sa cred totusi ca e ceva de la modulul de aprindere insa si cu asta sunt in dilema deoarece mi-a zis mecanicul ca ala or merge or nu mai merge, nu asa cu intermitente cum mi se intampa mie.O sa incerc si o curatare de injectoare desi si cu acestea sunt in dilema ca nu picau 2 deodata....
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
incearca cu alt modul si vezi ce se intampla dupa curatarea egru-ului, fi atent cum face curatarea ca o sa o repeti odata la 10-15k
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ionutxxx a scris:incearca cu alt modul si vezi ce se intampla dupa curatarea egru-ului, fi atent cum face curatarea ca o sa o repeti odata la 10-15k


Fratioare tu chiar ai o obsesie pe curatarea EGR-ului....La orice revizie sa fac si curatare de EGR? Sa inteleg ca e o mare MARE buba la motorul asta? Sau la astra G in general? Marti o sa ma duc sa ii fac curatarea EGR-ului, am mai mers cu masina nu mi s-a mai aprins exhaust, testul pedala nimic dar totusi o simt eu ca are momente cand trepideaza putin in volan si schimbator la relantiu.In mers trage de rupe.
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Azi cred ca am tras concluzia ca problema la mine se manifesta de la frig.Zilele astea m-am plimbat foarte mult cu masina si nu am avut nici o problema (cel mai frig a fost -1 grad) insa azi am plecat de dimineata pe la 8 (erau -7 grade) si a inceput iar sa se aprinda martorul de exhaust.De data asta decat licarea intermitent cand saream de 2000 rpm si nu a ramas aprins pe bord.La relantiu trepida urat de tot masina , se auzea si un zgomot ca o bataie de la motor si pufaia la toba.Cand am avut probleme cu ea era tot frig afara(-6grade - -9 grade)Ce am mai constatat este ca apa a stat la 0 grade timp de ~7-8 km fapt ce mi se pare imposibil pentru ca in masina se facuse foarte cald de la clima deci trebuia sa fie putin cald motorul.Am tras pe dreapta, am oprit clima , in cca 3-4 sec indicatorul de la apa a sarit undeva pe la 50 grade dar masina tot mergea prost.Am continuat drumul si cand am ajuns la destinatie am constat ca apa era tot la 0 grade(clima o pornisam din nou deci nu cred sa aiba vre-o legatura).Am citit codul de eroare P0300(multiple cylinder missfire).Sunt totusi in dubii daca de la senzorul de apa ar putea fi toate aceste probleme el trimitand niste valori eronate ale temperaturii motorului catre ecu si acesta transmitand mai departe un alt regim de functionare decat cel la care ar trebui sa functioneze in functie de temperatura primita.O sa o pun azi pe tester sa vad daca a mai aparut vre-o eroare la senzorul de apa si o sa curat EGR si injectoare in functie de cat timp o sa aiba mecanicul desi cred ca EGR nu ar face probleme decat la frig ci ar face in permanenta iar modulul de aprindere la fel ar face in permaneneta.. Din experienta voastra cam ce ar face probleme doar la frig?
  • a_tentat

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
a_tentat a scris:Salutare,

Azi cred ca am tras concluzia ca problema la mine se manifesta de la frig.Zilele astea m-am plimbat foarte mult cu masina si nu am avut nici o problema (cel mai frig a fost -1 grad) insa azi am plecat de dimineata pe la 8 (erau -7 grade) si a inceput iar sa se aprinda martorul de exhaust.De data asta decat licarea intermitent cand saream de 2000 rpm si nu a ramas aprins pe bord.La relantiu trepida urat de tot masina , se auzea si un zgomot ca o bataie de la motor si pufaia la toba.Cand am avut probleme cu ea era tot frig afara(-6grade - -9 grade)Ce am mai constatat este ca apa a stat la 0 grade timp de ~7-8 km fapt ce mi se pare imposibil pentru ca in masina se facuse foarte cald de la clima deci trebuia sa fie putin cald motorul.Am tras pe dreapta, am oprit clima , in cca 3-4 sec indicatorul de la apa a sarit undeva pe la 50 grade dar masina tot mergea prost.Am continuat drumul si cand am ajuns la destinatie am constat ca apa era tot la 0 grade(clima o pornisam din nou deci nu cred sa aiba vre-o legatura).Am citit codul de eroare P0300(multiple cylinder missfire).Sunt totusi in dubii daca de la senzorul de apa ar putea fi toate aceste probleme el trimitand niste valori eronate ale temperaturii motorului catre ecu si acesta transmitand mai departe un alt regim de functionare decat cel la care ar trebui sa functioneze in functie de temperatura primita.O sa o pun azi pe tester sa vad daca a mai aparut vre-o eroare la senzorul de apa si o sa curat EGR si injectoare in functie de cat timp o sa aiba mecanicul desi cred ca EGR nu ar face probleme decat la frig ci ar face in permanenta iar modulul de aprindere la fel ar face in permaneneta.. Din experienta voastra cam ce ar face probleme doar la frig?


Am fost si am discutat cu un mecanic despre problema mea si am ajuns la o concluzie referitoare la turatia motorului la schimbatul vitezelor.
Eu pana acum schimbam viteleze la ~2000-2200 rpm in oras.Mi-a zis ca treaba asta ar putea sa afecteze in sensul ca la turatia asta este considerata subturata si raman gaze nearse care se depun pe esapament si cand este frig afara ingheata pe teava si se ingusteaza spatiul de evacuare si nu se pot evacua gazele pana nu se dezgheata.
Nu stiu cat de plauzibila sa fie si problema asta deoarece din cate am observat evacuare(esapamentul) se incalzeste relativ repede si daca ar fi ceva inghetat pe acolo eu zic ca s-ar topi.Oricum in ultima vreme am inceput sa schimb vitezele intre 2500-3000 rpm si vad ca la frig tot imi apare magica eroare.O sa ma duc in dupa amiaza asta sa curat EGR si maine la prima ora ies sa dau o tura cand e foarte frig afara sa vad cum se comporta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR