Din ce am gasit aici pe net, cam asa stau caracteristicile acestui tip de ulei de motor:
'Uleiul de motor Valvoline MAX LIFE 10w40 este un ulei sintetic de motor pentru autoturisme. Motoarele vechi pot functiona diferit fata de cele noi. Garniturile devin fragile, segmentii sunt supusi uzurii si supapele pierd compresia. Motoarele diesel, puternic solicitate, devin sursa de poluare datorita depunerilor de calamina, spre deosebire de motoarele uzate pe benzina. De aceea, Valvoline a conceput un nou lubrifiant, Diesel MaxLife 10w40 special pentru motoarele diesel rulate.
Uleiul de motor Valvoline MAX LIFE 10w40 are urmatoarele caracteristici:
- revitalizeaza garniturile
- reface puterea motorului, pierduta datorita scaderii presiunii
- elimina depunerile
- reduce consumul de ulei '
Acuma, sa va explic si de ce vreau sa incep sa folosesc acest ulei. In primul rand pentru a/mi reduce micile scurgeri pe la turbina(am desfacut furtunul cel gros ce iese din turbina si intra in motor, de acolo de jos, unde am constatat ca e ulei pe peretii furtunului), pentru capacul de culbutori, pt reducerea vitezei de uzura etc. Plus ca am obisnuit cam la doua-trei schimburi de ulei bag un flacon de Dura Lube cu SR3.
Asadar, astept opiniile voastre in legatura cu acest lucru, daca e bine sau rau, eventual alte obtiuni. Imi cer scuze daca incalc neintentionat regulamentul si mai exista asemenea discutie cu acelasi tip de ulei.
Apropo, azi m-am inscris in ClubOpel, dar citesc de mai demult multe chestii faine, am o Vectra de 1.7 TD cu motorash de ISUZU din 93', sper ca am pasit cu dreptul(impreuna).
Multumesc anticipat,
Mircea David.