Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Twisted Evil Bine ca nu a spus inca nimeni ca Le Mans a fost castigat de o masina Diesel... Twisted Evil
Skip ads

  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
divagam de la subiect. deci, sa reluam: pentru mentenanta, clar 1.7, preferabil cu motor de isuzu. tin la tavaleala si nu sunt deloc pretentioase. dezavantaje ar fi distributia, cuplu relativ mic si puterea (75 CP);
2.0 sunt pretentioase, nu le convine nimic, parca sunt fete mari Smile; au tot timpul probleme pe sistemul de vacuum, si parca au de 2 ori mai multi senzori. iar la 2000 cmc, se putea mai bine decat 74Kw. bila alba pentru distributia pe lant cu za dubla, care, desi mai zgomotoasa, nu te lasa.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asta cu sistemul de vacuum e noua pentru mine, am vazut in alt topic ca ai dat-o ca posibila cauza a opririi in mers la un 1.7. Poti, te rog, sa dai mai multe detalii?

Cine mai are astfel de probleme, rog sa ridice doo degetzele.
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
acum 2-3 luni am fost cu ea la tester, unde imi fac de obicei reviziile, pentru ca pierdea din putere si servofrana functiona deficitar.
am pus-o pe tester si, normal, a dat MALFUNCTION 1. mecanicii au cautat de la ora 10 pana la 15 si ceva tot traseul pana au dat de un furtunel de vacuum fisurat. mai mult, cand au auzit de eroarea indicata de tester, au inceput sa bombane cum ca i-a lovit iar norocul, ca e a treia sau a patra masina intr-o luna care le ia aproape toata ziua sa o purece pe traseul de vacuum.
azi am fost sa imi inlocuiasca un senzor si s-au ingalbenit cand m-au vazut: iar malfunction 1? Smile
nu le discut profesionalismul, ci situatia ca atare...
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vad ca fiecare isi lauda masina.
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu hooohot din genuni...
Vorbeste frustraaareaaaa...

Era o melodie frumoasa, nu?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,847
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Vad ca fiecare isi lauda masina.
Daca toti cu 2.0 spun de cai 100 cp atunci ar fi de preferat pentru cel care a deschis discutia un 1,8 benzina si a rezolvat problema cailor.
Cat despte diferenta de consum e destul de insemnata si se apropie de benzina. Sfatul meu pt cel care a deschis topicul este sa isi ia un benzinar si sa dea fum la sstia cu 2.0 care se cred mari si tari.
17 e masina economica si silentioasa si atat.
vrei putere si demaraj ia benzina

sau diseel 1.9cdti de 150 hp Smile
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@popescu iulian -te-ai gandit mult pana sa postezi?
Acum nu ca o iau pe aia cu "fiecare isi lauda masina" insa la 1.7 singurul avantaj este silentiozitatea, in rest este cum este...
Hai sa ne vedem fiecare de motorul nostru si aia e!!!! e mai bine.
Inca ceva, cat de insemnat este consumul ca probabil stii daca ai afirmat?
Ai avut si 2.0 si 1.7, ai mers cu ele perioada mai indelungata si ai constatat ca este o diferenta de consum mare!?
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mah, io subscriu....
am osutadooshcinci de cai (daca or mai fi atitia la virsta ei) si motor de 1.8 benzina...
va dau fum, va fac din orice pozitie...Wink Wink Wink

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si la randul tau, te va face altul... (eu am 136...)
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
rautaciosule.... Wink
ma simteam si eu bine... Laughing Laughing

(incercam sa imit si eu un jmekerash , pasager pe aici pe forum, care mama mama ce mai masina si ce mai fitze...) Embarassed
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mi-a "placut" rau textul ala! Very Happy
"Ti-o dau din orice pozitie" Very Happy Very Happy
Poate chiar e jmecher omul cu masina lui. Idea
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca cel ce a pornit discutia a luat in considerare posibilitatea achizitionarii unui Astra Classic 2 1.7 CDTI. Daca da, s-o uite. Motorul Z17DT sau DTI este se pare ultimul din (lunga) serie de evolutii Isuzu, are 80CP intr-adevar dar se pare ca are probleme. Saptamana trecuta m-am "bagat" intr-unul din 2004 tocmai iesit din garantie si care nu mai voia sa porneasca. Rezultat: pompa de injectie nu mai facea presiune. Se pare ca singura evolutie la 1.7 CDTI a fost spre reducerea costurilor...
  • flavzz_88

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caransebes
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salut
intrebarea mea este daca si motoarele de 2.0 dti au probleme cu calculatorul de injectie
ca eu am un astra G 1.7 dti si am probleme cu calculatorul de injectie si ma tenteaza un astra G 2.0 dti
ce imi sugerati?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,847
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu as sugera un astra HSmile

orice masina are probleme ei. sau daca a mea nu are probleme, poate ca a ta sa aiba chiar daca e acelasi model. treaba cu masian SH tine in mare masura si de noroc. daca ai bani, ia una noua si ai garantie
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu:1.7 are probleme cu calculatorul de injectie, 2.0 cu pompa de motorina. La H deja e alta mancare de peste ...dar si vreo 4000 de euro in plus...MINIM Wink

LE:la 2.0 nu am auzit niciodata sa fie problema cu ECU. Deci cel putin cu problema asta ai scapat.
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si astrele 2.0 au probleme cu calculatorul de injectie.
eu stiu doua care au avut problema asta.la amandoua au fost lipiturile alea.
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2006

  • Mesaj Privat
aaaaaaaaaa si inca ceva;ca tot a venit vorba de silentiozitate.
comparat cu benzina motorul de 1.7 este silentios cam ca un tractor.
mai conduc si cateodata benzina si cand ma urc in a mea imi vine sa ma urc pe pereti.
eu am luat motorina pentru diferenta de consum, asta e singurul avantaj fata de benzina......in rest numai dezavantaje.
....parerea mea!!!!!!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cea mai buna este ..........BICICLETA , are distributie pe lant , zgomot ioc , nu sufera de lipituri reci la calculatoare consuma doar grasime si nervi ,decapotabila permanent , jante de aluminiu spitate , nu ai nevoie de trusa medicala si alte magarii ,naspa e ca are viteza mica Very Happy
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
foarte interesant topicul, desi a deviat putin. mi-au placut ideile cu "benzinarele o dau din orice pozitie celor diesel" Razz pai eu ce sa mai zic... sa facem calcule... golf 2 gti... 1990 (batranica, dar restaurata). 1.8 16v. evident benzina. pistoane ca la bmw M (cine stie cunoaste... la forma ma refer). redline la 7.200, gradatie pe bord pana la 8.000. 139 (fix 139cp) pe caroserie de 900kg.... of..si-acum imi vine sa plang Crying or Very sad

in rest n-am ce zice, am invatat cate ceva despre 1.7 si 2.0 dti, si ma incanta ca am ales 1.7. totusi ma gandesc si la o colaborare cu @maiandrei pe viitor, ca sa eliminam acea insemnata diferenta de putere Very Happy deci... ca sa inchei: fiabilitate, silentiozitate (in comparatie cu 2.0), consum o idee mai redus, si aceeasi putere? Cool bling bling Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR