Am revenit!
Iata si pozele promise:
flansa de vizitare a rezervorului si modul de mufare a conductelor
detaliu mai apropiat - se observa mufa asemantoare celei de pe filtru de motorina
aceasta este conducta de tur - este mai groasa are ca diametru 9,8 mm
se apasa cu surubelnita pe cele doua cleme laterale care blocheaza conducta pe teava
se scoate cu grija conducta de tur de pe teava metalica a sorbului de motorina din rezervor....
Aoi se introduc cu grija fara a forta f tare tevile sau pixurile in conductele aferente
iata si solutia pusa intr-o halba transparenta pentru a se vedea mai bine culoarea
Acum la final pot sa spun urmatoarele:
Imediat dupa ce am remufat conductele si am pornit din nou pe motorina ca sa zic asa, nu am observat nimic deosebit, care sa incline balanta in favoarea eficacitatii solutiei.
Astazi dimineata masina a pornit repede.
Voi mai reveni si zilele urmatoare.