Salutare baieti sunt nou pe forum si posesor de Insignia A20DTC (parca
![Confused](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
) fabricatie 2009, 81Kw 110 Cp.
Masina este SH cumparata din Germania (nu ca ar conta prea tare) in urma cu 3 ani, kilometrajul (in bord) este de 180000 Km. Dupa o lunga serie de probleme cu DPF-ul am recurs la anularea acestuia (DPF OFF).
Momentan ma confront cu urmatoarea problema: SVS in mers regim autostrada la turatii peste 2500 din cand in cand, fara o limitare brusca a puterii. Masina nu intra in limp mode dar se simte o usoara pierdere a puterii, si cum s-ar zice pe romaneste "nu mai trage ca inainte". In repaus, sau mers lejer eroarea dispare dupa ceva vreme.
Am fost la service (nu dau nume ca nu am prea multe cuvinte de lauda) sa imi citeasca codurile de eroare:
P2282 Presiune galerie admis. defect
P003A Reglare presiune de incarcare in afara domeniului permis
Am cautat si pe forum si pe google informatii despre problema in cauza, dar din cate vad codurile mele de eroare au alte interpretari decat ale mele. Informatiile gasite de mine sunt referitoare la furtunul intercooler fisurat, dar simptomele nu se potrivesc. Poate gresesc, sunt departe de a fi expert in masini.
Am verificat (in service) furtunul intercooler si mi s-a spus ca nu ar fi fisurat si ca nu se vad pierderi pe traseul acestuia, presiunea in turbina mi s-a spus ca este ok (din ce am vazut eu pe tester presiunea era cu 10-15 unitati mai mare decat presiunea normala, dar nu ma pricep). Totusi la turatii mari exista o usoara scapare de gaze (vizibila cu ochiul liber) in dreptul turbinei. Baietii ridica din umeri (in mai multe serviceuri considerate decente) si ma sfatuiesc sa "merg sa vedem ce se mai intampla".
Va rog sa ma ajutati daca se poate cu un sfat, as vrea pe cat posibil sa evit reprezentanta ( am auzit numai lucruri "bune" despre cea din Sibiu). Ma ingrozesc cand citesc topicul cu clapetele de la galeria de admisie si se pare ca seria mea de motor se incadreaza in cele afectate.