Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sal dancuciureanu! sint offtopic deoarece eu am stins de ceva vreme acest bec dar totusi am ceva neplaceri si iti cer o parere.
ce pararea ai de aceste simptome:la schimbarea treptelor de viteza daca dupa ce ai schimbat apesi usor acceleratia incepe si bitiie,adica oscileaza in accelerare ca sa fiu mai explicit.daca apesi brusc acceleratia cind este in viteza dar turatia a coborit in relantiu te smuceste rau si pe urma incepe sa accelereze uniform.mai pe scurt in plaja de deasupra relantiului este teroare nu poti sa o controlezi deloc decit daca ii dai un "sprit" scurt asa cum se baga dieselul vechi in viteze inainte!asta totul se intimpla fara coduri de eroare,debitmetru bun,filtre schimbate,motor de 170 k.mintea mea seaca ma duce la injectoare dar totusi face prea urit! cum facea dacia cint ii dadeai avansul mic si vroiai sa mergi cu ea la relantii in viteze si te dadea in tagada
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BAZGANM Un tester in mina unuia care se pricepe (sa nu se uite la el ca broasca la inundatie) ar spune multe.
La ralanti EGR ar trebui sa fie 75%, accelerezi brusc coboara imediat la 0%, decelerezi usor vezi cum urca, accelerezi usor vezi cum coboara. Graficul ar fi la apasari line o curba frumoasa fara spike.
Deci brusc de la ralanti calcat si luat pe urma piciorul obtii un semnal dreptunghiular.
La curse line ralanti-4000ture faci un fel de sinusoida.
Nu stiu din ce oras esti...vezi poate la tine este cineva cu o interfata si se pricepe sa o foloseasca.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
bucuresti!si pe testerul lui andrei nu am urmarit aceste detalii.sa inteleg ca banui egr-ul,dar chestia este ca pina acum in 40de k am curatat de doua ori egr-ul.nu stiu ce sa zic.o sa mai curat odata valva asta.dar ma intreb oare nu poate sa fie de vina injectoarele?uzate sau murdare?
joi am sa vad daca stie cineva sa citeasca parametrii la egr.mercy de raspuns si promtitudine!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca Andrei nu stie sa vada parametri motor sau posibil/probabil ca nu era pe faza. Poate fi de la injectoare, multi au pus tot felul de solutii care au bagat in circuit coji si alte depuneri, nu am timp acum sa vad istoricul tau dar Andrei cam stie ce spune. Anumite depuneri pot micsora debitul la injector si pe uram sa iasa, se mai intimpla....
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai andrei nu a zis nimic eu banui de injectoare simptomele astea le facea un benzinar si avea injectoarele praf.poate fi legat si de avans ceva sau chiar poate ridicatorul ala de tensiune de la pompa de injectie pt ca uneori intrerupe in acceleratie pe la 2500 rpm.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BAZGANM o sa incerc sa nu uit de tine si problema ta (ma uit la istoric). Momemtan am altele pe cap Sad .
  • BlueBird

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
URGENT sal oameni belea mare am un cabrio 1.8 bertone 2002 si aziiiiiiiii dupa ce am mers cu ea cam 40 km prin afara si orash SURPRIZA in parcare cand am pornit motoru sa plec iar cu ea BEC APRINS la.....Traction control...ala cu Simbolul In Bord= O Masina In Alunecare intr-un triunghi. zic hai k o pornesc iar si se stinge...NU. iar pornesc si BECU aprins ...atzi intalnit problema asta masina are 66km reali verificati si cu carte service si e super ingrijita DE MINE.Cine Stie Sau A Patit Pls Spuneti-mi dak e grav sau nu mi-e frica sa ies cu ea din parcare sa nu raman fara frane sau cine stie.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:cataro1970 ar fi cazul de untester sa vezi ce spune debitmetrul la ralanti, parca 17kg/h trebuie sa fie la tine. Poti sa cureti debitmetrul, dar cu atentie MARE : https://www.clubopel.com/vie...2556&start=40

vectra_2.0 la tine posibil senzor de cranckshaft bolnav. Il poti scoate si proba, vezi daca lucreaza la rece dupa care il incalzesti si vezi de mai scoate ceva.



mersi Dan...azi am fost la tester si mi a dat 2 erori...P0725 si P0335....dar acum tot nu stiu ce trebuie schimbat Question ...decat sa te duci la service .... poate ma ajuta cineva....cu cateva detalii ce piese imi trebuiesc si de unde sa le iau ...Mersi Shocked
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Parca ma transform in mama omida. Amindoua codurile sunt de cranckshaft sensor-circuit. Daca nu sunt probleme de contact (destul de rar) iti cumperi un senzor. Sper ca ai fost la intilnire la polivalenta ca sa citesti codurile, sau te-ai dus la unul sa te arda ?
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Parca ma transform in mama omida. Amindoua codurile sunt de cranckshaft sensor-circuit. Daca nu sunt probleme de contact (destul de rar) iti cumperi un senzor. Sper ca ai fost la intilnire la polivalenta ca sa citesti codurile, sau te-ai dus la unul sa te arda ?



mersi pt raspuns ...! da ..cam asa ceva am fost la un service cu diagnoza auto..nu prea a avut ala chef de mine si am mai dat si 80 lei...treaba e ca pe displey codurile alea 2 au aparut si le am notat si eu ... iar acum imi e asa o greata sa ma duc iar la service sa mi schimbe senzoru..
dar acum e putin aiurea ca la un cod zicea P0725 senzor turatie iar la P0335 - semnal dzg..si ala de la service a zis ca nu stie ce e.. Razz ... o adresa de unde sa iau senzoul asta mai ieftin Very Happy si bun Wink) vorba romanului .Mersi !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai noroc, azi e joi !
Mergi la Polivalenta la intilnire :
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=580
Ai sa il cunosti pe Andrei (maiandrei) si poate nu o sa mai dai 80 lei data viitoare. Sigur are cineva la el EPC sa iti spuna codul pentru senzor, unde e pozitionat, magazin cu preturi bune, poate ti-l schimba unul din ei sau te pricepi tu.
Imi pare rau dar nu am codul senzorului la indemina. Cei de la di Bas poate il au pe stoc
Succes
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Ai noroc, azi e joi !
Multumesc ink 1 data pt raspuns...trb proasta e ca ..nimik nu se leaga de mine Embarassed trebuie sa gasesc pe cineva care sa mi conduca masina pana la polivalenta si back acasa(lia manoliu), pt ca p mn m au usurat de permis acum 3 sapt Mad 3 pahare de sprit si adio permis,1 lucru e clar ..nu mai pun gura decat pe apa plata la volan Smile) ...mersi.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci ai timp berechet. Am sa caut codul piesei dar spune si tu ce motor ai, an fabricatie si WOL.....
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Deci ai timp berechet. Am sa caut codul piesei dar spune si tu ce motor ai, an fabricatie si WOL.....



Vectra -2001, Y20DTH , Idea macar stiu ce am de schimbat si cat ar costa ...Very Happy mersi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cod ptr original 62 38 395 cranckshaft sensor, pret cam 40euro. E modelul cu fir la tine. Ai un surub de scos si il ai in mina.
Mai verifica odata codul la altcineva.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat problema ....era senzor crankshaft devina am dat 120 lei Facet cod 6238395 ...am mai dat inca 45 lei la ProMotor International pt schimbarea piesei....si se pare ca am rezolvat problema , Mersi pt tot ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe cutia de Facet este trecut si codul original dar si al lor care evident ca difera. Cu manopera mi se pare cam mult dar asta este, care nu pune mina plateste !
  • mihaic

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Problema cu "martorul" aprins am patit-o si eu duminica noapte, in tulcea. afara erau vreo 3 grade. in timpul mersului se aprinde becul si, interesant, masina a inceput sa fie mai nervoasa. dar, pana in bucuresti, consumul a crescut cu circa 2litri/100km. azi am fost in service si pe tester apare eroare la senzorul de temperatura ( 80ron, vine in 3 saptamini)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
domnule dancuciureanu va multumesc pentru atentia acordata si sfaturi.in mare parte am rezolvat problema cu zmucirile acelea enervante,problema fiind in ridicatorul de tensiune de pe pompa,cu lipituri reci.acum urca constant in ture fara sa se gindeasca prea mult.totusi a ramas smuceala de deasupra relantiului in orce treapta de viteze in deplasare in momentul apasarii bruste a acceleratiei.imi trebuie totusi un ridicator functional probat sa fac un scurt schimb.as putea sa stiu cum as putea sa verific senzorul map?o idee ceva ma ajuta foarte mult sa stiu de ce sa ma apuc.nu de par bineinteles!


Ultima modificare facuta de BAZGANM la Mie 26 Sep, 2007 10:59 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:in mare parte am rezolvat problema cu zmucirile acelea enervante,problema fiind in ridicatorul de tensiune de pe pompa,ce lipituri reci.acum urca constant in ture fara sa se gindeasca prea mult.totusi a ramas smuceala de deasupra relantiului in orce treapta de viteze in deplasare in momentul apasarii bruste a acceleratiei.imi trebuie totusi un ridicator functional probat sa fac un scurt schimb.as putea sa stiu cum as putea sa verific senzorul map?o idee ceva ma ajuta foarte mult sa stiu de ce sa ma apuc.nu de par bineinteles!


Te rog sa mai scrii odata, sincer, eu nu am inteles....ce e aia "ridicatorul de tensiune de pe pompa"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR