andicrs
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2013
- Mesaj Privat
salut, de cateva zile am si eu probleme la demaraje mai puternice. apare "masina cu cheita" si nu se mai tureaza mai mult de 3200rot/min si nici nu mai are putere pana la valarea asta. dupa cateva secunde se stinge martorul si masina merge normal. daca iar accelerez mai tare iar se aprind si tot asa.
uneori dupa pornire ramane "check energi" aprins si simptomele ca uneori pierde din putere se simt dar nu se mai aprinde "masina cu cheita"
cand am facut testul cu pedalele mi-a aparut ecn 0500 si 1400,
problema sa fie de la EGR? l-am curatat acum o jumatate de an sa se fi infundat din nou? ce credti?
uneori dupa pornire ramane "check energi" aprins si simptomele ca uneori pierde din putere se simt dar nu se mai aprinde "masina cu cheita"
cand am facut testul cu pedalele mi-a aparut ecn 0500 si 1400,
problema sa fie de la EGR? l-am curatat acum o jumatate de an sa se fi infundat din nou? ce credti?
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
andicrs
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2013
- Mesaj Privat
andicrs
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2013
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 147 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Vezi ca valva EGR are o parte mecanicã (partea metalica) și una electricã (cea din plastic). Se poate ca, deși partea mecanicã sã fie impecabilã, valva sã nu funcționeze cum trebuie datoritã problemelor din partea electricã. Dacã zici cã ai curãțat-o acum juma de an, sunt toate șansele sã fie bulitã partea electricã. Din pãcate, nu se poate cumpãra separat, tre schimbatã cu totul.
PS: ”check energi” e de fapt ”check engine”.
PS: ”check energi” e de fapt ”check engine”.
catzoi92
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
catzoi92 a scris:Ma poate ajuta si pe mine cineva cu urmatoarele erori?
ECN 11508
ECN 190107
ECN 200307
ECN 190105
ECN 24311
ECN 107103
ECN 119167
Am un martor aprins (catalizatorul) daca am zis bine....
Masina nu mai trage absolut deloc
ECN 11508
ECN 190107
ECN 200307
ECN 190105
ECN 24311
ECN 107103
ECN 119167
Am un martor aprins (catalizatorul) daca am zis bine....
Masina nu mai trage absolut deloc
Am dus masina la un service si mi-a facut regenerare fortata la filtru de particule. Trage si urca in ture mai bine ca inainte, insa cateva din erorile care le mai am sunt din cauza esp-ului care imi sta permanent aprins si la drum lung se aprinde si masina+cheita.
Imi poate spune cineva ce e de facut?
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
nanutza a scris:Salutare..la astra al meu mi-au aparut urmatoarele erori.
P0380 - Glow Device Circuit Open Circuit---(04) - Present
P0380 - Glow Device General Error--(0F) - Present ?
P0380 - Glow Device Circuit Open Circuit---(04) - Present
P0380 - Glow Device General Error--(0F) - Present ?
Astazi am facut un schimb si am procurat 4 bujii si am scapat de eroarea de la bujii.
De 2 ani aveam eroarea P1482 - Fan Control 2 Circuit Low Voltage - (02) - Present ,iar astazi am vazut ca imi porneste si ventilatorul de pe radiatorul de AC.
AM schimbat cele 2 relee dupa ventilatoare si erorile nu dispar.--Mai ramane sa probez un alt ventilator de apa si dupa Dumnezeu cu mila daca nici cu alt ventilator nu scap de erori.
Iar " bomboana " de pe tort este P0615 - Starter Relay Circuit Low Voltage---(02) - Present.
Masina in timp ce sta la relantiu cupleaza singur electomotorul de parca cineva ar incerca sa o reporneasca .
A mai avut cineva aceste probleme cu "jafurile " astea de Astra.?
andicrs
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2013
- Mesaj Privat
am curatat iar egr-ul acasa si l-am spalat cu benzina ca nu aveam nimic altceva si am vazut ca nu se mai aprinde nici-un bec in mers dar cand fac testul cu pedalele tot imi arata ecn 0500 si 1400, sper sa dispara cu timpul.
Cum trebuie sa merg cu ea ca sa nu mai am probleme cu egr? si nici cu turbo?
Cum trebuie sa merg cu ea ca sa nu mai am probleme cu egr? si nici cu turbo?
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Alea acum sunt erori stocate si o sa dispara la un moment dat. Daca acum nu mai ramane aprins martorul e OK.
La mers... se recomanda mai turat si din cand in cand "forja" , asta pentru a evita sau curata cat de cat depunerile. La turbina mai e o chestie, dupa drumuri mai lungi nu se opreste imediat motorul, se mai lasa un minut-doua la relanti. (P-astea le stiu eu...)
La mers... se recomanda mai turat si din cand in cand "forja" , asta pentru a evita sau curata cat de cat depunerile. La turbina mai e o chestie, dupa drumuri mai lungi nu se opreste imediat motorul, se mai lasa un minut-doua la relanti. (P-astea le stiu eu...)
- blue ray
- **
- 147 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sa nu mergi cu motorul subturat (schimbi treapta la 2500-3000 rpm); sa nu accelerezi brusc daca nu esti la cel putin 2200-2500 de rotatii; dupa un drum mai lung, in care a lucrat turbina, sa nu opresti motorul imediat, sa-l mai lasi sa merarga pe liber cateva minute, pentru ca turbina sa se raceasca treptat, etc.
georgex2
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 1.6twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
georgex2
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 1.6twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
georgex2
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 1.6twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
catzoi92
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
- florin280788
- *
- 45 mesaje
- din 10 Oct 2012
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
florin280788
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
In urma unui mic incident cu un obstacol nevazut la Carrefour, care mi-a provocat o paguba compusa din electroventilator AC, radiator clima,radiator apa si bara Sad am ramas cu o eroare. Imediat dupa ce am lovit obstacolul (la o vit F mica, abia plecasem de pe loc) am vazut ca mi s-a aprins martorul cu cheita, dar nu m-a interesat in seara respectiva crezand ca e de la soc. Dupa ce mi am luat masina din service, martorul disparuse, dar in mers mi se aprinde cheita, fara nicio modificare in comportament, poate trage un pic ma greu, si dupa 5-10 min mi se stinge singura. La testul "agrafa" imi iese ecn 060632 si ecn 07071. Am citit tot felul de nebunii, printre care si resetarea modului indicat de eroare, prin scoaterea sigurantei ptr PCM din soclu. Initial am incercat cu scoaterea bornei de la baterie, dar fara succes, nicio schimbare. Ce parere aveti? Sa fie vreo mufa miscata?
In urma unui mic incident cu un obstacol nevazut la Carrefour, care mi-a provocat o paguba compusa din electroventilator AC, radiator clima,radiator apa si bara Sad am ramas cu o eroare. Imediat dupa ce am lovit obstacolul (la o vit F mica, abia plecasem de pe loc) am vazut ca mi s-a aprins martorul cu cheita, dar nu m-a interesat in seara respectiva crezand ca e de la soc. Dupa ce mi am luat masina din service, martorul disparuse, dar in mers mi se aprinde cheita, fara nicio modificare in comportament, poate trage un pic ma greu, si dupa 5-10 min mi se stinge singura. La testul "agrafa" imi iese ecn 060632 si ecn 07071. Am citit tot felul de nebunii, printre care si resetarea modului indicat de eroare, prin scoaterea sigurantei ptr PCM din soclu. Initial am incercat cu scoaterea bornei de la baterie, dar fara succes, nicio schimbare. Ce parere aveti? Sa fie vreo mufa miscata?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction - senzor temperatura exterioara
P0606 ECM/PCM Procesor fault
Mergi la diagnoza si verifica ce eroare este prezenta.
Daca vrei contacteaza-l pe @cristi_bv: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
Noroc.
P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction - senzor temperatura exterioara
P0606 ECM/PCM Procesor fault
Mergi la diagnoza si verifica ce eroare este prezenta.
Daca vrei contacteaza-l pe @cristi_bv: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
Noroc.
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
in cazul erorilor P0136 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 No Plausibility between O2 Sensor 1 Bank 1 and O2 Sensor 2 Bank 1
P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) ,dupa stergere apar din nou cam dupa vreo 5 zile-7 zile ,am citit cam tot si rezultatul este ca trebuie sa verific dar nu stiu ce sa verific,precizez ca tensiunea pe senzor sta fixa la 430mv
P0136 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 2)
P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0136 No Plausibility between O2 Sensor 1 Bank 1 and O2 Sensor 2 Bank 1
P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) ,dupa stergere apar din nou cam dupa vreo 5 zile-7 zile ,am citit cam tot si rezultatul este ca trebuie sa verific dar nu stiu ce sa verific,precizez ca tensiunea pe senzor sta fixa la 430mv