Am inceput sa profit de forumul asta si acum vreau sa dau inapoi.
Pentru cei din Focsani, eu recomand service la Golesti. Claudiu il cheama pe patron (care e si mecanicul sef). Service-ul e la Golesti langa Avicola (cum vii de la Focsani, dupa pod, pe a doua (pe prima nu poti face dreapta) si apoi mergi tot inainte, treci de avicola, iesi din sat (e cam prost drumu pe ultima bucata) si veti vedea o casa undeva putin la dreapta in 400-500metri.
Pe patron il cheama Claudiu si este un mecanic foarte bun. Mai lucreaza acolo fratele lui si inca niste mecanici buni.
S-ar putea sa va speriati cum arata, insa daca va uitati in curte, printre carcasele de masini, veti vedea aduse la service sesari, x5-uri. E un baiat care lucreaza numai pe recomandari, sau ajungi la el cand esti ca mine, disperat...
Sunt foarte buni la motoarele diesel in special, si garantez ca sunt foarte buni la asta.
Am scris mai jos povestea mea, daca nu aveti chef sa o cititi puteti sa va duceti direct la finalul postului, cu verde e recomandarea cu rosu e ce nu va recomand.
Povestea
Acum vreo 3 ani (mai 2007) ani am oprit in fata casei, mi-am facut treaba si cand sa plec, am turat putin masina cat sa urc pe sosea si s-a oprit motorul, am incercat sa pornesc iar, dar nimic, nu mai vroia deloc. Am luat-o pe platforma si am dus-o la service (cel de langa bariera mandresti, pe dreapta inainte de sensul giratoriu de pe centura. intre timp toti s-au mutat la reprezentata Opel; acum in locul lor sunt niste baieti foarte buni la turbine, ei mi-au recomandat service-ul ce v-il recomand eu).
Am ajuns acolo, au pus testerul, pompa de injectie arsa. 8.000lei noua, sau 4000lei reconditionata cu a mea la schimb. Au dat-o jos in 3 zile
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
In cele 3 zile am reusit sa gasesc o firma in bucuresti care sa mi-o repare cu 3.000lei, apoi am aflat ca ei mi-au reparat-o la Rune (dar pe vremea aia nu stiam de Rune). Firma nu o voi recomanda ca mi-a tinut pompa cu 3 saptamani mai mult decat convenisem (in total 5saptamani).
Am luat pompa am adus-o in Focsani, le-am dat-o baietilor sa mi-o monteze, le-am explicat cum sa umble la avans (imi zisese tipul care mi-o reparare cum trebuie reglata) si le-am lasat numarul lui de telefon sa-l sune daca au probleme. A ramas ca atunci cand e gata masina sa ma sune. Au trecut 3 zile am zis ehh, le-o lua mai mult acum ca trebuie sa scoata suruburile blocate, a trecut o saptamana i-am sunat. Au zis ca nu au avut timp de ea, am mai stat 3 zile i-am sunat iar, acum lucreaza la ea, am mai stat inca vreo 4 zile m-am dus la ei, masina era pe stand si toti se uitau la ea ca boii. M-au tinut asa inca vreo cateva saptamani (in total vreo 3) ba ca nu mergea testerul, ba ca sefu cel mare i-a pus sa faca alta (eu ma stiam direct cu seful de service, caruia de altfel nici nu i-am dat talonul
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Astia tot o tineau cu alta pompa, le-am zis ca e noua si ca ii bat. Au realizat ca nu merge asa, mi-au zis ca s-ar putea sa fie injectoarele infundate, ca ei nu le pot testa si ca ei zic ca astea sunt si sa cumpar altele (12.000lei), le-am zis ca-s nebuni, sa mi le dea si ma duc eu cu ele la bucuresti sa mi le curete.
Mi le-au dat in plasa si ma pregateam sa plec la Bucuresti. Am mai vorbit cu unu cu altu si un prieten mi i-a recomandat pe baietii care i-au reparat turbina la Pasat (baietii erau langa muzeu si acum culmea ironiei s-au mutat in locul service-ului de care vorbesc). Astia m-au trimis la golesti, dar nu mi-au explicat corect adresa, cu greu am dat de ea. Am ajuns la baietii aia cu injectoarele in plasa si i-am intrebat daca pot sa le testeze.
Ala (Claudiu) s-a uita la mine, a inceput sa rada, si mi-a zis:
-Ba da voi sunteti batuti in cap, v-am mai zis odata ca nu pot sa le testez asa...
Eu i-am explicat ca sunt propietarul si ca nu am idee despre ce vorbeste. Apoi ca sa-mi zica el ca flacaii de la service venisera mia inainte cu injectoarele chiar ei sa le testeze. Injectoarele la opelul meu 2.0DTI din 2000 sunt mai speciale, ele sunt facute din 2 bucati, puse una perpendicular pe alta, si care sunt tinute de motor apasate cu forta, deci trebuie banc special sa le tina apasate.
Mi-a zis sa-i aduc motorul si imi zice daca merg. I-am explicat apoi care a fost problema, ca mi s-a stricat pompa de injectie, ca astia mi-au cerut 4000lei sa mi-o repare si ca eu gasisem unu la bucuresti ce mi-a facut-o cu 3000lei. El mi-a zis ca mi-ar fi facut-o si mai ieftin, cu 2000lei. (apoi am tras amandoi concluzia ca asta vroiau aia sa faca, sa-mi ia mie 4000lei, sa ii dea lui 2000lei si 2000lei pentru ei).
M-am dus la service, le-am zis sa-mi dea masina. Masina in momentul ala in 10km umplea baia de ulei cu motorina. Ei au zis ca nu mi-o pot da, ca e riscant si ca trebuie sa platesc. Ca ei nu raspund daca se strica. Le-am zis sa o puna la loc, ca o scot la stanga pe centura, si apoi vine un prieten din buzau sa ma ia pe platforma pana la bucuresti.
Am luat masina la stanga, cu motorul oprit si am dus-o pana la golesti.
Am ajuns acolo, tipul (Claudiu) mi-a zis porneste motorul. I-am zis ca mi-e frica si ca se umple cu motorina baia, el a zis sa il pornesc. Am pornit-o, a stat putin, mi-a zis sa o opresc (masina parca mergea in 2-3pistoane), a umblat el pe acolo ( a scos conducta ce iese din filtru de aer) si mi-a zis sa pornesc iar, apoi m-a chemat sa ascult motorul. Si fara filtru se auzea un tacanit (cum un piston busea in 2 supape).
Am oprit motorul, a bagat masina in garaj pe rampa, in jumate de ora avea masina demondata. Mi-a arata ca injectoarele merg (fac o spuma alba) apoi in 2 ore maxim a scos pompa de injectie sa o testeze sa fie sigur ca merge. Mergea brici si avea avansul dat la maxim. Sincer dupa cum arata service-ul imi era frica sa las masina acolo (multe masini dezmembrate), dar in acelasi timp atunci repara un seria 5 nou, si in curte avea un Toureg si nu S class.
Tipul totusi parea meserias, asa ca am lasat-o. M-am dus a doua zi dimineata la el, mi-a arata pistonul si mi-a arata supapele busite. Stricase pistonul, supapele si trebuia refacut scaunul de la ele. Costa vreo 600lei reparatia si dura vreo 2 zile ca nu o faceau ei o duceau la un baiat. I-am intrebat totusi de ce se stricase. Aparent motorul are un locas unde se strang impuritati si funingine si cand se demonteaza, trebuie curatat, si trebuie avuta grija sa nu cada in motor. Cazuse-ra niste impuritati si din cauza lor nu s-au mai inchis supapele.
Dupa 3 zile aveam masina iar si mergea brici. ma costat vreo 1200lei in total. M-am dus apoi la service sa le zic ce mi-au facut. Ei cu gura mare ca acum daca am reparat-o trebuie sa le platesc pentru cat au tinut-o in service vreo 2000lei. Imi venea sa-i bat, le-am zis ca sunt nesimtiti, si ca ma duc sa le aduc banii de acasa
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
De atunci mereu imi fac masina la Claudiu, nu stie multa lume de el, dar asta e spre binele lui, caci cine e cunoscator si stie cat de bune e, acolo se duce, nu ai loc de masini si nu duce lipsa de clienti.
Baietii pe care vi i-am vorbit de rau ii gasiti acum la reprezentanta Opel, deci va sfatuiesc sa nu va duceti acolo decat daca nu aveti ce face cu banii si cu masina.
In locul lor s-au mutat baietii de la Muzeu care sunt niste genii la turbine, desi sunt sigur ca si Claudiu se pricepe (nu am avut probleme cu ea si nu stiu).
Colcluzia.
Service-ul de la Golesti al lui Claudiu, e foarte bun la motoare si tot ce tine de mecanica (de fapt doar asta fac, caci nu au tinichigerie sau vopsitorie).
Ca sa ajungeti la ei dupa iesirea din Focsani faceti a 2-a la stanga (pe prima e interzis) si apoi tineti drumul pana in capat, treceti pe langa Avicola, iesiti din sat si vedeti al 400m o casa usor la dreapta. Acolo e. S-ar putea sa va sperie (pe mine m-a spriat) numarul mare de masini dezmembrate din curte (pe mine m-a speriat) si mustele (caci fiind langa Avicola are din plin). Este un geniu al motoarelor, deci chair daca nu ma credeti, cand altii nu stiu ce are masina, n-ar strica sa treceti pe la el. Este foarte ieftin (atunci era 50lei ora de manopera cu chitanta).
Are si tester si era foarte ieftina diagnoza.
Reprezentanta de la Opel are la service pe cei care mi-au distrus masina si de care sa fugiti (trebuie sa citit povestea sa intelegeti de ce). In locul lor la bariera mandresti insa s-au mutat alti baieti care mi l-au recomandat pe claudiu si care sunt si ei buni al turbine
De asemenea nu recomand Ghita, sunt niste japcari cu preturi mari si fara chef de munca, am atins odata aripa foarte fin, trebuia doar trasa putin inapoi si apoi vopsita, ei mi-au cerut 500lei fara sa se uile la ea, la Pavel mi-a cerut 250lei si am facut-o in alta parte cu 200lei
Sper ca am fost util. Daca aveti nevoie de alte sfaturi puteti sa-mi dati PM desi recomandarea mea e "dute la Claudiu".