- adriandiamant
- *
- 29 mesaje
- din 24 Aug 2009
- Astra 2004
- Buzau
adriandiamant
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
salutare. sunt si eu posesorul unui astra g, 2001, z16se, 3 usi, de 4 ani-85.000 km/205.000. Multumit de masina, am schimbat doar compresorul de clima acum 3 ani, si in rest consumabilele. ce m-a dat peste cap, e consumul de ulei- acum am incercat aral 10w40, dupa ce am tot incercat 5w40 mobil, castrol, gm. sa vad acum cum e cu uleiul. a durat mult pana sa rezolv problema cu aburitul in masina-clapeta de recirculare. ce ma intreseaza pt viitor, e sa pun xenoane. are cineva pareri, sfaturi, chiar sunt interesat, ca nu-s multumit de faza scurta. numai bine tuturor
- jE
- *******
- 8,460 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,460
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
chepuiu, daca iti papa ulei, ia in calcul semeringuri supape, segmentare...
Pentru xenoane iti recomand sa iti iei kit original. Faruri, etc. Daca iti depaseste bugetul, sunt faruri aftermarket cu lupa (la ~1000 RON setul) din pacate au si angelize. Plus un kit de csenoane chinezesti (de 4300, maxim 5000 Kelvin). Si te-ai rezolvat...
Pentru xenoane iti recomand sa iti iei kit original. Faruri, etc. Daca iti depaseste bugetul, sunt faruri aftermarket cu lupa (la ~1000 RON setul) din pacate au si angelize. Plus un kit de csenoane chinezesti (de 4300, maxim 5000 Kelvin). Si te-ai rezolvat...
chatuiesc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
chepuiu a scris:salutare. sunt si eu posesorul unui astra g, 2001, z16se, 3 usi, de 4 ani-85.000 km/205.000. Multumit de masina, am schimbat doar compresorul de clima acum 3 ani, si in rest consumabilele. ce m-a dat peste cap, e consumul de ulei- acum am incercat aral 10w40, dupa ce am tot incercat 5w40 mobil, castrol, gm. sa vad acum cum e cu uleiul. a durat mult pana sa rezolv problema cu aburitul in masina-clapeta de recirculare. ce ma intreseaza pt viitor, e sa pun xenoane. are cineva pareri, sfaturi, chiar sunt interesat, ca nu-s multumit de faza scurta. numai bine tuturor
da am pus eu xenon pe faza scurta sunt super multumit de ele sunt de 60000 k si se vede excelent daca ai si reglate farurile la montaj o sa trebuiasca sa tai suportul becului ca sa poti sa il pui..daca vrei sfaturi sau sa te ajut cu ceva pm sau aici numai bine
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
da am pus eu xenon pe faza scurta sunt super multumit de ele sunt de 60000 k si se vede excelent daca ai si reglate farurile la montaj o sa trebuiasca sa tai suportul becului ca sa poti sa il pui..daca vrei sfaturi sau sa te ajut cu ceva pm sau aici numai bine[/quote]
si ce alte modificari mai trebuie facute? trebuie faruri cu lupa, calculatorul masinii nu e afectat in vreun fel, sunt adaptora pentru soclul becului? multumesc
si ce alte modificari mai trebuie facute? trebuie faruri cu lupa, calculatorul masinii nu e afectat in vreun fel, sunt adaptora pentru soclul becului? multumesc
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
chepuiu a scris:da am pus eu xenon pe faza scurta sunt super multumit de ele sunt de 60000 k si se vede excelent daca ai si reglate farurile la montaj o sa trebuiasca sa tai suportul becului ca sa poti sa il pui..daca vrei sfaturi sau sa te ajut cu ceva pm sau aici numai bine
si ce alte modificari mai trebuie facute? trebuie faruri cu lupa, calculatorul masinii nu e afectat in vreun fel, sunt adaptora pentru soclul becului? multumesc[/quote] adaptoare sunt din cate am vazut eu sunt de la bmw numai stiu ce serie... si sunt cam scumpe, dar e mult mai simplu asa nu iti trebuie far cu lupa si nu afecteaza nimic la masina nici farul nu ti-l topeste daca ai reglate farurile nu se ia nimeni de tine..si cam atat
- jE
- *******
- 8,460 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,460
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,460 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,460
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ni3k, zici tu? asta inseamna ca tu esti singurul roman cu csenoanele reglate corespunzator.
H-l meu e destul de inalt, si eu am pozitie destul de inalta la condus, si mai am si 1.82, si tot simt ca ma bronzez cand dau de cate un ..... csenon. Nu vrei sa iti spun ce sentimente ma incearca cand sunt cu corsa sotiei...
Farurile cu lupa au, intre bec si lupa, o tablita, un limitator... Limitatorul respectiv taie lumina cam asa:
_/
Ma rog, unghiul e mult mai deschis, dar ai prins ideea. Daca pui un far cu lupa la zid, o sa vezi ca sub linie ai lumina, deasupra liniei e intuneric
Farurile cu oglinda (cel putin cele cat de cat acatarii) sunt in asa fel proiectate incat sa obtina aproximativ acelasi efect. Atentie insa, la un far cu oglinda deasupra liniei ai, totusi lumina. Nitel deranjant (suportabil) la un bec halogen, cu efect de solar la un csenon. Cand mai vorbim si de becuri 6000 K (lumina alb-albastruie) sau 8000 K (lumina albastruie) efectul e .... mirific. Si sentimentele incercate de ceilalti soferi la adresa ta vor fi, de asemenea, netarmurite....
LE: oricum, discutia asta se opreste aici. Topicul e despre Z16SE si tematicile lui, nu despre respectul pe care ar trebui sa il aratam celorlalti participanti la trafic.
H-l meu e destul de inalt, si eu am pozitie destul de inalta la condus, si mai am si 1.82, si tot simt ca ma bronzez cand dau de cate un ..... csenon. Nu vrei sa iti spun ce sentimente ma incearca cand sunt cu corsa sotiei...
Farurile cu lupa au, intre bec si lupa, o tablita, un limitator... Limitatorul respectiv taie lumina cam asa:
_/
Ma rog, unghiul e mult mai deschis, dar ai prins ideea. Daca pui un far cu lupa la zid, o sa vezi ca sub linie ai lumina, deasupra liniei e intuneric
Farurile cu oglinda (cel putin cele cat de cat acatarii) sunt in asa fel proiectate incat sa obtina aproximativ acelasi efect. Atentie insa, la un far cu oglinda deasupra liniei ai, totusi lumina. Nitel deranjant (suportabil) la un bec halogen, cu efect de solar la un csenon. Cand mai vorbim si de becuri 6000 K (lumina alb-albastruie) sau 8000 K (lumina albastruie) efectul e .... mirific. Si sentimentele incercate de ceilalti soferi la adresa ta vor fi, de asemenea, netarmurite....
LE: oricum, discutia asta se opreste aici. Topicul e despre Z16SE si tematicile lui, nu despre respectul pe care ar trebui sa il aratam celorlalti participanti la trafic.
- Ni3k
- **
- 297 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 z16se
- Galati
Ni3k
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu sunt singurul roman cu xenon reglat calumea cu sau fara lupa, normal stiu ca trebuie lupa dar sunt niste becuri xenon care au acea tablita pentru far normal si sa nu uitam ca sunt unii participanti la trafic care nu au xenon si au becurile aranjate prost in soclu si bate faza scurta in copaci si lunga pe luna.
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
- moticavlad
- *
- 17 mesaje
- din 22 Mai 2011
- Meriva 2003 Z16SE
- Arad
moticavlad
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2011
- Mesaj Privat
buna. ai ECU defect ci nu pedala si clapeta de acceleratie. problema se poate rezolva foarte usor printro interventie de 10 minute la pedala de acceleratie
am si eu aceeasi problema dar am rezolvato de 8 luni si masina merge extraordinar de bine 180000 km opel meriva 2003 Z16se. mai contacteaza-ma cu mesaje
am si eu aceeasi problema dar am rezolvato de 8 luni si masina merge extraordinar de bine 180000 km opel meriva 2003 Z16se. mai contacteaza-ma cu mesaje
- bogdanbiris
- *
- 1 mesaje
- din 18 Apr 2012
- Astra 2004 Z16SE
- Bucuresti
bogdanbiris
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2012
- Mesaj Privat
Istoricul meu:
- Z16SE pus pe tancul de Asta Caravan, 62kw=82CP, fabricatie 2004
- Cumparat din Germania in 2008 la 97.000 de km
- schimbat distributie la vreo 115.000
- Instalat GPL la aproximativ 120.000 de km
- Acum 147.000 de km.
Probleme:
- niciuna serioasa, a mers foarte bine si mi-e teama de momentul in care o sa pice
- mancat ulei, completat. In ultima vreme nu prea a mancat.
- n-are legatura cu motorul, dar a mancat si ceva antigel in ultimul an. Completat.
- la un moment dat mi-a facut figuri la pornire (vreo 2 zile consecutive) de credeam ca a picat electromotorul. Fiind pe loc si cu cheia in contact pentru pornire am bagat o pedala adanca (fara speranta) care l-a facut sa porneasca si sa nu mai zica nici pas. Pornire buna mereu dupa momentul asta.
- mi s-a oprit motorul in mers cand am bagat mai tare piciorul in acceleratie si eram in panta. Asta s-a intamplat pe gaz si banuiesc ca e din cauza ca n-a reusit sa bage destul combustibil pentru acceleratia respectiva. Am mai auzit-o de la taximetristi.
Concluzia:
- motorul e foarte bun, chiar isi face treaba si te duce la destinatie
- cat am avut-o eu, intre 97.000 si 150.000 de km nu a necesitat decat intretinere decenta (completat ulei si schimbat la 10 mii, 10 mii si ceva).
Spor tuturor.
- Z16SE pus pe tancul de Asta Caravan, 62kw=82CP, fabricatie 2004
- Cumparat din Germania in 2008 la 97.000 de km
- schimbat distributie la vreo 115.000
- Instalat GPL la aproximativ 120.000 de km
- Acum 147.000 de km.
Probleme:
- niciuna serioasa, a mers foarte bine si mi-e teama de momentul in care o sa pice
- mancat ulei, completat. In ultima vreme nu prea a mancat.
- n-are legatura cu motorul, dar a mancat si ceva antigel in ultimul an. Completat.
- la un moment dat mi-a facut figuri la pornire (vreo 2 zile consecutive) de credeam ca a picat electromotorul. Fiind pe loc si cu cheia in contact pentru pornire am bagat o pedala adanca (fara speranta) care l-a facut sa porneasca si sa nu mai zica nici pas. Pornire buna mereu dupa momentul asta.
- mi s-a oprit motorul in mers cand am bagat mai tare piciorul in acceleratie si eram in panta. Asta s-a intamplat pe gaz si banuiesc ca e din cauza ca n-a reusit sa bage destul combustibil pentru acceleratia respectiva. Am mai auzit-o de la taximetristi.
Concluzia:
- motorul e foarte bun, chiar isi face treaba si te duce la destinatie
- cat am avut-o eu, intre 97.000 si 150.000 de km nu a necesitat decat intretinere decenta (completat ulei si schimbat la 10 mii, 10 mii si ceva).
Spor tuturor.
- Cristy_13
- OP
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
Cristy_13 a scris:In sfarsit! Incepusem sa cred ca nu mai are nimeni acest tip de motorizare
Acum sa spun si eu despre Opelu' meu(Z16SE):
-la 82000km am schimbat senzor turatie ax came
Masina are acum 98000km si eu am adus-o personal din Germania la 79000km.
Acum sa spun si eu despre Opelu' meu(Z16SE):
-la 82000km am schimbat senzor turatie ax came
Masina are acum 98000km si eu am adus-o personal din Germania la 79000km.
Am ajuns la 135.000km cu acest motor si nu am mai avut nici o problema. Sper sa ajung la 200.000km fara nici o problema
synerthol
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- vasilecampina
- *
- 1 mesaje
- din 28 Mai 2012
- Astra 2001
- Prahova
vasilecampina
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2012
- Mesaj Privat
va salut , am un opel g 2001 cu motor z16se , si de o luna mi sa aprins martoru de la motor <robinetu> am pus testeru pe el ,aspus ca sunt bujiile, leam schimbat sa aprins iar am fost iar la servis ,si mia spus sa ma duc pa reprezentanta ,am averificato si mia zis sa o alerg sa o turez la 2500-3000, sa pui benzina mai buna , iam pus si aditiv sai creasca cifra octanica, am facut si peasta, mia sters martoru a mers bine un timp acu sa aprins iar si foarte consuma mult si nare nici putere va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat ce sa fac
- cont-sters-60068
- **
- 192 mesaje
- din 22 Feb 2011
cont-sters-60068
- Mesaje scrise: 192
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-60068
- **
- 192 mesaje
- din 22 Feb 2011
cont-sters-60068
- Mesaje scrise: 192
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat