pys_99
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
imi pare rau dar trebuie sa va spun ca astazi am vorbit din nou cu cei de la service si printre problemele mele cu inchiderea l-am intrebat si de troncanitul de pe spate , daca au gasit vreo rezolvare si mi-a spus ca NU, NU AM GASIT NICI O SOLUTIE. ASTEPTAM SA VEDEM CE NE SPUN CEI DE LA GM. asa ca incercati sa va obisnuiti cu zgomotul.....
in rest , va doresc sa aveti multa rabdare si foarte multi km fara evenimente neplacute
in rest , va doresc sa aveti multa rabdare si foarte multi km fara evenimente neplacute
- iordantonio
- **
- 118 mesaje
- din 22 Mar 2010
- Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Bucuresti
iordantonio
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2010
- Mesaj Privat
Okta43 a scris:se considera problema si ridicarea masinii din reprezentanta cu grila fata decolorata? am observat asta abia dupa 2 saptamani cand am dus-o la spalatorie.. initial am crezut ca e din cauza substantelor de la spalatorie dar dupa ce am consultat pozele facute in primele zile masinii am observat ca problema o avea si inainte de spalare.
cred ca e o problema generala la Opel (si un mare minus ptr. GM) diferenta de nuanta la masca si bara spate. Am aceeasi problema, prezentata pe larg aici: Web Page Name
golfino
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:
cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb
alre a scris:Fara sa ma dau vreun mecanic ceva. Daca tot a schimbat discurile de asa multe ori ....n-o fi problema de la flansa rulmentului? Poate e flansa ovalizata si n-are ce face. Pune disc nou si pana isi face pas nu vibreaza. Pe urma....
cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb
si eu am schimbat discurile la 14000 km tot din motiv ca erau aproape ovalizate..incepuse sa vibreze volanul cam pe la 7000km..apoi dupa ce mi-au fost schimbate discurile la 14mii..pe la 18mii aceiasi problema(mentionez ca nu au fost schimbate si placutele de frana..iar explicatia cu franat brusc de la viteza mare si luat baltoaca mi se pare aberanta din moment ce nu am facut asa ceva...)
acum sunt iar aproape ovalizate la 4mii km dupa ce le-am schimbat pe primele.
intre timp acm schimbat si vas de expansiune iar acum am probleme si cu ESP-ul (imi apare service ESP in bord si merge si infranata)..
deja sunt prea multe probleme pt o masina de putin peste un an cu 22.000 de km...ma bate gandul sa o marit
golfino
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
golfino a scris:
si eu am schimbat discurile la 14000 km tot din motiv ca erau aproape ovalizate..incepuse sa vibreze volanul cam pe la 7000km..apoi dupa ce mi-au fost schimbate discurile la 14mii..pe la 18mii aceiasi problema(mentionez ca nu au fost schimbate si placutele de frana..iar explicatia cu franat brusc de la viteza mare si luat baltoaca mi se pare aberanta din moment ce nu am facut asa ceva...)
acum sunt iar aproape ovalizate la 4mii km dupa ce le-am schimbat pe primele.
intre timp acm schimbat si vas de expansiune iar acum am probleme si cu ESP-ul (imi apare service ESP in bord si merge si infranata)..
deja sunt prea multe probleme pt o masina de putin peste un an cu 22.000 de km...ma bate gandul sa o marit
lucio85 a scris:
cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb
alre a scris:Fara sa ma dau vreun mecanic ceva. Daca tot a schimbat discurile de asa multe ori ....n-o fi problema de la flansa rulmentului? Poate e flansa ovalizata si n-are ce face. Pune disc nou si pana isi face pas nu vibreaza. Pe urma....
cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb
si eu am schimbat discurile la 14000 km tot din motiv ca erau aproape ovalizate..incepuse sa vibreze volanul cam pe la 7000km..apoi dupa ce mi-au fost schimbate discurile la 14mii..pe la 18mii aceiasi problema(mentionez ca nu au fost schimbate si placutele de frana..iar explicatia cu franat brusc de la viteza mare si luat baltoaca mi se pare aberanta din moment ce nu am facut asa ceva...)
acum sunt iar aproape ovalizate la 4mii km dupa ce le-am schimbat pe primele.
intre timp acm schimbat si vas de expansiune iar acum am probleme si cu ESP-ul (imi apare service ESP in bord si merge si infranata)..
deja sunt prea multe probleme pt o masina de putin peste un an cu 22.000 de km...ma bate gandul sa o marit
inca o precizare: masina este Opel Astra J 1.4L 100 CP benzina
pys_99
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
sa stiti ca problema cu ovalizarea discurilor a patit-o un coleg de-al meu la un audi; dupa ce a venit de la un drum mai lung (circa 100 km) a dat cu apa rece pe roti dupa care si-a spalat masina. toate bune si frumoase dar cand a iesit cu masina din localitate , la peste 60 km/h ii trepida volanul iar cand calca frana se zdruncina toata masina. la service i-a schimbat discurile si i-au spus ca din cauza diferentei de temperatura : discurile erau prea incinse iar apa a fost foarte rece. si mie mi s-a parut ceva ciudat dar am bagat la cap si evit pe cat posibil sa fac asa ceva. totusi cu baltoaca....e putin cusuta cu ata alba, nu vi se pare?
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
pai daca omul a zis clar ca a venit de la drum si a bagat-o la spalat cu apa rece sau ma rog, la temperatura de afara normal ca se ovalizeaza... se poate si decali otelul din care sunt facute.
e ca si cand ai alerga tu 2-3 kilometri, asa pana te incingi bine, si apoi tup in apa la 10-15 grade... cam ce crezi ca se intampla.
la fel se poate intampla si cu blocul motor daca dupa drum te apuci sa dai cu apa pe el, chiar si cu parbrizele se poate intampla.
si eu tot din tulcea sunt poate ne vedem pe strada
e ca si cand ai alerga tu 2-3 kilometri, asa pana te incingi bine, si apoi tup in apa la 10-15 grade... cam ce crezi ca se intampla.
la fel se poate intampla si cu blocul motor daca dupa drum te apuci sa dai cu apa pe el, chiar si cu parbrizele se poate intampla.
si eu tot din tulcea sunt poate ne vedem pe strada
pys_99
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- irmscher O1
- **
- 287 mesaje
- din 08 Sep 2010
- Astra 2010
- Prahova
irmscher O1
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2010
- Mesaj Privat
Okta43 a scris:eu dupa ce opresc motorul trebuie sa stau 2-3 secunde cu piciorul pe ambreiaj... Daca il opresc si in secunda urmatoare dau drumu la amberiaj (cu schimbatorul in treapta 1) masina isi da ultima suflare cum face cand ti se opreste motorul
Inseamna ca dupa ce iei contactul, pistoanele nu se opresc instantaneu, ci mai continua miscarea, facand ardere in continuare. In mod normal, asa ceva nu ar trebui sa se intample. S-ar putea sa fie ceva si in legatura cu compresia, care daca ar fi super o.k., nu trebuie sa dea acest efect, ci sa opreasca pistoanele.
Mai poate fi si din cauza combustibilului, care poate face autoaprindere (la benzina). Oricum, nu este normal ce ti se intampla.
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Asa se intampla la vechea masina de servici,un tico. Se oprea cam dupa 2 secunde motorul dupa ce scoteam cheia. Si sigur a avut probleme acel motor ca mai avea si alte bube.
La ultima spalare a masinii am observat cum picura apa din masina la cele doua stopuri de la portbagaj. Am ridicat portbagajul si am vazut picaturi in colturi,am crezut ca e vb de apa de pe tabla,dar am scos acele capacele pt a schimba becurile si m-am uitat inauntru si se vedea clar apa din interior. Trebuie se pare sa schimb si acolo garniturile . Am sa fac si poze la aceasta operatiune la fel ca si la stopul de sus.
Sunt curios , cati dintre voi aveti probleme cu apa la acele stopuri?
La ultima spalare a masinii am observat cum picura apa din masina la cele doua stopuri de la portbagaj. Am ridicat portbagajul si am vazut picaturi in colturi,am crezut ca e vb de apa de pe tabla,dar am scos acele capacele pt a schimba becurile si m-am uitat inauntru si se vedea clar apa din interior. Trebuie se pare sa schimb si acolo garniturile . Am sa fac si poze la aceasta operatiune la fel ca si la stopul de sus.
Sunt curios , cati dintre voi aveti probleme cu apa la acele stopuri?
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
wyk_nt
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
@ wyk_nt, adica zgomotul la relantii nu e constant? Pai sa nu mearga in trei pistoane dc merge sacadat. Ai fost la reprezentanta?La mine merge normal ,se aude cursiv . Iar cu etrierii dc bag aer 2.2 in toate rotile se aude mai putin decat cand am bagat 2.3.
Zilele astea am sa rezolv si cu apa. Ca sa-ti dai seama dc iti curge pe la al treilea stop, dupa ce speli masina nu trebuie sa ai apa pe chederul de jos da la portbagaj, dc ai sigur e cea scursa de la stop. dupa ce am schimbat garnitura nu am mai gasit apa acolo.
Zilele astea am sa rezolv si cu apa. Ca sa-ti dai seama dc iti curge pe la al treilea stop, dupa ce speli masina nu trebuie sa ai apa pe chederul de jos da la portbagaj, dc ai sigur e cea scursa de la stop. dupa ce am schimbat garnitura nu am mai gasit apa acolo.
wyk_nt
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
MitzaPCH
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
aiftimieilucian a scris: Ca sa-ti dai seama dc iti curge pe la al treilea stop, dupa ce speli masina nu trebuie sa ai apa pe chederul de jos da la portbagaj, dc ai sigur e cea scursa de la stop. dupa ce am schimbat garnitura nu am mai gasit apa acolo.
si la mine la utima spalare a aparut apa pe chederul de jos de la portbagaj. este pentru prima data cand apare. deci sigur e de la garnitura de la stopul central? daca ma duc la ei, cum le dovedesc?
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema pe garantie. Garnitura nu se gaseste ca piesa separata ci numai cu stopul, asa ca cei de la GM nu aproba schimbarea doar pt ea si propun aplicarea unui adeviz cauciucat in zona. Nu au opus rezistenta la spusele mele, au trecut direct la treaba pentru ca au mai venit si altii cu aceeasi problema. Masina mea a venit cu garnitura direct proasta si nu am realizat de ce e apa pe cheder cand am deschis haionul dupa ce mi-au spalat mie masina pt receptie.
draqmare
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2010 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat