Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic totusi la ce e sub capac sa nu te calicesti,pune doar GM,ca apoi o pompa de apa,o garnitura sau alte lucruri mai merg si aftermarket,dar nu merita sa te calicesti la lant,patine,intinzator si pinioane(daca ai nevoie de ele)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vallyyy tu poate esti in stare sa schimbi singur ulterior garnitura baie sau altceva dar unul care nu se pricepe si nu are scule plateste inca odata manopera. Pai manopera la curea accesorii e cat cureaua, la pompa apa fara 1 ora manopera nu scapi. Daca mecanicul tot desface de ce sa nu schimbi atunci ? Cu sonda de ulei la Agila e dificil, la \Corsa simplu, o schimba bonus si nu te mai chinui ulterior.

Garcya treaba cu uleiul nu e simpla, daca e negru sau maro inchis pa, oricum tot nu poti recupera si mai trebuie macar 0,5l, multi mecanici 'recupereaza' sau desfac baia doar putin cat sa scoata capacul distributiei, cand il scoti curge antigel exact in baie, buna treaba, deja ai antigel in ulei. Hai sa nu fim noi mai destepti decat inginerii de la GM, daca esti asa tare tu sau mecanicul tau poate va angajati la ei. Despre piese originale GM ai dreptate, nu le fac ei, altii gen Pierburg, Behr, SHV etc. dar nu orice producator livreaza pentru GM pe motive de calitate. Atata timp cat nu stii producatorul care face echipare de origine e la ghici. Tu o faci pe raspunderea ta, mecanicul tot pe a ta.
Repet kit este o tipla sau cutie cu ceva repere, nu sunt toate ! Care nu crede sa consulte ce spune GM in TIS nu EPC
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Garcya a scris:Corect, uleiul il schimbi evident daca nu l-ai schimbat pana atunci. Daca ai facut deja schimbul nu mai ai treaba.
Manopera in general este 300 lei, nu stiu cat ai dat tu....
Uite la Logan costa 560 distributia cu tot cu manopera! La reprezentanta!

Ar fi bine sa se potriveasca schimbul distributiei odata cu schimbul uleiului, parca e mult mai bine decat sa-l
pritocesti pe cel vechi prin lighene si bidoane.
Nici nu sufera comparatie schimbul distributiei la Logan cu schimbul de la Agila (masina pe capre, tampon
motor demontat si motor suspendat - spatiu f. stramt de lucru).
Am vazut (din primul post - nu ai trecuta motorizarea in profil) ca motorul tau este de 1 l, probabil fara AC
si treaba este o idee mai usoara decat la cel de 1.2 l cu AC, in sensul ca este ceva mai mult loc pe acolo.
Daca aproximezi (dupa nr. de km si dupa cum se simte la mana) ca pompa de apa nu mai duce, mai bine o
schimbi si pe aia tot acum.
alecu26 a scris:buna ziua,am o corsa c 2001 z12xe. azi am facut distributia la service opel si e diferenta de la cer la pamant.aveam 150.000 km si facea ca un tractor.recomand schimbarea din timp,am inteles la 120.000 .am cumparat garnituri,kit distributie gm, intinzator curea accesorii,curea accesorii,ulei,filtru ulei,simering fulie,manopera=1860 ron . cam scump dar asta e.recomand opel eds! .................

Referitor la schimbarea in service-uri de top si reprezentante: parca ii vad pe mecanici cu pensulica cum iti
curata frumos toate piesele, sorbul si teava pompei de ulei, depunerile de ,,asfalt" din canalizatii si
compartimentul axelor cu came, au o placere nebuna sa stranga suruburile de la pinioane la cuplul prescris
cu cheia dinamometrica pe care, de altfel, o poarta tot timpul cu ei, sa vezi ce interesant strang surubul de
la fulia din capul vibrochenului (de fapt nu poti sa vezi toate astea, pentru ca nu te lasa langa masina de teama
ca nu cumva sa te ranesti).
  • Garcya

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dan ai dreptate nu se recupereaza tot, de aia am fost deja informat, oricum eu am cumparat 4 litrii cand am schimbat nu 3 cat intra la noi in Agila.
Nu are cum sa fie maro / negru cand nu am facut nici 100 km cu el de cand am schimbat.
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:vallyyy tu poate esti in stare sa schimbi singur ulterior garnitura baie sau altceva dar unul care nu se pricepe si nu are scule plateste inca odata manopera. Pai manopera la curea accesorii e cat cureaua, la pompa apa fara 1 ora manopera nu scapi. Daca mecanicul tot desface de ce sa nu schimbi atunci ? Cu sonda de ulei la Agila e dificil, la \Corsa simplu, o schimba bonus si nu te mai chinui ulterior.


Aici ai mare dreptate,daca chiar sunt oameni care nu vor sa se murdareasca absolut deloc pe mana se ajunge la un pret mai mare.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu distributia azi cam la 1000 de ron ma dus cu tot cu manopera(kit distributie(swag),garnitura capac distributie,garnituta capac culbutori,3litri ulei 10w-40 aral,filtru aer si filtru polen,semering).
E mult? sau mai trebuia schimbat ceva? :d se simte diferenta de sunet.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai trebuiau multe piese dar de acum asta este ... trebuia sa te informazi mai intai.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sper sa nu am probleme si sa mearga ca sincer mam cam saturat sa bag bani in ea Smile))
Skip ads

  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:zafycom eu am acces la piese originale si pret bun, am sa mai completez lista poate nu o fi completa piesele toate ajung aprox 600 lei.
Schimbam si la tine distributia, noi doi demontam si curatam si cind ajungem la lant ne oprim, de acolo va lucra mecanicul meu ! El a schimbat destule distributii la acest motor si are experienta. Daca vii dimineata pina la prinz e demontat si curatat tot, el termina pina dupa amiaza restul si seara esti acasa. Nu iti recomand daca nu ai KM-urile si experienta sa faci tu !
Nu te increde in "mecanici" ca ei sunt buni de gura, treaba se face cu scule si cum scrie in TIS. Stiu destui "aranjati" de tot felul de mesteri, ba ca sunt tachetii ba ca sunt axele came...prind fluturi ! Nici macar nu schimba piese foarte importante gen banalul surub !
Am sa completez postul cu manifestare, cum se verifica, totul ca de obicei.

Am patit-o si eu cu niste mesteri de la G&P Suceava. Am segmentat motorul si mi se aude o bataie atit la rece(mai tare) cat si la cald dar care nu este regulata, parca as avea pietre in motor. Am schimbat segmenti, simeringuri supape, intinzator si patine(lantul mi-a zis ca e bun). Mentionez ca inainte nu se auzea nici o bataie decat 1-2 secunde la pornire. Va rog dati-mi datele de contact poate ma puteti ajuta in aceasta problema. Stima
  • mihaiv

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Gata in sfarsit masinuta mea toarce ca o pisicuta din nou. Am reusit si eu sa-i schimb distributia si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc Domnului Dan ca m-a ajutat cu piesele pentru aceasta operatiune. Dupa multe cautari am ajuns in Constanta la AD Garage (Zepocar Technic) sa-mi "operez" motorul. Costurile in final au fost asa kit-ul de la Dl.Dan 890, pompa apa Hepu 250, ulei Castrol 5W40 - 140, curea accesori Gates - 55, semering arbore - 45 ron si manopera 465 ron. Mi-au dat jos si baia de ulei si au curatat-o ca au vazut ca aveam garnitura in kit, cica in mod normal ei nu fac asta.
Acum ce vreau sa intreb: ar fii bine ca dupa ce fac 2000-3000 km cu uleiul asta sa-l schimb cu unul nou, avand in vedere ca tocmai ce am facut distributia?
Inca o data multumesc Dl. Dan si tuturor colegilor pentru suportul si informatiile postate pe acest forum. Sanatate la toata lumea....
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Bvo Mihai poate treci pe la mine sa ne auzim motoarele Smile)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihaiv in colet aveai si simering arbore, cel care este in capac distributie, de ce ai mai cumparat unul ? Ai schimbat cel dinspre cutie ? Garnitura baie se schimba obligatoriu, 10% le gasesc rascoapte deci GM are dreptate ca trebuie inlocuita. Uleiul il lasi pana se maroneste sau maxim 8,000km combinat sau 10,000km extern.

bugysteff sigur vorbesti despre motoarele din titlu ? In profil ai altceva trecut.
Skip ads

  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
De curand am achizitionat un Corsa C din 2004 motor 1,2 Z12XE cu 96000 in bord(reali 176.000, a uitat samsarul sa faca pierduta cartea service). Initial motorul mergea foarte rotund fara vibratii sau sunete suspecte exceptand zornaitul de la pornire si faptul ca ii placea sa pape ulei(cca. 600-700ml la 2-300 de km., umblam cu bidonul de 5l in porbagaj). Am asistat la demontare si s-a constatat ca s-a mai umblat la distributie de aceea mecanicul mi-a sugerat sa schimb numai intinzatorul si patinele. Dupa inlocuirea segmentillor, simeringurilor de la supape si respectiv a garniturilor(baie, chiuloasa, distributie, capac, simering vibrochen capac distributie...etc.) la prima pornire unul sau doi tacheti s-au amorsat foarte greu de aceea cand am revenit dupa cateva zile sa-i spun despre bataile la motor mecanicul mi-a spus ca-i din cauza tachetilor.Nu prea pot sa inghit gogoasa asta deoarece dupa cunostintele mele acestia sunt hidraulici iar la un moment dat se amorseaza iar zgomotul ar trebui sa dispara mai ales la cald si in turatie(se aude si la turatii de 1300-1500rpm ca si cum as agita niste pietricele intr-un borcan,dar neregulat, cateva secunde dupa care 1-2 secunde liniste si apoi iar)
  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
De curand am achizitionat un Corsa C din 2004 motor 1,2 Z12XE cu 96000 in bord(reali 176.000, a uitat samsarul sa faca pierduta cartea service). Initial motorul mergea foarte rotund fara vibratii sau sunete suspecte exceptand zornaitul de la pornire si faptul ca ii placea sa pape ulei(cca. 600-700ml la 2-300 de km., umblam cu bidonul de 5l in porbagaj). Am asistat la demontare si s-a constatat ca s-a mai umblat la distributie de aceea mecanicul mi-a sugerat sa schimb numai intinzatorul si patinele. Dupa inlocuirea segmentillor, simeringurilor de la supape si respectiv a garniturilor(baie, chiuloasa, distributie, capac, simering vibrochen capac distributie...etc.) la prima pornire unul sau doi tacheti s-au amorsat foarte greu de aceea cand am revenit dupa cateva zile sa-i spun despre bataile la motor mecanicul mi-a spus ca-i din cauza tachetilor.Nu prea pot sa inghit gogoasa asta deoarece dupa cunostintele mele acestia sunt hidraulici iar la un moment dat se amorseaza iar zgomotul ar trebui sa dispara mai ales la cald si in turatie(se aude si la turatii de 1300-1500rpm ca si cum as agita niste pietricele intr-un borcan,dar neregulat, cateva secunde dupa care 1-2 secunde liniste si apoi iar)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Probabil nu s-a lucrat curat si ai ceva mizerie.
1. mizerie in canale ungere tacheti
2. rola de la culbutor gripata
3. mizerie plimbareata prin chiulasa
4. locas tacheti necuratat
...
  • mihaiv

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
razvanid - cand ma intorc inapoi acasa de la munca, poate reusim sa ne intalnim sa ascultam simfonia de sub capotele masinutelor noastre.... Laughing
Dl.Dan cand am ajuns la service nu am mai gasit semeringul in pachetul cu garnituri, probabil l-am pierdut atunci cand am deschis coletul sa-l verfici cand l-am primit de la curier. Asta fiind situatia a trebuit sa iau alt semering, caci a fost cel din capacul de distributie. In legatura cu uleiul am inteles si voi vedea care din scenarii va fi primul. Inca o data ca multumesc.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Bun
  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Probabil nu s-a lucrat curat si ai ceva mizerie.
1. mizerie in canale ungere tacheti
2. rola de la culbutor gripata
3. mizerie plimbareata prin chiulasa
4. locas tacheti necuratat
...

Am desfacut capac culbutori si nu am vazut nimic suspect in zona axelor. Am introdus schimbatorul de viteze in a5-a si am miscat masina iar intr-o anumita pozitie lantul s-a slabit in zona patinei fixe din fata-jos. Mentionez ca deasupra patinei fixe de sus lantul nu are nici un fel de joc si se departeaza maxim 2 mm. Inca o observatie ar fi ca dimineata la pornire bataile incep dupa cca 3-4 secunde. Mecanicul care mi-a "aranjat" motorul mi-a spus ca ar fi vorba de culbutorii de la evacuare. Alti doi mecanici de la alt service mi-a spus ca daca nu-i lantul atunci e vorba de bolturile la piston dar sa nu bag in seama ca zgomotul e nesimnificativ. Stiu cum torcea motorasul inainte si acum e normal sa ma alarmez mai ales ca dupa scimbarea patinelor si a intinzatorului sincer ma asteptam la o inbunatatire a zgomotului motorului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bugysteff nu stiu de ce e problema ta, e a mecanicului si gata. Inainte nu batea acum bate deci sa desfaca si sa remedieze. De ce sa platesti tu pe altul sa remedieze ? Poate nu a facut ceva bine si o sa faca pana la urma poc ? Iti cumpara el motor ?
  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la mecanic si i-am spus sa-mi remedieze problema iar acesta mi-a raspuns ca nu are ce sa-i faca si a insistat sa-mi spuna ca nu-i ceva grav si sa merg asa. Mi-a zis ca motorul nu e nou si e normal sa se auda tot felul de zgomote si daca vreau sa nu se mai auda sa schimb tot felul de piese(la ghici....cred) incepand cu culbutori, tacheti, axe,........
Nu am fost deloc zgarcit la piese si am luat tot ce mi-a cerut..., deci consider ca nu e vina mea, dar nu am cum sa-l determin sa-mi remedieze problema deoarece intreaga manopera a fost facuta fara nici o hartie(factura sau alteva). Nu am decat doua posibilitati, una ar fi sa merg in continuare asa si sa astept "minunea".., cealalta ar fi sa caut pe cineva competent sa-mi identifice defectiunea si sa o remedieze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR