Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut...de curand am cumparat o clapeta de acceleratie sh pentru masina mea.acum am insa o nelamurire.difera clapetele de acceleratie in fuctie de motor?omul de la care am luat-o nu mi-a spus de la ce motor provine.precizez ca s-a potrivit perfect pe masina mea.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
BAC a scris:
lucio a scris:

de ce la colegul BAC e curata partea electronica iar la colegul lucio pare a fi plina de ulei (sau ce e acolo)
la mine e curata ca la colegul BAC, fara pic de unsoare pe ea insa tot vreau sa o curat ca sa fiu sigur ca e in regula...
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pt ca la mine nu era strans colierul de la furtunul ce vine din intercooler!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ieri am curatat clapeta de acceleratie si vreau sa va zic ca gradul de dificultate a fost mai mic decat la curatarea EGR...
era foarte imbacsita, si cand vroiam sa o inchid cu mana pur si simplu nu mergea de tot
dupa curatare parca mergea mai usor...
la partea electronica am avut surpriza sa fie curat lacrima. fara nici cel mai mic praf...

urmeaza curatarea galeriei de admisie, insa asta dupa 1 septembrie, cand ma intorc din concediu...
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Foarte bine, dar incercati pe viitor cand faceti ceva pe la masini sa luati si un aparat foto sau de ce nu o camera video,serios in acest mod vom putea aprofunda cat mai multe ,evident impreuna.



  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pozele sunt deja si amzis ca nu se merita sa le mai pun inca odata...
la galeria de admisie o sa fac poze daca nu ma murdaresc prea tare...
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Alin Bogdan a scris:Am avut si eu probleme cu puterea masinii. Am schimbat EGR ca se dusese partea electrica dar nu am rezolvat problema. Am curatat apoi senzorul de la clapeta si a mai capatat viata masina dar nu ca inainte. Am facut o diagnoza si mi s-a zis ca e clapeta. Desi am curatat-o, mecanicul mi-a zis ca nu mai are viata multa.

Deci tony, CristiTM...am scapat de DPF Smile. Doamne ajuta!

Ma intereseaza cine stie de unde pot lua clapeta asta pt un Vectra C Z19DT? Noua e cam scumpa. Si in plus...asta chiar a fost o surpriza...cand am cautat piesa dupa seria de sasiu, mi-a aratat tipu de la magazin o piesa care nu era ca a mea de pe masina. Am gasit alta care era identica cu a mea dar nu era pt aceeasi serie de sasiu. Ce sa mai inteleg? Alt model de clapeta nu se potriveste pe masina, dacat cea care e acum. Cum e posibil asta?

Ajutati-ma va rog cu o clapeta totusi Smile.

Multzam!


salut....ai rezolvat cu clapeta ptr z19dt? daca nu te pot ajuta...detalii pe pm..
bafta
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am rezolvat problema cu clapeta inca de anul trecut. Am gasit una noua la un pret bun. Mersi oricum
Skip ads

  • chris_mirchy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
khalet a scris:Dupa ce se incalzeste motorul dispare cheita si merge normal
Daca da, inseamna ca este de la clapeta, curatarea se face foarte usor, trebuie sa ai grija la garniturile metalice sa nu le pierzi, eu am curatat-o si vad ca nu imi mai face figuri de 2 saptamani, dar sunt sigur ca or sa revina problemele cand se umple iarasi de ulei...dar nu este nimic,am sa o curat din nou, dureaza o ora toata operatia.

Posibil sa fie vorba de lipituri-la-rece. Poti incerca sa verifici continuitatea circuitelor partii electronice. Datorita diferentelor de temp mari plus vibratii specifice diesel sa se dezlipeasca un pin ceva... Aceeasi problema cred ca o am si eu. Am curatat partea electronica pt ca era ca in pozele lui BAC, si dupa cca 1 sapt a reaparut eroarea. Acum, ca afara sint cam 2-5 grade noaptea, iar dimineata cind pornesc motorul sint cam 7 grade, totul e ok pina in mom in care apas pedala de acceleratie. Mi se aprinde masinuta cu cheia si nu am putere. Dupa ce merge motorul mai mult timp si se incalzeste iau si pun contactul si totul e ca nou. Smile)
Daca era dus chipul nu mai mergea deloc, nu? Smile Daca o remediez o sa postez dupa ce fac si ceva teste.
  • cipu_31

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu,dimineata cand pornesc motorul se aprinde martorul cu cheita, dar dupa ce merg cateva minute il opresc scot cheia din contact ,o bag inapoi ,pornesc si gata nu se mai aprinde.Dar de un timp am patit altceva;se stinge martorul cu cheita si mi se aprinde acela ca un butoias(sistem antipoluare,acesta are legatura cu catalizatorul).Si la mine este erroarea 112561.Am vorbit cu un electrician de la opel si m-a sfatuit sa curat clapeta partea mecanica,dar si cea electronica.A pus laptopul si a vrut sa inchida clapeta din soft dar nu s-a inchis ,doar o data,era sa moara motorul.Eu m-am gandit dupa ce desfac clapeta ,,la partea cu placuta electronica sunt 2 pini si m-am gandit sa pun cositor pe iei sa faca contact mai bine,un strat fff subtire ,dupa ce o sa vad cum se face contactul intre pini si locul unde intra.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cipu_31 a scris:Asa am patit si eu,dimineata cand pornesc motorul se aprinde martorul cu cheita, dar dupa ce merg cateva minute il opresc scot cheia din contact ,o bag inapoi ,pornesc si gata nu se mai aprinde.Dar de un timp am patit altceva;se stinge martorul cu cheita si mi se aprinde acela ca un butoias(sistem antipoluare,acesta are legatura cu catalizatorul).Si la mine este erroarea 112561.Am vorbit cu un electrician de la opel si m-a sfatuit sa curat clapeta partea mecanica,dar si cea electronica.A pus laptopul si a vrut sa inchida clapeta din soft dar nu s-a inchis ,doar o data,era sa moara motorul.Eu m-am gandit dupa ce desfac clapeta ,,la partea cu placuta electronica sunt 2 pini si m-am gandit sa pun cositor pe iei sa faca contact mai bine,un strat fff subtire ,dupa ce o sa vad cum se face contactul intre pini si locul unde intra.

eu am avut probleme cu clapeta de aceleratie(se rupsese un pinion inauntru si nu mai deschidea cum trebuie),iar cand porneam motorul mi se aprindea martorul cu cheita,iar daca opream si porneam motorul din nou mi se aprindea cel ca un butoias Very Happy (check engine).deci cred ca este ceva normal la aceasta problema sa ti se aprinda acei martori pe rand,si nu ai probleme cu catalizatorul.ai verificat pinioanele din inauntrul clapetei sa nu aibe vreun dinte rupt?vezi ca sunt 3 pinioane,iar de obicei se rupe cel mai mare care este din plastic,fata de celelalte care sunt din metal.
  • cipu_31

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat florinbucsa;Am desfacut corpul cu clapeta si m-am ingrozit cand am vazut ce depuneri erau acolo.Nici nu mai avea cum sa se inchida acea clapeta la ce depuneri erau.Am curatat partea electronica cu spray de contact dar si partea cu clapeta,in plus a trebuit sa razuiesc cu o surubelnita lata depunerea de pe corp era o combinatie de ulei cu funingine de grosime 3-4 mm poate un pic mai mult. Am curatat-o bine am montat-o la loc, i-am dat cheie si spre surprinderea mea a pornit mult mai repede ca inainte si mai usor.S-au stins toti indicatorii,dar sa vad acum cum se comporta daca fac ceva km.Am ramas surprins de asemenea de funinginea groasa ce era pe corpul de care se prindea acceleratia,inauntru funingine cat carul,dar am curatat un pic,normal trebuia dat jos si curatat si el ,acum era prea frig si nu stiam exact cum se face,deci la primavara trebuie sa dau jos corp pedala,piesa ce se prinde corpul de la acceleratie,evacuare....Parerea mea este sa curatati voi insiva corp de la acceleratie nu sa mergeti la mecanic ca mine si sa zica ca a curatit si de fapt sa nu curete,sau sa va zica sa cumparati una noua.
Skip ads

  • Adybest_one

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
O intrebare am si eu legata de aceasta eroare P1125 ... Am curatat corpul clapetei .. nu si in partea electrica .. nu a mers ... Am duso la reprezentanta ... ei au curatat-o si in interior ,,, Totul a fost super ok vre-o saptamana si brusc nu a mai mers .. Am desfacut capacul la motor si am descoperit ca , cotul metalic in care este prins furtunul de la intercooler ,cel ce intra in corpul clapetei de acceleratie nu a fost strans de baieti de la service .. ok l-am strans la loc si nimic .. eroarea a persistat pana intr-o zi cand dintr-o data si-a dat drumul .. dar cum ori ce minune tine 3 zile atat a tinut si mersul normal .. Am observat ca atat cat motorul este rece merge masina ok iar cand se incalzeste nu mai urca de 3000 .. iar masina cu cheita apare cand pun contactul si se stinge dupa ce pornesc motorul . Vre-o idee ce poate fi ... nu ma trimite-ti la servis ca de acolo am plecat cu "REZOLVATA"
  • Adybest_one

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni ce ar putea fi cu clapeta de acceleratie de merge numai cand motorul este rece
?
  • cipu_31

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Adybest_one la mine cand motorul e rece se aprinde indicatorul cu cheita, iar dupa ce se incalzeste un pic
motorul, il opresc si-l pornesc din nou ,se stinge indicatorul cu cheita. Mai nou nu se mai aprinde cel cu
cheita,ci cel galben ca un butoias si ramane aprins chiar daca am incercat eu sa opresc motorul si sa-l
pornesc din nou. Si la mine curatatul clapetei a tinut 2400 km aproape ca la tine, nici la mine
nu mai trage dupa 3000 rot/min .Deci va trebui sa curatam iara corpul clapetei de acceleratie,egr daca tot dam jos
corpul furtunul de la egr cel metalic ,ar fi bine si toata admisia daca gasim tutorial sa vedem cum se face
curatirea la admisie,ca la ce funingine e acolo nu-i de mirare ca nu mai merge motorul cum trebuie.
  • bebeilgrande

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2010

  • Mesaj Privat
stiti cat costa una noua? va multumesc
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
bebeilgrande a scris:stiti cat costa una noua? va multumesc


~1.000lei GM
  • cipu_31

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Un corp clapeta acceleratie noua costa cam 1100 lei am cautat eu,ca am zis ca ce-i nou e nou ,dar mai citind pe forum am aflat de la alti colegi ca au cumparat piesa noua si nu mergea bine ,chiar un coleg a combinat partea electronica cea noua cu mecanica de la cea veche,am zis sa incerc si la dezmembrari sa vad cam cat e pretul .Si am sunat la un centru de dezmembrari din Sibiu ,am aflat ca piesa era 350 lei factura si garantie o luna la un sevice autorizat .Dar mecanicul am fost eu si pe piesa second era depuneri destul de mari, am ajuns acasa si am inceput sa curat depunerile cu o surubelnita ce era mai gros apoi cu spray de contact. Am demontat corpul de pe masina am montat pe cel cumparat o parte de pe corpul cel vechi .L-am montat la loc pe masina si gata cu cheita.Toata operatia cu curatat pana am inchis capota 2 ore si 10 minute cu aproximatie.
La mine toate rotitele erau intregi clapeta care inchide-deschidea usor, ca am incercat cu mana pe rotite, in compartimentul cu placuta electronica curat.
Deci stimati colegi se pare ca curatim (si eu am curatit de 2 ori) dar erorile apar din nou si pana la urma nu scapam sa cumparam piesa.
Parerea mea defectul provine de la placuta electronica. AM zis acum ca am inlocuit piesa as vrea sa duc placuta elecronica la un electronist sa o verifice, dar cred ca mai intai trebuie sa fac rost de schema electronica. Va doresc multa bafta si sper ca aceasta discutie sa va fie de folos. va salut cu respect
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi fost foarte bine daca am fi avut asa ceva ,eu unul nu am asa ceva, se stie foarte bine ca electronica dintr-o masina nu prea se expune pe internet pe module individuale,separate,eu unul nu am gasit asa ceva pe internet.
  • cipu_31

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns Stefan
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR