Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:...Am gasit solutia de la WYNN'S si in magazin vis a vis de patinoarul Flamaropol la un magazin de piese auto dar era exagerat de scump 85 lei asa ca am comandat pe site la numai 60 lei
transportul este 8 lei prin posta romana

Adica aparatul de curatat il aveai deja ? Very Happy
Sau doar bagi solutia in rezervor Question
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Acum am vazut cum.
Daca te-apuci de ea intr-un weekend da-mi un semn poate vin si eu sa te-ajut sau sa fac poze.
Bafta.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca aveam aparatul eram deja postat la sectiunea Publicitate cu un anunt cat ecranul de mare "Curat Injectoare direct pe masina"
Nu , nu bagi solutia direct in rezervor- desfaci turul si returul de la la sorbul rezervorului - bagi 2 furtune pe ele si folosesti cutia solutiei pe post de rezervor.
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua vin si eu cu o intrebare motorul tre sa mearga pana se termina solutia din acel recipient?multumesc
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Prietene - solutia aceasta are agenti de curatare. Acesti agenti nu sunt ca agentii aceia din Matrix care se multiplica si fac ei tot. Nu am vrut sa fiu ironic, dar nu am putut sa ma abtin - sigur ca trebuie sa mearga motorul pentru a plimba aceasta solutie prin tot circuitul. Binenteles ca de cand se porneste - motorul va consuma din aceasta solutie, surplusul va fi eliberat pe retur si va ajunge din nou in cutie, de unde va fi tras din nou pe tur si tot asa pana se consuma.
Se recomanda ca motorul sa fie adus inainte, la temperatura de lucru - asta pentru a dilata, prin efect termic eventualele depuneri, facand mai usoara indepartarea acestora prin actiunea solutiei.
Acum daca stau sa ma gandesc bine- in instructiuni scrie ca trebuie sa ai doua reprize de aproximativ 15 minute cu 5 minute pauza - asta inseamna ca dupa modalitatea de consum a motorului - conform computerului de bord - in 30 de minute de functionare ar trebui sa consume in jur de 350 ml solutie.
Cine are computer de bord stie ce vorbesc ! La relanti - motorul consuma 0,6 l pe ora (asa arata si MID-ul)
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc stiam ca tre sa mearga motorul ca altfel nu avea cum functioneze dar nu stiam daca tre sa se termine solutia.am vazut ca cineva a luat de pe un site acest aditiv stie cineva site-ul?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu l-am luat de pe site. De acolo l-am comandat si urmeaza sa imi soseasca.Vezi ca trebuie sa iti faci cont ca sa poti comanda.
http://www.sonax.store.ro/i...php?p=4&cat=7
acesta este link-ul , vezi ca ste ultimul produs din lista. Succesuri!
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multam si o zi buna
Skip ads

  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat

Ei bine, mai afla stimate coleg: imi spal masina la spalatorie, nu ascult manele la gratar, nu arunc gunoie din masina, nu merg cu proiectoarele aprinse in timpul zilei doar ca sa arat cat sunt de ciumeg, fac pipi la benzinarie si nu pe marginea drumului. Operatiunile pe care mi le fac "in regie proprie" le fac pentru ca in Romania ta civilizata, care nu stiu unde ti se pare tie ca este, sunt prea multi meseriasi care nu stiu decat sa invarta de delcou la Dacie ca sa regelze avansul..


In Romania noastra civilizata mai exista oameni ca tine .. deci civilizata ! restu asteptam sa coboare din corcodus si sa se civilizeze si ei.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Iata ce mi-a sosit saptamana aceasta! Acesta este produsul!
Astept sa mai scada temperaturile astea caniculare si sa purced la treaba.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Azi am facut curatarea cu solutie Winni's. Am cumparat un metru de furtun transparent de 10mm si am procedat la scoaterea conductelor de pe tevustile capacului rezervorului. Sunt prinse asemanator conducteleor de la filtrul de motorina. Acelasi sistem de clama si oringuri, doar ca aici ESTE INVERS.
Ca atare am masurat tevile cea de tur are 9,8 mm iar returul are 8mm.
Am luat doua pixuri , intre care unul avea chiar 8mm diametru si celalalt l-am adus in cota cu ajutorul izolierului band pe care l-am infasurat de cateva ori pana a ajuns la diam. de 9,8mm.
Le-am introdus in mufele conductelor de tur si retur, am bagat furtunele pe ele si capetele furtunelor in bidon.
Am pornit masina, am lasat-o 15min cu 5 minute pauza si iarasi 15 min.
Asta dupa ce in prealabil adusesem motorul la 90 grade.
In timpul procedurii am si accelerat progresiv pana la 2500 de ture da cateva ori, nu de multe si nu brusc.
Solutia nu s-a inegrit f mult si nici nu a consumat din ea cine stie ce. Cred ca 250ml sau poate 300ml.
Am oprit-o am remufat conductele pe tevustile capacului rezervorului.
I-am dat cheie, a pornit, ce sa spun - parca nimic surprinzator, motorul merge la fel, parca se accelereaza ceva mai repede , dar cred ca este efectul placebo....
Maine poate ca mai repet inca o data operatiunea. Nu cred ca va fi mare bai.
Apoi pentru cine va vrea sa ii fac o curatare- este binevenit.
Repet - solutia nu s-a inegrit f tare, sincer ma asteptam sa se faca taciune, sa vad chiar mici particule de calamina.Maine voi face poze pe lumina la transparenta solutiei si la furtune ca sa inteleaga mai bine ce am balmajit eu aici.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Solutia SE ARDE. Ce vine inapoi este doar ce da pe retur. Mizeria se afla pe duze iar calamina se afla pe partea ce se afla in camera de ardere.

Dupa parerea mea singura modalitate CLARA de curatare a injectoarelor este un tratament cu ultrasunete.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi sa interpretez solutia inginereste, atunci decat sa le curat cu ultrasunete , unde am inteles ca exista niste riscuri, cauzate de folosirea incorecta a instalatiei sau a curentilor - mai bine schimbi diuzele injectoarelor cu unele noi, chiar daca este costisitor.
Ca orice subansamblu si aceste injectoare sunt calculate sa tina un anumit numar de km sau injectari. Drept care dupa aceasta perioada pot aparea anomalii in functionare. Asta indiferent ca ai exploatat cum trebuie masina si nu ai fortat in vreun fel componentele.
Ceea ce facem noi dupa acesti ani - este cumva asemanator cu cei care au relicve din acelea de 30 -40 ani. Le ingrijesc, le bibilesc, se mosmaiesc pe langa ele in timp ce masinile fabricatie 2008, 2009 sau chiar 2010 trec "semete" pe sosea - mergand mandre ca sunt proaspete si nealterate de vreme.......
Scuze de poeziamomentului, dar m-a luat valul.
Hai ca ma duc sa vad cum porneste si sa fac ceva poze.
Cand ma intorc o sa le si postez.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit!
Iata si pozele promise:

flansa de vizitare a rezervorului si modul de mufare a conductelor

detaliu mai apropiat - se observa mufa asemantoare celei de pe filtru de motorina

aceasta este conducta de tur - este mai groasa are ca diametru 9,8 mm

se apasa cu surubelnita pe cele doua cleme laterale care blocheaza conducta pe teava

se scoate cu grija conducta de tur de pe teava metalica a sorbului de motorina din rezervor....


Aoi se introduc cu grija fara a forta f tare tevile sau pixurile in conductele aferente





iata si solutia pusa intr-o halba transparenta pentru a se vedea mai bine culoarea
Acum la final pot sa spun urmatoarele:
Imediat dupa ce am remufat conductele si am pornit din nou pe motorina ca sa zic asa, nu am observat nimic deosebit, care sa incline balanta in favoarea eficacitatii solutiei.
Astazi dimineata masina a pornit repede.
Voi mai reveni si zilele urmatoare.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu acum ceva timp am facut o curatare chimica la un service...si pot sa spun ca venea pe retur puteai sa juri ca este mal, cenusa, avea o culoare gri.
solutia de curatare avea aceeasi culoare ca cea din halba .
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin.
Intr-adevar se simte domnilor. Masina se accelereaza mai lin si urca in ture mult mai repede. Ajunge imediat la 3500. Si parca este si mai silentioasa, nu mai face atat zgomot la turatii mari.
Am scos-o la o tura pe langa targul din Vitan - Autovit - pe cheiul Dambovitei mai exact. Pe portiunea de sens unic spre centura poti sa o alergi fara probleme.
Se duce ca din pusca!
Meserie tata! Se ridica repede in ture si parca inghite soseaua.
Verdict: Solutia este buna - curata si isi face treaba (vom vedea acum cat dureaza efectul)
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cam o luna a durat la mine "efectul"
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
In august am plecat in Austria in concediu. La plecare am bagat in rezervor inainte de alimentare aditiv pentru conbustibi DURALUBE (sper ca nu se considera reclama, eu asta folosec) si pe autostrada A1 nu am mers sub 3000 rot/min. Dupa iesirea din tara am mers peste 3000km numai pe autostrada, deci cu 3000 rot/min. La intorcerea in tara aveam impresia ca am alta masina. Concluzia: dieselul nu este pentru mers in oras, drumul lung su turat ii face bine. Dupa 500km de mers in oras trebuie bagat un aditiv in motorina pentru curatarea injectoarelor (de preferat DURALUBE sau METABOND). Asta este parerea mea obsrvand comportamentul motorului (eu urmaresc si zgomotul pe care il face) si pot sa va spun ca la 130-140km/h motorul este foarte silentios chiar daca este diesel. Deci bagati un aditiv in motorina pentru curatarea injectoarelor si mergeti pe autostrada cu 3000-3500rot/min si veti vedea schimbarea in bine. Numai bine si multi kilometri fara probleme.


Ultima modificare facuta de deleted-21456 la Sam 11 Sep, 2010 9:50 pm
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Adica cam ce vrei sa insinuezi- sa facem aceasta curatire la fiecare luna?

Ai bagat mai apoi - motorina mai buna?
Si ceea ce este cel mai important ai schimbat vitezelemai sus de 2500?
Adica un regim de mers mai sportiv putin - sa tina diuzele cat mai curate si sa evite infundarea cu cenusa a galeriei de admisie.
Oricum , urmatoarea miscare este curatirea galeriei de admisie. Am luat garnituri metalice si tot ce mai trebuie. Timp sa imi fac!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR