- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
catalin1985 a scris:Calitatea vopselei spune totul.si la mine este la fel,bara fata este ciuruita,mai nou am vazut ca si pe portiere mai este cate o ciupitura de la pieticelele sarite din lateral.cum o atingi cu ceva cum sare si se cunoaste in locul respectiv.reducere drastica de costuri...
@catalin, crezi ca daca nu o tratai cu NANOTECH ar fi fost mai multe ciupituri?
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
Vreau sa supun discutiei neajunsurile service-ului Opel. Mentionez ca nu am experienta cu el dar nici nu vreau sa ma trezesc cu piese schimbate doar pe factura. Nu-mi convine sa nu pot sta langa mecanic cand inlocuieste ceva. Ar putea pune camere de supraveghere la fiecare stand ca sa responsabilizeze mecanicii si/sau sa demonstreze calitatea serviciilor. S-au intamplat prea multe prin service-urile romanesti pentru a merge pe incredere. Eu o sa renunt la garantie desi nu-mi convine.
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Poti sa stai langa ei, eu cand am fost sa-mi reinitializeze senzorii de presiune m-au lasat, mi-au dat o vesta cu vizitator si am stat acolo.
Oricum daca n-ai garantie extinsa trebuie sa rezisti doar la o revizie, si poti face ca mine sa-i pui sa schimbe doar uleiul si restul de filtre le schimbi singur ca oricum n-au cum sa-si dea seama ca le-ai schimbat tu daca e ceva, eventual daca ai dubii le pastrezi pe alea vechi si le pui la loc cu o zi inainte de a doua revizie:D
Mie mi-a sarit vopseaua din zona rotilor spate, acolo unde se depune noroi de obicei, oricum bara fata e varza de mult si am observat si pe plafon ca s-a zgariat de la racleta de zapada asta iarna.
Ma gandeam ca poate se poate face o sesizare la Opel ca e vopseaua proasta sa se faca ceva in privinta asta, asa cum e cu orice piesa de calitate proasta se remediaza prin rechemari.
Sa ne revopseasca masinile si gata.
Oricum daca n-ai garantie extinsa trebuie sa rezisti doar la o revizie, si poti face ca mine sa-i pui sa schimbe doar uleiul si restul de filtre le schimbi singur ca oricum n-au cum sa-si dea seama ca le-ai schimbat tu daca e ceva, eventual daca ai dubii le pastrezi pe alea vechi si le pui la loc cu o zi inainte de a doua revizie:D
Mie mi-a sarit vopseaua din zona rotilor spate, acolo unde se depune noroi de obicei, oricum bara fata e varza de mult si am observat si pe plafon ca s-a zgariat de la racleta de zapada asta iarna.
Ma gandeam ca poate se poate face o sesizare la Opel ca e vopseaua proasta sa se faca ceva in privinta asta, asa cum e cu orice piesa de calitate proasta se remediaza prin rechemari.
Sa ne revopseasca masinile si gata.
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
oache, ce ai, din cauza caldurii?
Subscriu la ce spui tu, dar gandeste-te ca rechemarea i-ar costa mai mult decat daca le-ar fi vopsit cum trebuie din fabrica: dezechipare, pregatire de vopsire, mici reparatii, vopsire, echipare...
Si vopsitul in fabrica este una (caroserie goala, se vopseste extrem de usor si bine) si vopsitul in service este alta...
PS: imi cer scuze daca te-ai suparat, dar a fost cu tenta de gluma...
Subscriu la ce spui tu, dar gandeste-te ca rechemarea i-ar costa mai mult decat daca le-ar fi vopsit cum trebuie din fabrica: dezechipare, pregatire de vopsire, mici reparatii, vopsire, echipare...
Si vopsitul in fabrica este una (caroserie goala, se vopseste extrem de usor si bine) si vopsitul in service este alta...
PS: imi cer scuze daca te-ai suparat, dar a fost cu tenta de gluma...
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Nu m-am suparat, oricum au ei probleme mai mari decat vopseaua:
http://unsafeproducts.eu/re...ra-corsa-insignia
A mea a fost fabricata in 2015 deci n-ar trebui sa aiba probleme la capitolul asta:P
Or fi fost facute airbag-urile de catre aia de au dat faliment zilele trecute?Ca aveau fabrici si prin Romania cica.
http://unsafeproducts.eu/re...ra-corsa-insignia
A mea a fost fabricata in 2015 deci n-ar trebui sa aiba probleme la capitolul asta:P
Or fi fost facute airbag-urile de catre aia de au dat faliment zilele trecute?Ca aveau fabrici si prin Romania cica.
- Andrei F
- **
- 263 mesaje
- din 03 Oct 2016
- Astra 2016 B16XER
- Arges
Andrei F
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2016
- Mesaj Privat
PEmil ce culoare ai comandat la masina? Daca este cea in cauza o sa iti dai seama de ce ne plangem.. Ciudat rau ce se intampla la Opel.. In mod normal cu cat este mai "veche" in productie masina, ultimii ani de fabricatie au cele mai stabile si bine puse la punct masini. Dar in cazul Opel se pare ca e excat pe dos, piese din ce in ce mai putine (lipsa ornamente crom, lipsa suruburi, plastice nefinisate in interior etc), vopsea extrem de proasta,, Sunt curios colegii acestia cu noua motorizare ce surprize o sa le ofere viitorul peste 1an-2..
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Andrei F a scris:PEmil ce culoare ai comandat la masina? Daca este cea in cauza o sa iti dai seama de ce ne plangem.. Ciudat rau ce se intampla la Opel.. In mod normal cu cat este mai "veche" in productie masina, ultimii ani de fabricatie au cele mai stabile si bine puse la punct masini. Dar in cazul Opel se pare ca e excat pe dos, piese din ce in ce mai putine (lipsa ornamente crom, lipsa suruburi, plastice nefinisate in interior etc), vopsea extrem de proasta,, Sunt curios colegii acestia cu noua motorizare ce surprize o sa le ofere viitorul peste 1an-2..
Culoarea nu am comandat-o.
Am comandat alte optionale, dar culoarea am lasat-o pe cea standard.
Nu le am deloc cu spalatoriile. Si pe actuala masina am un gri-bej metalizat si ajung la spalatorie de 4-5 ori pe an, ca vopseaua duce al naibii de bine la mizerie. Iar când se anunta ploaie, evit sa o las pe sub pomi sau la adapost, ca s-o spele ploaia... spre rusinea mea...
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Revin si eu cu patania mea legata de filtrul de polen: Eu am reclamat un miros de otet care aparea la scurt timp dupa oprirea AC-ului...Masina avea cam 5 luni de la achizitie si cam 10luni de cand iesise din fabrica. Am vorbit la dealer o data la revizie, si apoi cu inca o ocazie am reamintit mirosul, dar m-au asigurat ca nu este de la filtrul de polen, ca "a fost verificat" si ca la 11k km, respectiv 13k km(a doua oara), nu e cazul sa fie schimbat...si ca e posibil sa fie de pe tubulatura de climatizare...trebuie igienizata instalatia de AC.
Buuun...am plecat cu explicatia asta dar mirosul m-a scos din sarite astfel incat intr-o zi cand eram plecat la cineva in afara Bucurestiului, mi-am zis sa-l desfac sa ma conving daca a fost verificat si daca intr-adevar este de la tubulatura..bacterii..etc.
Am scos filtrul in 5 minute cu o tubulara de 7mm. Era GM original, integru dar murdar, cu destula mizerie, praf, frunze, fulgi...etc.
Fiind plecat si neavand niciun magazin de piese in zona, nu puteam sa-l bag inapoi asa cum era si am apelat la o solutie temporara: Un aspirator bun, am aspirat foarte bine fiecare fiecare centimetru + o carpa imbibata in spirt(ca, de!...vezi, bacteriile!). Aspirat si frecat bine cu spirt -> a disrparut orice fel de miros neplacut de atunci...approx 1000km, indiferent de cat de mult am incercat sa-l reproduc, cu AC fara AC...nu mai exista niciun fel de miros momentan.
Alte probleme, suruburi lipsa/desfacute...cabluri zapacite...etc, n-am gasit.
Intentionez sa-l schimb la priumul semn dubios...sau cand imi pica in drum un magazin de piese/reprezentanta, care imi inspira certitudinea ca gasesc filtru original.
Diseara imi propun sa-l inspectez si pe cel de aer, de la motor...sa vad ce gasesc si acolo, dar 100% cred ca este GM original...si sper ca nu atat de jegos ca cel de polen. Concluziile le trage fiecare.
In alta ordine de idei, pt cei carora nu le pasa de garantie si nu tin neaparat la cartea de service, cred ca o revizie completa (ulei + filtru lei, filtre aer si polen) cu piese originale, nu trece de 300 lei si 30-40 min manopera, pt un om care a surubarit minim la viata lui.
Buuun...am plecat cu explicatia asta dar mirosul m-a scos din sarite astfel incat intr-o zi cand eram plecat la cineva in afara Bucurestiului, mi-am zis sa-l desfac sa ma conving daca a fost verificat si daca intr-adevar este de la tubulatura..bacterii..etc.
Am scos filtrul in 5 minute cu o tubulara de 7mm. Era GM original, integru dar murdar, cu destula mizerie, praf, frunze, fulgi...etc.
Fiind plecat si neavand niciun magazin de piese in zona, nu puteam sa-l bag inapoi asa cum era si am apelat la o solutie temporara: Un aspirator bun, am aspirat foarte bine fiecare fiecare centimetru + o carpa imbibata in spirt(ca, de!...vezi, bacteriile!). Aspirat si frecat bine cu spirt -> a disrparut orice fel de miros neplacut de atunci...approx 1000km, indiferent de cat de mult am incercat sa-l reproduc, cu AC fara AC...nu mai exista niciun fel de miros momentan.
Alte probleme, suruburi lipsa/desfacute...cabluri zapacite...etc, n-am gasit.
Intentionez sa-l schimb la priumul semn dubios...sau cand imi pica in drum un magazin de piese/reprezentanta, care imi inspira certitudinea ca gasesc filtru original.
Diseara imi propun sa-l inspectez si pe cel de aer, de la motor...sa vad ce gasesc si acolo, dar 100% cred ca este GM original...si sper ca nu atat de jegos ca cel de polen. Concluziile le trage fiecare.
In alta ordine de idei, pt cei carora nu le pasa de garantie si nu tin neaparat la cartea de service, cred ca o revizie completa (ulei + filtru lei, filtre aer si polen) cu piese originale, nu trece de 300 lei si 30-40 min manopera, pt un om care a surubarit minim la viata lui.
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
PEmil a scris:
@catalin, crezi ca daca nu o tratai cu NANOTECH ar fi fost mai multe ciupituri?
catalin1985 a scris:Calitatea vopselei spune totul.si la mine este la fel,bara fata este ciuruita,mai nou am vazut ca si pe portiere mai este cate o ciupitura de la pieticelele sarite din lateral.cum o atingi cu ceva cum sare si se cunoaste in locul respectiv.reducere drastica de costuri...
@catalin, crezi ca daca nu o tratai cu NANOTECH ar fi fost mai multe ciupituri?
Nu Emil.nanolex creaza un stat microscopic de sticla peste suprafata lacului.are protectie uv,de protectie a lacului si este hidrofoba.daca sare piatra se duce dracu si nanolex si lac si vopsea. masina dupa aproape un an arata de parca acum a iesit pe usa fabricii.nu are nicio zgarietura,nu are acele cerculete care se formeaza dupa stergerea ei dupa spalare.excluzand bara fata care e ciuruita de la pietricele.dupa parerea mea bara fata este la sacrificiu la masina asta,sare piatra pe bara si nu atinge capota,este destul de mult extinsa inspre capota.la nevoie vopsesti bara.