Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am patit si eu de doua ori acelasi lucru pe care il descri si tu. Tin minte ca trageam greu schimbatorul catre mine, deci treapta 2 si 4. A doua oara cand s-a intamplat am fugit direct catre Radacini, insa pana acolo si-a dat drumul si nu a mai avut nimic. Cei de acolo mi-au verificat uleiul au desfacut pana si mansonul sa verifice daca s-a intamplat ceva, insa nu au gasit nimic. De atunci, adica de mai bine de 1 an nu s-a mai intamplat. Dar e tare jenant cand se uita toti oamenii ca tine ca la nebuni desi tu sti sigur ca s-a intamplat ceva aiurea cu masina ta. Traiasca, traiasca, de trei ori traiasca!
Skip ads

  • Alex Ivan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2010 1.6 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2013

  • Mesaj Privat
exact. am fost azi la service la fel si se uita ala la mine, credea ca vreau sa schimb ceva pe garantie. azi toata ziua a mers impecabil. Intre timp am aflat o posibila cauza, mansonu ala fiind atat de minunat facut, cica ar s-ar agata in ceva si de asta nu intra in viteza, am tras de el, l'am ridicat, nu pare sa fie prins in ceva. Daca ai patit la fel, si banuiesc ca e same story, de intrat intra in viteza, ambreiajul fara pb, si nu ti'au gasit nimic, atunci, noi sa fim sanatosi Very Happy
  • bauuab

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La fel am patit dar eram dupa 1100 km si am crezut ca s-a incalzit cutia sau mecanismul (nu am facut pauze ).A revenit a doua zi la normal si de atunci e ok.
  • Alex Ivan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2010 1.6 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2013

  • Mesaj Privat
dorm mai linistit acum stiind asta, multumesc.
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am observat ca imi pierde cate putin antigel, fapt pentru care trebuie sa completez cam la 2-3-4 luni cate 100-200 ml de apa distilata / antigel. De obicei astept pana-mi apare in bord avertizarea si cand deschid capota vad ca lichidul este aproape de minim. Stiu ca aproape toate masinile, pierd cate putin antigel, dar sunt curios daca aceasta rata de pierdere se incadreaza in normalitate. Sa-mi fac griji sau e normal?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu se incadreaza in normal. Cel mult odata pe an daca instalatia e in toate mintile se completeaza 100 -150 de ml. La tine pierde, putin, dar pierde. Trebuie verificat.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La mine in doi ani nu a pierdut nimic. La prima revizie a completat tipul de la service, dupa aceea nivelul a stat fix.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Stiti cumva daca ar putea avea legatura cu vechea problema a vasului de expansiune sau e o chestie complet diferita? Problema e ca si mie imi sta constant pentru perioade lungi de timp, dar apoi observ ca incepe sa scada. Stiu ca in octombrie sau noiembrie la revizia trecuta mi-au completat, apoi am mai pus eu prin mai si acum recent. Nu mi s-a parut o problema asa mare, dar o sa o duc la verificat, pentru orice eventualitate.
Skip ads

  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nici la mine nu a priedut nimic in 3 ani. nivelul nu a scazut si nici nu am completat in acesti 3 ani. anul asta am schimbat tot lichidul de racire cu unul fresh
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cu ocazia update-ului de sort la ECU, am reclamat faptul ca la accelerare/decelerare, cand masina e in viteza, se aude un "clanc" ca si cum ar exista un joc undeva in transmisie (volanta, cutie...). S-a facut o proba de drum, iar dupa ceva delibereari, mi s-a spus ca e un zgomot normal, ceea ce eu nu cred. Apoi, pe rampa s-a tras de bascule, pivoti..., iar mecanicul a conchis ca am un joc si intr-o bucsa de la bascula, care cica ar fi "hidraulica" (are un ulei in ea), ca ar avea urme de lichid pe ea. Asa o fi? E cea de la poz 11.
Apoi, au descoperit ca electrovalva turbo are un bazait si se simte o vibratie in ea si s-ar putea ca si de aici sa fie "clancul"!. Eu pana acum nu am avut si nu am nici un simptom legat de electrovalva.
In concluzie, a ramas sa comande electrovalva si bucsa pe garantia extinsa
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca acel clanc are treaba cu bucsa de la bascula, de obicei cand sunt probleme cu bucsa, in faza incipienta, se auze un fel de scartait cand urci si cobori borduri. Ca zgomotul sa provina de la bascula, ar trebui ca bucsa sa fie foarte dusa si sa ai un joc mare. Mai degraba sa fie ceva pe la transmisie, dar probabil nu vor sa se bage sa-ti umble pe acolo.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E, o sa ii las sa schimbe pe garantie bucsa, elctrovalva turbo si sigur o sa ramana acel "clanc". Pana la urma nu o sa ii las, o sa ajunga si la zgomotul respectiv.
Skip ads

  • dohc
  • **
  • 56 mesaje
  • din 15 Mai 2010
  • Astra 2010 A1,7 DTR
  • Bucuresti
  • dohc

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
nu am mai postat de mult dar am citit ce se scrie pe forum si am si eu "problema" cu nivelul de la antigel si ca atare azi am fost la service. Mecanicul a zis ca este normal mai ales daca vasul expansiune a fost schimbat si la masinile moderne nu se poate aerisi instalatia ca la dacia 1310 - banuiesc ca si la voi pierderea este infima adica la linia urmatoare sub sageata (nivel max ). Concluzie se completeaza cu antigel nediluat de aceasi culoare pana la semnul cu sageata in sus.

Referitior la amortizoare glisiere si alte "tacaneli", la punti ei stiu dar nu pot face nimic, doar improvizatii. La mine problema zgomotelor sunt la puntea fata cand intru cu fata pe drum cariat nu cu gropi ci cu denivelari adica de la tije => shimbat amortizoare sau confectionat la un atelier specializat flanse "home made" ca cica flansele ar fi problema.
Vis a vis de flanse sa nu va faceti iluzii ca sunt altele la facelift, pt ca am o cunostinta cu un j 1.7 110 cp si la 5000 km a inceput sa se auda rau pe spate dreapta si pe fata mai timid dar o sa faca la fel ca si la noi ( a facu test de drum cu mecanicul in portbagaj si=> I s-a pus vasilina siliconica la glisiere Smile ).

Stiti ceva daca si la 1.7 DTR ex. update de soft ceva?
Seara frumoasa si toate cele bune !
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Asa mi-au spus si mie cand am facut programare la service, ca ar fi normal sa piarda cate putin, dar ca sa trec pe acolo sa se uite totusi. Explicatia lor telefonica a fost ca capacul vasului de expansiune e prevazut cu protectia respectiva ca atunci cand presiunea din instalatie depaseste o anumita valoare se mai elibereaza cate putin din vapori. Mie personal nu mi-a fost schimbat vasul de expansiune, este cel cu care a venit masina din fabrica, deci nu stiu ce sa mai cred. Cel mai probabil este normal sa piarda putin, asa se intampla si la cealalta masina, dar ramane de vazut.

Referitor la partea cu batai, zdranganeli, am mai spus mie mi-au schimbat suportii de etrieri cu unii model nou (asa mi-au zis) care vin impreuna cu tot cu glisiere. Mie imi pare ca masina s-a mai linistit si nu mai e asa galagioasa, insa am ramas totusi cu o bataie pe dreapta spate, care nu cred ca mai provine de la etrieri-glisiere. Nu stiu ce sa inteleg acum, ca zgomotele vor reveni dupa cateva mii de km?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A fost o campanie 12-P-015 pt inlocuirea vasului de expansiune. Mie mi l-a inlocuit in februarie 2013, fara sa fi avut probleme anterior.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la service si nu au gasit scurgeri de antigel, au completat la nivel si vor mai face verificari data viitoare cand voi face programare, dar au spus ca aceste pierderi sunt normale tocmai din motivul eliminarii vaporilor prin capacul vasului de expansiune. Insa ramane de vazut cat va pierde intr-o luna, doua. In alta ordine de idei, dupa plecarea din service am fost la spalatorie si dupa ce au spalat masina am observat pete de apa pe partea interioara a geamului. Tind sa cred ca geamurile nu sunt etansate foarte bine in partea superioara, ceea ce-ar explica si fasaitul acela la viteze mai mari. Am sa reclam chestia asta data viitoare cand ma duc la ei, dar nu stiu ce-ar putea sa faca. A mai observat cineva de chestia asta? Se poate remedia in vreun fel?
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
la care geamuri intra apa? ai geamuri electrice si pe spate? daca nu, ai grija cand mergi la spatorie sa le verifici sa fie ridicate la maxim, pentru ca in timp de la vibratii, geamul se mai lasa cativa milimetri pana la 1 cm chiar si apa fiind cu presiune intra.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Asta e problema ca am verificat si geamurile erau perfect inchise, nici un mm lasat. Aveau mici pete cu apa pe interior, insa si baiatul de acolo a insistat cu jetul de apa in zona geamurilor, dar chiar si asa nu mi se pare normal sa intre. Parca am mai citit pe forum de povestea asta, dar nu mai stiu daca respectivul a rezolvat problema sau nu. De curiozitate la tine cat intra geamul in garnitura aia de cauciuc din partea superioara a usii? La mine e sub 1 cm, cred ca max 6-7 mm.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am avut aceastã problemã cu geamurile din spate fiind manuale. M-a ajutat cineva sã scot manerul ºi sã-l pozitionez în aºa fel încât atunci când s-ar miºca sã se miºte spre închis. Nu ºtiu dacã m-am fãcut înþeles dar eu de atunci nu am mai avut problema asta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact ca si @bamo am facut si eu cu manivelele de la macarale pe spate, le-am pozitionat altfel, plus ca in pozitia initiala incomoda daca bagai vreo sticla in buzunarul usii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR