Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Merlucio

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2014 XER 1,6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic , dar cand imi configurez masina pe opel.ro , HSA apare ca dotare standard pe motorizarea 1,6. Iar pe essenttia nici nu poti pune frana electrica nici daca ai vrea , acum nu ramane decat sa vad cu ochii mei cand vine masina. Nu ar fi o drama daca nu as avea aceasta dotare , dar daca in configurator apare ca standard ar fi bine sa o am si pe masina.
Skip ads

  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
A facut cineva completari, inlocuiri freon,ulei la AC ? Exista un anumit tip recomandat de GM sau e universal ?
Am inteles ca e recomandat ca la 2-3 ani sa fie schimbat in totalitate atit uleiul din compresor(se contamineaza cu ceva span,particule metalice etc) cit si freonul care oricum se evapora in proportie de 10-15% pe an chiar daca instalatia este etansa, scazind eficienta racirii si fortind compresorul
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Te costa ~80 lei la orice servis care are aparat, inlocuirea uleiului + schimbarea freonului in totalitate ; aparatul face toata treaba, nu merge completat ; pt 150 lei total ai parte in plus si de igienizarea instalatiei ; schimbarea freonului se face cand simti ca numai baga rece...te tine fara probleme si 6-7ani, depinde cat este folosita clima ; lasati masinile sa mearga..nu va mai faceti atatea griji si probleme cu pilituri, schimbare antigel si lichid frana la 2 ani, si alte nebunii..bani cheltuiti aiurea
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Atata timp cat iti raceste nu cred sa fie nevoie, poate doar o verificare. Descrierile pe care le gasesti pe site-urile de specialitate si eventuale probleme pe care le poti intampina daca nu schimbi freonul sunt gaselnite de marketing. La frigidere nu se schimba freonul si e acelasi principiu...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se foloseste freon R134a si Polyalkylene Glycol oil (PAG oil). Scrie pe tragger (consola dintre faruri) ce si cat...
Atata timp cat raceste si nu ai zgomote la compresor, lasa asa...
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Merci,uitasem de "eticheta" aceea dintre faruri.
De racit raceste,dar parca mai slab ca la inceput si ceva zgomot exista la compresor dar sper ca e un zgomot normal de functionare,desi unii spun ca n-ar trebui sa se auda.
Initial pe tr. 2 ventilator inghetam in masina,acum o tin pe 3 sau 4
Ca experiment am pus un termometru in fata unui aerator(toate celelate inchise),temp.minima masurata la gura aeratorului cu ventilator dat la max.(tr.6) aprox.16 grade.Citisem pe undeva ca etalonul ar fi undeva 3-8 grade la gura aeratorului.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
16 grade e mult, trebuie sa fie mult mai putin. Depinde si de temperatura exterioara, turatia motorului, recirculare, viteza ventilatorului.... La treapta a 6-a a ventilatorului o sa ai o temperatura mai mare decat pe o treapta inferioara, intrucat fluxul de aer prin vaporizator e mare si nu are timp sa se raceasca. Fa-i o verificare a instalatiei.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Temperatura ext.29 grade.turatia motor relanti(stind pe loc).Tr.2-3-4 cel mult un grad,doua mai putin,am dat pe 6 pt. ca nu mai aveam rabdare sa astept sa scada
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am observat o scadere a eficientei de racire. Inainte o tineam pe 20 de grade si treapta 2 la turatie.. se facea foarte racoare si eram nevoit sa mai opresc clima ca sa nu imi fie frig..
Acum tin temperatura pe minim (Lo) si turatia la 3-4 si tot simt ca e cald.. probabil caliteatea freonului pus in instalatie de fabrica este slaba.
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
In luna mai am facut si eu o verificare la instalatia de climatizare. Din 600g cat trebuia sa fie, aparatul mi-a gasit vreo 150g. La fel nu baga aer rece decat putin, mai spre deloc. Acum sunt toate in regula. Recomand Bosch Car Service, chiar daca sunt un pic mai scumpi. Mi-au garantat ca pe parcursul unui an imi vor verifica din nou instalatia si completa gratuit(freon +ulei) daca o sa mai am probleme. La mine se auzea un fasait pronuntat in treapta 2 mai ales.

La 4 ani cat are masina nu cred sa fie mare problema. Oricum e recomandata o verificare a instalatiei macar la 2 ani.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am refacut masuratoarea cu alt termometru(unu obisnuit de camera,primul era ceva electonic, bullshit!)si am obtinut valori ceva mai optimiste:tr.1 ~ 8 grade
tr.2 ~ 6-7 grade
tr.3 ~ 5 grade.
De la treapta 4 in sus am obs.ca incep sa creasca gradele nu am mai continuat.
Oricum o revizie la AC la 4 ani zic ca e necesara si se simte imediat cresterea eficacitatii de racire.
In rest lichid de racire,frina nu le schimb decit daca chiar se impune:pierderi datorate shimbarii unor piese etc.
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am o nelamurire: daca aveti o portiune de drum de aprox. 200m pe care sunteti nevoiti sa circulati cu viteza de 10-15 km/h, in ce treapta de viteza conduceti? Intr-a 1-a(avand aprox 2000 rpm) sau a 2-a(putin peste 1000 rpm)? Dauneaza mersul cu a 1-a pe distanta mai mare(500m)?

Alta nelamurire ar fi legata de CD400, as dori sa stiu daca are magazie de CD-uri si daca da, ce capacitate!

Si ca sa va mai stresez un pic, cand introduc in treapta a 2-a nu imi intra foarte lejer, parca tine un pic si simt un oarecare disconfort la miscare. In treapta a 3-a sau a 4-a intra foarte usor, numai cand schimb intr-a 2-a imi face probleme. E normal asa? Masina e noua, are 800 km.

Multumesc!
Skip ads

  • sooroos

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut.
As dori sa achizitionez un astra j diesel (fac naveta 150 km/zi) si m-am oprit la acesta:
http://www.autoscout24.de/D...71904&asrc=st|sr,as
Pretul final ar fi de 11.500€. Azi am facut un test drive cu el (in jur de 50 km din care vreo 30 pe autostrada) si masina se comporta excelent, are toate optiunile de care as avea nevoie si nu numai. Singurul fapt pt care am ezitat sa o cumpar astazi a fost faptul ca dupa ce am ridicat capota am vazut urme de ulei (chiar mult ulei) pe un furtun sub turbo.
Cum eu nu ma pricep mai deloc va cer voua ajutorul. Ce este acolo si cat de grav este? Chiar regret ca nu am facut o poza.
Merita suma ceruta? Ce as mai putea verifica sau la ce sa ma mai uit mai atent dpdv tehnic vorbind.
Multumesc anticipat.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
masina arata bine, suma e ok in raport cu dotarile pe pe care le are, referitor la uleiul ala trebuie vazut de unde vine.Very Happy
  • sooroos

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Pe acel furtun(din poza exemplificativa:) erau urme de ulei prelins, si pleca de undeva de sub melcul acela (turbina). Scuze ca sunt asa nepriceput

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie verificat de unde sunt urmele de ulei de pe tubulatura de admisie (care iese din turbina). Pot fi vapori de ulei de pe recirculare care ies pe langa garnitura dintre turbina si tubulatura de admisie care duce spre intercooler, sau pierde usor pe la returul conductei de ulei care lubrefiaza turbina (sub turbina). Trebuie desfacut furtunul dintre filtru aer si turbina si vazut cum se prezinta turbina pe admisie (ulei, joc axial..., joc radial trebuie sa aiba usor).
Mai verifica sa nu ai zgomote la volanta, in transmisie si neaparat o diagnoza si o verificare mecanica.
P.S. Are cam putini km pt 4 ani in Germania
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
alex2014 a scris:Am o nelamurire: daca aveti o portiune de drum de aprox. 200m pe care sunteti nevoiti sa circulati cu viteza de 10-15 km/h, in ce treapta de viteza conduceti? Intr-a 1-a(avand aprox 2000 rpm) sau a 2-a(putin peste 1000 rpm)? Dauneaza mersul cu a 1-a pe distanta mai mare(500m)?

Alta nelamurire ar fi legata de CD400, as dori sa stiu daca are magazie de CD-uri si daca da, ce capacitate!

Si ca sa va mai stresez un pic, cand introduc in treapta a 2-a nu imi intra foarte lejer, parca tine un pic si simt un oarecare disconfort la miscare. In treapta a 3-a sau a 4-a intra foarte usor, numai cand schimb intr-a 2-a imi face probleme. E normal asa? Masina e noua, are 800 km.

Multumesc!


cd400 nu are magazie ....cel putin la mine nu are ...poate o fi optional

parerea mea in legatura cu treapta ? mai bine cu 1-a turata corespunzator decat cu a 2-a mult subturata.

mergi la service si zi-le de treapta 2-a sa se uite sa faca niste reglaje/lubrefiere la timonerie in prima faza....apoi daca mai face trebuie investigat mai departe.....

PS: fii cu ochii pe cutie daca ai M32 ....la primele semne de miscare a schimbatorului la cuplarea vitezelor mergi la service sa te rezolve pe garantie.
  • sooroos

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Trebuie verificat de unde sunt urmele de ulei de pe tubulatura de admisie (care iese din turbina). Pot fi vapori de ulei de pe recirculare care ies pe langa garnitura dintre turbina si tubulatura de admisie care duce spre intercooler, sau pierde usor pe la returul conductei de ulei care lubrefiaza turbina (sub turbina). Trebuie desfacut furtunul dintre filtru aer si turbina si vazut cum se prezinta turbina pe admisie (ulei, joc axial..., joc radial trebuie sa aiba usor).
Mai verifica sa nu ai zgomote la volanta, in transmisie si neaparat o diagnoza si o verificare mecanica.
P.S. Are cam putini km pt 4 ani in Germania


Multumesc pt raspuns.
Mai bine mai astept si mai caut decat sa cumpar una care mi-e suspecta la prima vedere

P.S. Pe ce modele de Astra diesel se gaseste cutia M32?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pe 1.7CDTI (toate versiunile de putere 110, 125, 130 CP).
Si pe 1.6CDTI (110, 136 CP), dar motorul asta e lansat anul asta.
  • sooroos

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am cumparat un Astra J 1.7 CDTI A17DTR din 12/2009
Poate reusesc sa o prezint ziele urmatoare, Sper numai sa nu am probleme cu ea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR