Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Logic,dacã ai evacuarea obturata pe unde sã iasã gazelea arse...,iar uleiul de pe furtun asta iti si indicã...A încercat sa evacueze gaze pe unde a gãsit legãtura mai slabã...
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Deci trebuie sa inlocuiesc senorul si furtunul?
Acestea ar fi piesele?
Senzor--> http://www.revizieopel.ro/o...iginal-gm-p-24237
Furtun intercooler --> http://www.revizieopel.ro/o...5-1302277-p-23207
(Masina din semnatura)
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ma scuzati de dublu post
Am sunat la un service sa intreb daca au senzorul de presiune, le-am cerut codul piesei si surpriza am dat de piesa pe internet, este aceasta --> http://www.autopieseonline24.ro/hella/7616305 pareri? sa caut eu altul sau sa ma bazez pe "piesa" lor?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu schimbi senzorul de presiune diferentiala... s-ar putea sa nu se schimbe nimic. Senzorul asta iti spune ca ai o problema de regenerare/DPF... si baga motorul in safe-mode. Am avut si eu eroarea asta de vreo 2-3 ori, acum vreun an jumate. L-am resetat la reprezentanta cu MDI (cu op-com nu merge) si nu am mai avut probleme.
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit! Am fost la reprezentata si am resetat senzorul. Acuma masina "zboara", tot odata am efectuat si ultimul update pentru masina. Cei ce aveti ultimul update ce stiti despre el? ce aduce nou?
Resetare senzor+Resetare ECM+UpDate ECM=100 lei.
P.S. Trebuie sa revin la service peste 500-600 km sa vada daca si-a facut regenerarea.( DPF-ul era incarcat 38%, eu am facut un drum de 45 de km mers numai cu 2500-3000 rpm si schimbat la 3200)
P.P.S. Mi-am pus led albastru la oglinda ca sa scap de stresul regenerarii, sincer abia astept sa il vad pornit odata sa fiu sigur ca merge, el se aprinde cand apas pe butonul de dezaburire.

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ce campanie este...pentru update de soft?
Cumva 13R-025?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:P.S. Trebuie sa revin la service peste 500-600 km sa vada daca si-a facut regenerarea.( DPF-ul era incarcat 38%, eu am facut un drum de 45 de km mers numai cu 2500-3000 rpm si schimbat la 3200)

Daca DPF era la 38% poti sa mergi numai in 4000rpm ca tot nu isi face regenerare... Pana nu ajunge la cel putin 80%, nu pleaca regenerarea.
"The following conditions must be fulfilled for regeneration to begin.
a.) Engine running since start > 2 minutes.
b.) Calculated saturation > 80%.
c.) Coolant temperature > 70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must be exceeded in some cases (e.g. for 80%-100% loading, one time 100 km/h), at loadings above 100% the speed does not matter."

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@gyzmo
Nu m-au lãsat sa fac poza, în schimb mi-au zis ca ultimul update este cel din 2013 deci cred ca este acela de care zici tu
Deși era 38% filtru am fãcut 45 km în regim extraurban +încã 40 înseara și când sa ma întorc acasã surpriza se aprinde ledul, am crezut ca poate l-am activat din greșealã ca setasem temperatura, îl apas era activatã dezaburirea, îl dezactivez ledul rãmâne aprins. Motorul se auzea diferit și consumul era cu 2 litri mai mare, am mers cu treapta a3a la 3000rpm 15 km și dupã s-a stins. Deci ma declar foarte multumit de acel led montat pentru ca e prima regenerare fãcutã ca la carte zic eu.

P. S. Nustiu dacã e de vina ca am condus masina în safe mode 50km (total) dar dupã update parca e alta mașinã, înainte o simțeam greoaie la demaraje acuma este mult mai vioaie și sprintena

Skip ads

  • panzerfly

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Da.. dupa resetarea senzorului o sa ai parte de mai multe regenerari decat normal pana se calibreaza iarasi (se zice ca face asa vreo 1000km). Dupa aceea regenrarile ar trebui sa se efectueze conform algoritmului prezentat de Clau70.

Buna alegere ca nu ai schimbat senzorul (eu zic ca dadeai banii degeaba) - dupa cum am zis daca majoritatea regenerarilor se fac doar in oras atunci senzorul o ia razna. Eu de mai mult de un an merg cu un senzor care mi-a dat erori de m-am plictisit - insa de atunci cam stiu cand trece de 80% incarcare si ies cu ea la o regenerare "ca la carte" (ca idee la mine dureaza o regenerare completa in jur de 10min, in treapta 4, aprox 120-130km/h constant - nu ai cum sa faci asta in oras). Si daca ajunge la 80% si esti cu ea in oras nu isi va initia regenerarea decat daca depasesti 100km/h deci poti sa mai umbli. Odata am ajuns pana la 92% doar prin oras si cand am iesit pe autostrada a pornit din prima.
  • cipriancv

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare
Ii rog pe colegii care au avut eroarea P2015- 23 la Insignia sa ma ajute cu sfaturi.
Am inteles ca ar fi o eroare data de clapetele de la galeria de admisie.
Masina trage la fel , nu are nici o sintoma doar ca mi a aparut service soon in bord iar la diagnoza a aparut eroarea P2015-23.
Ce ar trebui sa fac.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Depuneri de funingine ori clapete blocate... Idea

The position of the swirl flaps is controlled by the engine control module (ECM). The ECM controls the inlet manifold runner control solenoid valve to create a swirl in the combustion chamber to get a homogeneous diesel air mixture. The ECM will vary the inlet manifold runner control solenoid valve referring to the barometric pressure and the mass air flow. The ECM uses a pulse width modulation on the control circuit to control the inlet manifold runner control solenoid valve.
  • cipriancv

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Asta am cam inteles eu dar care este remediul?
Mentionez ca de duminica pe la pranz mi a disparut eroarea din bord iar luni seara a aparut iarasi (Service Soon) ieri am puso pe tester si a aparut iarasi P2015-23
Care este problema?
Clapeta de admisie sau galeria.
Baieti de la service ziceau sa incerce sa umble la clapeta(ceva de genul).
Daca este funingine si merg cu ea mai turata ar putea sa-si dea drumu?
multumesc
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu, dupa te gãsesc la rubrica clapete cãzute in motor...
Remediu...,demontare galerie...,demontare clapete...
  • cipriancv

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Se poate remedia galeria existenta sau trebuie inlocuita galeria?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Se elimina clapetele din galeria existenta, se inlocuieste doar daca sunt probleme, fisuri, neetanseitati cauzate de lipsa unor parti din subansamblu...
  • cipriancv

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:@gyzmo
Nu m-au lãsat sa fac poza, în schimb mi-au zis ca ultimul update este cel din 2013 deci cred ca este acela de care zici tu


Pe cartea de service nu ti-au trecut nimic? ultima pagina..
  • cipriancv

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare
Eroarea P2015-23 inca persista si la diagnoza de azi.
De ieri pana in aceasta seara am avut 4 regenerari.
Azi am avut 2 regenerari.
Am montat ledul la oglinda si mi-a confirmat cele 2 regenerari.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
canguru a scris:
AddyUFS a scris:@gyzmo
Nu m-au lãsat sa fac poza, în schimb mi-au zis ca ultimul update este cel din 2013 deci cred ca este acela de care zici tu


Pe cartea de service nu ti-au trecut nimic? ultima pagina..


Din pãcate nu aveam nimic la mine. Am plecat fãrã sa iau cartea. Și mi-au fãcut ei o foaie dar nu scrie versiunea ci doar update soft.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca spui ca este cel din 2013, atunci clar este cel mentionat de mine...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR