Luchi4n
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
revin din nou cu 2 poze.. chestia 1 aia care se fileteaza si care e din plastic si intra in chestia 2 din fier (nu stiu cum se numesc) si face legatura cu furtunasul ala care duce undeva spre motor, de acolo e problema, si anume se pare ca s-a topit un pic chestia 1 din plastic si asa s-a desprins... asta e normal? iar acum curge intr-o veselie antigel zici ca e cascada niagara ) trebuie neaparat s-o lipesc sau sa-i fac ceva ca am mare nevoie de masina si duminica nu prea gasesc mecanici si nici prieteni care se pricep nu am.. recomandati-mi ceva de lipit bun ! e vreo problema daca a curs ceva mai mult de 3 litri pe toate alea care vin sub ea?
Luchi4n
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vectra din semnatura, in urma impactului cu un caine(mare) s-au strambat toate radiatoarele, iar la cel de apa si cel de intercooler s-au rupt niste plastice, mai exact piciorusele de jos, insa s-au rupt astfel incat sa piarda apa si aer. Cautat la dezmembrari, nu am gasit decat pentru 20dtl, cel fara intercooler. Noi sunt cam scumpe...
Solutia pentru a putea misca masina a fost sudura cu poxipol, da, chiar tine, cel putin cel de la intercooler nu are pierderi.
Totusi, problema care o vad este ca apa distilata de am pus-o in masina cam scade, sau inca nu sa aerisit complet pentru ca nu am mers inca mult. Credeti ca solutiile de eliminare a pierderilor de apa ce se gasesc in comert vor rezolva problema?
Ventilatorul de AC este compromis, radiatorul de AC stramb, insa are freon si pleaca clima.
Solutia pentru a putea misca masina a fost sudura cu poxipol, da, chiar tine, cel putin cel de la intercooler nu are pierderi.
Totusi, problema care o vad este ca apa distilata de am pus-o in masina cam scade, sau inca nu sa aerisit complet pentru ca nu am mers inca mult. Credeti ca solutiile de eliminare a pierderilor de apa ce se gasesc in comert vor rezolva problema?
Ventilatorul de AC este compromis, radiatorul de AC stramb, insa are freon si pleaca clima.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
LE. Nu mai pot edita, asa ca fac post consecutiv.
Am citit tot mai mult depre solutiile minune de astupat porii. Deci NU.
Totusi, nu sunt pierderi vizibile pe nicaieri, iar acum sa aprins beculetul(mia venit ideea). Probabil apa se duce in radiatorul de racire, care normal, acum este inchis. Maine o sa pornesc caldura pentru o mai buna aerisire a sistemului de rcaire.
Am citit tot mai mult depre solutiile minune de astupat porii. Deci NU.
Totusi, nu sunt pierderi vizibile pe nicaieri, iar acum sa aprins beculetul(mia venit ideea). Probabil apa se duce in radiatorul de racire, care normal, acum este inchis. Maine o sa pornesc caldura pentru o mai buna aerisire a sistemului de rcaire.
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
in urma cu vreo 5 zile s-a defectat electroventilatorul si m-am trezit cu temperatura peste 100 , am lasat masina sa se raceasca , si am ajuns acasa cu bine . in cursul zilei de azi am observat ca mi-a aparut un martor ce imi indica lipsa antigel . am desfacut capota si am constatat ca vasul era la jumate de la nivelul ce indica maximul de antigel . am cumparat antigel roz si am completat impreuna cu apa distilata si apoi am plecat sa fac o tura fara sa bag nimic de seama . duap un timp am plecat iar cu masinna am oprit la un supermarket iar cand sa plec am vazut ca era picurat pe jos in partea stanga a masini cum te uiti la ea , partea opusa a bateriei ca sa fim mai exacti . uitandu-ma mai atent am observat ca picura cam de sub radiator , nu stiu ce este exact pe acolo are cumva garnituri ce ar putea fi ? am mai vazut pe forum ca ar putea fi pompa de apa , dar nu stiu exact pozitonarea ei , ar putea fi si de la asta ? va multumesc daca puteti sa am ajutati
gigisuciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2010
- Mesaj Privat
cosmindnl
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema (acelasi motor). Ternostatul de prinde de plocul motor printr-un suport care este etansat de blocul motor cu silicon. In timp siliconul se distruge (temperatura, vibratii, presiune, etc).
La mine am demontat EGR, am demontat si suportul in care se monteaza termostatul....am curatat bine, am pus silicon iarasi...si totul e in regula de aproape 1 an.
Sper sa iti fie de folos.
PS. EGR-ul are si el circuit de racire cu antigel....poti sa verifici si oringu ala de la EGR cand desfaci pe acolo.
La mine am demontat EGR, am demontat si suportul in care se monteaza termostatul....am curatat bine, am pus silicon iarasi...si totul e in regula de aproape 1 an.
Sper sa iti fie de folos.
PS. EGR-ul are si el circuit de racire cu antigel....poti sa verifici si oringu ala de la EGR cand desfaci pe acolo.
gigisuciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2010
- Mesaj Privat
- G_S_C
- ***
- 817 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salut
Maine demontez caloriferul de incalzire, nu circula apa prin el decat f putin, deci caldura cam greu, doar cand e motorul in turatie peste 2000rpm, atunci reuseste si pompa sa mai invinga din piatra din calorifer.
Ma gandeam sa-l curat cu sol de apa cu otet sau solutie de detartrat filtre de cafea-expresoare, alte idei de detartrare a caloriferului mai are cineva?
Cu aceasta ocazie fac si operatiunea care trebuia s-o fac anul trecut cand am schimbat o-ringurile, respectiv sa tai cele doua tevi care duc la calorifer si sa le mufez cu furtun si coliere ptr un acces mai facil la urmatoarele interventii de schimbat o-ringuri, desi cred ca la urmatoarele oringuri voi suda direct tevile de calorifer scapand astfel de prb apei de sub mocheta definitiv.
Maine demontez caloriferul de incalzire, nu circula apa prin el decat f putin, deci caldura cam greu, doar cand e motorul in turatie peste 2000rpm, atunci reuseste si pompa sa mai invinga din piatra din calorifer.
Ma gandeam sa-l curat cu sol de apa cu otet sau solutie de detartrat filtre de cafea-expresoare, alte idei de detartrare a caloriferului mai are cineva?
Cu aceasta ocazie fac si operatiunea care trebuia s-o fac anul trecut cand am schimbat o-ringurile, respectiv sa tai cele doua tevi care duc la calorifer si sa le mufez cu furtun si coliere ptr un acces mai facil la urmatoarele interventii de schimbat o-ringuri, desi cred ca la urmatoarele oringuri voi suda direct tevile de calorifer scapand astfel de prb apei de sub mocheta definitiv.
chick20
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
La Astra g 1.4 twinport,trebuie neaparat schimbat antigelul?(are 3 ani si 40k km).Pentru ca asa mi-a spus un mecanic care mi-a schimbat filtrele,uleiul si toate cele.
Si presupunand ca este nevoie,am urmatoarele intrebari:
-pot sa pun direct in vas?
-trebuie mai intai facut amestecul antigel-apa?
-cam cati litri intra de antigel? dar de apa?
Cam atat pentru moment si multumesc anticipat de raspuns!
La Astra g 1.4 twinport,trebuie neaparat schimbat antigelul?(are 3 ani si 40k km).Pentru ca asa mi-a spus un mecanic care mi-a schimbat filtrele,uleiul si toate cele.
Si presupunand ca este nevoie,am urmatoarele intrebari:
-pot sa pun direct in vas?
-trebuie mai intai facut amestecul antigel-apa?
-cam cati litri intra de antigel? dar de apa?
Cam atat pentru moment si multumesc anticipat de raspuns!
gigisuciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2010
- Mesaj Privat
cosmindnl a scris:Am avut si eu aceeasi problema (acelasi motor). Ternostatul de prinde de plocul motor printr-un suport care este etansat de blocul motor cu silicon. In timp siliconul se distruge (temperatura, vibratii, presiune, etc).
La mine am demontat EGR, am demontat si suportul in care se monteaza termostatul....am curatat bine, am pus silicon iarasi...si totul e in regula de aproape 1 an.
Sper sa iti fie de folos.
PS. EGR-ul are si el circuit de racire cu antigel....poti sa verifici si oringu ala de la EGR cand desfaci pe acolo.
La mine am demontat EGR, am demontat si suportul in care se monteaza termostatul....am curatat bine, am pus silicon iarasi...si totul e in regula de aproape 1 an.
Sper sa iti fie de folos.
PS. EGR-ul are si el circuit de racire cu antigel....poti sa verifici si oringu ala de la EGR cand desfaci pe acolo.
Problema rezolvata,a fost intradevar etasarea de silicon.
Multumiri
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor.Tin sa precizez ca detin un Opel Astra G 2.0.De cateva zile pierd antigel(nu mult) dar pierd.Pierderea nu e mare(aproximativ o picatura la 20-30 de secunde)Tin sa precizez ca pierderea este doar in timpul ce motorul functioneaza.Picaturile ies exact la terminatia furtunului,iar la oprirea motorului iese aer(adica se vad niste "burburuci"
Acum vin intrebarile.
1.Poate fi fisurat vasul de expansiune sau furtunul
2.A patit cineva asa ceva?
3.Furtunul incercuit cu,culoarea albastra,poate fi inlocuit cu orice fel de furtum?
Multumesc.....sper ca m-am facut inteles
Acum vin intrebarile.
1.Poate fi fisurat vasul de expansiune sau furtunul
2.A patit cineva asa ceva?
3.Furtunul incercuit cu,culoarea albastra,poate fi inlocuit cu orice fel de furtum?
Multumesc.....sper ca m-am facut inteles
- lawrentiubr
- *
- 2 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Vectra 1999
- Braila
lawrentiubr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
lawrentiubr a scris:sal sunt nou pe aici ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie cum sa sa dau drumu la antigelu vechi si sa pun pa cel nou si daca trebuie sa fac aerisirea ca la dacie am un opel vectra b din 99 motor 2.0 diesel astept va multumesc frumos
Din cate stiu,dai drumu la lichidul de racire pe la radiator.din cate stiu cred ca este un dop rosu.Iti recomand dupa ce dai drumu la lichid,sa speli instalatia de racire de 2-3 ori(jet de apa cu furtunul)Aerisirea nu se face ca la dacie......se aeriseste singur.
Mai asteapta mai multe informatii ca poate stie cineva mai bine
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Kirimicu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2011
- Mesaj Privat
htudose
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Probleme cu sistemul de racire am si eu la un Opel Corsa B, 1.4, benzinã. Curge destul e mult antigel pe la îmbinarea dintre douã furtunuri, undeva sub motor.... Mecanicul la care am fost, nu a putut sã îmi spunã o denumire a piesei, iar pe la magazinele de piese auto, nici atât. Într-un singur loc am gãsit ceva asemãnãtor, se pare cã ar fi o supapã, dar care se livreazã doar originalã de la Opel, destul de scumpã. ªtie cineva ce piesã este acel "plastic din fotografie" ºi unde l-aº putea gãsi? O estimare a costului?
- Glacius
- **
- 130 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Eu am masina la mecanic ..un astra Y17DTI diesel din 2001 si se vede ca curge doar dupa ce umblu cu ea, problema e ca.. din borcan scade bine, in 2 zile raman cu borcanu gol , dar de curs se vede doar cum prelinge pe baia de ulei si apoi picura jos .. ce ar putea sa fie fisurat incat sa curga doar cand masina am ers..la 15 min dupa ce sta nu mai curge nimic. S a uitat azi cu ea ridicata pe cric si n ua putut gasi de unde curge ,,maine se uita ia .. .
kynio
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Glacius
- **
- 130 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
kynio a scris:
pompa de apa.
Glacius a scris:... se vede doar cum prelinge pe baia de ulei si apoi picura jos .. ce ar putea sa fie fisurat incat sa curga doar cand masina am ers..la 15 min dupa ce sta nu mai curge nimic. ....
pompa de apa.
Curgea si inainte pompa de apa , si mi scadea 2-3 cm intr o saptamana, a schimbat o ..acum mi a curs tot borcanu in o saptamana .. din ce am inteles la pompa de apa nu trebuie pus silicon etc ca si la ulei .. e asa problematica cu ea incat trebuie si la ea silicon ? nu are acele garnituri?