- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am un Astra J 1,4 100 cai de aproape un an.
Dupa aprox. 3000 km, mã aºteptam sa se mai "lase" cutia de viteze, sa mearga mai usor schimbatul vitezelor. Am probleme cu cutia de viteze, în sensul ca atunci când schimb din treapta întâi într-a doua, parca "tine", opune rezistenta schimbãtorul. La fel se întâmplã din treapta a 3-a când schimb a 2-a.
Alta problema e când rulez cu vitezã foarte micã, ex. 5 km/h si încerc sa bag în treapta 1, nu intra deloc, ci doar dacã roþile sunt complet oprite.
De asemenea, nu prea mi-am dat seama când e mai bine sa schimb din treapta întâi într-a doua. Dacã schimb pe la 2000 rpm, trebuie sa trag tare de schimbãtor ca sa intre în treapta de viteze. Dacã schimb într-a doua imediat ce încep roþile sa se învârtã, parca intrã mai usor în treapta dar mi se pare ca e subturat motorul.
Dupa aprox. 3000 km, mã aºteptam sa se mai "lase" cutia de viteze, sa mearga mai usor schimbatul vitezelor. Am probleme cu cutia de viteze, în sensul ca atunci când schimb din treapta întâi într-a doua, parca "tine", opune rezistenta schimbãtorul. La fel se întâmplã din treapta a 3-a când schimb a 2-a.
Alta problema e când rulez cu vitezã foarte micã, ex. 5 km/h si încerc sa bag în treapta 1, nu intra deloc, ci doar dacã roþile sunt complet oprite.
De asemenea, nu prea mi-am dat seama când e mai bine sa schimb din treapta întâi într-a doua. Dacã schimb pe la 2000 rpm, trebuie sa trag tare de schimbãtor ca sa intre în treapta de viteze. Dacã schimb într-a doua imediat ce încep roþile sa se învârtã, parca intrã mai usor în treapta dar mi se pare ca e subturat motorul.
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
Mda, se pare ca nu sunt singurul "nebun" (asa cum am fost caracterizat de niste angajat ai unui service care au considerat ca nu exista nici una din problemele pe care eu le-am enumerat; nu dam nume sa nu le facem reclama negativa ). Dar cam aceleasi probleme le am si eu si le-am descris aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1688021
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
- alex2014
- **
- 222 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
O fi, dar e extrem de enervant.
Cel putin faptul ca nu pot sa pun frana de motor iarna e un mare inconvenient. N-am mai auzit de treaba asta, sa nu intre in treapta 1 decat daca rotile sunt complet oprite...
Voi cand schimbati din treapta 1 in treapta a 2-a, cand ajunge la o anumita turatie(sa zicem pe la 2000 rpm) sau imediat ce v-ati pus in miscare?
Cel putin faptul ca nu pot sa pun frana de motor iarna e un mare inconvenient. N-am mai auzit de treaba asta, sa nu intre in treapta 1 decat daca rotile sunt complet oprite...
Voi cand schimbati din treapta 1 in treapta a 2-a, cand ajunge la o anumita turatie(sa zicem pe la 2000 rpm) sau imediat ce v-ati pus in miscare?
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
in general treapta 1 este gandita doar pentru plecat de pe loc sau viteze foarte mici , max 6-7km/h..... si la mine intra mai greu la retrogradare in 1a
poti incerca asta
http://workshop-manuals.com...s_hard_to_engage/
in alta ordine de ideei cred ca asta e cauza jocului din schimbator
http://workshop-manuals.com...ged_3rd/4th_gear/
dar da, asa e la toate
heeii dece e suspendat andreixyz ? sau e autosuspendat?
poti incerca asta
http://workshop-manuals.com...s_hard_to_engage/
in alta ordine de ideei cred ca asta e cauza jocului din schimbator
http://workshop-manuals.com...ged_3rd/4th_gear/
dar da, asa e la toate
heeii dece e suspendat andreixyz ? sau e autosuspendat?
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Cum a spus si brutal, treapta 1 nu e gandita pentru a face retrogradari sau a fi folosita in frana de motor. Mi se pare putin ciudat ca se pun astfel de intrebari. De ce ai vrea sa folosesti ca frana de motor treapta 1? La orice viteza peste 10-15 km/h treapta 1 va intra foarte greu sau deloc, pentru ca orice masina e proiectata cu o protectie pentru aceasta treapta. Problema este faptul ca nu intra in viteza atunci cand pleci de la semafor sau cand retrogradezi din 3 in 2, care ar putea indica o eventuala problema cu timoneria sau cu sincronul treptei respective.
@alex: Nu o sa observi nici o schimbare dupa 3000 de km, cutia se lasa ceva mai tarziu dupa vreo 10-15k km.
@alex: Nu o sa observi nici o schimbare dupa 3000 de km, cutia se lasa ceva mai tarziu dupa vreo 10-15k km.
Ferucio
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna,
Am achizitionat recent un Opel Astra J cu sistem Start/Stop, cu senzori de parcare si de unghi mort. Mesajul " Service Parking Assist " apare doar cand este activat ECO si doar CATEODATA cand masina este oprita la semafor de catre sistemul Start/Stop si o pornesc la apasarea pedalei de ambreiaj. In acele momente apare acest mesaj, dar dureaza pret de cateva secunde (1-3 sec). Cand nu am activat ECO, nu am aceste mesaje de eroare pe computerul de bord.
Am fost la service reprezentanta Opel, au pus testerul pe ea - fara rezultat, nici o eroare, nici un log. In tot timpul cat a fost la reprezentanta mesajul nu a aparut (ca la dentist).
Dupa ce am plecat de acolo a inceput iar sa apara....
Ma gandesc ca poate sa fie ceva legat de baterie, sa nu fie oarecum depletata (desi e baterie nou-nouta - de 2 saptamani am achizitionat masina).
Am tot cautat pe forum pentru a ma putea lamuri daca acest mesaj aparut timp de 1-3 secunde pe display este relationat cumva si de bateria masinii (nu stiu daca schimbarea acesteia ar solutiona aceasta problema).
Ce sfaturi puteti sa imi dati?
Aveti idee care ar putea fi cauza?
Am achizitionat recent un Opel Astra J cu sistem Start/Stop, cu senzori de parcare si de unghi mort. Mesajul " Service Parking Assist " apare doar cand este activat ECO si doar CATEODATA cand masina este oprita la semafor de catre sistemul Start/Stop si o pornesc la apasarea pedalei de ambreiaj. In acele momente apare acest mesaj, dar dureaza pret de cateva secunde (1-3 sec). Cand nu am activat ECO, nu am aceste mesaje de eroare pe computerul de bord.
Am fost la service reprezentanta Opel, au pus testerul pe ea - fara rezultat, nici o eroare, nici un log. In tot timpul cat a fost la reprezentanta mesajul nu a aparut (ca la dentist).
Dupa ce am plecat de acolo a inceput iar sa apara....
Ma gandesc ca poate sa fie ceva legat de baterie, sa nu fie oarecum depletata (desi e baterie nou-nouta - de 2 saptamani am achizitionat masina).
Am tot cautat pe forum pentru a ma putea lamuri daca acest mesaj aparut timp de 1-3 secunde pe display este relationat cumva si de bateria masinii (nu stiu daca schimbarea acesteia ar solutiona aceasta problema).
Ce sfaturi puteti sa imi dati?
Aveti idee care ar putea fi cauza?
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
alex2014 a scris:Am un Astra J 1,4 100 cai de aproape un an.
Dupa aprox. 3000 km, mã aºteptam sa se mai "lase" cutia de viteze, sa mearga mai usor schimbatul vitezelor. Am probleme cu cutia de viteze, în sensul ca atunci când schimb din treapta întâi într-a doua, parca "tine", opune rezistenta schimbãtorul. La fel se întâmplã din treapta a 3-a când schimb a 2-a.
Alta problema e când rulez cu vitezã foarte micã, ex. 5 km/h si încerc sa bag în treapta 1, nu intra deloc, ci doar dacã roþile sunt complet oprite.
De asemenea, nu prea mi-am dat seama când e mai bine sa schimb din treapta întâi într-a doua. Dacã schimb pe la 2000 rpm, trebuie sa trag tare de schimbãtor ca sa intre în treapta de viteze. Dacã schimb într-a doua imediat ce încep roþile sa se învârtã, parca intrã mai usor în treapta dar mi se pare ca e subturat motorul.
Dupa aprox. 3000 km, mã aºteptam sa se mai "lase" cutia de viteze, sa mearga mai usor schimbatul vitezelor. Am probleme cu cutia de viteze, în sensul ca atunci când schimb din treapta întâi într-a doua, parca "tine", opune rezistenta schimbãtorul. La fel se întâmplã din treapta a 3-a când schimb a 2-a.
Alta problema e când rulez cu vitezã foarte micã, ex. 5 km/h si încerc sa bag în treapta 1, nu intra deloc, ci doar dacã roþile sunt complet oprite.
De asemenea, nu prea mi-am dat seama când e mai bine sa schimb din treapta întâi într-a doua. Dacã schimb pe la 2000 rpm, trebuie sa trag tare de schimbãtor ca sa intre în treapta de viteze. Dacã schimb într-a doua imediat ce încep roþile sa se învârtã, parca intrã mai usor în treapta dar mi se pare ca e subturat motorul.
Stai linistit, a mea face la fel. Cand se mai incalzeste nu mai opune rezistenta in treapta 2-a.
- julian_nica
- **
- 143 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2009 z14xep
- Bucuresti
julian_nica
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Ma bate gandul sa imi schimb masina actuala , opelul meu actual asta h 1.4 xep
Pana la sfarsitul anului ma hotarasc daca raman pe opel sau trecem la alta marca .
Iau in considerare doar masinile din clasa compacta touring/hatch sau sedan. Nu ma intereseaza clasa medie sau mare.
Ma uit la opel asta j, mazda 3, ford focus, octavia . Leon / VW Golf / Corola Civic pur si simplu nu imi plac.
Buget undeva la 19.000 Euro fara casco . Strict pretul masinii . Masina va fi achiztionata noua sau ceva gen 0-20 mii Km de la dealer ( ex. masina de test ) . Deci nu SH/Germania
Am niste pitici cu optiunile fara de care nu plec cu ea din showroom: senzori de parcare, scaune incalzite, aer conditionat automatat, jante aliaj , tempomat, Bluetooth pt telefon, o vopsea in afara de alb, un motor decent cu cuplu peste 200 nm si sistem start stop.
Opel Astra J sunt costurile mici de intretinere , service-uri destule sa rezolvi micile problemesi faptul ca este o masina care iese probabil pana la sfrasitul anului din ciclu de fabricatie, ceea ce presupune ca s-au rezolvat problemele initiale. Arata Ok-ish.
Cam ce imi doresc eu : Astra J Sport Tourer, echipare Drive! + optiunile care le doresc si nu sunt in pachet, motor 1.4 NET start-stop , o culoare exceptand alb. Pret cu discount ajung la aprox 18.700 .
Mazda 3 . Modelul 2014.
Pro : Arata bine, cred ca este fiabila ( conform politicii japoneze ). Pretul mai mic ca opel de achiztie. Are un motor destul de interesant pe bezina 2.0 benzina aspirat.
Contra: Costuri de intretinere mai mari. Doar motoare pe Benzina , Diselul intra la alta categorie este available doar un 2.2
Aici o Mazda 3 echipare attraction( cea medie de la ei ) , motor 2.0 aspirat 120 CP, o culoare. Pret cu discount 19.100 Euro.
Ford Focus. Model 2015
Pro : Motor Diesel in rest pare o masina fair.
Contra : Calitatea materialelor din interior. Nu au mortoare pe benzina ok . Cel de 1.0 e astamatic cu AC pornit , iar 1.5 Ecobost este netestat.
Un ford cu 1.6 115 CP TDCI Wagon echipare Titanium + vopsea si alte optionale care le doresc si nu sunt in pachet este 18.850 Euro.
Skoda
Pro: Calitatea materialilor , Ergonomie la tot.
Contra : Pretul ridicat,
O Skoda Octavia Smart 1.4 TSI 140 CP vopsea si alte optionale care le doresc si nu sunt in pachet este 19.600 Euro.
Asa daca ar fi sa aleg acum as alege :
Design : Mazda
Motor Benzina : Octavia/ Opel .
Motor Diesel ( singurul ) : Ford
Pret : Opel
Calitatea materialelor din interior: Mazda
Ergonomie/ Spatiu/ Utiltate : Octavia / Ford.
Voi ce ati alege si de ce ? Nu ma intereseaza optiuni de genul SH sau din alta clasa mai mica sau mai mare.
Ma bate gandul sa imi schimb masina actuala , opelul meu actual asta h 1.4 xep
Pana la sfarsitul anului ma hotarasc daca raman pe opel sau trecem la alta marca .
Iau in considerare doar masinile din clasa compacta touring/hatch sau sedan. Nu ma intereseaza clasa medie sau mare.
Ma uit la opel asta j, mazda 3, ford focus, octavia . Leon / VW Golf / Corola Civic pur si simplu nu imi plac.
Buget undeva la 19.000 Euro fara casco . Strict pretul masinii . Masina va fi achiztionata noua sau ceva gen 0-20 mii Km de la dealer ( ex. masina de test ) . Deci nu SH/Germania
Am niste pitici cu optiunile fara de care nu plec cu ea din showroom: senzori de parcare, scaune incalzite, aer conditionat automatat, jante aliaj , tempomat, Bluetooth pt telefon, o vopsea in afara de alb, un motor decent cu cuplu peste 200 nm si sistem start stop.
Opel Astra J sunt costurile mici de intretinere , service-uri destule sa rezolvi micile problemesi faptul ca este o masina care iese probabil pana la sfrasitul anului din ciclu de fabricatie, ceea ce presupune ca s-au rezolvat problemele initiale. Arata Ok-ish.
Cam ce imi doresc eu : Astra J Sport Tourer, echipare Drive! + optiunile care le doresc si nu sunt in pachet, motor 1.4 NET start-stop , o culoare exceptand alb. Pret cu discount ajung la aprox 18.700 .
Mazda 3 . Modelul 2014.
Pro : Arata bine, cred ca este fiabila ( conform politicii japoneze ). Pretul mai mic ca opel de achiztie. Are un motor destul de interesant pe bezina 2.0 benzina aspirat.
Contra: Costuri de intretinere mai mari. Doar motoare pe Benzina , Diselul intra la alta categorie este available doar un 2.2
Aici o Mazda 3 echipare attraction( cea medie de la ei ) , motor 2.0 aspirat 120 CP, o culoare. Pret cu discount 19.100 Euro.
Ford Focus. Model 2015
Pro : Motor Diesel in rest pare o masina fair.
Contra : Calitatea materialelor din interior. Nu au mortoare pe benzina ok . Cel de 1.0 e astamatic cu AC pornit , iar 1.5 Ecobost este netestat.
Un ford cu 1.6 115 CP TDCI Wagon echipare Titanium + vopsea si alte optionale care le doresc si nu sunt in pachet este 18.850 Euro.
Skoda
Pro: Calitatea materialilor , Ergonomie la tot.
Contra : Pretul ridicat,
O Skoda Octavia Smart 1.4 TSI 140 CP vopsea si alte optionale care le doresc si nu sunt in pachet este 19.600 Euro.
Asa daca ar fi sa aleg acum as alege :
Design : Mazda
Motor Benzina : Octavia/ Opel .
Motor Diesel ( singurul ) : Ford
Pret : Opel
Calitatea materialelor din interior: Mazda
Ergonomie/ Spatiu/ Utiltate : Octavia / Ford.
Voi ce ati alege si de ce ? Nu ma intereseaza optiuni de genul SH sau din alta clasa mai mica sau mai mare.
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- julian_nica
- **
- 143 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2009 z14xep
- Bucuresti
julian_nica
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
Diablo . Din pacate Octavia 2.0 TDI cu un motor diesel, start- stop si cel mai important 6 trepte depaseste bugetul cu vreo 2.000 Euro .
La viteze de autostrada 1.6 TDI este destul de zgomotos si nu intr-un mod placut.
Nu fac compromisuri la optiunile enumerate in post de mai sus pentru un "tractor" mai potent si poate nu chiar asa de economic in oras.
De aceea am ales 1.4 TSI la Wag pentru ca este destul de testat din 2007 de la aparitie pana acum.
La viteze de autostrada 1.6 TDI este destul de zgomotos si nu intr-un mod placut.
Nu fac compromisuri la optiunile enumerate in post de mai sus pentru un "tractor" mai potent si poate nu chiar asa de economic in oras.
De aceea am ales 1.4 TSI la Wag pentru ca este destul de testat din 2007 de la aparitie pana acum.
- mludwig
- **
- 156 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Cluj
mludwig
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca topicul e cel mai potrivit pentru ce intrebi, dar in fine. In primul rand, decide-te daca vrei benzina sau diesel. Asta in functie de cat mergi si unde. Eu am Astra J cumparata noua, inca mi-i draga, dar daca as cumpara iara parca Mazda 3 as alege. Din cate am auzit/citit noile motoare sunt foarte bune la Mazda. Fara turbo, dar destul de avansate. Arata bestial. Nu stiu de ce ar fi intretinerea mai mare. La Astra 1.4 turbo consumul e maricel, chiar as risca ca e mai mare decat la Mazda 2.0. Uita-te si la dimensiunile rotilor: la astra 215/50/17 cauciucul e cu 50% mai scump decat comparabilul 225/45/17 de la VW. In plus, m-au si suparat la Opel ca mi-au livrat o consola care arata diferit decat in catalog.
Avantaj la Opel este AFL, care merita banii si nu stiu daca exista ceva comparabil la Mazda.
Avantaj la Opel este AFL, care merita banii si nu stiu daca exista ceva comparabil la Mazda.
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
alex2014 a scris:Voi cand schimbati din treapta 1 in treapta a 2-a, cand ajunge la o anumita turatie(sa zicem pe la 2000 rpm) sau imediat ce v-ati pus in miscare?
Eu unul nu am probleme sa schimb din 1 in 2 indiferent de turatii. Mai multe probleme am cand schimb in a 2-a. Mi se pare ca simt la mana ca si cum ar agata (ca si cum ar fi niste asperitati prin care trebuie sa trec). O alta chesti pe care am observat-o recent este ca in a 3-a si a 4-a parca trebuie sa trag levierul printr-o bucata de material vascos care opune o oarecare rezistanta de ai impresia ca nu a ajuns la capat si cand o sa iei piciorul de pe ambreaj o sa-ti caraie (gen trebuie sa treci o teava printr-o bucata de cas de vaca ; nu am gasita alta imagine). Dar isi revine dupa o perioada... Oricum cu faza cu cutia... m-am linistit. Consider ca sunt eu cu capu' si ma descurc cum pot...
burtal a scris: in general treapta 1 este gandita doar pentru plecat de pe loc sau viteze foarte mici , max 6-7km/h.....
Eu inteleg ca treapta 1 este gandita pentru plecat de pe loc, dar ce fac daca am ajuns la 6-7km pe ora si nu intra in treapta 1?! Stiu, merge si cu a 2-a dar turata mai mult si tinuta din ambreaj. Iar daca trebuie sa o tii asa o bucata de drum... probabil o sa simt mirosul ambreajului De multe ori, ca si alex2014, trebuie sa opresc masina sa pot schimba 1-a si sa merg mai departe.
De multe ori imi vine sa schimb cutia cu totul sperand ca aia noua o sa fie "normala". Este pacat de masina care imi place foarte mult dar de care nu ma pot bucura 100%
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
te opresti de tot, bagi 1-a si mergi asa daca ai nevoie sa mergi mult timp cu 6-7 10 km/h
ai gresat timoneria ? daca nu incerca sa o gresezi, dar pentru asta tre sa mergi la service.
ai mai putea incerca pana sa ajungi la service sa ungi "cautatorul" (asa am auzit ca ii zice de la niste baieti din service , nu stiu daca e corect sau nu) ala la care ai acces prin compartimentul motor, in drepta. il vezi tu acolo.
si la mine la un moment da paream ca trag schimbatroul prin gem, am gresat acolo si s-a imbunatatit semnificativ. e o tija acolo care e cam expusa la praf si mizerie si posibil de acolo sa fie
ai gresat timoneria ? daca nu incerca sa o gresezi, dar pentru asta tre sa mergi la service.
ai mai putea incerca pana sa ajungi la service sa ungi "cautatorul" (asa am auzit ca ii zice de la niste baieti din service , nu stiu daca e corect sau nu) ala la care ai acces prin compartimentul motor, in drepta. il vezi tu acolo.
si la mine la un moment da paream ca trag schimbatroul prin gem, am gresat acolo si s-a imbunatatit semnificativ. e o tija acolo care e cam expusa la praf si mizerie si posibil de acolo sa fie
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
burtal, am fost in 2 service-uri... Unii au dat o tura cu ea si au zis ca nu are nimic, doar mi se pare (nici macar nu au incercat sa imi rezolve problema)... iar ceilalti chiar daca nu s-a manifestat la ei in mod evident, au verificat si gresat o chestie (pe undeva la motor dreapta-jos). Faza tampita este ca nu se manifesta mereu. Si stii cand mergi la doctor, nu te mai doare nimic... Baietii de la al 2-lea service ziceau ca daca nu isi revine (dupa gresarea cu pricina) sa meg din nou la ei si vedem ce mai facem (adica as ajungem sa desfaca cutia)... dar nu am mai fost.
Ai idee pe unde ar fi pozitionat acest "cautator"?
Ai idee pe unde ar fi pozitionat acest "cautator"?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Subject: "Transmission M20-6/M32-6 - 5th/6th gear scratching noises with engaged 3rd/4th gear"
Models: "Astra-H 2011,Astra-J 2011,Corsa-D 2011,Meriva-B 2011,Zafira-B 2011,Insignia 2011"
Complaint: "Metallic scratching noises in 3rd and 4th gear at approx. 1800 - 2800 RPM."
Cause: "Defective synchroniser ring 5th and 6th gear."
Remedy: "In case of customer complaint replace the synchronizer rings of the 5th and the 6th gear."
Se pare ca e cunoscuta problema
Models: "Astra-H 2011,Astra-J 2011,Corsa-D 2011,Meriva-B 2011,Zafira-B 2011,Insignia 2011"
Complaint: "Metallic scratching noises in 3rd and 4th gear at approx. 1800 - 2800 RPM."
Cause: "Defective synchroniser ring 5th and 6th gear."
Remedy: "In case of customer complaint replace the synchronizer rings of the 5th and the 6th gear."
Se pare ca e cunoscuta problema
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Stai ca asta e altceva, nu e vorba de rulmentii de pe axe care dau joc in schimbator (problema bine cunoscuta), ci e vorba de sincroane. Si asta nu e un recall, doar in cazul plangerilor se rezolva. Si sunt afectate doar masini din 2011. Cam astea ar fi VIN-urile:
--> Plant Gliwice (Astra-J) VIN W0LPD6EG5BG029353 up to VIN W0LPD6EC2BG093315;
--> Plant Ellesmere Port (Astra-J) VIN W0LPE8EFXB8018875 up to VIN W0LPD8EG9B8066847
--> Plant Gliwice (Astra-J) VIN W0LPD6EG5BG029353 up to VIN W0LPD6EC2BG093315;
--> Plant Ellesmere Port (Astra-J) VIN W0LPE8EFXB8018875 up to VIN W0LPD8EG9B8066847
- timvte
- **
- 156 mesaje
- din 21 Mar 2011
- Astra
- Bucuresti
timvte
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat