Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ray-m a scris:...... ...credeam ca aici ne putem expune parerile


GRESIT ! ...asa credeam si eu , dat tzeapa ! ...... cum adica sa vi tu de la volan sau de sub masina sa afirmi ceva ce nu-i trecut in fise teoretice ? Asta binte-inteles , daca treci de ochiul vigilent al mecanicilor ,,batrani,, de pe aici !

La fel am simtit si eu trecerea de la Aral la Motul X-cess. ....si ce dracu' ca nu-s copil ....adica cum , merg cu Aralul 3000 km .....ma obosea zgomotul motorului si ma enerva la culme ......fac schimbul cu Motul .....si cand ies pe sosea in proba , ce sa vezi ? .......ziceai ca mi-a infofolit cineva motorul intr-o plapuma ! Surpriza a venit la demaraje unde sesizam diferente clare !

@cristidb - imi lasi impresia ca acele multe marci de uleiuri schimbate de-a lungul timpului au fost facute la drujba.
Bine , eu am inteles ideea ta generala - ,,toate face la fel,, - dar crede-ma, esti prea inversunat ca sa mai sesizezi diferente.

Un ulei bine ales , cf specificatiilor si de calitate VA FACE diferenta de sunet, de demaraj si sprint cat si de consum de combustibil. E o povestioara banala si veche ce o cunoaste oricine.

Sigur ca nu-ti va da uleiul din baie CP in plus si nici cuplu. Logic. Dar va mai scoate la suprafata din potentialul motorului ce se pierdea prin frecari .

PS- eu zic sa te ocupi mai cu atentie impreuna cu tatal tau de Corsa din dotare. Ceva nu-i regula daca scoate acele sunete. Mai sti, poate chiar uleiul o fi de vina ! Laughing
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca am testat mai mult decat restul lumii demaraj si viteza maxima. Cum adica face diferenta la demaraj si sprint fara sa dea CP si cuplu in plus? E ilogic.
Motorul de la corsa asa merge din prima zi. E sunetul normal, toate fac asa.
Daca te oboseste zgomotul, ai putea incerca niste muzica. E mai linistitoare decat sa stai permanent cu urechea ciulita la cum suna motorul.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris: Sigur ca nu-ti va da uleiul din baie CP in plus si nici cuplu. Logic. Dar va mai scoate la suprafata din potentialul motorului ce se pierdea prin frecari .

bine punctat .....exact la asta m-am dandit si eu...citind diferite pareri despre respectivul ulei RL 5W-30 ; 0W-40...si spun asta pt ca majoritatea parerilor sunt tipice , o fi inebunit lupul ...dar nu toata haita.
.....defapt sun multe clipuri pe youtube unde arata diferenta de cai putere utilizand diferite uleiuri...probabil cai putere "pierduti" http://www.youtube.com/watch?v=49kETjPZP9Y

***************************************************

@cristidb Cum poti dovedii lucrul asta!?....ca tu ai testat mai mult decat restul lumii demaraj si viteza maxima...."chestia asta suna cam asa... cocoselul meu este mai mare ca al tau... fara sa dovedesti asta"....spui ca tu ai testat diferite uleiuri...dar prin nu stiu ce posturi de ale tale spui ca la masina din semnatura, cea la care ai mai adaugat ceva cai de la 115 cp - undeva pana pe la 120...ai folosit doar ulei GM si ca ala e sfant...ok te inteleg...e parerea ta...eu am incercat ulei GM si altele....tu ai incercat Red Line ?!
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
"De aceea ma interesa in mod deosebit sa-l intreb pe colegul opelvn de ce recomanda uleiul CJ (de camion) la dieselurile mici, in conditiile in care se stie foarte bine ca au o pompabilitate slaba la rece. Bine, la camion nu se pune problema asta, ala avand alta pompa de ulei, fata de masinuta mea. Apoi, se stiu foarte bine diferentele de compozitie ale metalelor (arbori, cuzineti) din care este facut un motor de camion, fata de un motor ca al meu. Iar uleiul se face cam in concordanta cu materialele pe care trebuie sa le unga. "
RASPUNS
ULEIURILE DE FLOTA 10w40 CI4 cu MB 228.5 sant cea mai buna norma la rezistenta la uzura la motoare diesel "FARA DPF"
MICROBUZUL SPRINTER ce NU are motor de camion si cuzineti "exact" din acelasi material ca la turisme se duce lejer la 1milion km cu acesta norma ulei numita si UHPD (ultrtra high performance diesel). ........ PROBLEMA cu uleiul la rece este rezolvata de mult cu adaos de bioesteri in ulei,....... uleiul ramane aderent la piese si la startul uscat dupa ore de stationare asigura ungerea minimala pana se inunda motorul complet cu ulei
normele de flota sant separate de normele light duty tocmai ca cetateanul sa puna ulei de uzura progresiva accelerata pt km cat a fost proiectata masina in fabrica. o masina de flota e calculata pe planseta sa duca 1milion km . o masina light duty e calculata sa duca "in jurul" a 250000km... diferenta o fac si materialele dar in proportie mica cel mai important e pachetul de aditivi din ulei facut exact dupa cerinta constructorului (NORMA)pt cat doreste resursa medie la motor.
ULEIUL CJ este peste orice norma light duty de motorina EXCLUZAND NORMA VW 50700(PORSCHE C30)(excluzand diesel DPF unde industria light duty cere ash sub 0.8 tocmai sa nu poti folosi ulei flota ce au ash mai mare sau egal cu 1 ce asigura o resusa dubla la agregat.
DOUG HILLARY research engineer CE A LUCRAT la Exxon si Castrol pune in PORSCHE personal ulei de flota stie el de ce...

Iata shell de flota in KAWASAKI NINJA care toaca uleiul rau la 12000 ture.... unde uleiul e cel mai solicitat in motor de moto..

.http://www.kawasakininja300.com/forum/8-ninja-300-general-discussion/2665-what-did-you-do-your-ninja-300-today-140.html
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am acum în motor un ulei 5w40 CI4-Plus si vad ca isi face treaba (pornire usoara, consum bun de carburant, motor silentios, sprint cu acceleratii usoare) asadar pentru cei cu motoare diesel ce nu au DPF merge si un ulei cu CI4/CI4-Plus cu schimbul de consumabile la 10.000km pe vara/8.000km pe iarna. Sau pentru cei cu motoare diesel ce fac pâna in 20.000km pe an, merge un ulei CI4/CI4-Plus schimbat de 2x pe an... in Noiembrie si Martie indiferent de numarul de km efectuati.
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua !
Am un Opel astra g caravan 1.6 16v din 1999 x16xel si vreau sa ii schimb uleiul
ce ulei imi recomandati dintre:
GM 5W30 SI GM 10W40

tINANAD CONT CA AM 175.000 KM



mULTUMESC!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce scrie in carte sau ce ai folosit si pana acum.
  • CARAIVAN

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Dacã vrei numai Gm ,cred ca mai util ar fi Gm 10W40.
Eu am avut neplaceri din cauza uleiului Castrol Magnatec 5w40. Il cam papa,nu mult,dar totusi considerabil,1,5 litri la 10 mii km.
Am trecut pe Mobil 1 5w40.Panã acum,mulþumit.
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti si daca a folosit cineva uleiurile si tratamentele pentru motor "XADO". Exista un site dedicat cu uleiuri si produse auto si inclusiv produse pentru armament dar nu l-am pus pentru a nu se considera reclama.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pentru motorul meu, Motul 5W40 8100 , mi se pare cel mai bun. Decat sa pun totul original GM, mai bine uleiul asta si filtre Mann. E un compromis, care financiar vorbind, tot pe acolo ajunge.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Imi luai inima in dinti si achizitionai un bidon de Valvoline synpower 5w40 , sunt curios cum ii place rasnitei mele .Filtrul de ulei luai Mahle. Aveam pana in 7000 km cu mobil 1 new life , dar sapt viitoare plec la mare si probabil va lua forja motorul . Utilizez masina in conditii "grele" , mers bara la bara , talpa cand se poate , depasiri , etc si d'asta prefer sa schimb uleiul mai devreme . In plus , mobilul care e acum in motor l-am luat la un pret mai mic fara imi dau seama pe moment , 37 de lei , si nu-mi inspira incredere...
Revin cu impresii.
Numai bine !
  • ciobanualexandru20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut, detin un astra h 1.3 care are 210 mii km .as vrea sa stiu ce tip ulei tre sa ii pun de la 5w40 sa trec la 10w40 avand in vedere ca nu am pierderi mari. multumesc
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Dar de ce sa treci de la 5w40 la 10w40? eu nu as face mutarea asta.
  • ciobanualexandru20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pai ma gandeam ca are un nr de km,,alti detinatori de opel am vz ca ar fi schimbat coef.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Azi statui de vorba cu un nene cu vectra b , 1.6 , 16v . Merge cu 15w40 . Asta nu inseamna ca trebuie sa facem ca el .
Daca motorasul merge bine cu 5w40 , lasa-l sa-i fie bine. 10w40 e semisintetic . 200 000km e doar un numar , nu e un prag. Cauta in topic pareri despre uleiuri pt diesel , care e mai bun ; dar 5w40 , parerea mea.
Numai bine!
PS: la 200 000 reali motorul diesel trebuie sa fie in "floarea varstei" .
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
se incadreaza la topic
de care ulei si de ce....

Cea mai puternica marca de ulei cu cele mai mari vanzari din GERMANIA este LIQUY MOLLY
are cel mai mare market share (segment de piata) pe segmentul autoturisme pasageri ....

BEST BRAND in 2014 in GERMANY

http://www.rankingthebrands...%20Consulting.pdf
http://www.liqui-moly.com/l...n_pszi9h7c9w.html
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
ciobanualexandru20 a scris:pai ma gandeam ca are un nr de km,,alti detinatori de opel am vz ca ar fi schimbat coef.

daca vrei 10w40 la diesel poi folosi ulei flota din gamele UHPD (ultra high performance diesel) orice marca
daca nu ai DPF orice ulei de flota 10w40 cu norma MB228.5 (extrem de rezistent la protectia uzura pe cama)

e cea mai performanta norma la uzura astazi 2014 la motoare diesel (fara dpf).....extrem de rezistenta la oxidare
un MOTOR de 3litri de microbuz diesel MB SPRINTER se duce cu norma asta 1 mil km
recomand MOBIL DELVAC 10w40 la km pe care ii ai... (CU NORMA MBB 228.5 sau MB 228.51)
este cu mult.peste performanta normei uleiului de pasageri...recomandat de constructor.
bineinteles nu poate fi folosita decat la motoare diesel fara DPF.deoarece are sash mai mare de 0.8
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am 200.000 la Z18XE si merg cu 0W40 , nu imi consuma ulei, motor silentios, asa ca nu vad de ce ai trece de la 5W40 la 10W40. Stiu diesel cu aproape 300.000 si tot cu 0W40 merge fara probleme.
  • ciobanualexandru20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru pareri
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu mai gasesc mobil 1 american si m-as orienta catre castrol edge titanium : http://uleideulei.ro/castro...-litru-p-946.html (nu am nicio treaba cu site ul respectiv) , are normele atat pt benzina cat si pt diesel pt opel, acu vine intrebarea... merita o fi macar cat de cat apropiat de mobil one made in usa? sau sa merg pe mobil one ce gasesc prin comert fara sa fiu sigur unde este facut ?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR