- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Danuciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- astracu2peu
- *
- 12 mesaje
- din 28 Oct 2012
- Astra 2003 Y22DTR
- Brasov
astracu2peu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare din nou,
in cele din urma am reusit sa fac rost de un tester op-com. Erorile stocate de masina sunt urmatoarele dupa cum urmeaza:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|Motor|Y 22 DTR
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF3532177011
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55351527 SP
systemSupplierECUHardwareNumber: BOSCH010000001401
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 0000
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6TCM1050_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 00CD
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B02007
NumeSistemSauTipMotor: Y22DTR
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF
Identificare: 1414
Specific marcii: 0470504213
Numãrul codurilor: 8
P1540 - Semnal senzor presiune sistem climã - defect de funcþionare
(0C) - Prezent
P1540 - Semnal PWM climatizare - incorect
(0D) - Nu este prezent
P0105 - Senzor presiune turbo - semnal prea mic
(02) - Nu este prezent
P0110 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(01) - Prezent
P0100 - Circuit debitmetru aer - tensiune de alimentare prea micã
(0C) - Nu este prezent
P0149 - Circit control timp de injecþie - defect
(03) - Prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(0A) - Nu este prezent
P0340 - Senzor pentru poziþia axei cu came - semnal în afara limitei de toleranþã
(0C) - Nu este prezent
Cine ma poate ajuta cu o parere. Eu, intretimp, am demontat si curatat injectoarele, am dat si axa cu came jos si am repus motorul la punct cu ajutorul Autodata 3.18. motorul da sa porneasca, iar in cazul in care porneste in 4-5 secunde se opreste brusc. mie imi este inca neclar cum sa reglez pompa de motorina (cum sa-i dau/iau din avans), nu de alta, dar as incerca si treaba asta.
Multumesc celor care vor gasi timpul si rabdarea necesara sa-mi raspunda si sa-mi dea o parere cat mai apropiata de adevar.
in cele din urma am reusit sa fac rost de un tester op-com. Erorile stocate de masina sunt urmatoarele dupa cum urmeaza:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2003|Astra-G|Motor|Y 22 DTR
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF3532177011
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55351527 SP
systemSupplierECUHardwareNumber: BOSCH010000001401
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 0000
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6TCM1050_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 00CD
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B02007
NumeSistemSauTipMotor: Y22DTR
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF
Identificare: 1414
Specific marcii: 0470504213
Numãrul codurilor: 8
P1540 - Semnal senzor presiune sistem climã - defect de funcþionare
(0C) - Prezent
P1540 - Semnal PWM climatizare - incorect
(0D) - Nu este prezent
P0105 - Senzor presiune turbo - semnal prea mic
(02) - Nu este prezent
P0110 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(01) - Prezent
P0100 - Circuit debitmetru aer - tensiune de alimentare prea micã
(0C) - Nu este prezent
P0149 - Circit control timp de injecþie - defect
(03) - Prezent
P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(0A) - Nu este prezent
P0340 - Senzor pentru poziþia axei cu came - semnal în afara limitei de toleranþã
(0C) - Nu este prezent
Cine ma poate ajuta cu o parere. Eu, intretimp, am demontat si curatat injectoarele, am dat si axa cu came jos si am repus motorul la punct cu ajutorul Autodata 3.18. motorul da sa porneasca, iar in cazul in care porneste in 4-5 secunde se opreste brusc. mie imi este inca neclar cum sa reglez pompa de motorina (cum sa-i dau/iau din avans), nu de alta, dar as incerca si treaba asta.
Multumesc celor care vor gasi timpul si rabdarea necesara sa-mi raspunda si sa-mi dea o parere cat mai apropiata de adevar.
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- astracu2peu
- *
- 12 mesaje
- din 28 Oct 2012
- Astra 2003 Y22DTR
- Brasov
astracu2peu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am repus motorul la punct si de data asta este milimetric corect. De aia erau si atatea coduri de eroare. Singurul cod de eroare pe care il mai da este P0149 - Circit control timp de injecþie - defect
(03) - Prezent. eu am presupus ca este clar din pompa (ecu pompa sau chiar pompa) Poate cineva sa-mi confirme? Daca este numai din ECU pompa, se poate demonta fara sa dau pompa jos si trimite la reparat? inca astept raspuns de la nea Mihai de pe ECU.com sa vedem ce zice. Am mai citit ca Ecu pompa se mai duce si cand ai probleme cu incarcarea/alternatorul, si eu am avut problema asta.
(03) - Prezent. eu am presupus ca este clar din pompa (ecu pompa sau chiar pompa) Poate cineva sa-mi confirme? Daca este numai din ECU pompa, se poate demonta fara sa dau pompa jos si trimite la reparat? inca astept raspuns de la nea Mihai de pe ECU.com sa vedem ce zice. Am mai citit ca Ecu pompa se mai duce si cand ai probleme cu incarcarea/alternatorul, si eu am avut problema asta.
Danuciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Catalin_G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut sunt nou in club .... Acum vreo 3 saptamani mi-am luat un opel vectra b2 1.6 16v z16xe si am si eu o intrebare pt cunoscatori. La rece pe langa faptul k motorul porneste ft greu turatia masini este foarte instabila in sensul k fluctueaza si daca plec cu ea knd motorul e rece si se tureaza aproximativ 900rpm knd o accelerez imi da in nas. Si 2) cand motorul e cald undeva la 90grade , il las 10 min oprit si cand il pornesc iar dupa cateva secunde moare , si la a doua pornire numai moare in schimb incepe iar sa fluctueze... Am nevoie de niste sfaturi , app bujiile sunt noi, uleiul filtrele schimbate si la fel si distributia. Astept niste sfaturi...
Danuciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Vad ca incepe sa devina o problema generala asta cu pornitu la rece. Cel mai probabil nu iti tine presiune si are ceva probleme cu alimentarea. Dar o cauza exacta e greu de spus. Sfatu meu, nu te lua dupa toti mecanicii ca pana nimeresc ei care e problema de fapt, te cam scutura de bani. Du-te la un tester si la un service serios si se rezolva. Succes
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Catalin_G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2012
- Mesaj Privat
vasyD
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
madcow11 a scris:am oprit masina pt 10 minute si apoi nu a mai vrut sa porneasca. cand roteam cheia pt demaror imi disparea tot curentul de la bord si se auzea un clank undeva la motor. nu am putut sa o pornesc impinsa pt ca am cutie hidramata, rog ajutor
daca ai cutie automata inseamna ca atunci cind ai oprit masina nu ai mutat maneta schimbatorului in N sau in P...masinile cu cutie automata nu pornesc in viteza...pornesc doar daca sint puse in P sau in N...
- claus_gol23
- *
- 10 mesaje
- din 11 Sep 2012
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
claus_gol23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- claus_gol23
- *
- 10 mesaje
- din 11 Sep 2012
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
claus_gol23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu un vectra b 2.2 dti nu porneste cand e motoru rece gram i_am schimbat bujiile i_m facut schimb de ulei am curatat clapeta de la admisie si de geaba am reusit aseara sa o pornesc cu ajutorul unui spray start pilot s_a turat in blana fara sa ii fac nimik am scos cheia din contact si abia abia si_a revenit apoi am mers cu ea vreo 100 de km nicio problema porneste cand e motoru cald la sfert dar azi de dimineata nu a pornit sa parte electronica sau ce anume sa scot mufa de la computer si sa o bag iar sau ce sa ii fac nu pricep de ce nu porneste baterie si aia e noua varta 75 amp la pornire help me
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
Ale naibii semne de punctuatie, vai de ea limba romana. Cu greu am inteles vreo ceva din ce ai scris. Invata de scrii corect daca vrei sa lumea sa inteleaga si sa te poata ajuta.
On topic: schimba furtunasele de retur de la injectoare. De obicei asta e problema. Daca nu, trebuie cautat mai departe (oringuri). Gasesti mai multe informatii daca dai o cautare pe forum.
On topic: schimba furtunasele de retur de la injectoare. De obicei asta e problema. Daca nu, trebuie cautat mai departe (oringuri). Gasesti mai multe informatii daca dai o cautare pe forum.
LGLro
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2012
- Mesaj Privat
remy_kai- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2011
- Mesaj Privat
Mersi dar am scris ca am bagato pe tester si nu da nimic.Oricum am rezolvato de ceva timp dar cum am vazut ca nu exista nimeni sa fi intalnit aceasta problema nu am mentionat faptul.Era o supapa pe evacuare, nu inchidea bn din cauza unui punct de sudura a apucat fix pe pat, am schimbato si merge perfect.Toate cele bune
oli78
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikutz2003
- *
- 12 mesaje
- din 21 Nov 2006
- Vectra 1996 x16xel
- galati
mikutz2003
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: galati
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut tuturor.
Cumparat una bucata vectra b1/97 x16xel cu martor motor aprins in bord.
Conform tester reprezentanta opel egr de inlocuit.
Am inlocuit cu egr nou, masina a mers mai bine, dar a inceput sa faca "figuri".
Respectiv lipsa putere(urmeaza aprinderea martorului motor), se stinge martorul la accelerare brusca-merge normal,
scade turatia spre 400/500rpm.
Mai nou, cand e motorul cald porneste la a treia cheie-si cand porneste se tureaza pana 4500/5000rpm-timp de 10-15secunde.
Are cineva idee?
Daca nu sunt on-topic rog moderatorul sa mute discutia.
Multumesc anticipat
Cumparat una bucata vectra b1/97 x16xel cu martor motor aprins in bord.
Conform tester reprezentanta opel egr de inlocuit.
Am inlocuit cu egr nou, masina a mers mai bine, dar a inceput sa faca "figuri".
Respectiv lipsa putere(urmeaza aprinderea martorului motor), se stinge martorul la accelerare brusca-merge normal,
scade turatia spre 400/500rpm.
Mai nou, cand e motorul cald porneste la a treia cheie-si cand porneste se tureaza pana 4500/5000rpm-timp de 10-15secunde.
Are cineva idee?
Daca nu sunt on-topic rog moderatorul sa mute discutia.
Multumesc anticipat