Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Interesant. Anunta-ne cum se termina. Daca ti-o schimba alege rombat premier MARE.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Am fost cu bateria si problema e ca are densitatea foarte scazuta. S-a descarcat foarte tare si mi-a zis sa o las 2 nopti pe redresor, apoi sa merg cu ea inapoi. Daca nu se ridica densitatea la un nivel normal, o schimba. Sper sa nu se ridice Smile.
cred totusi ca nu vroiau sa ti-o schimbe pe loc si au zis "lasa dom'le ca poate isi revine si nu ne batem noi capu"...
in mod normal trebuiau sa ti-o schimbe...
eu acum cu bateria mea care are doar cateva luni. cand au fost odata -15 grade doar i-am aratat cheia si a pornit...
ce e drept eu am premier de 85 Ah si 810A la pornire,
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Au zis ca daca nu o pun eu pe redresor, o pun ei........am preferat a doua varianta. Nici nu o dau jos de pe masina, am un redresor profi. (de la un prieten) si il las o noapte pe masina, il mai pun o noapte si sa fie sanatosi. Daca se ridica bine, daca nu, sa o schimbe! Sper sa fie a doua varianta, ca sa iau una mai mare si de aia clasica........ca EFB-ul asta nu prea si-a facut treaba.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai las-o si tu pe masina fara redresor...
te duci dupa 2 zile si ii pui sa o masoare...
daca nu le convine sa-ti dea baterie la schimb si sa o puna ei la incarcat...
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
M-am gandit la varianta asta! Nu vreau eu sa par cel mai corect om, dar nu pot........o pun la incarcat in varianta descrisa mai sus, si ce-o fi, o fi!
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:pai las-o si tu pe masina fara redresor...
te duci dupa 2 zile si ii pui sa o masoare...
daca nu le convine sa-ti dea baterie la schimb si sa o puna ei la incarcat...

ei o pun la incarcat dar pe bani.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca suntem off topic sau nu. Nu mi-au cerut nici un leu! Pur si simplu, au zis ca sa nu raman cu masina acolo (ca alta baterie pe masina nu imi puneau), sa o pun eu pe redresor. Oricum, daca are densitatea atat de scazuta, nu cred ca se va ridica suficient........zic si eu.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu cand ma fost cu bateria la ei in garantie mi-au spus variantele, am ales sa o las la ei - m-au taxat cu vreo 20 lei.
PS
se va ridica si o sa fie in parametrii.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai se va incarca, dar cat va tine? Ca asa o incarc (ca sa nu ii mint), si apoi las xenoanele aprinse inutil + navi si am descarcat-o la loc intr-o saptamana!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu zic sa insisti sa o schimbe ca altfel mergi la protectia consumatorilor si o sa vezi ca se rezolva rapid de tot... ca astia cand aud de protectia consumatorilor se mobilizeaza exemplar
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:......Sper sa fie a doua varianta, ca sa iau una mai mare si de aia clasica........ca EFB-ul asta nu prea si-a facut treaba.


Am schimbat-o cu un Rombat Premier 85Ah si 810A.......sa vedem cum se comporta asta, cu EFB-ul m-am lamurit!
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Tare. Cum ai schimbat-o, sau in ce conditii ti-au schimbat-o pe garantie?
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
borsy a scris:
borsy a scris:......Sper sa fie a doua varianta, ca sa iau una mai mare si de aia clasica........ca EFB-ul asta nu prea si-a facut treaba.


Am schimbat-o cu un Rombat Premier 85Ah si 810A.......sa vedem cum se comporta asta, cu EFB-ul m-am lamurit!

era dusa ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dupa ce am incarcat-o o noapte am fost cu ea si tot in jur de 500 amperi (daca zic bine) avea (bine, redresorul imprumutat de mine baga max. 3 amperi pe ora) ........asa ca le-am zis sa o schimbe ca nu am cumparat baterie noua ca sa stau pe redresor cu ea Smile ! A functionat Smile !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mie mi-a zis un amic (in spania) ca s-a dus cu masina cu bateria in garantie si nu pornea masina (dupa 1 an de la cumparare).
i-au schimbat-o fara sa faca masuratori sau alte alea sau sa comenteze...
ce e drept, bateria schimbata a mers cu ea ~7 ani.

doar pe la noi prin romania e vrajeala asta sa-ti testezi singur produsul defect...
  • 1_driver

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cu rombat am avut si eu probleme , insa am fost doar la un maistor de a masurat-o , probabil omul lor aici in judet a masurat-o , a facut un x pe ea si a zis du-te si schimb-o Smile avea cam 1an si 9 luni cind a picat ,am luat alta noua dar nici aia nu m-a tinut 2 ani , si de atunci sa numai aud de rombat
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai multi zic ca-s bune. Acuma depinde de cel putin doua variabile, cum a fost folosita bateria, in regim de oras, tot cu porniri/opriri dese samd, si a doua chestie, daca bateria a fost destul de puternica (deci potrivita) pentru motorul pe care a fost pusa.
Bineinteles ca e vorba si de alternator, electromotor, toate sa fie in stare f buna.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu pot sa zic ca sunt proaste, probabil o fi fost defecta bateria........cine stie. E drept ca merg mult in oras dar de aia am luat EFB! Voi vedea cum se comporta asta........ca daca pica dupa 1-2 an de utilizare, pa si la revedere Rombat, dar pana atunci, drumuri bune la toata lumea!
  • alex11vsa

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut ! Am un Vectra C Z19DT 88 KW si as dori sa schimb bateria. Cea originala avea 70ah si am fost (ca toata lumea) multumit de ea. In prezent am o Varta Silver de 77ah 760 aen, care are 2,5 ani si in iarna care a trecut (a doua pt. baterie) a inceput sa porneasca greu, ier in test mode din computerul de bord imi arata ca scadea sub 10 la pornire. Si acum ca s-a mai incalzit tot sub 10 e la pornire.
Acum nu stiu sigur ce amperaj ar trebui sa caut, avand in vedere ca cea originala era de 70ah iar in programele de cautare ale mai multor magazine online se recomanda 71-72ah pt motorizarea mea. Daca o iau mai mare de 72ah pot aparea probleme la alternator sau electromotor ? Avand in vedere ca merg mai mult in oras alternatorul de 100 va incarca asa cum trebuie o baterie mai mare de 72 ?
Ca si brand care credeti ca ar fi mai OK? Exclud VARTA, BOSCH sau ROMBAT. Despre EXIDE ce pareri aveti (eventual cei care detin una) ? Am auzit vorbe bune despre MOLL (cam scumpe insa). MOLL este mult peste EXIDE ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Rombat MTR sau alte baterii argintii. Cat mai mare, nu conteaza... doar sa incapa.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR