Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
asa o sa fac...ms mane...doar ca nu prea stiam cat pot merge cu ea daca pot ajunge cu ea la service numai din baterie
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca aveti nevoie de alternator complet Bosch de 100A de pe masina de 30.000 km va ajut eu cu unul la un pret decent de 50 euro
  • mihaiC A-A

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2009

  • Mesaj Privat
produc_haos a scris:asa o sa fac...ms mane...doar ca nu prea stiam cat pot merge cu ea daca pot ajunge cu ea la service numai din baterie

Nu prea poti ! ai consumatori mari pe servo-.. directie, frane, ambreiaj etc. numai o baterie buna si bine incarcata te poate salva! eu am mers cam 200m cu o baterie de 3,5 ani!
ATENTIE ! daca - ti schimba si releul de incarcare e "musai" sa fie de acelasi tip! altfel margi ca mine cu indicatorul "baterie" aprins tot timpul si incarcarea e cu 0,5V mai mica ("nu-i mare bai" doar ca porniri din contact dese.. omoara bateria!)
  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am fost cu ea...la servici abia am venit,sa stii ca am mai facut cu ea 54 km,si bateria tot verde a ramas...mau plimbat de la un service la altul ca nu au timp...merg numai pe programari...miau scos alternatorul...care e bagat ca dracu de abia il poti da afara si e releul de incarcare si placa de diode..maine imi iau masina inapoi..
Skip ads

  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
apropo...am primit si un sfat inainte sa plec cu ea...fara faruri....fara muzica....mia recomandat chiar daca pot sa nu semnalizez..
  • ciprianaugustin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut

am o prob...imi apare semnul de baterie in bord si nu imi merge servo ....am fost la mecanic mi-a zis ca trebuie sa schimb puntea de diode si releul de incarcare ..
intrebare: nu pot sa schimb doar diodele? sau se verifice ce e stricat si dupa sa zici ori releu ori diode...
nu a verificat cu nici un aparat cu nimic

va multumesc
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Care imi puteti da un sfat sunteti bineveniti, fiindca consider ca incarcarea mea e defectuoasa la masina mea din semnatura Omega 2.2 DTI , deci diesel, adica:
- plus alterantor si corp alternator am ~ 14,43;
- plus alt. si masa turbosuflanta am ~14,44;
- plus alt. si masa conducta A.C. am ~13,70;
- plus alt. si masa baterie am ~14,35;
- plus baterie si masa alternator am ~14,04;
- borne baterie am 13,90, dupa cca. un minut (banuiesc dupa socul automat)
Cand motorul este inca rece, adica cca. un minut de la pornire am ~13,50, dupa care tensiunea este de 13,90, iar in turatie ajungand la 13,95-14,05 la relanti.
Valorile sunt pentru relanti, fara pic de turatie, temp exterioara de 15 G toamna, motorul fiind rece.

Apropo: am discutat cu TSD si posibil sa fie de vina si consumul ECU, fiindca oprita si masurat consumul am cam 700 mA, ceea ce am inteles ca e extrem de mult, si nu am montate chestii prin ea.
Acum ma gandesc sa masor consumul si fara unitatea muzicala CCR 2006, banuind-o si pe aceasta deoarece nu mai receptioneaza cum trebuie, deci posibil sa fie defecta sau sa fie vreo masa.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu date noi, pentru ca am mai exact consum de 0,23 A, si am scos pe rand ECU, unitatea audio, releul de cupla remorca si un releu gen radiator din cutia de sigurante din compartimentul motor si am acelasi consum, pe semne ca ar fi vreu releu sau vreun contact imperfect. Acum ce ar trebui sa fac, sa scot fiecare siguranta si sa masor, sau fiecare releu si sa masor, sau sa ma rezum la altceva? Am curatat punctele de masa, adica unde se intalnesc firele de masa de pe caroserie de la motor si din spate si chiar si masa de pe blocul motor si degeaba, am acelasi consum si aceeasi tensiune de incarcare. Ce sa fac? Orice sfat este binevenit.
Skip ads

  • produc_haos

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ciprianaugustin a scris:salut

am o prob...imi apare semnul de baterie in bord si nu imi merge servo ....am fost la mecanic mi-a zis ca trebuie sa schimb puntea de diode si releul de incarcare ..
intrebare: nu pot sa schimb doar diodele? sau se verifice ce e stricat si dupa sa zici ori releu ori diode...
nu a verificat cu nici un aparat cu nimic

va multumesc
mane...scz ca intervin...dar ce mai e de verificat cand tie ti se aprinde bateria in bord...asta inseamna ca deja se consuma din baterie...uite am avut aceeias problema acum vreo sapt...sa stii ca ai 2 variante....ori iti ei un alternator...ori schimbi ceea ce zice mecanicul...tu chiar daca nu ai vazut...eu zcl tura asta sa il crezi....eu mi-am schimbat puntea de diode pt ca aveam una arsa...nimeni nu-ti da alternatorul jos sa-ti schimbe o dioda si poate a 2 zi vii iar.....sau sa nu se uite la rulmenti...sa stii ca manopera e aceeias...uite ca pret informativ...puntea de diode e 60 ron...releul de incarcare 90 ron...si manopera ma costat..120 ron
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De ceva timp am probleme cu incarcarea. Acum cateva luni mi-a iesit firu de + de la alternator, s-a dus pe caroserie si a ars releul de incarcare. Am chemat electrician si mi-a anulat releul din alternator si a pus unul exterior de dacie Sad . Dupa ceva timp am vrut sa punr eleu original, l-am luat l-am montat dar dupa 2 saptamani s-a ars si asta. Am pus un alternator de 1.6 dar si asta mi-a facut probleme, imi incarca la relanti dar in turatie nu ... nu am masurat sa vad exact cat baga. Am luat acum un laternator pentru motoru meu (c20ne) l-am pus si am observat ca lafel nu incarca mereu dar becul de baterie nu se aprinde, am dat firele de masa, bornele, firele de la alternator la electromotor... am dat cam tot jos si am curatat).
Am masurat cu aparatul si am observat ca la rece (dimineata cand e motorul rece) imi incarca pe bornele bateriei 14.4 si pe borna + si carcasa alternator 14.5 , dupa cateva minute de mers la relanti scade de la 14.5 pe borna + si pe carcasa la 14.4 si la borne am 14.3 dupa ce o alerg si o incing bine am tot la relanti pe bornele bateriei 13.8 si pe corpu alternatorului 13.9 . De la ce am aceste oscilatii ? Eu am bordul electronic pe masina si cateodata si in mers imi scade de la 14 la 13 dar numai cand merg turat. Ce suspectati ?
  • florea_flr

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sunt nou pe forum am si eu o problema la un opel zafira motor y20dth imi descarca bateria in aproximativ 15 minute si face scurt mi s-a spus ca e pompa de servodirectie am schimbat-o si tot asa stau de 2 luni prin service mi se iau bani si nu se rezolva nimic am fost la opell in targovise la vreo 3 electricieni care mi- au luat bani dar nu au rezolvat nimic a mai intalnit cineva o situatie similara cu a mea la pompa de servodirectie?
  • cristy7610

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salutare.am masurat tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit si am 12,5v iar cu motorul pornit am 13,8v(motor y17dt).e normala aceasta tensiune?intreb ptr ca acum un an si ceva m-a lasat releul si puntea de diode.sa fie aceasi cauza acum?
Skip ads

  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu alternatorul in sensul ca scartaie de imi sparge timpanul...am crezut ca sunt rulmentii de vina asa ca am demontat alternatorul, dar rulmentii sunt in stare buna.
zgomotul mi se pare ca vine din pompa de vacuum asa ca am demontat-o...mare lucru nu am inteles, insa am observat ca pe interiorul capacului se vad urme de frecare (cred ca de la rotor) si am gasit si putin span.
are idee cineva care e problema?
alternatorului este Unipoint 100 A (n-am mai auzit de marca asta pana acum, dar vad ca seamana cu Hitachi 100A)
o poza cu alternatorul Hitachi se poate vedea in tutorialul de aici https://www.clubopel.com/vie...highlight=#395112

PS: in partea cealalta vad ca au inchis topicul...sper sa primesc un raspuns aici Wink
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut am o problema cu incarcarea de 6 luni ma chinuie ,s-a ars puntea si pe urma cred ca sa dus si releul de incarcare , am schimbat si puntea si releul de incarcare dar releul care l-am cumparat nu il recunoaste calculatorul masinii si printrun bec am incercar sai dau excitatie si a mers incarca 14.2 v si in sarcina 13.8 v dar se aprinde martorul din bord ca si cum nu incarca,acum am luat alt releu la fel ca cel original acesta incarca fara sai dau excitatie prin bec si se stinge si martorul din bord dar incarca 13.8 v si in sarcina 13.5 v.
Ce fel de piese sint mai bune calitativ de la ce marca eu am luat de la cargo si marelii maneti sau ceva de genul, masina este cea din semnatura.Multumesc.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Verifica tensiunea pe alternator nu pe baterie pentru ca pe baterie se poate sa fie mai mica din cauza bateriei (descarcate sau vechi) sau a plusului general de la baterie la alternator(cablu oxidat) .Este posibil ca modelul de releu pe care l-ai pus sa fie fara masa(se cositoreste un fir si se rezolva).
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:Verifica tensiunea pe alternator nu pe baterie pentru ca pe baterie se poate sa fie mai mica din cauza bateriei (descarcate sau vechi) sau a plusului general de la baterie la alternator(cablu oxidat) .Este posibil ca modelul de releu pe care l-ai pus sa fie fara masa(se cositoreste un fir si se rezolva).

Am verificat tot ce se putea verifica iar incarcarea o da calculatorul masinii din setarile ascunse pe care le are BC. de ce cu unul din relee incarca 14.2 dar nu il vede calculatorul masinii si cu celalalt 13.7 si pe asta il vede nenorocitul de calculator ,si am constatat azi la drum ca daca pun consumatorii multi ( faruri clima incalzire scaune si navi )arata incarcare 13.2 v ceea ce este aberant ,si ce ma deranjeaza este ca am pus numai piese noi din magazin ,care marci de piese sunt mai bune ma refer din cele testate pe piata . Question Evil or Very Mad
  • Hy3na

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutare...am reparat si eu ieri alternatoru care se facuse praf acum 2 luni diode + releu Opel tigra 2 mil piesele si montaju lui inca 2.5 mil ..ptr ca a trebuit sa dea si bordu jos sa schimbe becu care indica bateria ptr ca se arsese fara acel bec am inteles ca nu incarca e o mare porcarie Evil or Very Mad ,ok , dar inafara de asta...la rece nu pleaca la automat fara sa apas umpik acceleratia , nu mereu dar se mai intampla...are cineva idee Question
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am si eu o problema cu incarcarea la un opel astra y17dt, cred.acum doua zile am mers pana in bucuresti, iar pe pod in aglomeratie mi-au picat toate acele din bord fara sa-mi dea vreun semn.am oprit, apoi cand am pus contactul mi s-a aprins becul de abs, am pornit si mi s-a aprins becul de abs si nu mai aveam servo.am oprit iar si cand am repornit iar mi-au picat ceasurile, s-a prins becul de abs si airbag, dar in schimb aveam servo.la a treia incercare nu s-a mai intamplat nimic, a pornit corect.precizez ca mi s-a mai intamplat de cateva ori.bateria are 1 an, iar anul trecut prin iarna mi-a picat alternatorul si i-am schimbat puntea de diode si releul de incarcare.de la ce ar putea fi?
  • cristinuz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
CHIRIAC a scris:
stanstan a scris:Verifica tensiunea pe alternator nu pe baterie pentru ca pe baterie se poate sa fie mai mica din cauza bateriei (descarcate sau vechi) sau a plusului general de la baterie la alternator(cablu oxidat) .Este posibil ca modelul de releu pe care l-ai pus sa fie fara masa(se cositoreste un fir si se rezolva).

Am verificat tot ce se putea verifica iar incarcarea o da calculatorul masinii din setarile ascunse pe care le are BC. de ce cu unul din relee incarca 14.2 dar nu il vede calculatorul masinii si cu celalalt 13.7 si pe asta il vede nenorocitul de calculator ,si am constatat azi la drum ca daca pun consumatorii multi ( faruri clima incalzire scaune si navi )arata incarcare 13.2 v ceea ce este aberant ,si ce ma deranjeaza este ca am pus numai piese noi din magazin ,care marci de piese sunt mai bune ma refer din cele testate pe piata . Question Evil or Very Mad

chiriac a pus o problema care ne-ar ajuta pe toti daca o luam in serios atentie la piese pt ca s-ar putea sa cheltuim mai mult daca nu suntem atenti ce cumparam.
  • cosminus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 y/z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vechea problema la motoarele 1.9 CDTI de la Vectra C m-a atins si pe mine. M-a lasat alternatorul, mi-a descarcat bateria si am ramas cu masina in drum. Bun, i-am schimbat puntea de diode si releul de incarcare, intrucat mecanicul mi-a spus ca infasurarea alternatorului e buna, doar dadea la masa din cauza puntii arse. De incarcat acum incarca perfect, 14. 2 V, dar am alta problema: la pornire mi se aprinde in bord martorul "masina cu cheita" pentru cateva minute, dupa care se stinge si mi se aprinde martorul cu bateria, ca si cand alternatorul n-ar incarca. Acest al 2-lea martor ramane aprins in permanenta si nu inteleg de ce, pana si mecanicul s-a mirat. Mentionez ca masina are baterie nou-nouta, merge perfect, alternatorul incarca foarte bine si e al ei original.Daca e cineva patit, va rog sa-mi ziceti si mie care e problema? Inca ceva : masina avea bateria ei originala veche de aproape 6 ani, scria opel pe ea si era de 70A, i-am pus alta noua rombat de 80 A si curent de pornire ceva mai mare. Sa fie asta problema? Oare ce nu-i convine?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR