Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
hitman a scris:petrecila ai avut dreptate.....s-a aprins iar beculetul cu pricina...maine merg sa schimb senzorul:am sunat la un mag de piese si costa 260 lei...sper sa se termine problemele odata cu schimbarea senzorului.....Totusi de ce se aprinde numai la turatii mai mari?...azi am mers constant cu 120 vreo 14 km apoi mi s-a aprins....daca merg cu 90 sau 100 nu mi s-a aprins niciodata...multumesc mult pt raspuns!


Nu as putea preciza ce s-a intamplat cu senzorul. Din cate am vazut in schema bloc a circuitului pot interveni mai multe variabile ce trebuie luate in considerare.Dupa cum descrii fenomenul raman totusi sceptic ca temperatura ar putea fi cauza cu toate ca nu trebuie exclusa 100%.Oricum nu cred ca are rost sa intram in amanunte care pe undeva sunt mai greu de inteles.Mie mi-ai dat un subiect de studiu la care ma voi gandi.Te rugam frumos sa ne tii la curent cum ai rezolvat pana la urma problema ta.Multumesc
Skip ads

  • Manolache vasile

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
[quote="BigBoss"]
Manolache vasile a scris:Salut. Am o Vectra B caravan 2,2 DTI (Y22DTR), 2001 si dupa 30-40 km de la pornire se aprinde motorasul galben in bord, turatia moare si nu mai are vlaga. cand incerc sa o accelerez imi da in nas (tinde sa se opreasca). Daca o las sa se raceasca (cam 2 ore), ciclu se reia. Ma puteti ajuta cu detalii?

Exact asa am patit si eu.Ai de facut 2 pasi.:
1. Testerul sa-l pui ca sa fi sigur de defectiune
2.In proportie de 95% trebuie sa schimbi senzorul de turatie (punct mort) situat putin mai sus de baia de ulei.Te costa in functie de service pana-n 2 mil cu tot.MAXIM.
Oricum nu te apuca sa schimbi senzorul pana nu verifici cu testerul exact.
Atentie ca in clipa in care disgnosticheaza problema mai apar si alte coduri de eroare dar acestea sunt induse (false)

Numai bine.
S-a rezolvat. Era senzorul de turatie din pompa de injectie, plus corpul pompei deoarece ramasese un pistonas blocat in el. Am rezolvat-o la Ploiesti la Bosch. Pret total 2.900 RON Evil or Very Mad
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
[/quote]
Numai bine.
S-a rezolvat. Era senzorul de turatie din pompa de injectie, plus corpul pompei deoarece ramasese un pistonas blocat in el. Am rezolvat-o la Ploiesti la Bosch. Pret total 2.900 RON Evil or Very Mad[/quote]

caaat? 29 MIL? MAMA MIA MA SPERII.......
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut....sper ca nu vorbesti de 29 mil ..pt k si mie imi face masina la fel de 2 zile ...se aprinde martotul cu motorul si cum sa aprins la revedere turatia ...adik moare turatia se duce la 0 si nici nu se mai infige masina ....iar cand sta la relanti face motorul ca toti dracii dar curios k nu se opreste .... sper sa fie senzorul de turatie ..cineva mi a zis k ar putea sa fie injectia ..si ca ar costa 50 mil... trebuie sa ma duc sa o pun pe tester ,stie careva unde sa ma duc Question ms.
Skip ads

  • Manolache vasile

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vectra_2.0 a scris:salut....sper ca nu vorbesti de 29 mil ..pt k si mie imi face masina la fel de 2 zile ...se aprinde martotul cu motorul si cum sa aprins la revedere turatia ...adik moare turatia se duce la 0 si nici nu se mai infige masina ....iar cand sta la relanti face motorul ca toti dracii dar curios k nu se opreste .... sper sa fie senzorul de turatie ..cineva mi a zis k ar putea sa fie injectia ..si ca ar costa 50 mil... trebuie sa ma duc sa o pun pe tester ,stie careva unde sa ma duc Question ms.



Exact 29 mil. vechi. Aceleasi simptome le aveam si eu, doar ca becul mi se aprindea doar atunci cand se incalzea motorul. La rece nu imi facea probleme, dar si la tine pare a fi aceiasi problema (senzorul de turatie din pompa care e 60 euro fara TVA). Eu am rezolvat-o la Ploiesti la Bosch (iesirea spre Buzau), sunt cam singurii care rezolva pompe de injectie Bosch si au si scule performante dar sunt scumpi. Testerul e 500 mii, iar manopera pentru pompa (e inclusa si verificarea pe banc a pompei) 250 euro fara TVA.
Multa bafta!
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multulmesc pt informatie ..trebuie sa ajung la service sa imi puna masina pe calc si cum aflu o sa iti zic si ce este Sad sper ca nu este ce ai avut tu .....salut
  • Istvan

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:......... La Y17DT senzorul are in el 2 Hall un cip 21C3U, asta pica numai la temperatura. Cind se incalzeste e gata cu el. Cind se raceste iar merge. Si uite asa te tirii acasa. http://www.ortodoxism.ro/da...on/1-tle49213.pdf
Ei dau 5000 ore la 150 grdC, la 100 grdC in schimb nimic ! Defectarea lui este data de calculator injectie in majoritatea cazurilor !


Nu prea inteleg ultima parte "defectarea lui este data de calculator injectie", adica problema de fapt nu e cu senzorul ci cu calculatorul de injectie?
Eu primeam eroarea P0335 la viteze mari, de peste 120 km/h. Am schimbat senzorul, dupa 3000 de km mi s-a aprins din nou beculetul dar de data dupa ce porneam si faceam 3-4 km. Dupa cateva min se stingea si puteam sa merg linistit cu viteze de peste 120 km/h nu s-a mai aprins. Cum senzorul a fost in garantie l-am schimbat din nou cu unul original Bosch. Dupa 4000 km la fel am patit... pornesc masina si dupa 2-3 km se aprinde beculetul, dupa cateva minute se stinge si nu se mai aprinde, numai daca se racaste complet motorul.

Am fost la Opel service si mi-au spus ca problema e cu calculatorul principal.... Senzorul are legatura cu calculatorul principal sau cu cel de injectie?
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
si eu si eu la fel ca istvan, ma lasa nerviiiii Sad
Skip ads

  • cataro1970

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Sall all. La mine se pare ca se intampla cam invers fata de cele spuse pe aici. Dimineata (ca e cald ,ca e rece ) motorasul de pe bord ramane aprins .Nu se stinge pana la prima oprire a motorului , si asta doar daca temp. este de 40-50 grade.In timpul mersului nu se aprinde decat la peste 135 km/h iar atunci simt cum creste puterea motorului (si se pare ca si consumul ,putin) si viteza poate ajunge si la 170-180 km/h.In conditiile in care becul este stins , din cand in cand (fara un simptom prealabil )sesizez scaderi de putere si nu pot depasii 135 km/h.Daca aveti solutii sau sfaturi ........!
  • cataro1970

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sorry, am uitat sa va spun ca motorul este y17dt
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cataro1970 primul pas ar fi sa te duci la Polivalenta sa iti citeasca baietii erorile stocate.
Dupa asta mai vedem....
Totusi ar fi cazul sa te uiti si la calculator injectie :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=ecu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am fost la Opel service si mi-au spus ca problema e cu calculatorul principal.... Senzorul are legatura cu calculatorul principal sau cu cel de injectie?

Senzorul crankshaft intra in ECU. Verifica totusi si conectorul de sus (X124 parca) este sus pe motor si evident contacte ECU.
P0335 poate aparea fals de la lipituri calculator injectie.
Skip ads

  • Istvan

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0335 poate aparea fals de la lipituri calculator injectie.

Am schimbat senzorul de 2 ori (cu senzori noi luati din magazin), de fiecare data am mers aproximativ 3000-5000 km, putin mai mult cu senzorul Bosch. Daca era calculatorul de injectie defect nu trebuia sa se aprinda de la primul km?
Cu senzorul care e acuma pe masina mi se aprinde beculetul dupa ce fac 1-2 km dupa pornire (exact scenariul lui toma_marius). Daca pun la loc primul senzor mi se aprinde beculetul NUMAI la viteze mari de peste 120, de ce nu se aprinde si la rece?
Nu stiu, nu ma pricep la electronica si nici nu stiu care sunt legaturile dintre piese adica care la care transmite dar nu mi se pare "logic" ce se intampla, daca calcul ar fi defect nu ar tb sa se aprinda beculetul tot timpul in aceleasi conditii (adica aprox la aceeasi temperatura, cu orice senzor, etc)?
Dar nici nu prea pot sa cred ca un senzor merge numai 2 luni...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Logica spune ca tu ai unul defect (ala care merge 1-2Km) si unul posibil bolnav (cel care peste 120Km/h pica).

Ce am observat eu e total lipsit (pina acum) de logica. Un motor plin de P0335 si care tot asa in citeva minute dupa incalzire murea. Dupa ce am refacut lipituri la calculator injectie, P0335 s-a injumatatit la capitolul aparitii si masina facea drumuri ceva mai lungi. Dupa ce a inlocuit senzorul cu unul FACET nu a mai avut probleme.
Eu ti-as recomanda sa pui senzorul care pica la 120Km/h si un letcon pe calculator injectie.
Nu te costa decit citiva cm de fludor si citeva grame de silicon. Poate asa gasim o rezolvare ?!
  • Istvan

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Eu ti-as recomanda sa pui senzorul care pica la 120Km/h si un letcon pe calculator injectie.
Nu te costa decit citiva cm de fludor si citeva grame de silicon. Poate asa gasim o rezolvare ?!


Momentan sunt plecat din tara, aproximativ peste 2 saptamani cum ajung acasa o sa incerc sa fac asta.
  • cataro1970

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]cataro1970 primul pas ar fi sa te duci la Polivalenta sa iti citeasca baietii erorile stocate.

Trimite-mi pe PV un tel sau o adresa a baietilor de la polivalenta ,ca nu stiu despre acestia nimic.
Multumesc oricum pentru raspuns !
  • tibis

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu am patit-o in concediu. Mi se aprinde becul acela cu masina cu cheie, moment in care imi scade drastic puterea (cei de la reprezentanta mi-au spus ca unul din senzori da o eroare si calc. opreste turbo!). Ce mi se pare dubios e ca se aprinde total aleatoriu si se stinge dupa maxim 3min fara sa-l opresc sau sa fac ceva in mod deosebit. Am patit chestia asta de vreo 10 ori in doua saptamani si singura chestie pe care am observat-o e ca se aprinde dupa ce merg un pic fortat (turat peste 3500rot/min). singura eroare pe care au descoperit-o pe tester ar fi "presiune mare in circuitul de turbo". Habar n-am ce sa fac, ca nu prea am cum ajunge in service cu becul respectiv aprins..............
Daca aveti vreo idee, astept cu interes maxim!
  • Jezz
  • Suspendat
  • 2 mesaje
  • din 22 Jun 2007
  • Astra 2000 y17dt
  • Cluj
  • Jezz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am si eu problema asta,adica imi apare becul la bord ,si masina are un zgomot ciudat cand acelerez,face ca un tractor , cateodata dispare.si nu are puetre,adica nu trage bione motorul atuncea ,zgomotul vine de la motor,oare ce poate fii?!am masina astra g din 2000,1.7dti
  • florin66

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra a (c20ne)am o problema cu becul de check engine.la pornire se stinge,sta stins cat timp merg cu viteza mica sau turatie mica,apoi la turatie mare se aprinde.daca opresc se stinge si se repeta daca turez mai tare in timpul mersului.masina merge bine chiar daca este aprins martorul.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut...nu stiu ce sa va zic ..la mine moare puterea la motor si se aprinde becul cand temp ajunge cam pe la 90 grade ....pana atunci masina merge ..OK...cel mai indicat este un test care este maxim 100 lei ...,bine ar fi sa fie senzorul de turatie ... s au debitmetrul , dar este f posibil sa fie pompa de injectie sau senzorul de pe ea ...din cate am citit cam asta este o problema la Opel ...bafta ..la voi ca la mine ... Evil or Very Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR