saly
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2009
- Mesaj Privat
radar
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
- salbog333ro
- *
- 45 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2003 Y17DT
- Ialomita
salbog333ro
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
ASTRA G HACHBACK, 2003, Y17DT, 150.000km
Nu are stocat nici un cod de erroare oricat de tare as merge cu ea, sau in orice stil as merge, dar, nu mai trage ca la inceput.
In treapta a 5-a, mers constant, 120km/h, cand apãs acceleraþia cate putin, gradual, aprox. 1-2 cm, viteza creste normal, dar daca apas mai brusc, pana la jumatate sau de tot, viteza ar trebui sa creasca mai repede (cum tragea cand am cumparato),dar nu este asa, tot constant cresta, iar în momentul în care ridic pedala aceasta se simte cum trage. (deci cu alte cuvinte trage mai bine cand se ridica pedala de acceledratie un pic dupã ce a fost apasata jumatate sau de tot, sau cand dau sprituri, ca la dacie.
Ar putea fi debitmetrul?
Nu are stocat nici un cod de erroare oricat de tare as merge cu ea, sau in orice stil as merge, dar, nu mai trage ca la inceput.
In treapta a 5-a, mers constant, 120km/h, cand apãs acceleraþia cate putin, gradual, aprox. 1-2 cm, viteza creste normal, dar daca apas mai brusc, pana la jumatate sau de tot, viteza ar trebui sa creasca mai repede (cum tragea cand am cumparato),dar nu este asa, tot constant cresta, iar în momentul în care ridic pedala aceasta se simte cum trage. (deci cu alte cuvinte trage mai bine cand se ridica pedala de acceledratie un pic dupã ce a fost apasata jumatate sau de tot, sau cand dau sprituri, ca la dacie.
Ar putea fi debitmetrul?
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- salbog333ro
- *
- 45 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2003 Y17DT
- Ialomita
salbog333ro
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Tiby
- **
- 147 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
Tiby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- madboy
- **
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- salbog333ro
- *
- 45 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2003 Y17DT
- Ialomita
salbog333ro
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
maf
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
buna astra-isti .... am si eu o problema, nu trage, scot mufa de la debitmetru rupe asfaltu (ma rog) .... am incercat sa il suflu, inca nu am riscat sa dau cu solutii sau altele pe el, sigur are particule prin el ca am gasit in carcasa lui praf negru , ....... ma bate gandu sa il schimb, e bosch 4-5 mil, dar am gasit un MEAT&DORIA ....... stie cineva ceva de astea? pe autoa.ro e 1pic mai scump ca bosch(eu am gasit mai ieftin) ..... ce ziceti? sa incerc sa il mai salvez pe a-l meu cu alcool si alte solutii?
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu un Y17DT din 2001 si am si eu ceva probleme cu debitmetrul (am scos ieri mufa si fara ea parca mergea mai bine), l-am scos de acolo dar nu pare murdar sau ceva, corpul de asemenea e curat, este de tip hot-film. Pot sa curat senzorul ala cu acool izopropilic ? stiu ca se curata contactele cu el ceva de vis ...
Am si eu un Y17DT din 2001 si am si eu ceva probleme cu debitmetrul (am scos ieri mufa si fara ea parca mergea mai bine), l-am scos de acolo dar nu pare murdar sau ceva, corpul de asemenea e curat, este de tip hot-film. Pot sa curat senzorul ala cu acool izopropilic ? stiu ca se curata contactele cu el ceva de vis ...
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
maf a scris:buna astra-isti .... am si eu o problema, nu trage, scot mufa de la debitmetru rupe asfaltu (ma rog) .... am incercat sa il suflu, inca nu am riscat sa dau cu solutii sau altele pe el, sigur are particule prin el ca am gasit in carcasa lui praf negru , ....... ma bate gandu sa il schimb, e bosch 4-5 mil, dar am gasit un MEAT&DORIA ....... stie cineva ceva de astea? pe auto.ro e 1pic mai scump ca bosch(eu am gasit mai ieftin) ..... ce ziceti? sa incerc sa il mai salvez pe a-l meu cu alcool si alte solutii?
Prima data mergi la o diagnoza daca este cazul schimba debitmetrul cu unul Bosch nu cu chinezarii , care oricum viata nu au si ajungi pana la urma tot la original dar cu ce cost?
- ovi_ramphy
- *
- 3 mesaje
- din 27 Feb 2009
- Astra 2000
- Cluj
ovi_ramphy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
ovi_ramphy a scris:Poate ma puteti ajuta si pe mine, am un Opel Astra G, 1.7 DTI din 2000.
Nu e aprins nici un martor la bord, dupa ce trec de aprox 2500 de ture si o accelerez mai tare, o depasire ceva, se aprinde martorul portocaliu simbol de motor si atunci nu mai trage asa bine. Daca opresc motorul si peste 10 secunde il pornesc motorul martorul se stinge si merge bine.
Am fost la doi mari mesteri de mecanici fiecare cu testerul lui: unu mi-a zis ca ar fi catalizatorul infundat sau elementele lui epuizate, iar celalalt a zis ca ar fi debitmetru de aer.
Nu le-as schimba pe amandoua ca nici una dintre ele nu e chiar ieftina.
Nu e aprins nici un martor la bord, dupa ce trec de aprox 2500 de ture si o accelerez mai tare, o depasire ceva, se aprinde martorul portocaliu simbol de motor si atunci nu mai trage asa bine. Daca opresc motorul si peste 10 secunde il pornesc motorul martorul se stinge si merge bine.
Am fost la doi mari mesteri de mecanici fiecare cu testerul lui: unu mi-a zis ca ar fi catalizatorul infundat sau elementele lui epuizate, iar celalalt a zis ca ar fi debitmetru de aer.
Nu le-as schimba pe amandoua ca nici una dintre ele nu e chiar ieftina.
Am facut testul "agrafa", si din cate am numarat pe bord codul care mi-l da este: 7 1 1 2 5.
Imi poate spune cineva ce inseamna asta?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Mai oameni buni, nu mai stiu incotro sa o iau ... Deci, la un moment dat am "hotarat" eu ca e cazul sa schimb debitmetrul la a mea (Y17DT, 2001) - dupa ce am facut probe cu altul, cu care a mers super ok. Pana sa achizitionez unul nou, l-am curatat pe al meu cu acool izopropilic - cateva zile a mers super bine, tragea cum nu am vazut-o niciodata. Dupa aprox. o saptamana, a reinceput cu figurile ei (dimineata tragea binisor, dupa-amiaza cand plecam de la servici - execrabil). Am luat un debitmetru nou (dupa spusele lui djtaotao si dupa cum arata), l-am pus DAR ... acum e adevarat trage ceva mai constant, adica nu mai are caderea aia de putere care o aveam inainte pana in 2000 de ture, DAR tot nu trage cum tragea cu debitmetrul de proba sau cu al meu curatat de la inceput (ca sa va faceti o idee, de la 50km/h intr-a 3-a a reusit sa ma faca un Logan de 1,4 ... ) plus ca mai scot si un fum care pana acum il scoteam numai de pe la 3000 - 3500 de ture in sus. Oricum, dupa schimbarea dm-ului schimbarea am sesizat-o numai la plecarea de pe loc, la viteze mai mari trage ceva, dar nu cum tragea de exemplu cu cel vechi cand mergea bine ...
Ce sa mai fac ? De ce sa o mai caut ? Ma poate ajuta si pe mine cineva din zona Ploiesti ? Va rog ... fie-va mila de un biet sofer care usor-usor incepe si pune bani deoparte pentru dinamita
Mai oameni buni, nu mai stiu incotro sa o iau ... Deci, la un moment dat am "hotarat" eu ca e cazul sa schimb debitmetrul la a mea (Y17DT, 2001) - dupa ce am facut probe cu altul, cu care a mers super ok. Pana sa achizitionez unul nou, l-am curatat pe al meu cu acool izopropilic - cateva zile a mers super bine, tragea cum nu am vazut-o niciodata. Dupa aprox. o saptamana, a reinceput cu figurile ei (dimineata tragea binisor, dupa-amiaza cand plecam de la servici - execrabil). Am luat un debitmetru nou (dupa spusele lui djtaotao si dupa cum arata), l-am pus DAR ... acum e adevarat trage ceva mai constant, adica nu mai are caderea aia de putere care o aveam inainte pana in 2000 de ture, DAR tot nu trage cum tragea cu debitmetrul de proba sau cu al meu curatat de la inceput (ca sa va faceti o idee, de la 50km/h intr-a 3-a a reusit sa ma faca un Logan de 1,4 ... ) plus ca mai scot si un fum care pana acum il scoteam numai de pe la 3000 - 3500 de ture in sus. Oricum, dupa schimbarea dm-ului schimbarea am sesizat-o numai la plecarea de pe loc, la viteze mai mari trage ceva, dar nu cum tragea de exemplu cu cel vechi cand mergea bine ...
Ce sa mai fac ? De ce sa o mai caut ? Ma poate ajuta si pe mine cineva din zona Ploiesti ? Va rog ... fie-va mila de un biet sofer care usor-usor incepe si pune bani deoparte pentru dinamita
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut, daca ai timp putem incerca inca odata cu al meu. In general fum negru inseamna raport aer-motorina prost (prea multa motorina, prea putin aer). Eu l-am curatat preventiv pe al meu, cu alcool izopropilic si merge grozav si acum. Daca il mai ai pe cel vechi il poti aduce pe la mine sa vedem ce ii putem face. Daca nici asa nu vrea poate e EGR-u blocat. Si sa nu te pacaleasca locatia, sunt in ploiesti acum.
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu nu stiu daca ajung duminca la 3 ca sunt plecat ...
@bx3m verificam cu debitmetrul meu cum sta situatia, dar parca nu ar fi numai debitmetrul daca nu poti sa mergi deloc cu ea.
@Tzepozzz ai curatat debitmetrul si EGR-u? intreb ptr ca la mine dupa curatare EGR parca am simtit un mic plus de putere, dar nici inainte nu dadea in nas.
@bx3m verificam cu debitmetrul meu cum sta situatia, dar parca nu ar fi numai debitmetrul daca nu poti sa mergi deloc cu ea.
@Tzepozzz ai curatat debitmetrul si EGR-u? intreb ptr ca la mine dupa curatare EGR parca am simtit un mic plus de putere, dar nici inainte nu dadea in nas.