- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,190 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,190
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
318i e cu o secunda mai rapid decat focusul de 1.8, are 101 bhp/ton fata de 80 si totusi, in mintea lui dariusx, fordul are "reprize mai bune".
interzisule, hai ca iti mai dezvalui un secret ca esti simpatic: pe langa faptul ca piesele de ford is fabricate in turcia, unele modele is asamblate la... craiova.
In fine, discutia e despre masini, nu inteleg cum am ajuns sa vorbim de turcisme.
interzisule, hai ca iti mai dezvalui un secret ca esti simpatic: pe langa faptul ca piesele de ford is fabricate in turcia, unele modele is asamblate la... craiova.
In fine, discutia e despre masini, nu inteleg cum am ajuns sa vorbim de turcisme.
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Si daca ar fi facute in Turcia care ar fi problema ca nu inteleg ? Ai auzit de mana de lucru ieftina si grad de fiscalitate redus ? Atata timp cat linia de productie e la fel cu cea din Germania si se mentin standardele de calitate, poate sa fie si made in China ca nu ma interseaza. Important e sa fie de calitate.
Daca turbinele de pe unele motoare Mercedes sunt facute in Romania, asta inseamna ca Mercedes e varza ?
Si oricum, nici eu n-am vazut pe piesele originale Ford Motorcraft "made in Turkey. Asta e tot din categoria "Opel e mai tare ca Lamborghini doar pentru ca NOI avem Opel , daca aveam Logan, ala era cel mai bun, iar Ford si VW sunt niste rable"
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Oricum, ma agit degeaba ca ptr voi tot Opel rullzzz si e mai tare ca Rolls Royce
Daca turbinele de pe unele motoare Mercedes sunt facute in Romania, asta inseamna ca Mercedes e varza ?
Si oricum, nici eu n-am vazut pe piesele originale Ford Motorcraft "made in Turkey. Asta e tot din categoria "Opel e mai tare ca Lamborghini doar pentru ca NOI avem Opel , daca aveam Logan, ala era cel mai bun, iar Ford si VW sunt niste rable"
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Oricum, ma agit degeaba ca ptr voi tot Opel rullzzz si e mai tare ca Rolls Royce
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreyyy a scris:
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Pana si Forbidden ar recunoaste ca TDDI a fost certat rau de tot cu injectoarele. Asa cum si eu am recunoscut ca X16XEL rontaie ulei. Nu mai faceti pe obiectivii pentru ca sunteti mai orbiti decat noi de "Ford Motorcraft"
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
elegance a scris:318i e cu o secunda mai rapid decat focusul de 1.8, are 101 bhp/ton fata de 80 si totusi, in mintea lui dariusx, fordul are "reprize mai bune".
interzisule, hai ca iti mai dezvalui un secret ca esti simpatic: pe langa faptul ca piesele de ford is fabricate in turcia, unele modele is asamblate la... craiova.
In fine, discutia e despre masini, nu inteleg cum am ajuns sa vorbim de turcisme.
interzisule, hai ca iti mai dezvalui un secret ca esti simpatic: pe langa faptul ca piesele de ford is fabricate in turcia, unele modele is asamblate la... craiova.
In fine, discutia e despre masini, nu inteleg cum am ajuns sa vorbim de turcisme.
tu te bagi ca musca in rahat, nici nu stii despre ce e vorba...ai condus 318i sau 18tdci? ai auzit cei ala cuplu?....stii ca la reprize ala conteaza mai mult?...stii ca 318i are 180nm si 18tdci are 300nm?....stii ca piese opel s fac si in china?
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:
Pana si Forbidden ar recunoaste ca TDDI a fost certat rau de tot cu injectoarele. Asa cum si eu am recunoscut ca X16XEL rontaie ulei. Nu mai faceti pe obiectivii pentru ca sunteti mai orbiti decat noi de "Ford Motorcraft"
andreyyy a scris:
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Fiti un pic mai obiectivi, mai baieti !? Va arat Mondeo tddi cu 300 000 de km al unui prieten care porneste la sfert la -20 grade si n-a schimbat nimic iesit din comun la el in 6 ani de utilizare in conditii de vai mama lui.
Pana si Forbidden ar recunoaste ca TDDI a fost certat rau de tot cu injectoarele. Asa cum si eu am recunoscut ca X16XEL rontaie ulei. Nu mai faceti pe obiectivii pentru ca sunteti mai orbiti decat noi de "Ford Motorcraft"
tddi e anitiglont, poate t referi la prima generatie de tdci-uri 2001-2003 astea-s cu probleme..
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
@tonytm, Iar dezinformezi...Motorul 2.0 TDDI de pe Mondeo NU a avut probleme cu injectoarele. Pot spune chiar ca NU a avut probleme specifice in general. Asta nu insemna ca nu pot exista si cazuri izolate cu probleme cauzate in pricipiu de proasta exploatare a motorului, insa acelea sunt exceptii existente la orice marca, nu numai la Ford. Motoarele cu probleme la partea de injectie sunt unele loturi de 2.0 TDCI produse in perioada 2001-2003, al caror defect de fabricatie il recunosc si eu, insa a fost remediat si noile TDCI-uri NU MAI AU PROBLEME
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
dariusica... daca vrei sa mai discutam hai cu argumente nu cu insulte de fordanez frustrat.
nenea, cdti-ul din semnatura a ramas fara incarcare pe la 230.000 km si reparatia m-a costat 200 de lei. Te rog sa imi cauti si mie piese de alea eftine de fordache pt. ca la focusul luat de nou de aici, la 80.000 km am patit acelasi lucru DAR reparatia ma costa 1200 de lei.
Multumesc anticipat.
PS: VECTRA B sau GOLF 4
tiry213 a scris:Ca sa nu mai insistati cu intretinerea mai ieftina la opel, am intrat pe autokarma si am luat niste preturi.
...
Vi se pare voua ca e mai ieftina vectra la intretinere ?
...
Vi se pare voua ca e mai ieftina vectra la intretinere ?
nenea, cdti-ul din semnatura a ramas fara incarcare pe la 230.000 km si reparatia m-a costat 200 de lei. Te rog sa imi cauti si mie piese de alea eftine de fordache pt. ca la focusul luat de nou de aici, la 80.000 km am patit acelasi lucru DAR reparatia ma costa 1200 de lei.
Multumesc anticipat.
PS: VECTRA B sau GOLF 4
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Unele piese de Ford sunt mai scumpe decat cele de Opel. Ex: amortizoare : fiesta 300-400 lei/buc; astra nu mai stiu, dar parca au fost mai ieftine
Alte piese Ford sunt mai ieftine decat cele de Opel. Ex: distributie Focus 1.8tddi : 290 lei; distributie astra 1.7 dti: peste 600 ron (doar piesele)
Concluzia: nu se poate generaliza, insa recunosc ca majoritatea pieselor Opel sunt mai ieftine decat cele de Ford, insa majoritatea pieselor Ford sunt mai durabile in timp. Am avut Fiesta la care in 60 000 de km n-am schimbat nicio bucsa, pe cand la astra (desi sunt mai ieftine bucsile) am schimbat de 2 ori in 90 000 de km. In colcluzie siin cazul pieselor se aplica regula: CAT DAI ATATA FACE(ca de altfel cam in orice domeniu)
Pana la urma atat Opel ca si Ford se adreseaza cam aceluiasi segment de piata, deci sunt comparabile dpdv al calitatii, fiabilitatii, etc cu mici plusuri si minusuri ptr fiecare in parte. Trebuie sa fi fan inrait al unei marci ptr a nu recunoaste ca de fapt ambele marci sunt cam din aceasi categorie
Alte piese Ford sunt mai ieftine decat cele de Opel. Ex: distributie Focus 1.8tddi : 290 lei; distributie astra 1.7 dti: peste 600 ron (doar piesele)
Concluzia: nu se poate generaliza, insa recunosc ca majoritatea pieselor Opel sunt mai ieftine decat cele de Ford, insa majoritatea pieselor Ford sunt mai durabile in timp. Am avut Fiesta la care in 60 000 de km n-am schimbat nicio bucsa, pe cand la astra (desi sunt mai ieftine bucsile) am schimbat de 2 ori in 90 000 de km. In colcluzie siin cazul pieselor se aplica regula: CAT DAI ATATA FACE(ca de altfel cam in orice domeniu)
Pana la urma atat Opel ca si Ford se adreseaza cam aceluiasi segment de piata, deci sunt comparabile dpdv al calitatii, fiabilitatii, etc cu mici plusuri si minusuri ptr fiecare in parte. Trebuie sa fi fan inrait al unei marci ptr a nu recunoaste ca de fapt ambele marci sunt cam din aceasi categorie
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
nu ai cu cine aici, astia credca au primit masini gratis de la opel....am inteles ca opel e cea mai buna masina din lume din cauza ca sunt mai ieftine piesele ca la ford ...macar ford are un cuvant de spus in istoria automobilistica, de opel nu gasesti nimica semnificativ, doar ca au trecut de la constructia de biciclete la masini ......
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
andreyyy a scris:Unele piese de Ford sunt mai scumpe decat cele de Opel. Ex: amortizoare : fiesta 300-400 lei/buc; astra nu mai stiu, dar parca au fost mai ieftine
Alte piese Ford sunt mai ieftine decat cele de Opel. Ex: distributie Focus 1.8tddi : 290 lei; distributie astra 1.7 dti: peste 600 ron (doar piesele)
Concluzia: nu se poate generaliza, insa recunosc ca majoritatea pieselor Opel sunt mai ieftine decat cele de Ford, insa majoritatea pieselor Ford sunt mai durabile in timp. Am avut Fiesta la care in 60 000 de km n-am schimbat nicio bucsa, pe cand la astra (desi sunt mai ieftine bucsile) am schimbat de 2 ori in 90 000 de km. In colcluzie siin cazul pieselor se aplica regula: CAT DAI ATATA FACE(ca de altfel cam in orice domeniu)
Pana la urma atat Opel ca si Ford se adreseaza cam aceluiasi segment de piata, deci sunt comparabile dpdv al calitatii, fiabilitatii, etc cu mici plusuri si minusuri ptr fiecare in parte. Trebuie sa fi fan inrait al unei marci ptr a nu recunoaste ca de fapt ambele marci sunt cam din aceasi categorie
Alte piese Ford sunt mai ieftine decat cele de Opel. Ex: distributie Focus 1.8tddi : 290 lei; distributie astra 1.7 dti: peste 600 ron (doar piesele)
Concluzia: nu se poate generaliza, insa recunosc ca majoritatea pieselor Opel sunt mai ieftine decat cele de Ford, insa majoritatea pieselor Ford sunt mai durabile in timp. Am avut Fiesta la care in 60 000 de km n-am schimbat nicio bucsa, pe cand la astra (desi sunt mai ieftine bucsile) am schimbat de 2 ori in 90 000 de km. In colcluzie siin cazul pieselor se aplica regula: CAT DAI ATATA FACE(ca de altfel cam in orice domeniu)
Pana la urma atat Opel ca si Ford se adreseaza cam aceluiasi segment de piata, deci sunt comparabile dpdv al calitatii, fiabilitatii, etc cu mici plusuri si minusuri ptr fiecare in parte. Trebuie sa fi fan inrait al unei marci ptr a nu recunoaste ca de fapt ambele marci sunt cam din aceasi categorie
Pt ca tot suntem off-topic
Nu stiu de unde ai luat tu distributia pt astra g insa pe autoa.ro tocmai am vazut ca e 357 ron un kit....pana la "peste 600 ron" e cale lunga.
Si inca un exemplu ...mai am un ford ka sin 2oo3 la care a trebuit sa schimb releul de incarcare la alternator....am cautat peste tot, pe net, in oras...cel mai ieftin a fost 700 ron....stii cat e un releu de incarcare pt astra g?....iti spun eu 81 ron.
Si cu durabilitatea depinde de fiecare masina....eu am 110k km si nu am schimbat absolut nimic la trenul de rulare...recunosc totusi ca va urma cat de curand schimbul amortizoarelor.
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat