- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
Chychy
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Omega 1991 2000 cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
merci
The_maX20
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Chychy
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Omega 1991 2000 cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
Chychy
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Omega 1991 2000 cmc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
Numai respect pt club opel.
- Diablo2003
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2010
- Calibra 1994 ce20ne
- Botosani
Diablo2003
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Calibra 1994 ce20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Online
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bassu_SIV
- **
- 250 mesaje
- din 22 Nov 2006
- Vectra 1992 c20ne
- Sibiu
Bassu_SIV
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
scoate turul, da la automat si vezi daca vine benzina.
daca ajunge benzina in rampa nu se deschid injectoarele.ecu e responsabil de asta in functie de niste parametri.
ai masa pe motor?intre caroserie si motor si mai ai vreo 3 papuci prinsi pe chiulasa.scanteie are?
daca ai verifica ce e mai sus si e ok fa proba cu alt senzor de turatie.e jos pe bloc sub pompa de servo.
daca imi mai vin idei mai scriu.
- Diablo2003
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2010
- Calibra 1994 ce20ne
- Botosani
Diablo2003
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Calibra 1994 ce20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2010
- Mesaj Privat
am avut aceeasi problema si erau bujiile ! incearca sa schimbi alte bujii si sa vezi,la mine se oprea si din mers si dimineata pornea foarte greu,cateodata nu pornea deloc ! In cel mai rau caz e pompa de benzina care e vreo 2 mil la dez. , daca nu poate fi si releul de la pompa de benzina !
- Bassu_SIV
- **
- 250 mesaje
- din 22 Nov 2006
- Vectra 1992 c20ne
- Sibiu
Bassu_SIV
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,046 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,046
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
gabi1904
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1992 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am verificat urmatoarele:
-bujiile - sunt uscate, au mai putin de 1000 de km, sunt NGK
-presiune la benzina am - e montat regulator de presiune reglabil, cu manometru
-schimbat pompa de benzina de pe una care merge - nici o schimbare
-fisele - verificate noaptea, nu se vad scantei pe langa
- schimbat senzor temperatura motor
- injectoarele curatate recent
- termostat nou
Dupa ce porneste, merg usor pana urca apa la 90 grade....si ii dau talpa. Motorul se comporta exemplar, trage f.bine , nu intrerupe , testat pe intreaga plaja de turatii (am axa cu came de 296 grade, injectoarele de c20xe, admisie lexmaul, regulator de presiune benzina sus-amintit - combinatia de injectoare XE si noua admisie cer presiune mai mare- evacuare complet borla direct-flow)
Mentionez faptul ca modificarile motorului au fost facute cu 1 an in urma , si pana mai ieri nu aveam problemele astea (deci: nu cred sa fie din cauza lor)
Nu am verificat:
- debitmetrul - deoarece motorul se comporta exemplar in mers
- bobina de inductie - acelasi motiv ca mai sus
- delcou - acelasi motiv ca mai sus
- injectoarele -- acelasi motiv ca mai sus
...rog sa ma corecteze cineva daca am gresit.
Notificare: dupa ce am mers cu masina si motorul este cald, opresc motorul, si...daca o pornesc in interval de 1 min o ia la sfert (aici am suspectat pompa de benzina ca se dezamorseaza) , am montat o supapa de sens pe returul benzinei, manometrul regulatorului presiune benzina, indica presiune in circuit, deci nu e dezamorsata pompa.
Banuiesc sa fie ceva ce tine de partea electrica ....dar ce? Pe tester nu apare nimic, doar cele 2 coduri care apar cand se face testul cu motorul oprit.
Nu mai am nici o idee ce ar putea fi....maine o sa testez totusi cu un alt debitmetru...dar nu cred sa fie asta.
gabi1904
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1992 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
gabi1904
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1992 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
1. trebuie sa am mai mult de 20L benzina in rezervor (cred ca e vreo garnitura uzata pe acolo) - de aia porneste greu
2. benzina de Petrom-OMV are apa in ea.... multa apa, foarte multa...... extraordinar de multa 😃 - si de aia imi facea socuri in mers
...de fapt, masina nu avea nimic.... am pus benzina Alto de la Rompetrol.... si rupeeee! aderenta, la ultima "reprezentatie" am reusit sa-mi "fracturez" un cap de planetara din cauza socului schimbarii din treapta 1 in treapta 2 (de obicei imi scartzaie rotile, acum s-a auzit si un "clank!" 😛 )
- Catalin23fwo
- *
- 5 mesaje
- din 10 Nov 2011
- Vectra 1993 c20ne
- Bucuresti
Catalin23fwo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2011
- Mesaj Privat
ieri dimineata cand am vrut sa plec, nu mai pornea. dadea la automat, dar fara nici cea mai mica intentie de a porni.electromotorul invartea sanatos, dar nici cea mai mica explozie in nici unii din cilindrii nu se auzea.
Am verificat:
- scanteie am (fise + bujii + bobina inductie noi de 6 luni)
- benzina vine (am pus pe cineva sa dea la automat, am apasat pe ventilul din rampa de injectoare si tzasneste benzina)
- am scos toate bujiile afara (ude toate de benzina) am pus pe cienva sa dea la automat, si se simte miros puternic de benzina de la supape - deci benzina ajunge pana in cilindrii.
- in urma testului cu agrafa nu am nici un cod de eroare (doar 12 - initializarea diagnozei si cod31 rpm error - motorul era oprit, LOGIC)
astept pareri...[/quote]
Salutare si buna seara am si eu o problemutza daca atzi mai intampinat asa ceva sa-mi zica si mie cineva despre simtomul asta deci:am ajuns cu masina la munca asta cam la 3 km de acasa am parcat acolo si seara cand sa plec acasa am plecat cu o alta masina si a mea a stat acolo p noapte nu aveam antigel si a inghetzat ma rog a doua zi i-am dat drumu la apa i-am bagat antigelu si nu mai pornea am dat fuga la peco am luat 5 litri de benzina am pus contactul de cateva ori si nimik m-am chinuit vreo 3 zile sa o pornesc nimik deces total am schimbat bujiile bosch cu 4 electrozi i-am schimbat filtru benzina am verificat pompa si baga am verificat scanteia si are dau la automat si nimik moarta desfac bujiile si sunt ube de benzina ce sa aibe?/? Ca masina asta m-ia scos peri albii o am de 2 luni si ma termenat cu nerviii.{am o vectra a din 93 c20ne}Va rog mult daca ma poate sfatuii cineva Ms mult
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
11/19/2011 10:32:53 PM
- claurs
- **
- 309 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Pornesc maºina dupa 2-3 zile în care nu am folosit-o. Motorul porneºte fãrã nicio problemã indiferent de temperatura exterioarã, relatiul stã bine, nu trepideazã, iar acesta începe sã se încãlzeascã.
Ajung cu maºina la benzinãrie, bancomat, etc în aprox 10 min de la pornire. Opresc motorul care pânã acum a funcþionat ireproºabil, iar dupã 4-5 min când vreau sã plec, acesta refuzã sã porneascã (electromotorul învârte) indiferent câte chei i-aº da.
Aºtept 15-20 min, timp in care motorul se rãceºte ºi surprizã, acesta porneºte la sfert de cheie, fãrã probleme.
E ca ºi cum undeva se formeazã condens cât timp stau cu motorul oprit (acesta încãlzindu-se ulterior).
Menþionez cã acest simptom apare doar când nu folosesc maºina mai mult de 2-3 zile, in special cu nopþi rãcoroase.
Am schimbat senzorul de temperaturã al motorului CTS (cel cu mufa albastrã), verificat cablajul senzorului, curãþat IAC si clapeta de acceleraþie ºi am probat douã seturi de bujii (Bosch/Champion), dar problema apare din ce in ce mai des.
Mã puteþi ajuta cu informaþii referitoare la problema mea?
- claurs
- **
- 309 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat