Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca ai senzor presiune ulei spart, pune numai modelul cu sita.
Scimbul de ulei se face la maxim 10,000km daca tii la masina ta, citeste la Corsa si Aila
Skip ads

  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc! Astazi merg cu ea la un service sa vedem ce rezolva. Ulei a avut inainte Castrol,dar nu stiu exact ce vascozitate. Sa pun din acela 10w40?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pana la service poti une ce doresti ca oricum il scuipa dar trebuie sa aiba ulei. Ce ulei...am spus sa citesti la Agila sau Corsa. Ce ai pus pana acum nu e indicat, doar de vanzator sau meseriasii din parcare sau service mioritic, sa-si faca cartofi prajiti cu el.
  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am ajuns cu ea la service tractata, am rezolvat (sper). Intr-adevar a fost senzorul de care spuneati. Pana acum am avut ulei Castrol Magnatec 5w30, si am apucat sa pun la fel... am verificat si km si erau cam 9600 facuti de la ultimul schimb. De acum...la urmatorii 10000, sper sa nu mai fie probleme pana atunci. Am spalat si motorul acum, stiu ca nu e prea indicat, dar era necesar de data asta.
Numai bine!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Puteai sa meri cu ea daca ai fi pus ulei.
Ai spalat motor, fa cruci cate vrei ca deja esti pe drum...oricand oriunde, asta ca nu stiu cata enleza stii si cate cunostinte ai sau cat ai citit.
  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mda....engleza stiu, dar nu prea sunt informata in domeniul auto (mai ales chestii de mecanica). M-am luat si eu dupa ce mi s-a spus in service in legatura cu spalatul....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Americanii au o vorba anywhere anytime pe romaneste oriunde oricand si cand ti-e lumea mai draga din cauza spalatului mioritic al motorului ramai in drum. De spalat cu turbojetul si o maimuta poate dar sa usuce cu aer comprimat si sa desfaca toate mufele mai rar. Apa la alternator = posibil sa ramai fara incarcare. Apa la ECU tot ajunge ca baga jet de 8bari si daca scapi numai cu ceva erori e caz fericit dar cand crapa hop 300euro pe unul second...si tot asa.
  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Da, cred, stiam ca ma expun la riscuri spalandu-l si sunt sigura ca n-au facut o treaba profesionista. Am mers cu "Doamne ajuta" si emotii inainte. Acum...am facut cateva drumuri ieri si azi cu ea si e ok...pentru cat timp, nu stiu. Am doar emotii ca inca mai simt ceva miros de ulei si sper sa nu mai fie inca probleme...
Merci pentru sfaturi!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa emotiile, va mai mirosi cateva zile ca ai ulei pe catalizator si racord flexibil, se va arde in timp.
  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles. Multumesc!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat




Salut!

Iatã cauza aprinderii becului galben la presiune ulei (Corsa C CDTI Z13DT): pierde ulei pe la acest... dispozitiv. Nu știu ce e. Sunt și eu în cãutari, dar voi poate v-ați mai lovit de așa ceva și mã ajutați sã identific/repar. Pierde foarte mult ulei pe aici (1000 km/1 litru ulei), murdãrește tot motorul și lasã bãltoacã de ulei prin parcãri.

Pot trage de acest dispozitiv, dar pe direcția verticalã. Ce sã fie oare? Ceva grav? Sad Aș pune o garniturã acolo ceva sã nu mai joace, cred cã pe acolo pierde atâta amar de ulei...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In prima poza parca vad senzorul de presiune ulei. Acesta poate fi spart.
In a doua e o conducta de la cutie. Aerisitorul rulmentului de presiune. Pe-acolo poti pierde doar lichid de frana.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos Iulian pentru rãspuns. Uleiul curgea de la pompa de înaltã! Era prinsã în 2 șuruburi din 3. Acum nu mai am probleme.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutari!
De luni a inceput sa imi palpaie si mie martorul rosu (presiune ulei) la H-ul meu de 1.3 CDTI. Nivelul uleiului este corect, doar ca mai am 1200 de km pana la schimbul de 15.000 (sa isi fi pierdut uleiul caracteristicile?). Mentionez ca problema mi-a aparut dupa o vizita la service, pe motiv ca imi porneste greu la cald. Cei de acolo au dat jos electromotorul pt. verificare si ma gandesc ca au deranjat ceva. Oricum au umblat la mufa de pe baie, pt. nivel ulei, dar la aia parca corespunde martorul galben, nu? Mie imi palpaie ala rosu... doar in mers, din cand in cand. Ceva pareri? E destul de enervant... Sad
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea uleiului, e posibil ca pompa de ulei sa nu functioneze corect.
In alta ordine de idei, poate ar fi bine sa schimbi uleiul pe la 10-12.000 km. Ce ulei bagi ?
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la asta... GM 5w30.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am verificat presiunea si variaza, pe manometru, undeva intre 2,5 si 4,5. motorul nu era cald, dar cred ca uneori presiunea scade sub valoarea minima si imi aprinde martorul rosu din bord. o sa verific pompa de ulei, sorbul si ce o mai fi...
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am rezolvat si tre' sa va zic si voua: martorul de la presiune ulei se aprindea din cauza ca uleiul era varza. GM 5W30 la 13.000 de km era chisleac. Odata cu el am schimbat si filtrele dar am spart carcasa la filtrul de motorina. Dupa ce am pus alta carcasa SH am rezolvat o alta problema: pornirea grea la cald! Deci: inainte sa schimbati juma' de motor incercati cu uleiul si filtrul de ulei. Si inainte sa incepeti cu regulator de presiune, senzor, pompa de inalta presiune, etc. pana la vilbrochen si cuzineti, incercati sa schimbati o caracasa a filtrului de motorina. macar de proba. La 1.3 e identic sistemul de filtrare cu 1.9 (CDTI).
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Revin...
Am facut cca. 100 de km intre timp. Totul ok. Dupa care surpriza: iar mi-a palpait martorul presiune ulei. Apoi am mai facut ceva km, nu s-a mai aprins. Chiar si azi am mers vreo 25 de km, nu l-am mai vazut aprinzandu-se, desi l-am urmarit indeaproape. Imi miroase a ceva electric ori a senzor, desi am pus unul nou, dar e made in Italy si am inteles ca is proaste. Zic ca ar fi ceva electric pt ca m-am ales cu problema asta dupa ce am plecat dintr-un service cu alta problema: pornirea grea la cald. Cei de acolo au dat electromotorul jos sa il verifice, dar pentru asta au dat si bateria si ma gandesc ca poate au ciupit vreun fir, ceva... Altfel nu imi explic. E posibil sa fi clipit si din cauza ca am avut cu vreo 3-400 de ml de ulei mai mult in motor (din neatentie)? oricum l-am scos afara cu un furtunas pe la teava de la joja. Acum nivelul e ok 100 %.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:



Salut!

Iatã cauza aprinderii becului galben la presiune ulei (Corsa C CDTI Z13DT): pierde ulei pe la acest... dispozitiv. Nu știu ce e. Sunt și eu în cãutari, dar voi poate v-ați mai lovit de așa ceva și mã ajutați sã identific/repar. Pierde foarte mult ulei pe aici (1000 km/1 litru ulei), murdãrește tot motorul și lasã bãltoacã de ulei prin parcãri.

Pot trage de acest dispozitiv, dar pe direcția verticalã. Ce sã fie oare? Ceva grav? Sad Aș pune o garniturã acolo ceva sã nu mai joace, cred cã pe acolo pierde atâta amar de ulei...


Am descoperit de unde îmi curgea 1l ulei/100 km. De la pompa de vacuum. Urmeazã sã fac rost de garniturã și sã o înlocuiesc. De-acum, dacã aveți scurgeri de ulei pe partea dreaptã a motorului (Z13DT), puneți degetul sub șuruburile de jos ale pompei de vacuum (aveți grijã, e foarte foarte fierbinte zona) și simțiți ulei proaspãt, acolo e cauza!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR