- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
divagam de la subiect. deci, sa reluam: pentru mentenanta, clar 1.7, preferabil cu motor de isuzu. tin la tavaleala si nu sunt deloc pretentioase. dezavantaje ar fi distributia, cuplu relativ mic si puterea (75 CP);
2.0 sunt pretentioase, nu le convine nimic, parca sunt fete mari ; au tot timpul probleme pe sistemul de vacuum, si parca au de 2 ori mai multi senzori. iar la 2000 cmc, se putea mai bine decat 74Kw. bila alba pentru distributia pe lant cu za dubla, care, desi mai zgomotoasa, nu te lasa.
2.0 sunt pretentioase, nu le convine nimic, parca sunt fete mari ; au tot timpul probleme pe sistemul de vacuum, si parca au de 2 ori mai multi senzori. iar la 2000 cmc, se putea mai bine decat 74Kw. bila alba pentru distributia pe lant cu za dubla, care, desi mai zgomotoasa, nu te lasa.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
acum 2-3 luni am fost cu ea la tester, unde imi fac de obicei reviziile, pentru ca pierdea din putere si servofrana functiona deficitar.
am pus-o pe tester si, normal, a dat MALFUNCTION 1. mecanicii au cautat de la ora 10 pana la 15 si ceva tot traseul pana au dat de un furtunel de vacuum fisurat. mai mult, cand au auzit de eroarea indicata de tester, au inceput sa bombane cum ca i-a lovit iar norocul, ca e a treia sau a patra masina intr-o luna care le ia aproape toata ziua sa o purece pe traseul de vacuum.
azi am fost sa imi inlocuiasca un senzor si s-au ingalbenit cand m-au vazut: iar malfunction 1?
nu le discut profesionalismul, ci situatia ca atare...
am pus-o pe tester si, normal, a dat MALFUNCTION 1. mecanicii au cautat de la ora 10 pana la 15 si ceva tot traseul pana au dat de un furtunel de vacuum fisurat. mai mult, cand au auzit de eroarea indicata de tester, au inceput sa bombane cum ca i-a lovit iar norocul, ca e a treia sau a patra masina intr-o luna care le ia aproape toata ziua sa o purece pe traseul de vacuum.
azi am fost sa imi inlocuiasca un senzor si s-au ingalbenit cand m-au vazut: iar malfunction 1?
nu le discut profesionalismul, ci situatia ca atare...
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vad ca fiecare isi lauda masina.
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,847 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,847
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Vad ca fiecare isi lauda masina.
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina
sau diseel 1.9cdti de 150 hp
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
@popescu iulian -te-ai gandit mult pana sa postezi?
Acum nu ca o iau pe aia cu "fiecare isi lauda masina" insa la 1.7 singurul avantaj este silentiozitatea, in rest este cum este...
Hai sa ne vedem fiecare de motorul nostru si aia e!!!! e mai bine.
Inca ceva, cat de insemnat este consumul ca probabil stii daca ai afirmat?
Ai avut si 2.0 si 1.7, ai mers cu ele perioada mai indelungata si ai constatat ca este o diferenta de consum mare!?
Acum nu ca o iau pe aia cu "fiecare isi lauda masina" insa la 1.7 singurul avantaj este silentiozitatea, in rest este cum este...
Hai sa ne vedem fiecare de motorul nostru si aia e!!!! e mai bine.
Inca ceva, cat de insemnat este consumul ca probabil stii daca ai afirmat?
Ai avut si 2.0 si 1.7, ai mers cu ele perioada mai indelungata si ai constatat ca este o diferenta de consum mare!?
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu stiu daca cel ce a pornit discutia a luat in considerare posibilitatea achizitionarii unui Astra Classic 2 1.7 CDTI. Daca da, s-o uite. Motorul Z17DT sau DTI este se pare ultimul din (lunga) serie de evolutii Isuzu, are 80CP intr-adevar dar se pare ca are probleme. Saptamana trecuta m-am "bagat" intr-unul din 2004 tocmai iesit din garantie si care nu mai voia sa porneasca. Rezultat: pompa de injectie nu mai facea presiune. Se pare ca singura evolutie la 1.7 CDTI a fost spre reducerea costurilor...
flavzz_88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caransebes
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,847 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,847
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 14 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2006
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 14 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2006
- Mesaj Privat
aaaaaaaaaa si inca ceva;ca tot a venit vorba de silentiozitate.
comparat cu benzina motorul de 1.7 este silentios cam ca un tractor.
mai conduc si cateodata benzina si cand ma urc in a mea imi vine sa ma urc pe pereti.
eu am luat motorina pentru diferenta de consum, asta e singurul avantaj fata de benzina......in rest numai dezavantaje.
....parerea mea!!!!!!
comparat cu benzina motorul de 1.7 este silentios cam ca un tractor.
mai conduc si cateodata benzina si cand ma urc in a mea imi vine sa ma urc pe pereti.
eu am luat motorina pentru diferenta de consum, asta e singurul avantaj fata de benzina......in rest numai dezavantaje.
....parerea mea!!!!!!
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cristivw
- **
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
foarte interesant topicul, desi a deviat putin. mi-au placut ideile cu "benzinarele o dau din orice pozitie celor diesel" pai eu ce sa mai zic... sa facem calcule... golf 2 gti... 1990 (batranica, dar restaurata). 1.8 16v. evident benzina. pistoane ca la bmw M (cine stie cunoaste... la forma ma refer). redline la 7.200, gradatie pe bord pana la 8.000. 139 (fix 139cp) pe caroserie de 900kg.... of..si-acum imi vine sa plang
in rest n-am ce zice, am invatat cate ceva despre 1.7 si 2.0 dti, si ma incanta ca am ales 1.7. totusi ma gandesc si la o colaborare cu @maiandrei pe viitor, ca sa eliminam acea insemnata diferenta de putere deci... ca sa inchei: fiabilitate, silentiozitate (in comparatie cu 2.0), consum o idee mai redus, si aceeasi putere? bling bling
in rest n-am ce zice, am invatat cate ceva despre 1.7 si 2.0 dti, si ma incanta ca am ales 1.7. totusi ma gandesc si la o colaborare cu @maiandrei pe viitor, ca sa eliminam acea insemnata diferenta de putere deci... ca sa inchei: fiabilitate, silentiozitate (in comparatie cu 2.0), consum o idee mai redus, si aceeasi putere? bling bling