- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
In brosura de prezentare AFL este precizata ca schimbarea automata de faza (lunga/scurta) se face doar la viteza de peste 40km/h (Am si testat - puteti iesii pe un drum gol noaptea, asteptati sa schimbe in faza lunga dupa care franati incet - la exact 40km/h va schimba inapoi in scurta).
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.
Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.
Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.
PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.
Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.
Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.
PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cred despre acest mod de lucru al sistemului AFL este vorba:
http://www.youtube.com/watch?v=IwGBamOKb9A
sau
http://www.youtube.com/watch?v=nCHG9148XcY
http://www.youtube.com/watch?v=IwGBamOKb9A
sau
http://www.youtube.com/watch?v=nCHG9148XcY
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
cornelpopa a scris:In brosura de prezentare AFL este precizata ca schimbarea automata de faza (lunga/scurta) se face doar la viteza de peste 40km/h (Am si testat - puteti iesii pe un drum gol noaptea, asteptati sa schimbe in faza lunga dupa care franati incet - la exact 40km/h va schimba inapoi in scurta).
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.
Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.
Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.
PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.
Fascicolul se schimba la modul - out of city sau highway la peste 100km/h - retineti ca acest mod este diferit de faza lunga.
Cred ca video-ul de mai jos este edificator la ceea ce ar trebui sa faca AFL.
Eu il am de 3.5 ani si peste 100.000 km si nu cred ca mai pot renunta la el.
PS. Eu pot sesiza din cand in cand schimbarea modului daca sunt pe drumuri care au ceva pe lateral (case, copaci). Nu ma refer la miscarea de 5 grade stanga/dreapta cand virezi. Dar niciodata nu am reusit sa sesizez diferenta de intensitate lumioasa declarata Opel intre moduri. (din nou, nu ma refer la faza lunga). Accea diferenta de la 35 la 38W intre ploaie si uscat, etc e prea putin pentru ochii mei.
+1 pentru dumneavoastra. E totul scris in carte, nu e nevoie sa fim pareristi. Cine spune ca sesizeaza diferentele de intensitate si de forma a forma "conului" de lumina, cu toate scuzele de rigoare; ari are privire de uliu ori ne crede prosti .
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Si apropo de AFL-ul de pe Insignia. Poate vreti sa vedeti cum va arata urmatoarea generatie de AFL.
http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE
Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.
http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE
Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da, foarte interesant si destul de util zic eu. Acum ramane sa vedem in realitate cum se comporta. In clipuri de prezentare nu o sa vedem nicicand ceva ce nu e bun sau nu functioneaza cum descriu ei.
Si AFL-ul de acum are destule reclame care, cel putin pe mine m-au uimit, iar in realitate nu se observa schimbarea intensitatii luminii, nu se observa conurile de lumina pentru diferite situatii.
Si AFL-ul de acum are destule reclame care, cel putin pe mine m-au uimit, iar in realitate nu se observa schimbarea intensitatii luminii, nu se observa conurile de lumina pentru diferite situatii.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Intradevar, nu se vad conurile si diferentele de lumina precum in clipul de prezentare, dar una peste alta este un sistem de iluminare MULT SUPERIOR sistemelor clasice cu halogen sau cu xenon.
Eu cel putin sunt captiv acestui sistem. De fiecara data cand merg cu o masina cu sisteme clasice am senzatioa ca nu sunt luminile aprinse. Ca sa nu mai povestesc ca nu-mi aduc aminte niciodata sa schimb manual faza - puterea obisnuintei .
Dar atentie, in videoclip este o masina reala cu acel sistem, nu un videoclip cu animatie precum cele la care ne-am uitat la AFL-ul actual.
Eu cel putin sunt captiv acestui sistem. De fiecara data cand merg cu o masina cu sisteme clasice am senzatioa ca nu sunt luminile aprinse. Ca sa nu mai povestesc ca nu-mi aduc aminte niciodata sa schimb manual faza - puterea obisnuintei .
Dar atentie, in videoclip este o masina reala cu acel sistem, nu un videoclip cu animatie precum cele la care ne-am uitat la AFL-ul actual.
djmax
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
cornelpopa a scris:Si apropo de AFL-ul de pe Insignia. Poate vreti sa vedeti cum va arata urmatoarea generatie de AFL.
http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE
Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.
http://www.youtube.com/watch?v=UwlEOESKQmE
Extrem de interesant cum se sting o parte din led-urile de pe partea stanga doar cat sa nu deranjeze soferul care vine de pe contrasens si apoi se aprind inapoi. Urmariti cum se lumineaza copacii pe partea stanga.
Foarte tare sistemul ... e bun si pentru iesiri la iarba verde , cu un sistem infinity si cu ledurile astea sigur faci atmosfera (glumesc bineinteles). Ma intreb pentru cine a facut sistemul asta , este de stiut cate autostrazi au nemti ... si actualul AFL e ceva extraordinar . Oare cum e cand se defecteaza ? .
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cand se defecteaza? Nu stim daca se defecteaza curand, dar ca orice sistem electonis si mencanic in acelas timp prezinta diverse buguri nu la far cat la diferiti senzori.
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Si eu am intampinat acea problema iar de la reprezentanta din Deva mi-au spus ca, conexiunea dintre calculatorul masinii si far se realizeaza prin unde radio
si de cele mai multe ori acea conexiune este bruiata de undele magnetice, frecvente radio din mediul inconjurator.
Nu este o problema ingrijoratoare atata timp cat acea avertizare nu persista.
si de cele mai multe ori acea conexiune este bruiata de undele magnetice, frecvente radio din mediul inconjurator.
Nu este o problema ingrijoratoare atata timp cat acea avertizare nu persista.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da, intr-adevar nu este o problema ingrijoratoare pentru ca nu persista, dar este destul de enervant sa opresti din drum special pentru a face o repornire doar de "dragul" unei erori. Si sa zici ca nu faci o oprire si mergi doar cu faza scurta.....nu cred ca sunt multe persoane care pot sa faca asta pe drumurile patriei
Ultima modificare facuta de alladin_allibaba la Joi 21 Feb, 2013 9:25 pm
Ultima modificare facuta de alladin_allibaba la Joi 21 Feb, 2013 9:25 pm
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Cand se defecteaza? Nu stim daca se defecteaza curand, dar ca orice sistem electonis si mencanic in acelas timp prezinta diverse buguri nu la far cat la diferiti senzori.
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
Sal... Incearca si planul B fara sa repornesti motorul . Poate merge : Adica in momentul cand apare avertizarea apesi butonul din capatul semnalizatorului ca in imaginea atasata
Exemplu conrcret la mine si din cate am vazut si la alti colegi:
*din cand in cand i se pune pata si imi da pe bord: "service AFL". Ehhh... de aici incep nervii pentru ca atunci cand este aprins martorul, lumina nu mai copiaza drumul si cel mai important, nu mai am faza lunga. Se rezolva cu o repornire a motorului. Am fost in reprezentanta, au verificat, testat....nimic. Au zis ca oricum e o chestie ce tine de un senzor(eroare), cel mai probabil cel de pe spate. Au mai zis si sustinut ca asfel de erori(pt AFL) apar atunci:
-este suprasolicitat prin rotirea volanului stanga dreapta
-apa, umezeala, condens
-cand trecem cu masina peste denivelari(hoprui) din alea marunte si dese
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat