cosmin65397 a scris:Salve,parerea mea este sa nu te grabesti sa o cumperi si sa te gandesti la urmatoarele aspecte:
1.Chiar daca masina a fost propusa pt program test-drive ce garantie ai tu ca, intr-un an cat a fost la dealer masina, nu a fost utilizata si ca are 0km la bord.( eu unul cand am luat vechiul astra H in 2008 masina avea 15 km in bord,luat de la reprezentanta de nou din Buc).La tine daca ar fi avut 0 km nu ar fi avut discurile de frana cu mici uzuri prezente.
2.Faza cu garantia e vrajeala-din momentul in care tu cumperi o masina noua de atunci incepe sa intre in valabilitate garantia de 2 ani(chiar daca e la dealer si sta acolo 1 an de zile) .
3.Nu te lasa convins ca prin reducerile facute de ei ca-ti ofera accesorii precum covorase si alte dracii o sa ai de castigat ceva..cei de la vanzari stiu foarte bine cum sa-si vanda produsele si incearca sa-ti ia ochii cu fel si fel de accesorii si acareturi,aici intra si pachete de revizii sau cine stie ce manopere la vreo piesa-dar e cu timp limitat
4.Motorul de 1.4 turbo ,140 de cai pe caroseria de sedan mi se pare "slabutl" pentru greutatea caroseriei-depinde ce vrei tu de la masina si stilul tau de condus,cuplul il vei simti la turatii marii fiind benzina iar implicit consum mai ridicat dar revin la ce asteptari ai tu.
5.Nu plati degeaba accesoriile masinii-exemplu xenoanele cu AFL ,spalatorul pt faruri- ai o paguba in buzunar mai putina cand se vor strica sau dupa ce iesi din garantie ti se intampla sa le lovesti ...
6.Jantele dupa parerea mea sunt schimbate,spun asta pt ca in poza cu cauciucurile sensul de rulare la unui cauciuc este invers( a treia poza).
7.Poti avea noroc cu ea sau dupa vei avea probleme- nu e ceva sigur
8.Masinile de test drive sunt cele mai bagate in fata spre a fi vandute cu fel si fel de reduceri si se baga la vanzare dupa 6 luni de stat la dealer!
Sfatul meu este sa mai astepti si sa mai cauti si alte variante in acest pret.
In principiu, sunt de acord cu ceea ce zici tu, dar:
- cei 140 CP nu sunt chiar "slabuti", iar cuplu maxim de 200Nm il are intre 1850-4900 rpm. Ce sa mai zicem de 1.4 de 100CP?
- xenoanele cu AFL e o optiune pe care merita sa o iei, e o mare diferenta fata de halogene. Si daca le lovesti in garantie, tot le platesti daca n-ai asigurare
- cele 3 poze cu jante/anvelope sunt facute de sennheiser pe o alta masina dintr-un showroom, si sunt fara sens de rulare, au doar ca pozitie de montare "outside" si "inside"
In rest, asa cum am spus si mai sus, masina trebuie vazuta (nu doar prin poze), verificata, negociat la sange si neaparat sa ii asigure garantie 2 ani.