Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Noi nu faceam referire la interschimbatul faza scurta / faza lunga sau la copierea drumului. Faceam referire la fascicolul lumino, la intensitatea luminii in functie de conditiile meteo, de viteza de deplasare.
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Confirm si eu ca AFL schimba faza lunga si la 60-70 km/h.
Poate la 130 se schimba forma fasciculului(desi as zice ca diferenta ar trebui sa fie mai jos, gen 110)
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In brosura de prezentare AFL este precizata ca schimbarea automata de faza (lunga/scurta) se face doar la viteza de peste 40km/h (Am si testat - puteti iesii pe un drum gol noaptea, asteptati sa schimbe in faza lunga dupa care franati incet - la exact 40km/h va schimba inapoi in scurta).
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.

Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.

Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.

PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred despre acest mod de lucru al sistemului AFL este vorba:
http://www.youtube.com/watch?v=IwGBamOKb9A
sau
http://www.youtube.com/watch?v=nCHG9148XcY
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da la primul videoclip. Dar sincer, dupa parerea mea, este aprope imposibil sa sesizezi in trafic acele diferente.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mda... acum am constatat ca am uitat sa pun link la videoclip. Sorry.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cornelpopa a scris:In brosura de prezentare AFL este precizata ca schimbarea automata de faza (lunga/scurta) se face doar la viteza de peste 40km/h (Am si testat - puteti iesii pe un drum gol noaptea, asteptati sa schimbe in faza lunga dupa care franati incet - la exact 40km/h va schimba inapoi in scurta).
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.

Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.

Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.

PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.


+1 pentru dumneavoastra. E totul scris in carte, nu e nevoie sa fim pareristi. Cine spune ca sesizeaza diferentele de intensitate si de forma a forma "conului" de lumina, cu toate scuzele de rigoare; ari are privire de uliu ori ne crede prosti Very Happy.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si apropo de AFL-ul de pe Insignia. Poate vreti sa vedeti cum va arata urmatoarea generatie de AFL.

http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE

Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ati observat dar si acum daca este aprinsa faza scurta, intensitatea ledurilor este mai mica, la fel si daca acestea se aprind manual.
  • Serban B

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Extraordinar videoclipul!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, foarte interesant si destul de util zic eu. Acum ramane sa vedem in realitate cum se comporta. In clipuri de prezentare nu o sa vedem nicicand ceva ce nu e bun sau nu functioneaza cum descriu ei.
Si AFL-ul de acum are destule reclame care, cel putin pe mine m-au uimit, iar in realitate nu se observa schimbarea intensitatii luminii, nu se observa conurile de lumina pentru diferite situatii.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Intradevar, nu se vad conurile si diferentele de lumina precum in clipul de prezentare, dar una peste alta este un sistem de iluminare MULT SUPERIOR sistemelor clasice cu halogen sau cu xenon.

Eu cel putin sunt captiv acestui sistem. De fiecara data cand merg cu o masina cu sisteme clasice am senzatioa ca nu sunt luminile aprinse. Ca sa nu mai povestesc ca nu-mi aduc aminte niciodata sa schimb manual faza - puterea obisnuintei Wink.

Dar atentie, in videoclip este o masina reala cu acel sistem, nu un videoclip cu animatie precum cele la care ne-am uitat la AFL-ul actual.
Skip ads

  • djmax

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cornelpopa a scris:Si apropo de AFL-ul de pe Insignia. Poate vreti sa vedeti cum va arata urmatoarea generatie de AFL.

http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE

Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.



Foarte tare sistemul ... e bun si pentru iesiri la iarba verde , cu un sistem infinity si cu ledurile astea sigur faci atmosfera (glumesc bineinteles). Ma intreb pentru cine a facut sistemul asta , este de stiut cate autostrazi au nemti ... si actualul AFL e ceva extraordinar . Oare cum e cand se defecteaza ? Smile .
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cand se defecteaza? Nu stim daca se defecteaza curand, dar ca orice sistem electonis si mencanic in acelas timp prezinta diverse buguri nu la far cat la diferiti senzori.
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am intampinat acea problema iar de la reprezentanta din Deva mi-au spus ca, conexiunea dintre calculatorul masinii si far se realizeaza prin unde radio
si de cele mai multe ori acea conexiune este bruiata de undele magnetice, frecvente radio din mediul inconjurator.
Nu este o problema ingrijoratoare atata timp cat acea avertizare nu persista.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, intr-adevar nu este o problema ingrijoratoare pentru ca nu persista, dar este destul de enervant sa opresti din drum special pentru a face o repornire doar de "dragul" unei erori. Si sa zici ca nu faci o oprire si mergi doar cu faza scurta.....nu cred ca sunt multe persoane care pot sa faca asta pe drumurile patriei


Ultima modificare facuta de alladin_allibaba la Joi 21 Feb, 2013 9:25 pm
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Da, intradevar neplacuta situatie.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Interesanta problema.

Eu am fost norocos? In 3.5 ani si 100k km inca nu am avut nici o problema pe AFL.
  • Danielj

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Cand se defecteaza? Nu stim daca se defecteaza curand, dar ca orice sistem electonis si mencanic in acelas timp prezinta diverse buguri nu la far cat la diferiti senzori.
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
Sal... Incearca si planul B fara sa repornesti motorul . Poate merge : Adica in momentul cand apare avertizarea apesi butonul din capatul semnalizatorului ca in imaginea atasata Idea
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat. Nu merge. Cand apas pe buton dispare doar mesajul din bord, in schimb martorul AFL si problema raman.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR