Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am omis sa-ti spun in postul precedent sa verifici termostatul. E posibil safie blocat pe inchis.
Skip ads

  • rtrazvan

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mda, m-am gandit si eu. Dar si termostatul pare sa functioneze, in sensul ca la inceput acel furtun e rece si in jur de 100 grade incepe sa se incalzeasca, semn ca termostatul deschide. Nu stiu insa daca deschide complet. E posibil sa se fi busit si deschide partial?
  • Teos
  • *
  • 8 mesaje
  • din 29 Aug 2009
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Teos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Am si eu o curiozitate. Cei care aveti motoare de 1.3 vi s-au spart ceva furtune?
In momentul de fata sunt intrigat de pretul furtunelor si de costurile aferente manoperei pe care trebuie sa le platesti. Acestea mi se par cel putin piperate si lipsite de orice logica dupa cum urmeaza:
1. Decembrie 2010 - furtunul de tur cel care intra in calorifer 85 ron piesa, 25 ron antigel 1L, 100 ron manopera;
2. Februarie 2011 - unul din furtunule de apa din dreptul EGR 105 ron piesa, 50 ron antigel 2L, manopera 365 ron;
3. Aprilie 2011 - furtunul de retur cel care iese din calorifer 180 ron(este fix cu 2 cm mai lung decat cel de tur) piesa, 50 ron antigel 2L, 100 ron manopera.

CONCLUZIE: In decurs de 5 luni am schimbat furtune si antigel de APROXIMATIV - 1060 ron Evil or Very Mad .....si conform spuselor celor din service avand ca exemplu motoarele de 1.7 vor continua sa cada.
Cu riscul de a ma repeta nu gasesc nici o logica in modul in care sunt facute preturile datfiind faptul ca intre doua repere relativ identice diferenta de pret sa fie dubla Evil or Very Mad



cumpara furtun cu insertie ceva mai ok si pui coliere si nu ai treaba ....asa am facut si eu cu 2 furtune si am renuntat sa dau 100 ron pe furtun...am luat furtun cu insertie pentru antigel si coliere si gata (20 ron am dat pe 1 m de furtun cu insertie )...sunt 2 care duc la caloriferul de caldura si mai e unul mic cred ca de la egr...le poti schimba toate odata cu din ala cu insertie si gata...eu am pus furtun cu insertie de 2 ani si nu am probleme Very Happy
  • Claudiu0909

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eu am schimbat, pe rand, la interval de 2 sapt furtunele de retur, respectiv tur de la caloriferul de incalzire in habitaclu.
180 de ron fiecare + 50 ron manopera la fiecare.
Mult prea scump 180 de ron pentru un furtun de 30 de cm
Skip ads

  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cam scump ala la 180 de lei. Am luat de la o reprezentanta Opel, cel de tur, cu 100 de lei. Era singurul loc, din cele la care am cautat, unde il aveau pe stoc. De schimbat se poate face si in parcare cu niste scule potrivite, daca ai degetele subtiri.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Teos a scris:


cumpara furtun cu insertie ceva mai ok si pui coliere si nu ai treaba ....asa am facut si eu cu 2 furtune si am renuntat sa dau 100 ron pe furtun...am luat furtun cu insertie pentru antigel si coliere si gata (20 ron am dat pe 1 m de furtun cu insertie )...sunt 2 care duc la caloriferul de caldura si mai e unul mic cred ca de la egr...le poti schimba toate odata cu din ala cu insertie si gata...eu am pus furtun cu insertie de 2 ani si nu am probleme Very Happy

Salut,

Intre timp am schimbat aproape toate furtunele, mai putin turul care pleaca din termostat si intra in radiator. Au tercut aproape 2 ani si vad ca nu am mai avut probleme. E posibil ca cele schimbate sa fi fost rebuturi altefel nu-mi explic cum puteau sa putrezeasca.

Bafta
  • rtrazvan

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Claudiu0909 a scris:eu am schimbat, pe rand, la interval de 2 sapt furtunele de retur, respectiv tur de la caloriferul de incalzire in habitaclu.
180 de ron fiecare + 50 ron manopera la fiecare.
Mult prea scump 180 de ron pentru un furtun de 30 de cm


Intr-adevar mult prea scump. Ca o comparatie, cu 170lei (transport inclus) am comandat 1m de furtun siliconic, cu insertie, 4,5mm grosime. Am inlocuit ambele furtune de la calorifer si a mai si ramas o bucata de 20-30cm.
Furtunele se schimba relativ usor.
  • rtrazvan

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,

Am omis sa-ti spun in postul precedent sa verifici termostatul. E posibil safie blocat pe inchis.


Mda...am identificat problema. De vina era busonul. S-a dus supapa aia nenorocita. Nu mai tinea presiunea deloc.
Asta sa imi fie invatatura de minte, cand am schimbat busonul vechi (GM), l-am inlocuit cu un kkt de la Topran. Nu m-a tinut nici macar un an. Aveti grija ce cumparati, atunci cand alegeti aftermarket-uri si nu piese originale.
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mai e campania cu sistemul de racire? stie cineva?
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
rtrazvan a scris:Salut... Pentru a doua oara, in decurs de 2-3 luni m-am trezit cu vasul lichidului de racire gol, datorita furtunelor sparte. Recent mi s-a spart unul din furtunele care intra in habitaclu. Vreau sa le schimb pe amandoua (tur/retur) pentru ca sunt imbatranite. Ideea e ca nu reusesc se le desfac. Sunt prinse cu un inel din plastic, un fel de clema, pe care nu reusesc sa o desfac. Stie cineva care e procedura de desfacere?



As lua in calcul si varianta inlocuirii acestor furtune cu unele din silicon. Din cate am inteles se merita pentru ca au durata de viata mai lunga. Ce parere aveti?
Ma gandesc sa schimb si capacul vasului, poate nu mai elibereaza presiunea cum trebuie.
Sincer m-am saturat sa ridic capota si sa vad vasul ala gol. Ar fi bun si un senzor in vas, macar sa stii cand se intampla "bucuria".


Am si eu spart furtun de sus de la caloriferul de caldura . Care este de tur si care de retur , poate sa imi dea cineva un cod de original. Va multumesc.


Astra H 1.7 100 cp
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Furtunul de tur e cel mai scurt. La motorizarea 1.4 cum am eu e cel care o ia in dreapta cum te uiti la motor. Gasesti la serviceul lui maiandrei pentru motorizarea ta la 65 de lei.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Era cel lung cum e in poza de mai sus primu dinspre capota , am gasit la 75 ron Topran.
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
azi mi s-a spart si mie unul din cele 2 furtune din pozele colegului stx. la mine este cel de dedesubt. imi poate spune cineva care este: tur sau retur? @stx - cum l-ai schimbat pana la urma? la mine are o gaura serioasa, daca nu se depista la timp riscam sa distrug motorul...! bine ca nu a fost asa.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut, nu risca si schimba furtunul cred ca este de retur, orice duce la pierderea de lichid de rãcire e periculos eu am fãcut motorul din cauza unui furtun asa ca sfatul meu este sa nu riști.Bafta!
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
pai nu vreau sa risc deloc, nici nu am cum sa mai merg asa. in 60 de km i-am bagat 10 litri de apa distilata, asa tare pierde.
de asta si intreb inca odata poate imi spune vreun coleg: la Astra H 1.3 CDTI, care din cele 2 furtune scurte care merg spre habitaclu (spre calorifer) este turul si care returul? ele sunt pozitionate unul deaspra celuilalt la intrarea in habitaclu, ca in pozele colegului stx! help pls, ca sa stiu ce sa comand!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
rtrazvan a scris:... Am inlocuit ambele furtune de la calorifer si a mai si ramas o bucata de 20-30cm.
Furtunele se schimba relativ usor.

Salut.
Ai pus colier direct pe conducta caloriferului ?
Mai stii ce diametru avea furtunul ?
Multumesc.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe conducta caloriferului ai un colier din plastic , diametrul nu il stiu . Asta e codu de original 13118274 dar retine asta este cel de sus. Mai cauta pe forum sigur gasesti si codul .Bafta


Ultima modificare facuta de stx la Joi 19 Sep, 2013 12:51 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vreau sa schimb si eu furtunele de la calorifer, insa nu o sa pun original ca e prea scump (200 lei), o sa pun un furtun de apa alta marca, mai ieftin, de-asta intreb de diametru. Cred ca are 10 mm pe interior.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@stx
am reusit sa imi dau seama ce trebuie sa comand. acum problema este ca nu pot nicicum sa dau furtunul jos. deocamdata ma chinui cu colierul de metal dinspre motor. in speranta ca pe ala il voi pacali, cum se deschide cel de plastic dinspre habitaclu? am vazut ca are ca un fel de siguranta ca la senzori deasupra. are vreo legatura cu deschiderea lui? Shocked
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Apesi pe pinii de pe inel si il tragi spre tine. Daca pui furtun de alta marca, cu colier, sa-mi spui ce diametru iei si ce furtun.
Eu am pus de Logan la racirea EGR-ului si a mers perfect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR