Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
imi pare rau dar trebuie sa va spun ca astazi am vorbit din nou cu cei de la service si printre problemele mele cu inchiderea l-am intrebat si de troncanitul de pe spate , daca au gasit vreo rezolvare si mi-a spus ca NU, NU AM GASIT NICI O SOLUTIE. ASTEPTAM SA VEDEM CE NE SPUN CEI DE LA GM. asa ca incercati sa va obisnuiti cu zgomotul.....
in rest , va doresc sa aveti multa rabdare si foarte multi km fara evenimente neplacute
Skip ads

  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Okta43 a scris:se considera problema si ridicarea masinii din reprezentanta cu grila fata decolorata? am observat asta abia dupa 2 saptamani cand am dus-o la spalatorie.. initial am crezut ca e din cauza substantelor de la spalatorie dar dupa ce am consultat pozele facute in primele zile masinii am observat ca problema o avea si inainte de spalare.

cred ca e o problema generala la Opel (si un mare minus ptr. GM) diferenta de nuanta la masca si bara spate. Am aceeasi problema, prezentata pe larg aici: Web Page Name
  • golfino

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
alre a scris:Fara sa ma dau vreun mecanic ceva. Daca tot a schimbat discurile de asa multe ori ....n-o fi problema de la flansa rulmentului? Poate e flansa ovalizata si n-are ce face. Pune disc nou si pana isi face pas nu vibreaza. Pe urma....

cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb Rolling Eyes


si eu am schimbat discurile la 14000 km tot din motiv ca erau aproape ovalizate..incepuse sa vibreze volanul cam pe la 7000km..apoi dupa ce mi-au fost schimbate discurile la 14mii..pe la 18mii aceiasi problema(mentionez ca nu au fost schimbate si placutele de frana..iar explicatia cu franat brusc de la viteza mare si luat baltoaca mi se pare aberanta din moment ce nu am facut asa ceva...)
acum sunt iar aproape ovalizate la 4mii km dupa ce le-am schimbat pe primele.
intre timp acm schimbat si vas de expansiune iar acum am probleme si cu ESP-ul (imi apare service ESP in bord si merge si infranata)..
deja sunt prea multe probleme pt o masina de putin peste un an cu 22.000 de km...ma bate gandul sa o marit
  • golfino

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
golfino a scris:
lucio85 a scris:
alre a scris:Fara sa ma dau vreun mecanic ceva. Daca tot a schimbat discurile de asa multe ori ....n-o fi problema de la flansa rulmentului? Poate e flansa ovalizata si n-are ce face. Pune disc nou si pana isi face pas nu vibreaza. Pe urma....

cestia asca cu schimbatul discurilor de 7 ori am auzit-o la zu, il sunase unu pe badea sa se planga ca aia la service(reprezentanta) nu mai vor sa i le schimbe decat cu bani ca ar fi el devina ca le strica, daca imi aduc bine aminte s-a mai discutat problema discurilor si la astra j, cu ceva timp in urma asa ca cel mai bine e mers la service sa vada despre ce e vb Rolling Eyes


si eu am schimbat discurile la 14000 km tot din motiv ca erau aproape ovalizate..incepuse sa vibreze volanul cam pe la 7000km..apoi dupa ce mi-au fost schimbate discurile la 14mii..pe la 18mii aceiasi problema(mentionez ca nu au fost schimbate si placutele de frana..iar explicatia cu franat brusc de la viteza mare si luat baltoaca mi se pare aberanta din moment ce nu am facut asa ceva...)
acum sunt iar aproape ovalizate la 4mii km dupa ce le-am schimbat pe primele.
intre timp acm schimbat si vas de expansiune iar acum am probleme si cu ESP-ul (imi apare service ESP in bord si merge si infranata)..
deja sunt prea multe probleme pt o masina de putin peste un an cu 22.000 de km...ma bate gandul sa o marit


inca o precizare: masina este Opel Astra J 1.4L 100 CP benzina
Skip ads

  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sa stiti ca problema cu ovalizarea discurilor a patit-o un coleg de-al meu la un audi; dupa ce a venit de la un drum mai lung (circa 100 km) a dat cu apa rece pe roti dupa care si-a spalat masina. toate bune si frumoase dar cand a iesit cu masina din localitate , la peste 60 km/h ii trepida volanul iar cand calca frana se zdruncina toata masina. la service i-a schimbat discurile si i-au spus ca din cauza diferentei de temperatura : discurile erau prea incinse iar apa a fost foarte rece. si mie mi s-a parut ceva ciudat dar am bagat la cap si evit pe cat posibil sa fac asa ceva. totusi cu baltoaca....e putin cusuta cu ata alba, nu vi se pare?
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pai daca omul a zis clar ca a venit de la drum si a bagat-o la spalat cu apa rece sau ma rog, la temperatura de afara normal ca se ovalizeaza... se poate si decali otelul din care sunt facute.

e ca si cand ai alerga tu 2-3 kilometri, asa pana te incingi bine, si apoi tup in apa la 10-15 grade...Very Happy cam ce crezi ca se intampla.

la fel se poate intampla si cu blocul motor daca dupa drum te apuci sa dai cu apa pe el, chiar si cu parbrizele se poate intampla.

si eu tot din tulcea sunt poate ne vedem pe strada Smile
  • pys_99

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
BURTAL
eu nu-s greu de recunoscut-tl.99.pys, dar tu?
cred ca avem subiecte de dezbatut
  • florin23i

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cand opresc motorul, in secunda aia se aude un sunet subtire ca un scartait, probabil de la vre-o curea. Se poate numi defectiune, sau e ceva normal?
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu dupa ce opresc motorul trebuie sa stau 2-3 secunde cu piciorul pe ambreiaj... Daca il opresc si in secunda urmatoare dau drumu la amberiaj (cu schimbatorul in treapta 1) masina isi da ultima suflare cum face cand ti se opreste motorul
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Okta43 a scris:eu dupa ce opresc motorul trebuie sa stau 2-3 secunde cu piciorul pe ambreiaj... Daca il opresc si in secunda urmatoare dau drumu la amberiaj (cu schimbatorul in treapta 1) masina isi da ultima suflare cum face cand ti se opreste motorul

Inseamna ca dupa ce iei contactul, pistoanele nu se opresc instantaneu, ci mai continua miscarea, facand ardere in continuare. In mod normal, asa ceva nu ar trebui sa se intample. S-ar putea sa fie ceva si in legatura cu compresia, care daca ar fi super o.k., nu trebuie sa dea acest efect, ci sa opreasca pistoanele.
Mai poate fi si din cauza combustibilului, care poate face autoaprindere (la benzina). Oricum, nu este normal ce ti se intampla.
  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asa se intampla la vechea masina de servici,un tico. Se oprea cam dupa 2 secunde motorul dupa ce scoteam cheia. Si sigur a avut probleme acel motor ca mai avea si alte bube.
La ultima spalare a masinii am observat cum picura apa din masina la cele doua stopuri de la portbagaj. Am ridicat portbagajul si am vazut picaturi in colturi,am crezut ca e vb de apa de pe tabla,dar am scos acele capacele pt a schimba becurile si m-am uitat inauntru si se vedea clar apa din interior. Trebuie se pare sa schimb si acolo garniturile Sad . Am sa fac si poze la aceasta operatiune la fel ca si la stopul de sus.
Sunt curios , cati dintre voi aveti probleme cu apa la acele stopuri?
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
irmscher O1 o sa mai studiez fenomenul.. o sa sun si la reprezentanta sa fac o programare sa vedem care ar fi problema..
Skip ads

  • wyk_nt

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 1.4 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2010

  • Mesaj Privat
aif
Nu am vazut apa in masina si am verificat periodic .
Probleme dupa 4000 km:
1.zgomot pe spate etrieri;
2 la relanti motorul parca toarce un motan, iar cind turez nu se mai aude.
3.ocazional greieri in stalpi langa centurile din fata.
  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@ wyk_nt, adica zgomotul la relantii nu e constant? Pai sa nu mearga in trei pistoane dc merge sacadat. Ai fost la reprezentanta?La mine merge normal ,se aude cursiv . Iar cu etrierii dc bag aer 2.2 in toate rotile se aude mai putin decat cand am bagat 2.3.
Zilele astea am sa rezolv si cu apa. Ca sa-ti dai seama dc iti curge pe la al treilea stop, dupa ce speli masina nu trebuie sa ai apa pe chederul de jos da la portbagaj, dc ai sigur e cea scursa de la stop. dupa ce am schimbat garnitura nu am mai gasit apa acolo.
  • wyk_nt

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 1.4 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2010

  • Mesaj Privat
`@aif
zgomotul nu e de la pistoane si se aude doar in interior.
Alti colegi cu problema respectiva din ce am mai citit.

andrei borbely
irmscher O1 la tine se mai aude... ati improvizat si gata a disparut?
  • MitzaPCH

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 / 100 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cum rezolv cu motorul la relanti ? cu etrierele am rezolvat-o cat de cat, am fost cand am facut revizia si mi le-au degresat aia si le-au strans sau nu stiu ce au facut, oricum nu se mai aude acum.
  • florin23i

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
aiftimieilucian a scris: Ca sa-ti dai seama dc iti curge pe la al treilea stop, dupa ce speli masina nu trebuie sa ai apa pe chederul de jos da la portbagaj, dc ai sigur e cea scursa de la stop. dupa ce am schimbat garnitura nu am mai gasit apa acolo.


si la mine la utima spalare a aparut apa pe chederul de jos de la portbagaj. este pentru prima data cand apare. deci sigur e de la garnitura de la stopul central? daca ma duc la ei, cum le dovedesc?
  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ii pui sa dea cu jetul de apa pe stop si apoi sal desfaca Very Happy . Dc nu vor sal desfaca, ridici portbagajul dupa ce dau cu jetul si ai sa vezi cum incepe sa picure din dreptul stopului. Eu am facut un post cu schimbarea garniturii si credema nu e greu si e si mai buna decat garnitura lor originala Very Happy
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema pe garantie. Garnitura nu se gaseste ca piesa separata ci numai cu stopul, asa ca cei de la GM nu aproba schimbarea doar pt ea si propun aplicarea unui adeviz cauciucat in zona. Nu au opus rezistenta la spusele mele, au trecut direct la treaba pentru ca au mai venit si altii cu aceeasi problema. Masina mea a venit cu garnitura direct proasta si nu am realizat de ce e apa pe cheder cand am deschis haionul dupa ce mi-au spalat mie masina pt receptie. Embarassed
  • draqmare

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2010 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mie mi-au schimbat stopul pe garantie si acum totul este ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR