Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
,de notiunea de
dornit a scris:
Protektor a scris:
DANY Alex a scris:da nu uitati o treaba noua cetatenii Europei de Est primim masinile noi a 2 sau chiar a treia calitate......

Am mai auzit chestia asta, dar poti explica cum este acest proces de selectie? .


procedeul este simplu: inca din faza de asamblare a caroseriei masina primeste un desfasurator cu multe coduri de bare (facut de calculatorul principal al fabricii in functie de comanda clientului si piata din care acesta face parte) care desemneaza producatorul pieselor ce vor fi montate pe ea (si cum piata romaneasca este "emergenta" calitatea pieselor este in consecinta scazuta)...ce urmeaza mai departe e usor de intuit, in momentul in care masina ajunge in dreptul unei anumite zone de montaj (sa zicem ca in zona unde se monteaza pivotii) calculatorul din acea zona scaneaza desfasuratorul si ii spune montatorului ce tip de piesa sa monteze, acesta doar ia piesa cu codul ce corespunde si o monteaza... in functie de producator calitatea si implicit pretul pieselor ce se monteaza pe masina difera iar in romanca motivatia pretului scazut primeaza in fata calitatii...incercati sa comparati chiar si preturile de achizitie per total autoturism din tari ca germania, franta, spania cu cele din romania, bulgaria, veti vedea diferente majore intre aceleasi autoturisme echipate similar....metoda aceasta este utilizata de toti producatorii de autoturisme ce se adreseaza unui segment de piata format din patura cu venituri medii a populatiei (opel, vw, peugeot, renault, volvo, fiat, etc)....la segmentul lux, lucrurile stau altfel iar opel nu este totusi o marca de lux.... Wink


Mai ,da mari specialisti in expluatare comerciala mai avem pe aici!?!De unde ai mai scos-o frate cu calculatorul care scaneaza si alege el piesele...,si piesele alea care vin pe shpe linii diferite la ansamblare in functie de destinatia produsului finit,partitionare zonala a produsului functie de prioritate...Mai,hai ca o dam pe SF...Am vazut cam multe filme cu teorii ale conspiratiei?Oare si codurile alea de pe piese(unice),cand le comandam,se aprinde un beculet la producator,ala vede ca vine comanda din Romania si ordoneaza piesa cu un continut mai mare de carbon,aripa mai subtire,becul cu filament mai labartzat,pivotul cu compozitul de teflon calitatea a III-a...De unde le mai scoate-ti frate,ca ma dor ochii dupa ce citesc pe aici?!?
Firma fondata in in 1862,in 1920 este prima firma producatoare de autoturisme in serie.In zilele noastre autoturismul marca Opel si subansamblele lui se fabrica in Germania,Spania,Marea Britanie,Polonia,Austria,Ungaria in Europa,mai nou in Canada la Oshawa si in curand in China si Australia.Garantia pentru un produs marca Opel este aceeasi pe toate continentele unde este desfacut ca piata auto,dar componentele sunt fabricate incontinuare in Europa sub GM.In 1931(!) a fost initiatorul service-ului de marca,introducand garantia produsului.Credeti ca la o asa istorie se complica cu discriminari zonale ale produsului de piata?Calitatea produsului finit este subliniata de control marca Opel si nu difera de la uzina la uzina,mai mult sau mai putin subliniata intre un produs Ungaria si unul Germania.Restul este conspiratie.Cumparam un produs mai ieftin decat un produs marca Audi,asa cum cumparam un televizor LG si nu unul Sony.Nu am auzit ca garantia sau mai exact perioada si termenii garantiei pe produs(auto) si piese sa difere de la o piata la alta,ori nu cred ca s-ar irosi milioane de euro pe schimb din motive calitativ reduse ,motivate zonal desfacerii pe piata,atata timp cat trebuie adus produsul la valoarea si starea de functionare garantata.
A...,daca este sa vorbim de intretinerea vechiului nostru Opel cu piese similare sau contrafacute,fabricate prin nu stiu ce cartier din Istambul,dar la un sfert de pret,cum e obisnuit romanul sa alerge printre tarabe pana gaseste el pretul cel mai mic,atunci apar si urmarile...
Dar sa revenim la liniile alea de ansamblare,hai sa facem o documentatie mai amanuntita inainte de a ne arunca in afirmatii .Liniile alea "computerizate"de ansamblare autoturisme,nu subansamble,au intre 2000 de angajati in Anglia la Ellesmere Port,si 15600 de angajati in Germania la Russelsheim.Liniile alea robotizate sunt supravegheate de angajat,iar cele automatizate executa acele...automatizari,miscari cu repetitie de mare precizie,pentru a creste viteza de productie si in mod implicit,al randamentului.Sunt efectiv roboti de montaj,sudura ansamblare,vopsire,aparate automate de verificare si sortare din punct de vedere al calitatii,dar daca un produs nu trece testul de certificare,acel produs este intors la linia de rebut,retopt,reconstruit,nicidecum redirectionat catre o anume piata de doi bani...
Exista intradevar linii speciale de ansamblare a produsului pentru piata de peste ocean,diferita de linia europeana,dar nu din punct de vedere al calitatii,ci pur si simplu datorita diferentelor de standarde si cerinte.Am intalnit in Brazilia marca Chevrolet Astra,Vectra,Zafira,asa cum am intalnit in Argentina Volkswagen Passat diferit de ceea ce circula pe strazile Europei,din punct de vedere al design-ului exterior si interior,al motorizarilor,etc.
Dar de aici pana la afirmatia cu un anumit segment de low cost,aberatii.Fondeaza-ti ideea si ma plec!Nu ma bazez pe diferenta de pret la desfacere,deoarece nu cred sa ai destule cunostinte in ceea ce priveste marketingul in activitatea economico-sociala,de conceptul succesului competitiv si adoptarea deciziilor de stabilire al pretului in functie de cerintele pietii.Restul este cum am mai subliniat,...aberatie.
Skip ads

  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:mumus, nu mai ridica atata in slavi ligheanul, ca nu ai ce. Caruta cu motor si faruri, sa-l fredonezi, o fi el super fiabil, da' e ca bordelul de langa gara, ti-e rusine cand intri si cand iesi, si inauntru e ca naiba. Vizibilitate praf, unde intorci alta masina din 3 miscari, cu golanul tre' sa faci (minim) 5. Suspensii de barca, ca sa reziste la drumurile noastre, la copaia aia nu ai nici o sansa sa ii scartaie rotile in curbe. Eventual portierele pe asfalt, ca se rastoarna...
Si sincer nu ma impresioneaza ca a fost masina unui directoras de la reprezentanta. La ce mecanici sunt pe la reprezentanta....


ai dreptate, chiar ai perfecta dreptate, dar eu am fost multumit...si ligheanul e mult mai stabil decat actuala corsa... acu na... fiecare are dreptul la o parere...eu mi-am expus parerea. Si tu la fel, dar fara jigniri. Asa este normal. Sa ai o zi faina, si sa ne bucuram fiecare de carutele noastre.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mumus a scris:am uitat sa mentionez ca la opel mai face CLANC ceva pe fata...nici un service nu mi-a zis de la ce vine acel clanc...cica nu are nimic...dar cand merg cu spatele si virez mai mult se aude cateodata un clanc..din zona roata...amortizor... la viteze mari sau pe viraje sau in orice alta conditie masina merge impecabil, nu bate nu troncane nimic.


Maaai ne'a Mumus,m-ai spart cu textul tau de gen "la care nu visezi" cu ce am eu si nu ai tu.Mi-am descretit fruntea,esti hilar frate!...Mai,hai sa-ti explic totusi,navig de vre-o 22 de ani pe niste bani cu atatea zerouri in coada cat nu ai tu km la Longgan-ul tau ,sau al lui tactu,cum vrei sa-l dai,iar apropos de casa aia cu care te lauzi,te astept in Constanta pentru un schimb de impresii.Am renuntat la 30 de Loganuri noi noute, numai sa-ti satisfac curiozitatea la ce inseamna o casa.Asta asa,sa ne dam in barci ca la circ.Esti de tot rasul frate,dar nu te lasa,fii perseverent,da-i inainte ca-mi place,chiar m-a faci sa rad,esti ca zaharul in cafea.Si te mai dai in stamba cu marea investitie de 3000 euro(cam cat ard eu intr-o stationare-concediu,cum vrei sa-i spui)Cand o sa ajungi la Opel nr.5,mai discutam.Deocamdata doar ce ai coborat dintr-o caruta cu roti de lemn si te-ai urcat in una cu genti sh.
(Primul meu Opel,in 92,pe cand te plimbai cu Pegasul,un Ascona 1.6 CD,avea deschidere portbagaj din telecomanda,incalzire in scaune ,AC,ABS,servo directie,geamuri /oglinzi electrice si..."sidi" Sony,ori de atunci am mers in "sus" dpdv al dotarilor,asta asa,ca o ...)
Interesanta faza cu "am luat-o de la un mos":mai cum toti folosesc aceeasi fraza,"un mos care nu mai circula de mult,chior si schiop,bolnav cu capul...",care a gresat-o peste tot,de-mi sare scaunul pe spate,clancane,nu troncane,doar clancane Question ,si alte cateva mici defecte,o maneta "bulita" si alte maruntisuri schimbate cu SH(pai asa se intampla cand vrei sa schimbi vitezele din semnal...)si altele...,dar ma amuza preturile exorbitante de zeci de lei pe care le plangi de la SH..Esti patetic frate(vezi ca este altceva,nu are legatura cu pate-ul )!
Ce legatura puilor mei are masina cu casa ta frate?Si ca ti-ai tras mansarda de unde poti admira cosciugul cu roti marca Logan in voie,sub aroma ....,noii arome tchibo,gust desavarsit,parca te si vad,ca in Dallas,cu palaria de taran trasa la mishto pe ochi,tolanit pe scaunul sofer al Daciei anterioare Loganului,amintire de suflet ,sub ariile discrete ale lui Vali Vijelie,"
..Am bani ,am bani,
Am si vile si Logani,
Mor curvele "dupe" mine,
Ca-s ciumec si-mi sade bine".....
Baga frate!Nu te lasa!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mumus a scris:am opel. am avut 5 ani logan...cumparat de nou...cand o sa va luati opel nou cu 7000 E si va fi peste logan la orice ....atunci sa comentati...

m-am saturat de defaimarea loganului... oricand un logan nou este peste orice opel sh ....la fiabilitate.

dotarile...alea costa bani.

eu in logan in 5 ani am bagat mai putin in piese decat in masina din semnatura(nu ma refer la consumabile)...si inca ma consider norocos ca nu am avut probleme mari la masina(la opel)pot sa pun pariu ca tata(ca la el am lasat loganul) in urmatorii 5 ani o sa bage la fel...tot mai putin bani in masina decat eu in opel...mai lasati-o naibii de treaba... sa vorbeasca ala dintre voi care a avut logan... nu ala care isi plimba fundul in masina de 15000 E si critica una de 8oooE... fiti realisti...



Mai,ma scuzi,dar tot nu pot sa ma abtin...Adica ti-ai luat mumu o data cu Loganul,ca apoi sa pui botul la vrajeli de masina de la directorul de vanzari Opel,care culmea,avea masina venita din "X"tara ,superantretinuta dar cu shpe mii de probleme,pe care le-ai mai rezolvat tu,indemanatic cum esti ,mare realizare sa schimbi termostatul,dar sa nu fii in stare sa schimbi un motoras de far,....Mai inainte ai mentionat ca masina a fost superantretinuta,apoi ai inceput sa turui cu toate problemele pe care le-ai inghitit de la directorasul ala destept...
Mai,dar tie chiar i-ti place mumu! Nu te lasi deloc!

Si ce tare esti la tine-n sat!160mp!Asta-mi aminteste cat de inghesuiti stateam in vechiul apartament de 118mp(nu l-am vandut,pe timp de vara i-l inchiriez cocalarilor cu 150 lei/zi,multi brasoveni,putem pastra chiar legatura,TomisNord/Hortensiei,la 15 minute mers pe jos-esti obisnuit-de Sat Vacanta )nici catelul nu avea aer....Te invidiez totusi pentru aerul de tara!...
La nivelul cultura,cand o sa ai liceul terminat,inscrie-te la o facultate,da-ti masteratul,exercita-ti functia vre-o 17 ani,fa-ti o baza de cunostinte,nu "cunostiinte",pe urma mai stam la barfa ca de la egal la egal.
Cat despre mecanica,aici ai cam gresit,cum m-ai obisnuit deja,discuti cu un profesionist maestre.Rulmenti "molicotati"?Ma umfla rasul si acum.Ai auzit si tu de Molykote?Ma uimesti!
Folosesc vaselina grafit/silicon/teflon marca Molykote de vre-o 10 ani la rulmentii de turbina sau pompe marfa(tancuri petroliere),de pe vremea cand tu ungeai lantu' la bicicleta cu ulei de floarea soarelui.Este gri la culoare pentru cultura ta generala,si procedura se numeste gresare,nicidecum "molicotare"(n-ai sa gasesti in DEX asa ceva).
" Tunning",nu inseamna sa montezi la Logan in portbagaj actuator universal din kit-ul de inchidere centralizata de la Carrefour de 60 lei actionat din telecomanda alarmei de 50 lei de la Metro ,care la functia predefinita-ti trage de parghia actionare buton portbagaj(amice,la a mea nici nu are buton macar,se deschide numai din cheie,original din fabrica!documenteaza-te!) si-ti da tabla peste cap cu superarcurile alea!(la Opel am actuatori pneumatici fata-motor /spate-portbagaj) Oare de ce nu a avut din fabrica?Pentru15 euro?...Definitia la TUNNING este cu totul alta,dar inteleg,trecerea de la lingura de lemn la aluminiu a fost prea brusca.Si da,ai dreptate,ca la Dacie,capace la roti,ceas in plafon si ornamente de plastic cromat pe bandouri ,plus presuri de noroi si cauciucul ala atarnat de bara spate(antistatic!?!) se numea "tunning".Unde mai pui flacari pe aripi si abtibild pe luneta cu "follow me if you can!"Ala da tunning!Cand ai sa treci la lingura de inox,o sa vezi diferenta.
Pe aici sunteti cam rari astia care au avut Logan,dar sunteti interesanti,asa ca specie de bipezi.Confirmati teoria lui Darwin asupra evolutiei,dati dovada de sclipiri cerebrale cand va orientati spre marca OPEL.Apreciez acest lucru!Mai aveti voi lacune ,dar in curand ai sa inveti ca este mai inteligent sa taci si sa asculti acolo unde esti novice ,decat sa scapi fraiele gurii si sa dai cu oistea-n gard!
Dar chiar si asa,este un lucru pe care-l faci cu sete,si apreciez!
Care este senzatia?
Skip ads

  • deleted-57259

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ce costuri minime frate la logan?=))la logan e mai scumpa distributia decat la un opel vectra...unchiul meu a platit 1.200 de lei pt distributia loganului,in timp ce la un vectra B sau C ajunge pana la 600-700 de lei maxim...si in plus nu se compara dotarile romanesti cu cele nemtesti...sa fim seriosi...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sorin_zbg a scris:ce costuri minime frate la logan?=))la logan e mai scumpa distributia decat la un opel vectra...unchiul meu a platit 1.200 de lei pt distributia loganului,in timp ce la un vectra B sau C ajunge pana la 600-700 de lei maxim...si in plus nu se compara dotarile romanesti cu cele nemtesti...sa fim seriosi...


Nu stie frate ce vorbeste,tocmai urmaream postarile lui.Sa vezi cum plange sa recupereze 20 de lei de pe un tub Bizon electro care face nu-sh ce minuni in reparatia circuitului dezaburire pe luneta...Dar nu mentioneaza ca la el nu a mers,si-i ramane cuplata de se duc dracu rezistentele.Ma sparg in figuri,dar caut piese ieftine,pe cat posibil si un cap de bara SH ,poate ma mai tine cat ma plimb prin oras dupa sora-sa de pe stanga la un pret mai mic...Si arunc cu noroi ca mi-am luat raie la 3000 dupa ce mi-a taiat tata creanga la Limo Logan.Texte de tot rasul...Am sa scot o lista de preturi Renault sa facem niste comparatii,sa vedem cat este o distributie,un kit ambreiaj,etc.
  • deleted-57259

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
omule esti tare...Smile) la 3000 de euro poate am norocul sa gasesc chiar un Opel vectra facelift din 2000 care mie personal imi place la nebunie...nu zic ca am ceva cu loganul...din punctul meu de vedere e o masina potrivita pentru drumurile noatre...dar sa fim sinceri sunt multi oameni care vad numai in fata,ca asa e in romania...nu vad si ei oare ca atunci cand pune frana un sofer la un logan se aprind si stopurile pe frana si una din semnalizari si invers?dar ce sa facem...?fiecare cu opinia lui,ca doar e democratie nu...?salutari tuturor soferilor
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mumus, daca tu imi zici ca ligheanul ti-e mai stabil ca si corsa, nu faci decat sa imi confirmi parerea proasta despre reprezentante. Se vede cat de bine a intretinut-o directorasul ala. Iti recomand sa iti verifici suspensia, bucsaraia si directia.
Ca sa intelegi mai bine, anul trecut in iarna, cand am luat buburuza sotiei, am venit de la Bucuresti in regim RALIU!. M-au depasit un x5 si un q7. In rest, nimic. Pe majoritatea i-am "facut" usor, deoarece i-am ajuns pe curbe, tocmai pentru ca buburuza sta bine pe sosea.

Miky, omul are dreptul la o opinie. Daca vrei sa combati, combate ideea, nu omul. Incepi s-o dai in jigniri, si nu e frumos. Considera-te avertizat

Sorine, faza aia cu lampile care se aprind aiurea se datoreaza, din cate am inteles, interventiilor la partea electrica facute de neavizati.
Skip ads

  • deleted-57259

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu e de mirare...astia numai la noi sunt neavizati...Smile...romanul e profesionist in orice,dar nu asta e problema,ci problema e gura mare pe care o are si faptul ca unii se contrazic prosteste si ca dom'le trebuie sa fie ca ei ...Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am vazut niciodata cum arata legaturile la lampile din spate de la Logan. E posibil ca acolo sa fie o logica frantuzeasca, mai incalcita nitel, si sa fie destul de usor sa incurci firele sau sa ratezi o masa, ceea ce ar duce la comportamentul alandala al luminilor...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
observatia cu stopurile la Logan este corecta, este un defect de fabricatie la mufa stopului.
  • AlexInc

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ba io cre'ca nemtii aia (aia care fabrica opel si bmw si mercedes si numaistiuce) sunt cei mai prosti. e germania plina de loganuri. da' sa-ntors lumea cu fundu-n sus. noi, romanii, ne-am desteptat. ne luam masini second de la ei ca-s mai bune. ai dracu' nemtii astia...
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,097
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In acalasi timp si mobile.de e plin de Loganuri cu 3, 4 ani vechime. De ce le vand nemtii? Cred ca le pare rau ca si-au dat eF-urile pe "Golane"!
In alta ordine de idei: Nu prea mai sunt Loganuri in Germania. Unde acum doi ani cand am traversat Germania spre Franta era plin de Logan, anul asta am vazut, pe acelasi traseu, doar cateva!
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nemtii cumpara Loganul pentru statul le ofera 2500 euro intr-un program similar celui romanesc RABLA,iar masina costa acolo aprox 5-6000 de euro. in conditiile astea si la nivelul lor de trai isi vor permite sa schimbe Loganul la fiecare Revelion, pentru a nu mai face un schimb de ulei la un Opel sau VW,BMW,AUDI...! dar noi romanii suntem prea saraci sa cumparam ceva prost!
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@ micky000 Molicotare nu e vaselina... e un procedeu prin care se intareste rezistenta rulmentului... iar ai comis-o Smile
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea-mi sta in fire sa raman pasiv la atacurile pe plan socio-profesional lansate de un "ciuri-buri" .Si nici in afara de nunti si botezuri,nu prea merg la biserica,asa ca faza cu .."intoarce-i si celalalt obraz".. o cam uit.Orice atac este precedat in mod obisnuit de contraatac,asa cum exista si dreptul la replica.Dar asta este...Sa revenim la "roblema":

Preturi ultra acesibile la Loganul pe care nu-l voi cumpara niciodata-

planetara dreapta-645
planetara stanga-695
cilindru ambreiaj-395
calorifer incalzire-395
motoras relanti-199
curea accesorii-45
termostat-225
bucsa punte spate-115
filtru motorina-90
etrier disc(neventilat)-545
disc frana-199
lampa stop-169
lampa stop mcv-180
bloc hidraulic-1199
pompa apa-119
galerie admisie-699
tampon biela inf-159
set fise-115
amortizor spate-166
pinion distributie-199
fulie motor-600
egr b-365
egr d-598
filtru polen-55
regulator presiune-399
placute frana-88
amortizor fata-185
cap bara-50
tija biela directie-89
curea +rola distr-(1.4)-125
curea +rola distr(d)-280
curea +rola distr(1,5 d)-329
cap bara -110
rulment spate-99
buza injector-264
radiator-400
disc ambreiaj-100
alternator-685
electromotor-699
bloc lumini-265
bloc stergatoare-165

Un singur exemplu,caloriferul de Omega b este 405 lei Behr Hella,fata de 395 lei la lighean,cu 10 lei mai scump!Nu se merita frate...,are dreptate...


Ultima modificare facuta de micky001 la Mar 13 Sep, 2011 2:17 pm
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
jE a scris:mumus, daca tu imi zici ca ligheanul ti-e mai stabil ca si corsa, nu faci decat sa imi confirmi parerea proasta despre reprezentante. Se vede cat de bine a intretinut-o directorasul ala. Iti recomand sa iti verifici suspensia, bucsaraia si directia.
Ca sa intelegi mai bine, anul trecut in iarna, cand am luat buburuza sotiei, am venit de la Bucuresti in regim RALIU!. M-au depasit un x5 si un q7. In rest, nimic. Pe majoritatea i-am "facut" usor, deoarece i-am ajuns pe curbe, tocmai pentru ca buburuza sta bine pe sosea.



hai sa lamurim cateva chestii...Directorasul ala nu a condus masina in romania, a aduso cineva lui, si eu am luat-o...nu a fost rulata la noi, chiar a fost adusa pe trailer. stii probabil de ce.

masina a trecut cu brio itp-ul, nu am prb cu amortizoare arcur,i bucse, pivoti capete de bara..nimic..e doar cloncanitul ala cateodata la garare...cloncanit care nu e considerat defect de nimeni...dar eu il aud cateodata...
eu zic ca loganul este mai stabil decat corsa MEA ...si iti spun si de ce ... loganul are jenti pe 15 si gume de 185/65 in timp ce la corsa am de iarna pe 13 de 155/80 = barca, nava ce vrei tu... si vara am de 165/65 pe 14 ... iar barca dar numai e asa nava Smile mai mult ca sigur asta ar fi cauza principala... Corsa nu are tendinte de rasturnare...de asemenea nici loganul... cumva in logan nu se simte asa tare viteza ca in corsa..si nu sunt singurul care a observat acest lucru.

Am un viraj prin zona care este la 90 grade pe care cu loganul il luam fara prb cu 60..si acul e dat inapoi sa arate ca pe gps... iar cu corsa cu ceasul care mai si fura un pic din cauza ca rotile pe 14 nu-s tocmai standard..deabea iau acel viraj cu 50... Crede-ma si cu corsa pot face pe cineva sa transpire..nu am zis ca nu e stabila..am zis doar ca loganul meu e mai stabil...iar nu am facut referire la corsa altuia...care poate are roti mai late...
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
apropo de preturi...nu am pus motoras far nou la opel...ptr ca costa 450 ron...mai mult ca 2 faruri Smile
micky000 pe lista ta sunt preturi din burta...un termostat original e max 50 ron.. nu 225... si mai sunt N preturi unflate... ne lasi cu fazele astea de 2 lei?

pe langa asta se stie ca 'reno' are preturi mari la piese... ca si opel..la piesele de origine ....

ps JE directia e super sharp... iam pus chiar sa imi puna si timonerie metalica...ca auzisem ca la alea din plastic sunt probleme.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mumus a scris:@ micky000 Molicotare nu e vaselina... e un procedeu prin care se intareste rezistenta rulmentului... iar ai comis-o Smile


Did you mean: procedeu de molicare
Your search - procedeu de molicotare - did not find any results.
Suggestions:
Make sure all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.

Did you mean: molicare-dex
Your search - molicotare-dex - did not find any results.
Suggestions:
Make sure all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.

Molykote® G-4500 Multi-Purpose Grease Offers Synthetic Advantages to Food-Grade Applications


MIDLAND, Mich. – June 25, 2005 – Molykote® G-4500 Multi-Purpose Synthetic Grease provides higher load carrying capacity, greater wear resistance and longer service life than conventional petroleum-based lubricants.

A general purpose light consistency white synthetic grease, Molykote G-4500 can be used in rolling element and plain bearings, pivot pins, cams, guides, ways, drive screws, gears, splines and other machine elements.

Compatible with many plastics and elastomers, Molykote G-4500 meets FDA regulation 21 CFR 178.3570 and NSF H1 classifications for incidental food contact. It is available in NLGI class 1 and 2 consistencies.

For more information about Dow Corning's complete line of Molykote high-performance industrial lubricant solutions, contact www.Molykote.com , or e-mail G4500grease@molykote.com

Plimba mai ursul din zona asta ca deja ai inceput sa ma obosesti.Mi-erai "simpatic"dar vad ca-mi pun bete-n roate cu tine...
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
micky000 Smile degeaba cauti pe google..tot nu stii ce e aia molicotare...iti dau un indiciu...la un moment dat cei de la Dacia au vrut sa faca rulmentii cu INA , dar ptr ca INA nu face molicotare...si a gasit doar o uzina mica in bucuresti care poate face asa ceva..dar nu la standardele Dacia ... Dacia a renuntat la rulmentii respectivi si si-a gasit alt producator... momentam INa face diversi rulmenti si ptr logan..dar nu cei pe ace si nu cei molicotati.
si ptr ca cel destept intotdeauna cedeaza primul...eu nu mai raspund posturilor tale...ptr ca dai dovada de imaturitate. Acesta este un forum pe care ar trebui sa ne cultivam...nu sa ne indobitocim.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR